Hey MOon bij deze afgesproken , pupje komt eens bij je logeren als ik met vakantie ga ofzo! Handig!!!
Kaatje jij alweer begonn snel zeg! Ik ga je volgen!
Ik ga gezellig wat spulletjes kopen voor het pupje en natuurlijk ook wat voor balou.
Trouwens wat vinden jullie van Sammie?
Enne Moon , laptopje een idee voor je? Kun je vanuit je bed KOKKen
doe toch maar rustig aan…
dag dag
liefs van mij
Hi :?
Ik ben een weekje niet op deze site en er gebeurt van alles.
Gelukkig las ik dat Moon uit het ziekenhuis is. Sterkte met het wachten op de beeb, wel heel fijn dat je thuis bent he?
Rennic : Wat ontzettend rot dat het mislukt is. Balen zeg…Ik hoop dat je volgende keer succesvol is !!!
Heidi: Wat een onzekere dagen…jee…je wordt maar heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees…om gek van te worden.
sterkte hoor…
Zelf helaas weer ongesteld geworden vorige week, en ondanks dat het een natuurlijke cyclus was had ik er toch een dip van. Deze week jarig geweest (een jaar ouder en
nog niet zwanger. Au!! )
misschien
mag ik rond 5 oktober weer decapeptyl gaan prikken dat zou dag 23 zijn.
Dan ga ik voor de 2e ronde.
Meiden veel liefs allemaal
Aphro
Hoi meiden,
Moon, en lukt het om het een beetje rustig aan te doen? Nog een paar weekjes en dan is het zover!!!
Aphrodite, Balen dat je tcoh weer ongi bent geworden, maar toch ook wel fijn dat je vrij snel weer met de 2e poging mag beginnen. Succes!!
Hier is alles nog hetzelfde. Ik heb af en toe nog wat bloed verlies. Het meerendeel is oud, maar zo af en toe zit er volgens mij ook wel wat vers bloed bij. Mijn collega dacht dat het misschien wel een innestelingsbloeding kon zijn, maar kan dat zolaat nog? De zwangerschaps testen geven allemaal nog positief aan, de predictor is nog steeds hetzelfde, niet donkerder, maar ook niet lichter. Ik weet het, dat wil niets zeggen, want na een miskraam blijft het hcg ook lang hangen. Morgen is het zover dan mag ik bloed laten prikken. Als ik dit voor 10 uur doe, krijg ik de uitslag tussen 2 en 3 uur. Ik ben benieuwd. We gaan er maar vanuit dat het niet goed zit, dan kan het alleen maar mee vallen.
Ik ga alleen wel vanalles in mijn kop halen. Dan zit je weer even te surfen op internet en kom je weer wat tegen over een mola zwangerschap en dan weer over een dreigende miskraam en missed abortion. Dan ga je weer enorm twijfelen wat het nou zal zijn. :?
Ik hoop in ieder geval dat ik eind van de week of zo een echo krijg, dan weten we iets meer. Mocht het hcg gestegen zijn, krijg ik die sowieso, maar als het niet zo is wil ik weten hoe het er daarbinnen nu eruitziet. Ik maak me veel te gek zo. Nog even wachten en dan weten we meer.
Iedereen heel veel succes!!!
Liefs Heidi :-*
Jeetje Heidi nog steeds in spanning dus.
Fijn dat je morgen waarschijnlijk wat meer zult weten. Dan valt er in ieder geval wat spanning van je schouders af. Nog steeds kans op een zwangerschap. Ik duim voor je :thumbup:
groetjes Kaatje
ik vroeg me eigenlijk af wie welke behandeling heeft/gehad
en hoevaak deze al is gedaan
jullie zullen nu wel weten dat dit mijn 2e ivf/icsi behandeling wordt waarvan de eerste geslaagd is, maar ik ben zo nieuwschierig hoe jullie het allemaal hebben ervaren
voor mij begint morgen alles weer op nieuw en ik ben er dus ook weer heel erg mee bezig
ik wil de tijd wel vooruit doen gaan
kijk wel 10x per dag in de agenda (want daar staan de datums in van de afspraken voor echo’s enzo) echt heel erg, maar ja ik zal wel niet de einige zijn
oja heidi ik hheb nog eens ff goed nagedacht wat je zei met die innestelingsbloeding
ik was zo’n 6 a 7 weken zwanger toen kreeg ik ook wat bloed tijdens het afvegen, ik helemaal in paniek de gyn opgebeld en die vertelde mij dat het nog wel van de innesteling kon zijn :? :? ik hooooop zo dat het allemaal met een gezonde zwangerschap heeft te maken en dat je over 8 maandjes je beeb in je armen kunt houden
succes morgen…
byjou wanneer mag jij nou beginnen of ben je al begonnen???
ik had nog niks gehoord dus ik denk ik vraag nog ff
hey!
Kim spannend he? Ik ken dat 500 keer alle afspraken nakijken…
Ik begin nu drie weken met de pil en dan met de deca en 17 oktober 1ste echo.2weken later de punctie! Zie er als een berg tegenop…is mijn 4de (eigenlijk 5e) keer…
liefs van mij
Heidi, ik zal heeeel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik leef erg met je mee en die onzekerheid is echt killing! Nou meid over een paar uurtjes weet je meer.
suc6
:-* Rennic
Goedemorgen,
Heidi, ik ga enorm hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik hoop zo dat je een positieve uitslag krijgt! Dat zou wel te gek zijn.
Hoe laat moet je in het ziekenhuis wezen?
Chant, Yeahhhhhhhh vandaag is de dag! Dat Sammy bij jullie komt te wonen, vanaf nu mag je ook van de gebroken nachten genieten.
Ohhh…ik ben eigenlijk heeeeeeel jaloers op je! Ik wil ook zo’n poepie!
Kimmetje: ik heb 5 x IUI en 3 x IVF-behandelingen gehad, waarvan ik nu zwanger ben geraakt en bijna een kindje op de wereld ga zetten :mrgreen: :inlove: !
Ik keek ook altijd 100 x in mijn agenda, was zo bang dat ik verkeerde data pakte of dat ik iets zou vergeten en af te tellen hoelang nog voor de punctie en voor de TP! Gek werd je ervan!
Veel succes verder!
Liefs,
Moon
Hoi meiden,
Heidi tjee meid wat spannend!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kim,ik heb 2 keer iui gedaan en 1 keer ivf en daardoor is Donney :inlove: geboren.
Moon,hoe is het met jou???Lekker rustigaan hoor!!!
Chantalle,En en heb je hem al???
Urs :-*
Hallo!
Heidi hou ons op de hoogte he!
We gaan haar vanavond halen! Spannend he! Wij hebben tweede keus uit het nest dus er was nog iemand voor mij die niet eerder dan vanavond kon! Ik laat jullie meteen iets weten!~
Het is prachtig weer vandaag ! Daar gaan we van genieten!
Liefs van mij
Spannend Heidi ik duim !!!
Kim, ik heb 6 iui gehad en 1 ivf die gelukkig succesvol is!!!
Het gaat wel goed met me, wordt erg dik, hoort ook zo natuurlijk hihi!
Byjou fijn je hondje ophalen wel plezier!!
En het wordt nu wel erg spannend Moon hou je het nog een beetje vol?
Groeet Tans
Hey meiden,
Ik kom een tijdje niet op kok ivm het overlijden van de opa van mijn vriend. Hij is daar opgegroeid dus het is een nare situatie met veel regelen en dergl. Het is alsof hij zijn vader heeft verloren. Tot gauw
Ik wens iedereen sterkte.
X Liefs Angela
Heel veel sterkte voor jullie beidjes!
Een knuffel en liefs,
Moon
Hoi meiden,
Angela, heel veel sterkte!!
Byjou, veel plezier vanavond!!
Moon hoe gaat het bij jou?
Kimmetje, ik heb 6x iui gehad en ben nu in afwachting van mijn 1e ivf.
Ik heb vanmorgen bloed geprikt, tussen 2 en 3 krijgen we de uitslag. Ik vind het zo spannend!!! Het bloeden is sinds gister avond gestopt. Het zou misschien toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? Eerst maar de bloedtest afwachten. Als die niet gestegen is, is het gewoon niets en is het over. Als alles goed zou zijn ben ik vandaag 5 weken zwanger
Ik hoop zo dat het goed is, gisteravond leek ik met vlagen toch wel misselijk. Maar ja, dat kan misschien ook tussen mijn oren zitten.
Ik laat het weten zodra ik iets gehoord heb.
Succes allemaal
Heidi wat onzettend spannend. Ik hoop het zo voor je!!!
Ik zal vammiddag nog ff kijken hier of je al nieuws hebt
Chan, wat heerlijk zo´n pup in huis! heel veel plezier met het uizoeken van de mooiste!
Ang, sterkte de komende tijd.
Kim: ik heb alles bijelkaar 9 x iui gehad en 1 x ivf die helaas niet gelukt is.
3 oktober hebben we weer een afspraak in het zh voor de 2e poging.
Moon, alles nog rustig bij jouw? kan je je nog een beetje rustig houden?
Suc6 verders allemaal!
Rennic :-*
Angela,meis heel veel sterkte voor jullie!!!
Heidi, :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Rennic,hoe gaat het nu met je???
wow hey zoveel iui behandelingen ppffff onvoorstelbaar dat het dan nog niet gelukt is he en met ivf soms in een keer
heeft niemand hier icsi???gehad
heidi ik duim heeeeeeeel hard voor je dat je positief nieuws krijgt te horen
byjou heel veel plezier vanaaf met het ophalen van je labje
ik zelf heb er ook 2 ze zijn echt gaafe honden
nog een uurtje en dan kan ik mijn spuiten enzo ophalen en vanavond beginnenmet de eerste spuit
jjjhhhheeehhhjj :? :? :? ik ben blij maar toch ook weer niet mmmmm…
het is zo dubbel allemaal
eindelijk mag ik weer beginnen na die cryobehandeling
ff voor de duidelijkheid??ongeveer twee weken na de gonalf is de punctie???dan kan ik me daar op voorbereiden
en als dat zo ongeveer zo is dan kan ik rond 7 nov de welbekende test doen (jaaa ik weet dat ik wel heel erg op de zaken vooruit loop maar zo ben ik nou eenmaal)
het liefst kocht ik nou alles al zoals rompertjes enzo :oops: :oops:
maar dat doen we maar niet mijn hub en ik weten nu maar al te goed dat dat heeeel veeeel ongeluk brengt
toen we bezig waren om zwanger te raken konden wij heel goed koop aan een kinderkamer komen en die hebben wij toen gekocht omdat we er niet van uit gingen dat ik weleens niet zwanger kon worden op de normale manier
toen na een jaar nog geen zwangerschap had plaatsgevonden
emn we te horen kregen dat het via ivf/icsi moest
hadden wij daar een babykamer staan die waarschijnlijk nooit gebruikt zou worden
gelukkig raakte ik zwanger na de eerste behandeling en konden we de baby kamer toch nog gebruiken
DUS IK SCHAF NOOIT NIKS MEER AAN VOORDAT IK HET ZEKER WEET
het is zooo ontzettend stom van ons geweest dat ik er nu wel van heb geleerd
zou 2005 nog steeds ons jaar zijn???
Ja hoor Kim 2005 werd jullie jaar ik ben nog steeds heftig aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie allemaal!!!
Eeeeeej Moon,
Ik lees dat je weer thuus bent. Doe rustig aan hoor meid en zekers laat je maar lekker verwennen… ik denk dat dat wel goed zit.
Groetjes
Mira
YES!!!
:shock: :shock:
Ik ben zwanger!!!
Mijn hcg was doorgestegen naar 256. Ik mag volgende week donderdag komen voor de 1e echo.