IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hoi allemaal,

een hele dag bijna niet geinternet, maar wel heeel erg genoten! Was een superdagje met heerlijk weer (hmmm de rest van NL had het minder getroffen geloof ik met ondergelopen kelders enzo) en heeeel erg leuke mensen!

Wij gaan ook zo meeten als de baby van Han en Moon er is!

Han jij ook een knuf hoor! Alles gebeurd met Moon en kan zo frustrerend zijn dat je zelf zo weinig kunt doen. Het is allemaal dokterswerk, maar je steun is toppie en heel fijn dat je ons zo op de hoogte houdt!

Rennic het komt zoals het komt, maar nu zegt het allemaal zo weinig. Al kan ik me voorstellen dat je je liever nu voorzichtig voorbereid dan ineens een klap te krijgen. Ik hoop en duim nog steeds dat het goed gaat!

Heidi; wat spannend nog maar even! De Pregnyl zal al wel uitgewerkt zijn hoor. Was bij mij indertijd na 9 dagen eruit! En de progestan heeft geen enkele invloed op de test.

Hier wordt geduimt!

Chan; nog geen roods te zien? Zo zeg jou lichaam weet het wel te rekken zeg, gatver. Even een echo bij de gyn zou toch moeten kunnen lijkt me? Daar kunnen ze wel redelijk inschatten hoe en waar je in je cyclus zit.

Ow ja vakantie. We vertrekken donderdag en waar we heen gaan weten we nog niet zeker of Kroatie of Istrie maar voor allebei dezelfde richting uit :wink:

:smiley:

Hallo Dames,

Lekker zondag! Ik hoop dat iedereen een beetje geniet vandaag. Het is in ieder geval niet zo warm meer, dat is wel zo prettig voor de zwangeren onder ons.

Ik las dat Moon in het ziekenhuis ligt maar dat het inmiddels weer beter gaat. Heel veel sterkte, ook voor Han.

Rennic: Wat een dagen zijn dit he? Je weet nog helemaal niets en als je

dan ook nog donkere afscheiding hebt kan je zo wanhopig worden.

Maar het zegt inderdaad helemaal niets…pas na de test weet je het zeker…

dus veel sterkte met w8ten. Ik hoop dat die :twisted: :twisted: wegblijven!!!

Heidi: Voor jou ook spannende dagen…hoe kom je ze door he? Ik geloof dat iedereen die een IVF behandeling ondergaat het liefst 2 weken zou willen slapen na de TP… sterkte met w8ten ook voor jou draaien mijn duimen overuren.

Byjou/Chant Ik begrijp dat jullie juist weer w8ten op die :twisted: :twisted: :twisted:

Ik hoop dat de dames die w8ten op hun duivels deze krijgen, en dat

dat de duivels wegblijven bij de anderen!!! :pray:

Ik krijg mijn duivels rond de 15e september. Ik heb al dagen last van steken , en af en toe minimaal bloedverlies. Kunnen dit de naweeen zijn

van de IVF behandeling?

Veel liefs

Aphrodite

Jeempie heb 2 dagen geen tijd om te lezen en lees het nu van moon maar gelukkig direct ook dat het wat beter gaat.

Han wat fijn dat je ons op de hoogte houd ik wens jou, Moon en de beeb sterkte en hopelijk mag ze gauw het ziekenhuis uit.

Doe haar de groeten.

Hier zijn we druk met een gedeelte van de buiten boel te schilderen, was hard nodig na die brandende zon ookal was het pas 2 jaar geleden gebeurd.

Alles andere veel succes en voor de 1 hoop ik dat de red devils snel komen en voor de 2 mensen in de ww dat ze heeeeeeeeel ver weg blijven

Es

Hallo Allemaal!

Ben bij de pupjes geweest maar kan de foto’s niet plaatsen help!

:wall: :wall: :think: :think: :eh:

byjou waarom niet we zijn zo nieuwgierig naar MAZZEL???

:smiley: ze zin te groot de foto’s en mannetje is er niet enne iek ben blond iek weet niet hoe ik ze moet verkleinen…

Hier komen bij buikfoto’s van week 24

Lang opgewacht, ben benieuwd naar jullie reacties, vind het zelf een bescheiden buikje

Alles gaat prima heb wel een erg lage bloeddruk dus moet op tijd eten enzo anders kan ik flauwvallen , geen reden tot paniek hoor volgens de verloskundige ! Ga woensdag weer op controle ben benieuwd of mijn bloeddruk dan gestegen is!!!

Groet Tans

O jeetje, het wordt weer spannend, Kaatje en Rennic ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!

Klinkt wel goed hoor !!!

En Moon ben blij dat het alweer beter gaat, wel schikken hooor!!!Maar nog even volhouden en dan een prachtig wonder in je armen…

Nou meiden sterkte allemaal ,

groetjes Tans

he bah echt vervelend als je geen internet meer hebt.

je leest veel dingen veel te laat.

moon beterschap en doe rustig aan he.nog een maandje kop op.

rhi ik had het zo anders gehoopt voor je.nu ga ik maar harder hopen bij de “laatste” ivf poging.

voor de rest geniet van de zwangerschap voor de zwangere onder ons.

serkte voor de wachtende en de mensen die evt uitgeklusd zijn.

groetjes annie

:smiley: Hallo Allemaal!

Ff snel vraagje ! Wie wil (weer) meedoen met bloemetje voor Moon?

Wie mee wil doen aub een pbtje naar mij , ik regel het!

Ben namelijk v d bloemenafdeling!

Wil het uiterlijk morgenmiddag bestellen!

Laat je even weten als je mee wil doen!

Dag dag!

Liefs van mij :smiley:

zo eens kijken of ik echt zo blond ben d8 het niet he? hahahaha :inlove:

Heb er ff mee geprutst , gewoon foto verkleinen , ging echt heel makkelijk :liar: :liar: de pc lag bijna in de tuin maar Mazzel staat op de foto!

Ben helemaal in love :inlove: :inlove: als het me nog eens lukt zal ik morgen nog wat foto’s plaatsen! :dance:

liefs van mij

Whaaa wat goed Chan! En ooooeeeeh wat een droppie is ze!! :inlove:

1. hallo Allemaal…

Heb net ff met Moon gesmst n ze schreef dat ze waarschijnlijk moet blijven tot dat de beeb geboren is…

Die bloemen zullen haar dan goed doen!

Het is wel het beste voor haar en de beeb!

Han als je dit leest , geef Moon een knuffel van mij!

Wat is het adres van het ziekenhuis Han? Wil je me dat op mail zetten?

Chan je hebt het mailtje al op je gmail staan met het adres erin!

En oeh dan zal ik morgen ook eens wat smsjes sturen :smiley: We houden haar wel bezig!

Ohhhh wat een scheetje!!! Wanneer mag je hem meenemen?

Tans wat een mooie buik heb je zeg! Ben er jaloers op!

Het schiet bij jouw ook al op zeg!

Balen zeg dat Moon in het ziekenhuis moet blijven, maar ja, als dat het beste is voor Moon en de baby…ik denk aan jullie! :pray:

Heidi hoe gaat het bij jouw? Nog 2 nachtjes en dan mag je testen. :pray: :dance:

Nou bij mij zijn de :twisted: nog niet doorgebroken. Ik blijf echter wel ongi gevoel houden en beetje bruinige afscheiding. Vanmorgen temp genomen …37gr. :smiley: Dat is dus nog :thumbup: .

Het wordt nu toch wel erg spannend. Verwarrend allemaal hoor!!!

Morgen gaan we testen. Mits er vandaag niks komt.

Duimen jullie nog ff mee?!? :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Fijne dag allemaal!

:-* Nic

Hoi meiden,

Rennic, goed zo. Hopelijk blijven die :evil: :evil: weg!! Ik duim met je mee. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Ik moet mezelf erg inhouden om morgen geen test te doen i.p.v woensdag. Het liefst zou ik het vandaag al doen. Maar ik ga mijn best doen om te wachten tot woensdag.

Ik heb mijn temp niet opgenomen, heb nachtdienst gehad, dus dan heeft het weinig zin. Ik heb wel het idee vaker te moeten plassen, een wat opgezette buik te hebben. mijn borsten zijn niet echt gevoelig meer. Ook heb ik af en toe wat buikkrampen. Verder merk ik niets. We zullen wel zien.

Succes iedereen!!

Liefs Heidi

He meiden,

Tans; mooie buik hoor meid!

Chant; wat een scheetje zeg!!! Ik heb je een pbtje gestuurd heb je die ontvangen?

Rennic en Heidi; Meiden zet hem op hoor ik duim nog ffe mee.

Ik ben aan het werk dus ga er weer vandoor. Vanmiddag screeningsecho duimen jullie ook voor ons dat het allemaal goed is? Pfff ben zenuwachtig

Liefs Angela

:smiley: Voor iedereen wordt geduimd!

Rhi ik heb geen gmail meer wil je me dat op hotmail zetten…

Hier is het even wat minder …onze hond heeft een infectie aan zijn voetje en waarschijnlijk gebroken…wordt op dit moment geopereerd…ben op van de zenuwen…bah!

Over 3 weken mag ik de pup halen! :smiley:

dag dag

liefs van mij

:smiley: ik wil graag de bloemen voor Moon gaan bestellen aan het eind van de middag!

Tot nu toe zijn we met 3 Rhi Ang en ik.

Laat maar weten als jullie willen meedoen!

Oeh meid wat spannend voor je meisje! Ik duim mee dat alles goed gaat!

Ik zal je even op je hotmail meelen!