IVF/ICSI deel 6 met lijst!

heee meiden

Mooi buikje hoor Angela, ik heb het idee dat mijn buikje niet veel groter is hoor maar jullie mogen oordelen zal mijn man eens aan het werk zetten!!!

Mazzel een leuke naam voor je hondje, Byjou

enne Kaatje, Heidi en Rennic veeeeeeeeeeeel succes!!

Groet Tans

Wauw Angela wat een mooie buik. Het groeit allemaal goed zo te zien.

Als je baby kamer vorm krijgt laat je daar dan ook foto’s van zien???

Byjou als een hond zo’n naam krijgt dan moet ie wel veel mazzel gaan brengen, vanaf zondag krijgen wij de golden van mijn ouders een week te logeren hartstikke leuk is ook zo’n schatje.

Hier gaat alles zijn gangetje ook al heb ik 2 benen die momenteel van lood zijn.

Nou de groeten

Meiden, Dank jullie wel voor jullie complimenten doet me goed! :wink:

Chant; Mazzel wat een leuke naam voor jullie nieuwe pup, hopelijk brengt hij heel veel mazzel met zich mee! Zijn de rode duivels al gearriveerd?

Heidi en Rennic, Meiden trekken jullie het nog een beetje? Gelukkig komt het weekend eraan , kunnen jullie je lekker laten verwennen door jullie mannetjes en zoveel mogelijk leuke dingen doen. Hopelijk snel een positieve test voor beide.

Kaatje; Meid! Zet hem op he! JE 2e poging is in aantocht. Ook voor jou word er hard geduimd. Laat zien dat het ook de 2e keer kan lukken, want volgens mij hebben we hier meiden van de 1e en van de 3e. Ik begin alvast mijn duimen voor te gloeien.

Tans; Ik ben heel nieuwsgierig, lang geleden dat je een foto geplaatst hebt! Zet je mannetje maar eens aan het werk want ik ben heel benieuwd.

Shouka; Hoe gaat het met je? Mijn buik groeit inderdaad lekker ja. Hihi

Enne als de babykamer vordert zal ik zeker een foto plaatsen. Kunnen jullie hem beoordelen.

Rhi; Meid fijne vakantie geniet ervan, en oja volgens mij heb je vandaag nog een sollicitatie? Zet hem op.

Met mij alles ok, mijn weekend is weer begonnen, maandag echo en dan ben ik precies 20 weken JOEHOE op de helftJ

Ik ga hier wat ruimen. Liefs Angela

Hoi meiden,

Rennic, probeer niet teveel naar je lijf te luisteren. Die kan je goed voor de gek houden!! Probeer positief te blijven. Ik denk aan je.

Kaatje, fijn dat je ook weer mag beginnen. Succes!!!

Byjou, een labrador, geweldig. Wij hebben er ook een, maar dan een zwarte. Hartstikke leuke en lieve honden!!

Bij mij gaat alles ook zo zijn gangetje. De dagen kruipen voorbij. Mijn (.) (.) zijn nog steeds wat gevoelig. En ook ik heb af en toe wat krampen in mijn buik. Ik moet alleen iedere nacht enorm naar de wc. Steeds ronde dezelfde tijd, balen is dat, maar wie weet een goed teken :think:

Ik heb hetzelfde als jij hoor Rennic, hoe dichter bij het komt, des te minder positief je kunt blijven en des te meer de moed in je schoenen zakt. Ik ben ook ontzettend bang om woensdag een test te doen. Ik ben zo bang dat het negatief is.

We w88 maar af.

Ik moet dit weekend helaas werken, dus weinig kans op verwennerij. Ik mag wel lekker heel de dag op bed liggen, ik heb nl. nachtdienst.

Succes allemaal!!

Liefs Heidi :-*

Heidi,ik had dat ook toen wij met ivf bezig waren ik durfde echt niet te testen en ook niet te hopen dat het zo zou zijn.Ik heb Rob de test laten aflezen omdat ik al zo,n gevoel had dat het niet zo zou zijn,MAAR het was wel zo :smiley: dus kom op hoor nog een paar daagjes!!!En ik weet ook heel goed dat dat niet de leukste dagen zijn maar ik duim voor je hoor!!!En Rennic ook voor jou natuurlijk hoor meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tans,hoe is het met jou???

Urs :-*

Hallo meiden,

Hier is het ff wat minder, kom zojuist bij de VK vandaan!

Mijn bloeddruk is veels te hoog en er zitten eiwitten in mijn urine! Daarbij heb ik ook last van hoofdpijn.

Ik mag dus gezellig naar het ziekenhuis vanmiddag, ik hoop dat ik niet hoef te blijven! Maar ben wel blij dat er weer een controle komt, wij hebben gewoon te hard voor dit kindje moeten vechten! Dit mag niet mis gaan op het laatste moment.

Ik laat het allemaal over mij heen gaan, wat moet dat moet!

Ik reageer nu ff niet op anderen sorry!

Als ik moet blijven laat ik mijn man wel een berichtje op de KOK plaatsen!

Liefs,

Moon

A bah moon,

balen zeg ik hoop met je mee dat je niet hoeft te blijven ik ga heel hard voor je duimen hoor meid!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Succes en sterkte voor dalijk :-

Liefs Urs :-

Sjips Moon! Hoop dat je je inderdaad zo rustig kunt houden als je in je berichtje klinkt! Die kleine blijft nog maar mooi even zitten een krap maandje moet echt gewoon lukken samen desnoods met het ziekenhuis! En aan je mannetje heb je ongetwijfeld ook veel steun nu.

Hier wordt geduimt en desnoods een maand lang!

Heidi en Rennic; nog even en dan hoop ik zooo dat jullie een positieve test in handen mogen houden!

Chan wat lekker aftellen naar jullie Mazzel! Ben zoo benieuwd! De eerste foto was echt leuk!

Ang; over de helft straks alweer! Jeetje die tijd vlieg zeker. Maar lekker genieten en knutselen. Dat kamertje wordt zeker weten prachtig!

Ik vergeet vast weer heel veel, maar het is hier ook zo benauwd pfff. Morgen naar Utrecht, gezellig meeten met de dames en heren! Heb er heel veel zin aan. En niet te lang daarna vakantie! Dan gaan we ons eens beraden wat te doen met onze laatste IVF. Wanneer, hoe etc en dat bij thuiskomst bespreken met de gyn.

Verder ben ik dus op sollicitatie geweest, maar sjips wat heb ik daar mijn tijd aan verspild! Nu weet ik ook waarom ze niet vertelden voor welk bedrijf het zou zijn. Vet commercieel callcenter. Dat is dus echt niets voor mij. Misschien dat ik toch eens een ochtendje daarheen ga. Training volgen maar das meer eigen nieuwsgierigheid en de reis voor de sollicitatie terugverdienen 8) Tja wat zij kunnen kan ik natuurlijk ook.

hahaha die Rhiannon weer even lekker vel grinn.

Moon wat balen, hopelijk valt het allemaal mee maar mijn duimen draaien erg hard voor je hoor. Hou je taai.

Hier verders eindelijk weekend en ga er eens flink van genieten want het is warm genoeg geweest vandaag laat het aub snel gaan regenen dan frist het hopelijk wat op pffff wat moet je het zwaar hebben als je nu hoor zwanger bent.

Nou doegies en ik kom af en toe kijken hoe het met Moon is.

Es

Hier dan dat bericht van Han, man van Monique.

Moontje is dus opgenomen en ze houden haar goed in de gaten.

Niets om je druk over te maken zeiden ze, maar ja…

De scan van het kindje was sowieso goed, het is alleen die bloeddruk en het vocht.

Zodra ik meer weet, laata ik het weten.

Groetjes, Han

Jeetje wat naar voor Moon en Han.

Ik leef echt met jullie mee! Ik hoop dan ook van harte dat het echt niks ernstigs is, en dat het allemaal goed gaat. Fijn dat er controle is.

Ik denk heel hard aan jullie, en ga voor jullie duimen dat het snel goedkomt. Han wil je Moon een dikke knuffel van mij geven.

Zet hem op!

Liefs Angela :-*

Han jij ook sterkte! En idd Moon een dikke knuffel overbrengen! Is altijd nogal makkelijk gezegt he niet druk maken maar je houdt het niet tegen! Je twee liefsten liggen in het ziekenhuis. Maar het klinkt goed met alle extra controle dus ze zullen ze goed in de gaten houden!

bah wat een vervekend bericht van Moon…schrok er een beetje van…

we duimen en bidden dat alles goed gaat…Gelukkig ben je in goede handen en rust is heel goed op dit moment

Hier nog steeds geen rode :evil: , begint me nu een beetje te irriteren eigenlijk…

Als ik volgende week nog niets heb dan ga ik maar eens even bellen en dan maar opwekken…

Mijn hele cyclus is in de war geloof ik…

Heidi! Volgens mij zijn dat allemaal positieve tekenen!

Kaatje jij alweer begonnen! Waauuuw gaat snel zeg! IK zie er erg tegenop en hoop dat ik de moed kan verzamelen om weer te beginnen…

Ben zo bang voor nog een teleurstelling…

En alles wat dat met zich meebrengt…

Rhi lekker vakantie heerlijk geniet ervan meid!

Enne als ons hondje er is kom je kraamschudden he?

Morgen ga ik nog eens kijken!

Ang , voor jou schiet het ook aardig op he?

Heerlijk he!

Liefs van mij

Enne Han geef Moon en beeb knuffel van mij!

Even voor Heidi en Rennic; zie dat jullie hier posten meiden, wil jullie heel veel succes wensen met deze nieuwe stap in de behandelingsstroom. Ik denk nog steeds aan jullie, dikke :-*

…en tuurlijk ook voor de rest van de dames

Liefs,

Syll

Tjee moon en Han, dat is echt ff schrikken zeg! Ik hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan :pray:

Chant, want een ellende zeg dat die :twisted: er nog steeds niet zijn…ook geen voortekenen zoals donkere afscheiding? Inderdaad kan je beter volgende week ff bij de gyn informeren.

Hoe was het met Mazzel? Nog steeds de leukst en de mooiste van het stel?

Oh nee, ik zie dat je er morgen heen gaat…nou veel plezier!

Syll bedankt voor je medeleven. Jij alweer 38 weken!!! de laatste lootjes dus. Alles goed?

Rhi lekker op vakantie. Wanneer ga je weg? We zullen je hier missen!

Kaatje, lekker weer bezig…wat goed zeg zo snel! Ik hoop dat ik dat ook kan. Bij mij ziet het er echt niet goed uit namelijk. Donkere afscheiding met af en toe oudbloed stolsels (sorry niet zo smakelijk) maar de echte :twisted: :twisted: badguys nog niet…het is nu 15 dagen na de punctie en 11 dagen na de tp.

Heidi, bij jouw daarentegen hoort het zich beter aan!!! Ik duim heel hard voor je dat er bij jou wel suc6 is! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Fijn weekend allemaal!

:-* Rennic

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor jullie hartverwarmende reacties.

Met Moon gaat het de goede kant op, de bloeddruk is al naar een acceptabel niveau gedaald en ze denkt al weer aan het chatten met jullie

Ik heb voor het eerst in jullie berichtjes moeten kijken om alle boodschappen door te kunnen brengen en heb daarbij geconstateerd dat jullie echt met elkaar meeleven, top hoor.

Nee echt geweldig, dames hartelijk bedankt en voor hen waar het wat minder mee gaat, kop op, doorzetten maar.

Zoals je ziet leven heel veel mensen met jullie mee en dat doet echt goed.

Mede namens Moon, warme groeten.

Ik houd jullie op de hoogte, Han.

Hoi meiden,

Moon en Han heel veel sterkte en succes!!! In welk ziekenhuis ligt ze eigenlijk?

Chant, balen zeg dat je nog niet ongi bent geworden. Ik hoop voor je dat je snel weer mag beginnen!!

Kaatje, hoe gaat het bij jou, weer volop aan de shotjes?

Syll, bedankt voor je berichtje! Nog eventjes en dan heb je lekker die kleine in je armen!!

Rhi, waar ga je naartoe op vakantie??

Rennic, wat kl**&^te om te horen van die afscheding etc., maar dat hoeft toch nog niets te betekenen :shifty: :eh: Ik hoop zo voor je dat het toch nog goed afloopt!! Ik blijf voor je duimen. :thumbup: :pray:

Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken. Mijn (.) (.) worden steeds minder gevoelig. Ze lijken wel iets voller (of toch niet, aaah ik weet het gewoon niet meer)

Ik heb zo nu en dan wel wat krampen in mijn buik, maar ja dat kan vanalles zijn.

Al die dingetjes die ik voel wil ook nog niets zeggen. We zullen toch moeten wachten. Het wordt steeds moeilijker, maar ik ga niet eerder een test doen dan woensdag (hoe graag ik het ook maandag al wil doen). Ik zit nu op dag 12 na de punctie en dag 10 na de tp.

Na hoeveel dagen is de pregnyl uit je lichaam en kan het een evt. test niet meer beinvloeden? Hoe zit dat eigenlijk met progestan?

Iedereen heel veel succes!!!

Liefs Heidi :-*

:smiley: Rennichet zegt echt nog helemaal niets…het zou zelfs een innesteling kunnen zijn.Zolang ze er nog niet zijn houd moed!!!

Blijf voor je duimen!!!

Voor de rest is het nog steeds hetzelfde hierzo…had wel buikpijn maar is alweer over…mischien zijn mijn eitjes op :angel: hahahah

:mrgreen: :mrgreen:

Had nog een sms van Moon gehad , moest iedereen de groetjes van haar doen! :inlove:

dames fijn weekend allemaal!

liefs van mij

Hoi meiden en han!

Zet hem op rennic en heidi we blijven duimen.

Han vele warme groeten terug hoor voor jullie beide.

Chant hoop dat de devils bij jou wel doorbreken heel snel. :-*

Met mij alles ok, ik ga zo mijn mandje opzoeken. Was al heel vroeg eakker vanochtend pfff das niks voor mij. :?

Liefs Angela

Hoi Heidi,

Moon ligt in het Waterlandziekenhuis in Purmerend.

Groeten, Han.