IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hoi Meiden en Han!!!

Chan ik heb je een pbtje gestuurd ivm met het bloemetje!

Wat een scheetje is het toch zeg die Mazzel :inlove: :inlove: :inlove:

Moon en Han wat vreselijk balen dat Moon in het zh moet blijven zeg!!!Maar ik hoop echt dat alles goed gaat met Moon en Beebje en als het tot de bevalling moet is dat niet leuk maar doe het gewoon lekker rustig aan!!!Succes en sterkte :-* :-* :-

Heidi en Rennic ooow wat is het toch spannend meiden!!!Mijn duipjes draaien nog steeds :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tans,ookal zo,n mooi buikkie :inlove:

Liefs Urs :-

:smiley: Dag dames , bloemetje regel ik morgenvroeg was te laat vanmiddag.

Heb de volgende mensen voor de blommen ,

Rhi Ang Ieke Urs en Shouka.

Dat binne er 5 …dus wat vinden we van 7 euro pp?(komen ook bezorgkosten bij )

Sommige hebben mijn rekeningnummer nog andere niet , zal het wel ff doormailen…

Rhi wil je me een pbtje sturen want mijn hotmail doet raar…

liefs van mij de blommevrouw

ps.hondje is geopereerd en is nu heel zielig…

Joe hebt een PBtje!

Arme hondje maar je verwent haar vast wel! En neem aan dat alles dus goed is gegaan en het nu gaat om de rust!

Ik zie wel op de PB wat de eindkosten zijn geworden! Doe dan voor de zekerheid ook maar je nummer voor het overmaken erbij kun je 1 meeltje voor ons allemaal maken en knippen en plakken :wink:

hallo ladies

hondje ligt nu zielig op het dekbedje in de kamer :frowning: heeft nog beetje auwa aan de voet…

wordt superverwend.

Zal morgen de flowers bestellen tenslotte ben ik de flowerpower vrouw!

laat jullie wel weten wat de kosten zijn!

dag dag

liefs van mij en van zielige Balou

Hoi Dames,

Hier weer een berichtje van mij, iets later dan gepland, maar ik hoop dat jullie mijn excuus accepteren, dat ik het nu dus echt druk heb.

Maar dat maakt niet uit hoor, Moontje en de Beeb daar doe je het voor.

Vandaag kreeg ze te horen, dat ze 3 x 30 minuten door het ziekenhuis mag wandelen, dat was een feestelijke mededeling voor d’r, ze was echt als een kind zo blij.

Ze voelde zich toch al goed en zat behoorlijk vol humor, de arts kwam langs vroeg hoe het ging en ze antwoordde spontaan: “Goed, mag ik nu naar huis???” Heerlijk toch?

Helaas moet ze voorlopig nog wel even blijven, daar schommelt de bloeddruk te veel voor.

Het is echt heerlijk om te lezen hoe jullie met elkaar meeleven! Dat dat nog kan in deze maatschappij :slight_smile:

Dames, ik meld me spoedig weer en doe nu alvast de groeten terug aan jullie, :stuck_out_tongue: Hahahahahaha.

Groetjes, Han.

Hoi Rennic,

Hoe gaat het bij jou? Ben erg benieuwd.

Ik duim voor je!!!

Liefs Heidi :-*

Heidi, hoe is het bij jouw? al getest?

Wij hebben gisteravond getest omdat ik zekerheid wilde over het vloeien en het ongi gevoel… :? Wat bleek, 2 duidelijke streepjes!? De verwarring werd nu nog groter eigenlijk…

Vanmorgen maar weer getest en ja hoor weer 2 streepjes!! :inlove: :smiley: :dance: Welliswaar was het vanmorgen een licht streepje, maar die test was ook niet echt handig. Alleen het rare is dat ik maar blijf vloeien, dus onze twijfels zijn nog erg hoog! :roll:

Straks het ziekenhuis maar bellen om te horen hoe of wat.

Han, fijn om te horen dat het iets beter gaat met Moon en de beeb. Laat ze maar goed rusten. :-

Meiden ik ga weer aan het werk…

Ik houd jullie op de hoogte.

:-
rennic

Hoi meiden,

Het ziet er slecht uit voor mij. Mijn temp was 36. 9 Ik had net (vers) bloed met afvegen en de test gaf niet zwanger aan. (digitale test cb) Ik zag wel twee streepjes las je dat inschuifstukje eraf haalt. Een hele donkere en een lichte. Maar ja dat zal wel niets betekenen want volgens mij ben ik dus gewoon ongi geworden. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik heb nog geen echte ongi krampen.

Rennic, ik hoop dat jij meer geluk hebt.

Liefs Heidi

ps. we hebben gisteren gevreeen, kan dat ook van invloed zijn mbt het bloedverlies?

Hoi Rennic,

Dat is fantastisch!!! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Liefs Heidi

Hey Meisjes!

Hier weer een berichtje van mij.

Moon mag 3x 30 minuten door het ziekenhuis wandelen. Jippie dat gaat de goede kant uit Han! Ik ben blij om te horen dat het allemaal de goede kant uit gaat. Nog een paar weekjes en dan is jullie wondertje al GEBOREN. Wat is de tijd snel gegaan. Doe Moon de groetjes. Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen anders hadden we haar eens op kunnen gaan vrolijken. J

Rennic; Dat is geweldig nieuws meid! Alvast een gefeliciteerd jullie kant uit. Bel inderdaad even het ziekenhuis ivm dat vloeien. Ik blijf voor je duimen. :-

Heidi; Meid wat naar om te horen dat het bij jou niet gelukt is. Ik leef met je mee. Ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken allemaal. :-

Rhi; Bijna vakantie?? Hmm heerlijk

Bloemenvrouwtje; Ik hoor wel hoeveel ik over moet maken he voor het blommetje?? :stuck_out_tongue:

Stuur anders ffe pb-tje. Je hebt me wel het rekeningnummer gestuurd maar niet het bedrag. Hopelijk is alles weer goed met jullie hondje en is ze lekker uitgeslapen van de narcose ze zijn dan altijd zo zielig he. Ik ken het. Ohh ik kan er ook niet tegen hoor. :cry:

Urs; Alles ok? Bevalt het meer werken je?

Nou vandaag alweer dinsdag, gisteren heb ik de screeningsecho gehad, het was moeilijk te zien omdat mijn placenta ervoor lag en omdat ik door de wond/litteken een verdikte buikwand heb. Ook was hij/zij erg actief eigenlijk te actief voor de echo hahah

:inlove: Het was ook wat aan de kleine kant bij sommige metingen liep het ± een week achter. Daar maak ik me wat zorgen over maar ze zei dat ze dat vaker zien. Weten jullie of dat kwaad kan? Of is het gewoon een kleintje? :?

Nou meiden kga wat doen. Fijne dag allemaal.

Liefs,

Angela

Ang, dat hoort zich allemaal goed aan hoor! Dat hoor je toch wel vaker dat het een kleintje is. Geniet maar lekker!

Heidi, wat balen zeg! Weet je het zeker dat het mis is?

Nou, onze euforie was ook van korte duur. Ik heb net het ZH gebeld. Allemaal ok, kan vanmiddag bellen voor de echo over 3 weken, ga ik naar de wc…hartstikke rood! :cry:

Ik weet het echt niet meer nu. Het zal wel over zijn. Vanmiddag maar een test weer halen. Aaaargh ik word hier echt gek van! :shifty: :?

:cry: Rennic

Het is echt over! de :twisted: zijn nu toch echt gekomen. Wat hard zeg!

Voel me shit vooral omdat ik op mijn werk zit en de behoefte heb om te praten…en mijn man kan ik niet telefonisch bereiken. Wel per email, maar is toch anders…

:silenced: :cry: :cry: :cry:

Hoi Rennic,

hoe kan dat nou, je had toch een positieve test? Kl*&te zeg. :frowning:

Ik weet het ook niet goed hoe het bij mij zit. Ik vind het zo raar dat ik op de test naast de controle streep een heel licht streepje zie, dat heb ik nog nooit gehad.

Ik heb al wel meer krampen nu, dus bij mij zal het echt wel mis zijn. ik laat vrijdag nog wel bloed prikken.

Liefs Heidi

Heidi en Rennic; sterkte met het verwerken. Altijd vreselijk als een poging mislukt en wat is het altijd weer spannend. Die spanning moet er ook weer uit helaas. Hopelijk hebben jullie thuis, hier en aan elkaar steun!

Fijn te lezen dat het met Moon alweer wat beter gaat! Alle stapjes vooruit zijn goed en straks hopelijk een goed begin voor de bevalling! Ook weer een spannend deel! Ik zal er dan ws niet zijn ivm onze vakantie maar wat zal ik veel terug te lezen en kijken hebben!

Chan kan ff niet op KOK komen (niet eens op internet! Vreselijk!) maar zodra de techniek het weer toelaat zal ze wel even komen schrijven.

Voor nu een kleine update; de bloemen zijn onderweg!! De totale kosten zijn 7,50 en ik weet niet of iedereen die meedoet al haar nummer heeft gekregen? Zoniet PB me maar even donderdag vertrekken we hier tot dan kan ik nog doorsturen!

O Heidi en Rennic wat een rare situatie’s zeg , echt balen erg frusti zal het voor jullie wel zijn, vandaar een dikke knuffel door de computer :-* :cry: !

Ik duim nog even voor Heidi dat er toch nog een zwangere bij komt!!! :thumbup: :thumbup: !!!

:thumbup: En Moon in het ziekenhuis, jeetje even niet meegelezen en dan dit, nou meid rust maar lekker uit , voor je het weet heb je een mooi babytje in je armen, denk daar maar aan meid!!! Voor het bloemetje ben ik te laat maar toch heeeel veeeel rust toegewenst dat je maar snel naar huis mag met Han!!!

groetjes Tans

Hoi Allemaal :-

Wat fijn dat Moon alweer zoveel praatjes heeft :smiley: is positief toch!Houen zo hoor meid :thumbup: :thumbup:

Angela,bij Donney waren ze er ook van overtuigd dat hij te klein zou zijn na een echo en ik heb toen een extra echo gehad en ze hebben mij en Donney dus extra in de gaten gehouden maar Donney was bij de geboorte gewoon 3245 gr dus helemaal niks aan de hand!!!Je hoort vaak dat ze je voor niks zo in de rats laten zitten,tuurlijk is het goed als ze je in de gaten houden maar bij mijn zwangerschap van Donney hebben ze wel meer paniek gezaaid en achteraf was dat dus helemaal niet nodig!!!Dus meid maak je niet te druk en wacht het gewoon even af,een kindje groeit volgens zijn eigen lijntje en dat is niet altijd dezelfde als die het zh zou willen!+dat ze er ook vaak naast zitten qua grootte van het kind,ik heb dat nu al zovaak van mensen gehoord!!!

Heidi en Rennic,balen meiden dat het deze keer niet raak is :thumbdown:

Maar kop op hoor !!!Sterkte voor nu en voor dalijk weer heel veel succes en dan gaan we hier weer duimen hoor :-

Annie,hoe is het met jou meis???Ik zie je hier niet meer zo vaak!Alles gaat toch wel goed hoop ik!!!

Rhi,hoe is het nu met jou???

Liefs Urs :-*

Hoi Rennic en Heidi, wat ontzetten k* dat het waarschijnlijk niet gelukt is en wat klinken jullie verhalen bekend in mijn oren. Ik heb dat de vorige keer ook gehad een positieve test en dan een paar uur later toch ongi geworden op dag 21 na punctie… :? :cry: :?: Dat is ongelofelijk zwaar en oneerlijk. Het is allemaal al zo vervelend en zwaar zo’n IVF behandeling en dan ook nog zo gekwetst worden van eerst vreugde en dan kort daarna heftig verdriet. Dat voelde echt als een diepe diepe steek. Zouden dan toch de medicijnen nog van invloed zijn of misschien een vroege miskraam? Mijn arts kon dat achteraf niet meer achterhalen, begrijpelijk wel maar het blijft wel knagen. Ik leef erg met jullie mee en hoop dat we snel met z’n allen goed nieuws mogen melden want dat hebben we allemaal verdiend! Heel veel sterkte!

Rhiannon ik weet niet precies wanneer je op vakantie gaat maar alvast een hele fijne vakantie gewenst. Hopelijk kom je weer een beetje innerlijk tot rust en vind je weer heel veel positieve energie voor de toekomst.

groetjes Kaatje

Hoi meiden,

Hier weer een berichtje uit Purmereutel over Monique.

We hebben gehoord, dat als ze zich zo goed blijft gedragen :lol: ze waarschijnlijk aan het einde van de week vrijdag of zaterdag naar huis mag.

Weliswaar blijft ze dan wel onder controle, maar thuis is toch fijner.

Bevallen in het kraamhotel, wat we het mooiste vonden, of thuis gaat zeker niet meer lukken, dat wordt gewoon het ziekenhuis.

Maar wat maakt dat nou uit.

Ik verheug me er echt op en vind het voor Moon ook super.

Groeten maar weer en iedereen heel veel sterkte en succes met alles.

Han

He Han,wat een goed nieuws zeg , dat ze weer naar huis zou mogen!!!

En dan moet ze zich wel lekker door jou laten verwennen natuurlijk,want zij moet het heeel rustig aan doen :smiley: Maar het is zo october het schiet nu echt al op spannend hoor!!!

Groetjes aan Moon en Ik duim voor jullie dat ze idd naar huis mag :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Urs :-*

Hoi hoi,

Rennic en Heidi wat verschrikkelijk voor jullie dat het niet gelukt is, is het al helemaal definitief Heidi want bij jou hoorde ik nog wel twijfels, ik hoop zo van niet. Wens jullie heel veel sterkte en een dikke knuffel vanuit hier.

Angela hou de moed erin hoor als ze in het ziekenhuis zeggen dat je je gen zorgen hoeft te maken dan dit ook niet doen. Lees de andere reacties maar.

Moon en Han wat fijn dat ze weer wat mag lopen, maar nog fijner is dat ze ws weer naar huis mag komen als alles goed blijft gaan. Thuis zijn is toch prettiger dan een ZH ookal heb ik bij mezelf ook meegemaakt dat je gevoel daar ook heel dubbel over kan zijn want in het ZH is er wel ala minute hulp als er wat is. Maar goed ook ik heb toen naar naar huis gaan gedaan en daar kwam ik pas goed tot mezelf en tot rust want de gedachte dat ze je niet zomaar laten gaan had de overhand.

Rhi nog 1 nachtje slapen.

Laatste up date vanuit hier we hebben ws griep :frowning: direct veel stress maar het ZH zei dat ik me niet druk moest maken voelde me toen direct wat beter. Blijf nu lekker thuis tot en met donderdag.

Fijne dag allemaal

Es