Ha meiden,
Wat een verhalen allemaal weer…
Hier ff gauw een berichtje van mij.
Gisteren dus de TP gehad. Helaas waren de andere 2 niet voldoende om ingevroren te worden. Eerlijk gezegd had ik daar ook niet op gerekend
Maar deze die teruggeplaatst is was helemaal OK :inlove:
Het was inderdaad een (snelle)bijzondere en speciale ervaring. Ik had een beetje idee een ´kindje´op te gaan halen. Klingt raar en geloof me, we zijn echt heel reeel hoor en gaan er niet van uit dat deze 1e poging gaat lukken. :eh: Maar er is hoop :inlove:
Heidi wat spannend he! Ik vond het wachten afgelopen weekend ook erg spannend…want voor het eerst ga je nu weten (althans dat was bij ons zo) of er wel een match is…of er wel spontaan een bevruchting kan plaatsvinden Ik ga heeeeel hard voor je :thumbup: :thumbup:
Moon wat een prachtige buik heb je!!! Wat gaat de tijd snel zeg
Nog ff.
Chan wat onzettend gaaf zo´n kleine labrador!!! Wil ik ook heeeeel graag!
Maar wij hebben nog een poesje en die is te oud om met een pup geconfronteerd te worden…
Nou, alle andere meiden groetjes
Rennic :-*
Super spannend Rennic, ik ben voor je aan het duimen :thumbup:
Chantal, ik ben ook nog aan het wachten op mijn NOD. Ik zit nu op dag 34. Is het normaal dat je NOD wat langer wegblijft na een IVF poging? Ik las dat het bij jou de vorige keer pas op dag 41 doorbrak? Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?
groetjes Kaatje
Hey Rennic! Heel veel suc6!ik ga hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ang , hoe is het met jou???En met de superbeeb???
Zal wel al flink bewegen! Zijn jullie al aan de babykamer begonnen? Leuk is dat he?
Rhi nog steeds geen internet?
Moon hou je het nog een beetje vol? Die warmte is niet meer leuk he!
Kimmetje hoe is het met jou wanneer mocht jij ook alweer beginnen?
En Shouka jij begint toch ook snel of was je al bezig?
Ik w8 nog steeds op de rode :evil: zoveel symptomen als ik anders heb zo weinig heb ik nu…mischien let ik er nu niet zo op…
Dat zal het zijn!
Suc6 ook iedereen die ik vergeten ben!
Liefs van mij
Hoi allemaal!!!
Moon wat een buikkie zeg mooi hoor!!!
Rennic succes hoor meid mijn duimpjes draaien :thumbup: :thumbup: :thumbup: En HEIDI,ook voor jou natuurlijk!!!Ook jij succes!!!
Chantal,heb je al een naam voor je scheetje???
Rhi,balen zeg dat je even niet op internet kan!!!Ik hoop dat het probleem gauw is verholpen!!!Hoe gaat het nu met je???
Shouka,hoe is het met jou???
Liefs Urs :-*
Hoi meiden,
Rennic, ik duim ook voor jou meid!!!
Ik heb afgelopen woensdag de tp gehad. 7 van de 8 eitjes waren bevrucht!!! dus dat ziet er al goed uit. . Ze hebben er nu 2 teruggeplaatst. We krijgen nog te horen hoe het met de andere 5 zit, of ze goed genoeg zijn om ingevroren te worden.
Toch wel een raar idee, want je bent nu toch een soort van zwanger. Dus ook voor mij zijn de wachtweken begonnen. 16 september moet ik bloed laten prikken en zullen we weten of het gelukt is. Ik ben zeer benieuwd.
Ik merk tot nu toe niets, behalve dan dat ik snotverkouden ben. Gisternacht zat ik op de wc en werd ik me toch duizelig, ik weer moeizaam naar bed gestrompeld. Ik zag spierwit volgens mijn man, gelukkig zakte het vrij vlot nadat ik ging liggen en met een nat washandje op mijn voorhoofd. Lekker hoor zo’n verkoudheid (of zou het iets anders zijn geweest???)
Iedereen heel veel succes!!!
Liefs Heidi :-*
Super zeg Heidi dat je de TP hebt gehad. Apart gevoel, vond ik ook.
Ik ben aan het duimen voor jou en Rennic :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de duivels :twisted: net als Chantal. Pfff wat duurt dat lang nu. Ik ben zeker niet zwanger heb nog een test gedaan. Maar zit nu ondertussen op dag 35… Normaal heb ik een mooie regelmatige cyclus, maar het zal nu allemaal wel van slag zijn door de IVF behandeling? Ik wil weer graag beginnen maar wil eigenlijk ook een vakantie plannen voor daarna en dat kan eigenlijk pas als ik weet wanneer ik weer mag starten. Wie weet ben ik over vijf weken nog niet ongi
Rhiannon hoe gaat het met je?
liefs Kaatje
Goedemorgen,
Heidi en Rennic, veel succes met de wachtweken, probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden, anders worden jullie echt gek! De 1e week gaat best snel, maar dan kruipt het gewoon voorbij!
Ik ben iig hard aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kaatje, ellendig hoor dat je lang moet wachten voor de red :twisted: !
Gek genoeg had ik daar nooit last van, ik was van mijzelf ook heel regelmatig en dat is altijd zo gebleven! Ik ben ook altijd meteen door gegaan met de behandelingen. Ik had een “korte” protocol, eerst ca. 13 dagen puregon met op de 3e dag samen met de decapeptyl, ondertussen steeds een echo, rond de 14e of 15e dag mocht ik dan pregnyl gebruiken voor de punctie!
Het blijft wel lastig voor je dat je zit te wachten op de red devils! Ook voor Chantal en die krijgt over 4 weken een PUPPIE!!! Wil ik oooooookkkk! Ik krijg een ander soort puppie :inlove:
Urs, als je ook een geboortekaartje wilt ontvangen, stuur dan even je adres via pb-tje! Buik begint echt in de weg te zitten hoor…pfffff
Kim, heb je het nog nagevraagd over de “narcose” ? Het kan echt wel hoor!
Rhi, meis hoe is het nu met jou en Daan?
Dan ook nog eens de compi niet werkend! zit ff tegen voor jullie!
Vanmiddag moet ik naar de crematie van een collega die er zelf voor gekozen heeft om een einde aan haar leven te maken. Niet leuk hoor!
Veel liefs,
Moon
Hai dames,
ik kan sinds gister eindelijk weer op internet. Pfff wat is er veel geschreven hier!
Heidi en Rennic heel veel succes met de wachtweken en echt waar ook een eerste kan aanslaan! De spanning kan niemand helaas voor jullie wegnemen maar probeer het wel met afleiding, doe leuke dingen, plan afspraken en wanneer je even een dagje nergens zin aan hebt doe je lekker een dagje niets. Hier wordt flink geduimt iig!
Moon pff voor jullie begint het ook spannend te worden! Tot 6 oktober hebben wij straks vakantie dus bevallen dan tegen die tijd! Kunnen we lekker langskomen kraamschudden! Wel moeilijk een begrafenis ook nog eens. Sterkte daarmee!
Ang, hoe gaat het werken? Begin je weer een beetje een ritme te vinden daarin?
Chan, nog even wachten tot die rooie rotdingen geweest zijn en dan weer aan de spuit! Ik duim dat ze niet te lang op zich laten wachten!
Kaat, het kan zeker uitgesteld worden door de hormonen van de vorige ronde hoor. Heb zelf ook meestal wel een paar daagjes verschil in de cyclus die volgt. Weet je wat bij mij soms wel eens helpt? Een lekker warm bad en dat vol met lekkere lavendel (schijnt bloedingen op te kunnen wekken nl) en vaak begint het dan bij mij de dag erna of soms zelfs dezelfde dag.
Hier begint alles langzaamaan weer richting ‘gewoon’ te gaan. Ik heb alles wat te maken heeft gehad met de voorgaande IVF pogingen en het zwanger zijn opgeborgen in een box. Alles letterlijk en figuurlijk uit het zicht. Zelf wil ik het liefste zo snel mogelijk weer starten, al ziet Daan het nog niet zo zitten. Daar zullen we het maandag tijdens de nacontrole wel over hebben. Want het kan ook zijn dat het niet eens meer mogelijk is voor de winterstop. Afwachten maar weer. Thnx allemaal voor jullie berichtjes en smsjes enzo. Het kaartje zit ook in de box en wanneer ik ff een dipdagje heb kan ik alles weer tevoorschijn halen en bedenken dat het eerste deel ervan (het zwanger zijn) toch het doel is waar we het voor doen.
Hey Rhi welcome back! :o
Je moet het allemaal wat tijd gunnen en inderdaag als je er behoeft aan hebt kijk je in de opbergdoos en zo niet sop je hem ver weg!
Laat het maar gewoon gebeuren!
Ik had na de laatste ivf poging al weken nodig eer ik weer de oude was…
Weet eigenlijk niet of ik er nu al weer klaar voor ben , zie er best tegenop moet ik zeggen…Maar ja met de pup in het vooruitzicht… :lol:
Ik ga ook een soort van kaartjes sturen dus als jullie er 1 willen dan schrijf ff een pbtje!
Heidi en Rennic echt superspannend ik ga voor jullie duimen en
Moon nog even volhouden en dan heb jij ook je Puppy! :inlove: :inlove:
Ben benieuwd of ik gelijk krijg wat het geslacht betreft… :mrgreen:
Kaatje ik heb ook nog steeds geen rode :evil: zit net als jij op dag 35 ,dus wellicht gaan we samen op!
Het is echt normaal dat het wat langer duurt…En wie weet waar het goed voor is!
Dames ik ga nog ff met boekje in de zon zitten!
Liefs van mij
Heidi en Rennic mijn duimen draaien op volle toeren!!!
Rhi,welcome back here
Kaatje ook voor jou duim ik dat die rode :evil: maar snel komen en dan weer verder!!!
Chantal,hoe gaat het met jou meis???
Angela,je bent alweer een aardig eindje op weg nog even en dan willen we ook jou buikkie hier zien hoor!!!
Liefs Urs :-*
Rhi, welkom back! Ik kan me goed voorstellen dat je alles ff weg hebt gestopt. Het is allemaal niet niks wat je te verwerken hebt!
Kaatje en chant hopelijk laten de :twisted: niet lang meer op zich wachten…
Moon, wat een naar verhaal van je collega…lijkt me dat het een zware dag voor je was. sterkte.
Heidi…dus 1 dag na mij heb je de TP gehad! Jij hebt er dus 2 teruggekregen. Ik :thumbup: voor je dat er 1 of misschien wel allebei aanslaan!
Bij mij is eigenlijk alles rustig. de 4e dag. Voel geen gekke dingen alleen wat pijnlijke borsten, maar dat komt door de progestan want dat kreeg ik al voor de TP! :?
Dat is wel vies spul zeg…heb enorm veel witte afscheiding daardoor. Niet echt fijn :oops:
ff vraagje: hebben jullie in de WW ook gewoon gesport? Deze week heb ik het nog rustig aangedaan, maar maandag wilde ik wel weer naar tennisles gaan…dus 6 dagen na de tp… dan kan toch wel? :think:
Nou, ik ga mijn bedje maar eens in, want het is laat zat alweer.
slaap lekker :-*
hoiiii
ik heb nog niet gevraagt over die "narcose"want ik ben het gewoon weg vergeten hahahaha ik moet toch maandag bellen want dan liggen mijn medicijnen al klaar en ik wil ze nu nog niet in huis hebben (anders kijk ik er 3 weken tegen aan
oja kijken jullie eens naar deze datums en vergelijk ze eens met jullie schema’s als je zou willen want ik heb het idee dat er weer niks van klopt
05 sept medicatie ophalen
21 sept spuiten deca
29 sept uitgangsecho
05 okt gonal F
14 okt eerste follikel meting
17 okt NACONTROLE
volgens mij klopt het niet ik moet toch veel eerder die follkel meting hebben??? daar zit nu 3 en een halfe week tussen
wat nou als de eitjes eerder en sneller rijpen???en misschien wel gaan springen en zijn ze te laat
en er zit 3 dagen tussen de eerste meting en de nacontrole pfffff ben ik nou zo’n miep hormoon dat ik het gewooon mis heb en te vroeg weer schreeuw dat het niet goed is of…
want met de cryo’s hadden ze het ook al verkeerd toen ben ik op de dag van de terugplatsing ongie geworden dus toen waren de datums ook al niet goed
Ha Rennic
Ik zal duimen voor jou en Heidi natuurlijk ook!!!
Hopelijk komt er nu een zwangere bij dat moet nu toch echt lukken hoor!!
Een antwoord op je vraagje, tennissen kan geen kwaad hoor dat doe ik nog steeds, ben wel een beetje trager maar we winnen nog steeds sta zelfs bijna in de finale van de clubkampioenschappen!!Al wordt mijn buik wel erg groot hoor!
Nou meiden allemaal veel geluk toegewenst …
groet Tans
hey Kimmetje ,
De Deca spuiten leggen je eigen hormoonhuishouding stil dus je eitjes kunnen niet springen zolang als dat niet kunstmatig gebeurt , de eerste spuit met hormonen om je eitjes te laten rijpen zet je pas op 5 oktober negen dagen later heb je de eerste echo. die deca spuit je niet voor de eitjes maar om je eigen hormoonhuishouding op vakantie te laten gaan .
Dus je moet tellen vanaf de eerste dag dat je Gonal F gaat spuiten.
Hoop dat je het zo een beetje beter begrijpt!
Enne wees niet bang dat je eitjes vanzelf springen dat doen ze pas als je de pregnyl spuit zet , dan is het 36 later dat ze springen!
Enne een cryopoging is echt totaal anders dan een ivf behandeling!
Dus niet te vergelijken!
jee ik kan bijna zelf IVF arts worden!
Suc6 !
Liefs van mij
Hey dames,
nog steeds geen bloed gespot?? Wat duurt zoiets toch lang als je erop zit te wachten. Ik duim voor jullie dat het niet lang meer duurt en dat jullie kunnen starten!
Zelf vraag ik me ook nog steeds af hoe lang ik er op zal moeten wachten. Heb nu telkens het gevoel dat er meerdere eitjes op springen staan. Voelt een beetje vreemd. Aan de ene kant hoop ik dat deze cyclus korter is (misschien dat we dit jaar dan nog kunnen starten) maar toch wil ik ook niet ongesteld zijn op vakantie. Hoezo verwend? :silenced:
Heidi en Rennic, voor jullie nog spannende dagen voor de boeg. Dat het maar dat mooie tweede streepje mag worden!
Rennic; sporten mag gewoon hoor. Mij is altijd gezegt dat de emmie(s) in je baarmoeder stevig op hun plek zitten, vergelijkbaar met een boterham met pindakaas en daartussen zitten ze vastgeplakt. Iets met veel impact als aerobics bv wordt niet echt aangeraden maar dat heeft geloof ik meer te maken met je eierstokken die toch een lichte vorm van overstimulatie te verwerken hebben door de meerdere follikels die ze hebben gemaakt. Dus als je lekker wat wilt doen en je voelt je goed gewoon doen! Is toch ook weer wat extra afleiding! Had je trouwens nog medicatie gehaald tegen je blaasontsteking? Je mag bepaalde medicijnen gewoon gebruiken hoor. Er zijn zoveel vrouwen die zwanger zijn en blaasontsteking krijgen dus zou niet goed zijn als er niet wat tegen te gebruiken zou zijn.
Kim; net wat Chan ook al zegt die eitjes springen echt niet eerder dan wanneer je pregnyl spuit. De Deca legt je hele hormoonhuishouding stil dus ook de LH piek die je follikels nodig hebben om te springen wordt niet gemaakt. Ik kan je nog uitleggen dat de eerste behandeling die bij ons overstimulatie werd de Deca ook doorgespoten moest worden. Dit was juist om niet alle 35 eitjes te laten springen in mijn buik want dat zou pijnlijk kunnen zijn geweest. En ze zijn ipv gesprongen netjes gekrompen al heeft dat wel een dikke 2 weken geduurd na wat anders de punctie zou zijn geworden. Cryo behandelingen heb ik echt de ballen verstand van want die hebben we nooit.
Urs je werkt meer uren! Spannend zeg is toch weer een beetje wennen lijkt me. Hoop dat het je goed bevalt!
Maandag hebben wij de nacontrole ivm de miskraam. Eens kijken of dan alles weer rustig is of er idd een eitje aan het groeien is. Dan kan ik ook weer meer een pijl trekken op mijn cyclus. Dan kunnen we ook eindelijk vragen of we dit jaar nog een ronde mee kunnen. Dat is toch iets wat me weer op de been houdt.
Goeiemorgen dames,
Ik ben even een tijdje niet geweest pfff zijn zo druk geweest met het uitzoeken van een nieuwe keuken maar het is gelukt en over ongeveer 5 weken wordt ie geleverd en gaat de buurman hem plaatsen. heb er nu al zin in.
Hier gaat alles zijn gangetje hoewel ik merk dat ik nu ik ben gaan spuiten bewust afstand neem van KOK vooral ook omdat het mij erg moeilijk lijkt om net zoals Rhiannon eerst misschien heel blij te zijn (en alle anderen ook voor ons en das natuurlijk super lief) als het lukt en daarna een domper te krijgen (hier hou ik onbewust toch rekening mee maar de hoop is ook zo groot)
Zal hier wel blijven lezen en schrijven en jullie horen wel hoe het gaat. Het is trouwens een erg dubbel gevoel an de ene kant wil ik ook erg graag alles met jullie delen. (zijn dit de stemmingswisselingen die me parten gaan spelen???) Omdat we alles samen zo delen en veel steun bij elkaar vinden.
Rhi hoe is het met je ik heb je van de week nog een sms je gestuurd omdat ik je niet op msn zag. Ik wens je voor maandag alvast heel veel succes ik zal voor je duimen en dat aan 1 kant de red devils gauw zullen komen.
Voor de dames van de ww ze draaien hard voor jullie hoor en dat de emmies maar lekker mogen blijven zitten.
Ander goed nieuws is misschien dat mijn gyn kon vertellen dat er een aanbeveling is gedaan aan de verzekeraars dat cryo’s terug plaatsen niet meer als poging gesteld mag worden, maar nog hoort bij de ivf behandeling waarbij ze ontstaan zijn. Zie de frya site voor meer info. Voor zover ik van hem begreep moeten de verzekeraars dit advies opvolgen.
Byjou gaat het allemaal nog een beetje???
Urs hier alles zijn gangetje en met jou?
Liefs Es
Hallo Allemaal,
Ik zou het erg fijn vinden om met jullie mee te schrijven. Ik ben 38 jaar
moeder van een tienerdochter, en al 4 jaar bezig om zwanger te worden.
Twee maal een miskraam gehad, iui behandelingen, en vorige maand 1
(mislukte IVF poging).
Deze week volgt er weer een gesprek, ik hoop dat ik deze maand nog
op mag gaan voor de 2e IVF poging.
Ik vond de behandeling wel meevallen, ik heb geen pijn gehad bij de punctie, althans niet noemenswaardig. Het servies in de kast is nog heel, ook van de hormonen weinig last gehad.
Het enige lastige vind ik het vrij nemen van het werk. De vele bezoekjes…
maar ook wel weer erg spannend. Er gebeurde tenminste iets…
Mijn man steunt me gelukkig enorm, gaat ieder bezoekje mee, ook al is het lastig ivm zijn werk. Maar zo hoort het natuurlijk ook. We maken veel grapjes en proberen het een beetje nuchter te bekijken. Maar soms verval ik toch wel in dagdromerij hoor…
Toen ik ongi werd bleven mijn ogen tot mijn verbazing droog. Toen ik een paar dagen later naar het ziekenhuis moest voor een ‘zwangerschapstest’
terwijl ik wist dat het voorbij was, toen moest ik vreselijk huilen. Toen baalde ik zo dat ik deze keer echt voor jan doedel naar het ziekenhuis moest.
Ik heb echter vaak netzoveel verdriet gehad bij een "normale"mislukte zwangerschapspoging als bij IUI of IVF
Ik hoop dat al jullie dromen uitkomen en dat het een spannend jaar wordt.
groetjes
Aphrodite
Hey Aphrodite!
Wat heb je dat allemaal mooi verwoord zeg!..
Het is ook moeilijk en word steeds zwaarder! Welkom hier bij ons !
Gelukkig hebben we een aantal voorbeelden waar het wel gelukt is!
Ook ik heb een tienerdochter en al 3 ivf pogingen achter de rug en 1 cryo poging…Ga nu beginnen aan de 4e en laatste poging en stiekum hopen dat dit um wordt!
Soms wordt je met je neus op de feiten gedrukt als je je ongi krijgt of inderdaad bij de test…Het is toch een soort erouwproces waar je doorheen moet!
De hele behandeling is best te doen , echter de 2 ww zijn vreselijk!
In ieder geval hier kun je alles kwijt , luisterende oren zijn hier genoeg en iedereen steunt je en begrijpt je echt! Niets is vreemd of raar!
Tenslotte maken we allemaal hetzelfde mee!
Wens je in ieder geval alvast heel veel suc6!
Liefs van mij
Hey Meisjes,
Aphrodite; je schrijft het inderdaad allemaal heel mooi op. Welkom bij ons en ik hoop dat je net zoveel steun aan fit topic hebt al ik heb.
Ik ben Angela bijna 24 lentes Jong. en bij mij is het gelukt bij de 3e poging. Ik besef dat ik veel geluk heb gehad en dat wens ik iedereen toe. :-
Meiden die allemaal aan het wachten zijn op hun NOD ik hoop dat ie snel komt, en dat jullie vol goede moed en hoop (weer) kunnen starten, mijn duimen draaien in ieder geval al.
Rennic en Heidi; Ik duim heel hard voor jullie, er moeten nu meer zwangere meiden bijkomen.
Kimmetje; voor jou gaat het ook alweer bijna beginnen meid, laten we hopen dat je deze keer net zoveel geluk hebt als de vorige keer.
Tans; Lange geleden meid. Hoe gaat het met je? Met mij gaat het allemaal harstikke goed, ik heb niks te klagen en ben de gelukkigste van de wereld. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie en dat ik stralend zwanger ben, wat wil je nog meer. haha Je had het over een buikfoto, die heb ik al eens geplaatst. Maar ik maak er snel weer een. Voor jou word het ook weer tijd voor een update. Zet hem op.
Rhi; meid hoe gaat het met je? Ik denk heel vaak aan je, hoop dat het goed gaat.
Chant; Wanneer komt je puppy? Echt een lieverd hoor. Je vroeg over de babykamer, ik ga er morgen mee beginnen ben benieuwd heb er nu wel zin in hoor.
Nou meiden zet hem op ik ga hier wat doen, liefs Angela :-
Goeiemorgen dames op deze zonnige zondagmorgen,
heerlijk weertje om de tent eens op te gaan zetten dus dat gaan we vanmiddag doen!
Es wat fijn te lezen dat het spuiten goed gaat. En ja je gevoelens, ik wordt ook iedere poging weer heen en weer geslingert maar dan vooral tussen het eerste wat je schrijft; gaat het goed of niet en alles wat daar tussenin zit. Je zult het toch zelf moeten doen helaas qua spuiten etc en weet je gewoon je hart luchten als je het nodig hebt en niet schrijven en misschien alleen lezen als je dat liever doet hoor! Gefeli iig met jullie nieuwe keuken das wel leuke afleiding!
Ow en wat betreft die cryo’s bij IZR hoorde dat al bij de voorgaande behandeling! Je mocht ook niet verder met behandeling 2 bv als niet eerst je cryo’s waren ontdooit, was ook wel lastig (niet voor mij want heb nog nooit eskimootjes gehad) want wat nu als je er maar 1 had en het ziekenhuis niet eerder wilde ontdooien dan wanneer er bv 3 zijn? Hopelijk komen ze er samen uit!
Welkom Aphrodite. Hopelijk mag je idd door voor de volgende poging. En dat nuchtere komt me ook bekend voor. Zolang ik bezig ben met behandelen zit ik echt daarin en ben ik amper bezig met het wat als verhaal.
Schrijf hier lekker mee als je daar de behoefte toe voelt we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik zal ook even kort uitleggen wie ik ben en hoe en wat.
Ben 28 ondertussen en heb nu 3 pogingen gehad. We hebben IVF nodig omdat mijn eileiders verkleefd en dicht zijn verder zit alles goed qua zaadkwaliteit en bevruchten. De eerste poging werd overstimulatie met ong 35 eitjes dus afgeblazen. De tweede mislukte na 5 dagen overtijd te zijn geweest en wat vage testen (dus mss wel mss niet gelsaagd) de vorige poging heb je ws al kunnen lezen ben ik duidelijk wel zwanger geweest maar op bijna 6 weken werd dat een miskraam helaas. Nu nog 1 te gaan voor de verzekering.
Nu is het voor ons afwachten wanneer we weer zouden mogen starten, dat weten we misschien maandag tijdens de nacontrole.
Ik ga weer ff off want moet nog douchen en spul voor het tentje bouwen zoeken voor straks! Het weertje zit iig mee!