tarallala eindelijk goed nieuws!!!
van harte gefeliciteerd meid
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
wat ben ik blij voor je zeg en nou gaan genieten
want JE BENT ZWANGER
ik heb nu mijn spul thuis en wat is er een boel veranderd zech de gonalf heb ik nu in een prikpen?!@@#$%%
dit is de eerste keer dat ik em zie. nou maar eens ff de gebruiksaanwijzing lezen want ik snap er geen hol van
vanaaf de eerste spuit deca
(wordt ik nou weer ongie???)
Heidi wat SUPER!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :-*
Geniet er lekker van en ik blijf voor je duimen dat alles goed is! :dance:
Geweldig!
Gr Rennic
Hoi Heidi,
Je ziet me hier eigenlijk nooit, maar ik volg alle verhalen dagelijks en wil je van harte feliciteren met je zwangerschap!!! Super, wat een spannende dagen heb je achter de rug. Ik hoop dat je vanaf nu volop kunt genieten van je zwangerschap en ik gebruik je als goed voorbeeld, als je het niet erg vind, omdat mijn man en ik bijna gaan beginnen met onze 1e ivf-behandeling!
Lonneke
Meiden,
Er brandt bij mij nu toch een vraag…Diegene die nu zwanger zijn geraakt met IVF, hadden jullie 1 of 2 emmies teruggeplaatst? En bij diegene waarbij het (nog) niet is gelukt, hoeveel hadden jullie er terug?
Ben erg benieuwd.
Heidi…ik ben zooooooooooooooo blij voor je! Eindelijk ben je van die onzekerheid af!!! Wanneer krijg je de echo?
liefs Rennic
Angela, veeel sterkte met het overlijden van de opa van je vriend
Heidi GEFELICITEERD meid!!!
Jippie er is weer een zwangere bij!!!
Groet Tans
P>S 1ste ivf, zwanger van 1 uit 2!
Hoi meiden,
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties!!! We zijn allebei echt dolgelukkig, dat het na 3 jaar proberen toch eindelijk gelukt is
Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk, mede door de gebeurtenissen van de afgelopen week. Ik krijg volgende week donderdag de echo. Ik heb 2 emmies terug geplaatst gekregen en we zullen donderdag zien ofdat ik zwanger ben van 1 of 2 beebjes. Ik denk zelf dat het er maar een is, met name doordat ik ongi ben geweest en mijn hcg vorige week nog laag was. Je zou toch verwachten dat je bij een tweeling sneller een hoge hcg hebt?
Succes allemaal
Liefs Heidi :-*
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,
Heidi, geweldig! Je bent zwanger! Gefeliciteerd!
Geniet ervan, dat heb ik ook gedaan ondanks dat je nog de 3 maanden door heen moet. Wat vind ik dit fijn voor jullie!
Liefs,
Moon (zwanger van de 3e IVF en 2 emmies teruggeplaatst! Waarvan er 1 tot een beeb is gekomen)
hey Heidi! gefeliciteerd meid!zie je wel hoe je lichaam je voor de gek kan houden he!
geniet ervan!
Angela sterkte de komende tijd…
ik ga eten en dan pupje ophalen! YES YES YES
LIEFS VAN MIJ
Hey Heidi,
Net als blabla post ik hier eigenlijk nooit berichtjes, omdat ikzelf niet in de mmm zit, maar ik vind het ook reuze-interessant om alle verhalen te lezen.
Ik wil je feliciteren met het wondertje in je buik!!! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben en een gemakkelijke bevalling, maar dat laatste duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang…!
Geniet ervan, meid!
Liefs,
Helena
HALLO HEIDI
IK LEES NET DAT JE ZWANGER BENT!!! :thumbup: GOED GEDAAN!!!
WAT HEERLIJK VOOR JULLIE…WAT EEN FEEST…
GENIET ERVAN EN HEEL VEEL GELUK!!!
heidi; heeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeli
wat ontzettend fijn en goed nieuws !!! :dance: :dance: :dance:
He chant,
Hoe is het met de kleine pup? We willen snel foto’s zien!
Nou bij ons is de badkamer klaar…het is erg mooi geworden!
Nu kan ik het inrichten en opleuken 8)
slaap lekker allemaal
liefs rennic
WOOOOOWWWWWWW WAT ONTZETTEND GAAF HEIDI
VAN HARTE GEFELICITEERD ECHT ZO GAAAAAAF!!! :lol: :lol: :lol:
Wat super de super dat alles toch goed is!
Ben heel erg blij voor jullie!
groetjes Kaatje
Heidi,WAUW VAN HARTE GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Geweldig meid!!!
Ik had trouwens twee emmies en daaruit is dus Donney gekomen :inlove:
Liefs Urs :-*
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
zonder woorden…
Dames,
Helaas heeft het duimen niet gelukt Ik word weer opgenomen bloeddruk 140/105! Waarschijnlijk word ik morgen of anders maandag ingeleid, ze gaan beeb eerder halen! Kan nog wel een paar dagen duren, maar geen weken meer. Baarmoeder was nog dicht, maar er was wel werking in.
Han gaat jullie verders weer op de hoogte houden.
Vanmiddag moet ik tussen 2 en 3 uur op de afdeling wezen.
Chant, wat een poepieeeeeeeeeeee,breng um maar ff naar mij toe, kan wel een opkikkertje gebruiken! Echt met recht zonder woorden! Hoe is het vannacht gegaan?
Veel liefs,
Moon
Hey Moontje…het is het beste voor jou en de beeb…bloeddruk is immens hoog…is echt het beste!
Vannacht ging redelijk . ze heeft paar keer wat gepiept en uiteiendelijk tot half 7 geslapen…
Ik breng haar wel hoor! Hahahah jij bent vanaf nu ons vakantieadres voor Sammie :mrgreen:
Meid suc6 en hou ons op de hoogte…
knuf en dikke zoen!
Liefs van mij
Heidi, gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat ben ik blij voor jullie, ga er maar van genieten.
Moon als het het beste voor jou en de beeb is dan is het alleen maar goed om opgenomen te worden in het ziekenhuis. Fijn dat Han ons op de hoogte blijft houden en ik wens je heel veel succes en sterkte.
Byjou wat een schatje LIEFFFFFFFFFFFFFF
Hier gaat alles super zijn gangetje
gr Es
Moon: toch weer naar het ziekenhuis. Jammer… maar wel het beste, je bent in goede handen, veilig idee…Ben erg benieuwd wanneer we lezen over je baby’tje nogmaals heel veel sterkte, erg spannend hoor!!!
Rennic: Bij mij zijn er 2 emmies teruggeplaatst. De tp ging makkelijk en
ze konden mooi hoog worden terug gezet. Dat was een goed teken volgens de arts. Helaas mocht het niet zo zijn, deze keer.
4 oktober ga ik weer beginnen met Decapeptyl. Wordt weer spannend! :shifty:
Zullen we afspreken dat er een recordaantal op deze site zwanger worden?? Voor het einde van het jaar wil ik heel veel blije berichtjes lezen… …Wie weet er een magische spreuk…
Heidi: Hoe voel jij je nu? Heb je last van zwangerschap symptomen? Daar ben ik altijd erg in geinteresseerd, iedere maand denk ik namelijk dat ik ze heb, maar dat is dan waarschijnlijk PMS.
Iedereen veel liefs… :-*
Aphrodite
Moon, heel veel suc6. Hopelijk heb je gauw een gezond beebje in je handen
Chant, wat een dotje zeg!!! echt een dropje.
Hoe is het vandaag gegaan? volgens mij kan je er ook naar blijven kijken naar zo’n scheetje!
Liefs Rennic