Hallo allemaal!
Heidi en Rennic…wat erg dat deze poging niet gelukt is…maar onthoudt dat jullie nog kansen hebben!
Je moet dit even alle tijd geven en het verwerken want het is niet niks!
En dan op naar de volgende!
Ang , maak je geen zorgen ! Als ze je dat zeggen in het ZH dan zeggen ze dat niet voor niks!
Shouka getver de griep het heerst weer schijnt het , wat wil je met dit weer!!!
Enne Han wat HEERLIJK dat Moon naar huis mag , maar je blijft maar gewoon gezellig schrijven hier is wel zo gezellig!
Hou ons maar op de hoogte van Moon en Beeb!
Hier ff kleine update…tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :shock:
:lol: :thumbup:
:mrgreen: eindelijk eindelijk de :evil: pfff het heeft wat geduurt …wel op verjaardag van mannetje maar ja dat mag de pret niet drukken!
Meteen zh gebeld , afspraken gemaakt , medicijnen geregeld .Was wel lief toen ik gister belde vroegen ze hoe het met ons was en hoe het ging met ons na de laatste poging…deed me erg goed!
Hondje wordt vanmiddag verlost van verband om poot ! Gelukkig maar ,loopt er al weer op dus daat gaat de goede kant op!
zo weten jullie dat ook weer .
Rhi tnx voor posten voor mij! Wat is dat K T zeg als je niet kunt internetten!
Bloemen zullen vandaag of morgen bij Moon worden afgeleverd.
Was 7.50 pp.
ik zie het wel komen dames!
fijne dag allemaal!
(wat kan een mens soms toch blij zijn met de rode duivels :evil: lang op gewacht deze keer!)
Kun je nagaan wat je lichaam te verduren heeft tijdens zo’n behandeling!
Liefs van mij
Hoi meiden,
Byjou, wat fijn dat ze er weer zijn, dan kunnen jullie er weer tegen aan. Succes!!
Han, fijn dat het goed gaat met Moon en dat ze misschien zelfs naar huis mag.
Shouka, beterschap!!
Kaatje, bij jou was het toen ook al zo raar. Snap jij er wat van? :?
Rennic, hoe is het met je?
Bij mij is het ook echt over, gistermiddag begonnen de buikkrampen. Daarna flink ongi geworden. Dat was een hevige teleurstelling! Maar we hebben samen besloten om er niet teveel in te blijven hangen en met goede moed verder te gaan. Ik laat vrijdag nog wel bloed prikken, want dat streepje op die test vind ik toch raar. De krampen zijn nu zo goed als weg en ook het bloedverlies is minder geworden.
Eigenlijk zouden we nu tot januari moeten wachten voor de volgende poging (omdat het hsg er goed uit zag), maar we willen vragen om gewoon meteen verder te gaan. We hebben nu al lang genoeg gewacht.
Iedereen heel veel succes!!!
Liefs Heidi :-*
Chan,die 7,50 is geregeld hoor het is naar jou overgemaakt!!!
Groetjes Urs :-*
PFF ik zag net pas dat ik een pbtje van je had Chan en je hebt het dus al binnen :thumbup:
Shouka,wat vervelend dat je ziek bent!!!Beterschap
Liefs Urs :-*
ja baal er zelf ook van dacht dat het de bijwerkingen waren van de gonal-f maar dat kan dus niet volgens het ziekenhuis dus daar vertrouw ik dan maar op.
Maar goed kan ik af en toe eens hier komen lezen.
Heidi balen zeg dat het doorgezet heeft, hopelijk mogen jullie snel voor de volgende poging
Es
Helaas hebben we vandaag gehoord, dat Moon toch weer niet naar huis mag.
Heel vervelend, maar wel het beste voor het hele gezinnetje!!!
Erg jammer, want Moon wilde graag nog wat keuvelen en naar de kapper, ze mist ook alles in huis natuurlijk, de katten, ff gluren en genieten van de baby-kamer.
Gelukkig is ze wel zo realistisch om het te accepteren en zegt ze ook niet maar aan huis te denken, ja dat zegt ze…
Groetjes weer, Han.
Hoi Moon en Han,
Han: leuk dat je namens Moon schrijft Toppie!!! Laat haar maar lekker rusten in het ziekenhuis hoorrrrr. Heel begrijpelijk ook dat ze “thuis” mist, zou ik ook hebben.
Ik wens jullie nog heel veel sterkte en een gezonde bevalling toe.
Groetjes
Mira
Moon en Han,
Getsie zeg dat valt tegen!!!Maar ja als dat het beste is voor Moon en de kleine dan maar het beste er van maken!!!Succes het is niet zo heel lang meer en je weet het 3 October is een hele mooie datum om te bevallen???JA want dan is het mijn verjaardag
Nou Moon meid laat je niet kisten,de kleine is er bijna dus nog eventjes volhouden!!!
Hey hey!
He bah wat vervelend voor Moon! Maar wel het beste voor haar en de beeb! Voor jou is het wat minder natuurlijk maar voor je het weet zijn ze allebei thuis!
We zullen haar ondersteunen waar we kunnen natuurlijk!
Boekjes sturen , kaarten enz!
hebben ze geen internet in het zh? hahahaha :eh:
heeft ze de bloemen al gekregen?
suc6 en geef haar een dikke knuffel!
Meiden toch,
Wat een bos bloemen al niet kan doen, ze vond het echt geweldig en had het nooit verwacht.
Helaas ook iets minder goed nieuws, ze had wederom een verhoging van de bloeddruk en krijgt nu zelfs medicijnen, om het te onderdrukken.
Ze sms’te het vanavond en was wat teneergeslagen volgens mij.
Ook een k…tijdstip kort voor het slapen gaan, hoop ook niet dat het van invloed is op de nachtrust.
Maar goed, morgen krijgen we een echo en hoor/zie ik wel weer hoe het met d’r gaat en uiteraard zal ik het weer doorbrieven.
Nogmaals bedankt voor jullie geweldige intersse en begaandheid.
En ik heb zo veel persoonlijke berichten gevonden van mensen die het adres van Moontje willen, hierbij dan:
Waterland ziekenhuis
Afdeling verloskunde kamer 12
Postbus 250
1440 AG Purmerend
Groeten en iedereen succes, Han.
hoi Han,
Houd de moed erin ze is in goede handen , fijn dat ze de bloemen zo mooi vond en bedankt voor het adres dan kunnen we er ook nog een kaartje achter aan sturen.
Hierzo knappen we langzaam weer op vanmorgen in het ZH konden ze vertellen dat het een combi is van de hormonen en een griepje niks om me zorgen over te maken dus doen we dan ook maar niet meer (ahum)
Rhiannon hoe is het met tijgertje, kan je met een gerust hart vanavond op vakantie???
gr Es
Hey Han,
Wat een naar bericht dat ze toch moet blijven, maar kan me ook wel voorstellen dat het het beste is voor allemaal. Dikke knuffel vanuit deze kant en jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen dan hadden we zeker een nog grotere steun kunnen zijn, maar ik zal ook gebruik maken van het adres. Ik wens jullie beide het beste toe en hoop dat de weken voorbij vliegen. En dat jullie lekker met zijn 3tjes naar huis mogen :inlove:
Chant; ga de centjes overmaken komt eraan.
Shouka; vervelend dat je de griep er ook nog eens bij hebt, zorg goed voor jezelf meid en hopelijk voel je je snel beter.
Heidi en Rennic; Meiden ik leef met jullie mee hoor. Wat vervelend om te horen dat het bij jullie beide mislukt is. Dat geeft de burger geen moed. Maar hou vast dat jullie ook zeker nieuwe kansen hebben hoor. nieuwe kansen en nieuwe ronden kijk naar mij en moon beide de derde als jullie nu voor de 2e gaan is het toppie. :-* Probeer het te verwerken meiskes.
Urs jij ook al bijna jarig?? ME TOO ik volgende week, 21 september dat is nog te vroeg voor de beeb van moon en Han hoor.
Nou meiden ga weer doei doei :-* ANgela
Han,wat vervelend dat het wat minder gaat met Moon :thumbdown: Ik ga haar zeker een kaartje sturen!!!Ze is daar idd wat Shouka ook al zei in goede handen!!Nog even volhouden hoor!!!
Shouka,fijn meis dat het weer wat beter gaat :thumbup: Houden zo hoor!!!
Met Moon ging het vanmorgen enorm goed.
Ook al had ze nog steeds last van een hoge bloeddruk, de groei zit er nog steeds goed in en er is ook nog genoeg vruchtwater.
Ja we hebben vanmorgen een echo gehad, waarop te zien was, dat de groei zelfs voor op schema ligt.
Monique heeft toestemming om morgen even in het ziekenhuis naar de kapper te gaan, mits ze geen last van hoofdpijn of extreme verhoging van de bloeddruk heeft.
Kortom goede berichten vanaf hier.
Groeten, Han.
hee hallo allemaal
zow ben je dr ff niet zijn er weer allemaal rot berichten
heidi en rennic wat ontzetten kloten voor jullie ik had het zograahg anders gezien wat is het toch allemaal hard in deze wereld je wordt zo echt weer ff met de neus op de feiten gedrukt
ik leef ontzettend met jullie mee (zit zelf wat tranen weg te pinken)
moon in het ziekenhuis!!! tgaat nu weer wat beter las ik
hoeveel weken is ze nu???hopen dat het niet te lang meer duurt en dat ze snel mag genieten van de kleine beeb
byjou wanneer mag jij weer beginnen???ik geloof al snel toch?? ik woensdag (dan haal ik de spuiten ook pas op)
spooky met jou gaat de zwangerschap lekker he niet zoveel kwaaltjes of heb ik het mis???nog 22 dagen en dan mag jij je beeb lekker vasthouden
weet je al wat het wordt???ik ben heeeel nieuwschierig
zelf zit ik ook te wachten tot een vriendin van mij bevalt
ze is alweer bijna anderhalfe week overtijd, heeft de vk ineens haar uitgerekende datum verlaagd naar 6 dagen overtijd ggrrrr snap je dat nou ik vind het zo ontzettend stom
hebben ze toen met mij ook gedaan terwijl het nog ivf/icsi was ook nog je zou denken dat je geen preciesere datum kunt hebben
en lucas moesdt ineens met donder en geweld komen :evil:
ik ga moon ook nog ff een kaartje sturen
kan dat gewoon naar dat adres in het zh???
groetjes kim
hoi Kim,
Moon en Spooky zijn 1 en dezelfde persoon alleen schrijft nu de man van Moon Han genaamd de berichten om ons op de hoogte te houden, dus weet je direct hoe lang het nog duurd voordat de beeb geboren wordt.
En ja dat adres is het adres waar we kaarten naar toe kunnen sturen, alleen ik heb geen achternaam en volgens mij wordt het een beetje lastig zonder achternaam, dus wie o wie kan me aan de achternaam helpen.
Groeten Es
het kaartje van mij is al weg
oohhh gompie dat ik ook ben :wall: :wall: wist ik haar naam ineens niet meer
ik heb er maar monica van gemaakt :oops: :oops: en tussen haakjes (moon)
oohh wat errug he ik heb het ook wel op het kaartje gezet dat ik het niet meer wist
maar het gaat om het idee hihihihihi
ik hoop dat ze er nog wat van snappen haha dus han als je een vaag kaartje tegen komt is ie van mij :dance: :dance: :dance:
hahahahahahahahaha ws kan ze er het hardst om lachen en het gaat toch om het gebaar?
Dag dames!
Moon heet Van Empel met haar achternaam.
Heb vandaag ook al een kaartje gestuurd dus heeft ze even wat te lezen in zh.
Ik had gister met de pil moeten beginnen maar ben het vergeten…deuhhh wie is daar ook mee bezig???IKKE NIET!
Hondje is al wat beter en nog even en dan komt ons pupje!
gezellie!
Dames fijn weekend !
Liefs van mij
Hoi meiden,
Ik heb vandaag bloed laten prikken. En wat denk je? Ze hebben het hcg hormoon gevonden in mijn bloed. Het was wel laag, 71, normaal behoort het 150 te zijn. Het kan dus zo zijn dat ik of een vroege miskraam heb gehad, of dat ik toch zwanger ben. :? Volgende week woensdag moet ik weer bloed laten prikken om te kijken of het hcg gestegen of gedaald is. Is het gedaald: miskraam. Is het gestegen: dan volgt aan het einde van de week een echo om te kijken hoe of wat. Dus voorals nog is er wel iets gebeurd in mijn lijf, maar wat de afloop is, is nog afwachten. Ik vrees gezien mijn menstruatie dat het een vroege miskraam is geweest. fwachten maar weer. Dit maakt het nog spannender en moeilijker en noem maar op. Het kan nog alle kanten op.
Rennic, hoe is het met jou??
Liefs Heidi :-*