Goedemorgen,
Fijn Rennic, 3 emmies! Geweldig, waarom wordt er eigenlijk maar 1 terug geplaatst? Bij mij deden ze standaard 2 terug plaatsen.
Any way, over blaasontsteking heb ik geen advies voor je! Waarom vraag je het niet aan de gyn?
Wanneer is de TP? Veel succes!
Ami, ik wens jou ook veel sterkte zeg! Jammer dat het net zoals bij Rhi niet gelukt is. Hoeveelste poging was dit voor jou?
Kim, was echt een supermooi gedicht!
Liefs,
Moon
Moon,
Wij hebben de eerste keer gekozen voor 1 terug omdat de kans op meerlingen en complicaties groter is. plus de meerkans is maar heel klein op een zwangerschap…dit na info/inlichtingen van de gyn overigens.
Morgenmiddag is de TP…spannend!
Blijven jullie voor mij :thumbup:
gr Nic
Getsie Rhi ik lees jouw verhaal net pas!!!Meid ik zit hier ook echt met tranen in mijn ogen het was je zo gegund getsie zeg echt gewoon kl#te!!!Maar ik ga weer heel hard voor je duimen hoor meissie!!!
Sterkte hoor meis!!!
Rennic wat goed zeg je bent al een heel eind op weg!!!Wat een rare baas heb jij trouwens :wall: :wall:
Gewoon een eikel zeg,net of je er zelf voor kiest om dit allemaal leuk te doorstaan ipv van "normaal "zwanger te worden,sommige mensen aaaaarg die zou je!!!
Hoe is het hier verder met iedereen???
Ik heb wat minder tijd om hier te komen,ik ben wat meer gaan werken maar ik leef nog steeds heel veel met iedereen mee hoor meiden!!!Ik vergeet jullie echt niet en ik blijf voor jullie allemaal duimen net zolang totdat bij iedereen hun wens is uitgekomen!!!
Liefs Urs :-*
Hallo Allemaal!
Rennic spannend we gaan :thumbup: :thumbup: !
En Moon het begint echt op te schieten he? Nog maar een paar weken!
Rhi hoe is het met je? Ga je weer werken of was je nog steeds aan t werk? En hoe laat heb je maandag gesprek?
Ang jij schiet ook op he? wanneer ben je precies uitgeteld?
Dames had ik jullie verteld dat we een bruine labrador puppie krijgen over 4 weken…Zo lief…
Ik zoek nog een leuke naam dus als jullie suggesties hebben ! Ik hoor het graag :thumbup:
Ga vroeg mijn bedje in , hebben het hele weekend gefeest…gaaaaaaaaap
Liefs van mij :inlove:
Hey Meiden,
Rennic; Meid wat goed zeg, morgen de tp? Ik ga mijn duimpjes een toontje hoger zetten.
Rhi;Meid hoe gaat het?
Chant; een puppy wat gezellig zeg. Ik heb 2 hondjes kleintjes. Maar ik vind het zo gaaf al die diertjes. Ik ben 30 januari uitgeteld. Dus ik ben vandaag 18 weken. schiet al op hoor
Moon’Hoe gaat het met je? Is het nog een beetje te doen? Waar kan ik foto’s van je buik bekijken? Ik ben zo benieuwd.
Nou vandaag ben ik weer op controle geweest en alles was gelukkig weer goed. Over 2 weken krijg ik een screeningsecho. Dat is bij iedereen standaard die bij ons ziekenhuis onder controle is. Dan kijken ze naar de orgaantjes en dergl. Ik ben er nu al zenuwachtig voor. pfff he. Spannend,
Meiden, ik duim voor een ieder van je. xx Angela
Ow heet dat zo tegenwoordig!Screeningsecho !
Heb alvast een leuke foto!
Doei
Liefs van mij
Hey Ang,
Dat is weer een tijd geleden zeg! Het gaat wel goed met jou geloof ik !
Schrijf jij nou ook bij de januari mama’s? Ik probeer je te volgen, maar lukt niet zo erg :mrgreen: . Ben geen Petra de Vries hé :roll: .
Mijn buikkie staan op de website, alleen ik moet weer nieuwe laten maken!
Hij blijft maar groeien pffffttt…meid ik kan je wel vertellen dat het echt heel zwaar wordt voor mij! Beeb ligt hoog, tegen mijn strot aan. Da’s best vervelend, daardoor krijg ik steeds oprispingen. Gelukkig maar heel af en toe met zuur erbij. Maar het is wel een rotgevoel, alsof het in de weg zit!
Ach, ik moet het nog ff volhouden, nog ongeveer 6 weken! Hopelijk daalt beeb snel naar beneden, zodat ik weer meer lucht krijgt!
Hoe is het met jou? Geen zwangerschapskwaaltjes? Screenings-echo, meid dat is iets om naar uit te kijken! Doe ze inderdaad standaard bij 20 weken, kunnen ze al zien of het ruggegraat gesloten is (open ruggetje), hoe groot het hoofdje is, naar het hartje gaan ze kijken en inderdaad de orgaantjes!
Rennic, mijn duimen draaien voor jou hoor! Wanneer heb je nou de TP?
Morgen? Tja, en dan de ellendige wachtweken! Poehhhh…hebben wij allemaal gehad.
Chant, wat een leuke foto!! welke wordt het nou? de meest linkse? ziet er iets lichter uit dan de rechtse (geloof ik). Ik wil ooooooooooook een puppie!
Rhi, hoe is het meid? Heb je al een gesprek gehad met de MW?
Urs…wat lees ik nou? ben je meer gaan werken? Vandaar dat je niet meer zoveel online zit! Hoe is het met jou? en de kids?
Ik ga weer ff bankhangen met mijn dikke buik!
Doei doei…
Liefs,
moon
Succes vandaag met de TP Rennic!
Spannend wel he? Ik vond het heel erg speciaal. Ik ga voor je duimen :thumbup:
Rhiannon hoe ging je gesprek in het ziekenhuis gisteren?
Ik ben in afwachting van mijn ongi, dan mag ik weer beginnen. Medicijnen zijn al in huis. Ik denk dat mijn cyclus beetje in de war is na zo’n IVF poging. Het duurt wat langer voordat mijn ongi doorkomt. Hadden jullie dat ook? Misschien vanwege de misschien vroege miskraam en de medicijnen?
groetjes Kaatje
Wat een schatjes Chantal. Welke gaat het worden?
Wanneer begin jij aan de nieuwe poging?
groetjes Kaatje
Hallo !
Het wordt een bruine , die op de foto zijn van eerdere nestjes!
Kaatje ik begin weer met de poging zodra mijn ongi er is ! Gelijk met jou dus .Alleen ik moet een week of 3 de pil slikken en dan nog eens 4 weken spuiten .Lange protocol dus.Maar ik vind het niet erg hoor! En jij?
Moon , dat kan van vandaag op morgen overgaan als de beeb daalt!
Nog 6! weken dan heb je je wonder in je armen !
Veel rusten en water drinken wil wel eens helpen!
Ik ga vandaag nog ff genieten van het mooie weer!
Rhi nog steeds niet gemaakt jou internet?
Liefs van mij!
Hey Meiden,
Moon; Ik schrijf regelmatig hoor! En nee ik heb (nog) niet echt last van kwaaltjes. Een beetje kokhalzen en verder gaat het wel hoor. Oh ik ga weer ffe kijken op je site of er al nieuwe foto’s opstaan. Ik schrijf niet bij de Januari mama’s alleen maar hier.
Ik kan me voorstellen dat het er allemaal niet makkelijker op wordt gedurende de zwangerschap. Maar zoals je zelf al zei nog maar 6 weekjes.ik geloof dat dat hoog zitten van de baby maar een aantal weekjes is. En dat ie dan gaat dalen, toevallig heb ik dat gisteren gelezen. Haha. Gisteren hebben ze me ook weer gewogen, en ik ben nu in totaal 18 weken ; 2,9 kilo aangekomen dus echt klagen mag ik volgens mij niet echt wel??
Ik voel me goed hopelijk blijft dat zo. Ja ik kijk van de ene kant wel uit naar de echo over 2 weken maar ben zo onzeker of de beeb wel helemaal in orde is enzo. Pffff eenmaal zwanger de zorgen blijven en dat wordt alleen maar erger gedurende de opvoeding hahahaha.
Chant; Meid wat een scheetjes!! Welke van de 2 buitenste wordt het? Het staat me bij dat het een donkere wordt???
Rhi; Meis hoe is het gesprek gegaan?
Urs; we misten je al J
Rennic; Meid heel veel suc6 met de tp, mooi moment als je naar buiten loopt. Zet hem op.
Heel veel liefs Angela
Rennic succes meid :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik denk aan je hoor!!!
Moon,zoals je weet ben ik kapster en dat ben ik dus meer gaan doen,ook ben ik bezig om officieel ambulante kapster te worden!Tja Donney zit nu op school vandaar dat ik dan meer kan werken!!!Ik mis mijn ventje wel hoor Maar kleine ventjes worden groot he!!!Hoe is het met jou???
Angela hoe gaat het met jou meis???Al weer een aardig eindje onderweg!!!
Rhi meisje hoe gaat het met jou???
Chantal,wat een scheetje zeg!!!Ik had ookal gereageerd in de huiskamer!!hoe gaat het verder met jou???
hoe gaat het met alle andere meiden hier???
liefs Urs :-*
Hoi meiden,
Allereerst:
Rhiannon ik vind het zo erg voor jou en je mannetje. Het zag er zo goed uit. Heel veel sterkte meid!!!
Rennic, heel veel succes met de terug plaatsing!!!
Kaatje en Byjou, alvast succes met de volgende poging!! Ik duim voor jullie.
Ik heb gister de punctie gehad. Ik was best zenuwachtig, maar het viel gelukkig mee. Alleen het aanprikken aan de linkerkant was ontzettend pijnlijk, mijn eierstok lag hoog en daardoor konden ze er moeilijk bij komen. Ik moest zelfs op mijn rechterzij gaan liggen, zodat ie wat zou zakken. Ze hebben 8 eitjes gevonden en het zaad was ook prima. Dus hopelijk maken ze er samen wat moois van. Ik heb gelukkig niet echt ergens last van, ben alleen van het ene op het andere moment neusverkouden geworden. Zou dat door dat roesje kunnen komen, je krijgt er wel een ontzettende droge mond van, dus ik kan me voorstellen dat het slijmvlies in je neus ook minder wordt en daardoor ben je misschien vatbaarder voor een verkoudheid. Of denk ik nu te ver door?
Maar goed, ik ben nu bezig met de progestan capsules en moregn krijgen een belletje hoe het ervoor staat. Ze denken er aan om misschien toch 2 emmies terug te plaatsen ipv 1 (ivm die dubbele baarmoeder) Maar dat dat afhankelijk was van de kwaliteit. Dat horen morgen allemaal! Spannend!!!
Iedereen heel veel succes!!!
Liefs Heidi
rhiannon kan internet niet op.
iedereeen de groetjes en tot gauw
Hallo allemaal,
Gos, Rhi compie stuk??? Dat is vervelend!
Heidi, heel veel succes, ik ga heel veel voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup:
:thumbup:
Die roes heb ik daarna vervangen voor slapen tijdens de punctie! Bij mij hielp de roes niet, had gewoon veels te veel pijn! Dat slapen,gossie dat was echt heerlijk
Ang, best wel gezellie hoor om bij de mama’s te schrijven! Ik schrijf ook veel bij de oktobermama’s. In het begin moest ik wel wennen, kreeg geen aansluiting zoals ik hier had op deze toppic!
Rennic, hoe was de TP? Ben errug benieuwd!
Nou meiden, hier volgt dan weer wat buikfoto’s van mij! Niet schrikken hoor…
heeeeey waaaaauw wat een mooie buik zech
echt om trots op te zijn, heb je alles al een beetje klaar voor de grote dag
dat je eindelijk je beebje mag vasthouden
nog 6 weekjes of misschien wel 3 of tja 8
ik hoop dat je er niet te lang meer op hoeft te wachten maar geniet er nog maar lekker van die mooie ronde buik want straks als de beeb geboren is zal je die nog missen
trouwens nog eens wat ik las net dit. ik zal het ff kopieren
Die roes heb ik daarna vervangen voor slapen tijdens de punctie! Bij mij hielp de roes niet, had gewoon veels te veel pijn! Dat slapen,gossie dat was echt heerlijk
HOE HEB JE DAT GEDAAN???
ik heb gevraagd aan mijn gyn of ze mij onder volledige narcose willen brengen maar helaas doen ze dat niet, omdat de punctie gewoonweg te kort duurt voor een narcose
ik krijg wel de volledige en hoogste dosis roes
maar of ik daar mee inslaap kom nou dat weet ik niet ik kan me namelijk nog heel goed herinneren dat ik wel na die tijd heb geslapen toen mijn hubbie naar zwolle was
maar slapen tijdens de punctie echt ik wil heeeeeel graag weten hoe en wat je gedaan hebt
ik vergeet ook elke keer de pil te slikken :oops: :oops: :oops:
tja ik ben 3 jaar niet aan de pil geweest ik weet niet meer hoe dat moet hahahaha ik vergeet ze elke keer wel weer dan slik ik em sochtens maar weer hahahaha
ik had trouwens vandeweek een klein beetje bloed op het wc papier (sorry voor het onsmakelijke deel) maar dat heeft niet doorgezet of zo
ik vond het wel vreemd maar ja zoals ik al zei het heeft niet doorgezet dus zal het ook wel niks zijn
RHI
hoe gaat het nu weer met je? ik wou dat ik je pijn een beetje kon verzachten door iets te doen maar alleen ik ben er zo sprakeloos van dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen of zeggen :oops:
BYJOU
we gaan volgens mij bijna gelijk op he
ik moet op 21 sept beginnen met spuiten (pregnyl) spannend he
ik kan eventueel maandag 5 sept al de medicatie ophalen maar daar wacht ik nog even mee anders wordt ik er elke keer zo mee geconfronteerd als ik de koelkast open doe, heb jij dat ook??
en hoeveel behandelingen heb jij nu al gehad al met al
ik nu 1 behandeling en de cryo’s
dit gaat onze 2e behandeling worden
ik las trouwens ook nog dat er zoveel verschil zit in de progestan met betrekking op hoelang je dat moet gebruiken
ik had het 2 weken tot dat ik de test had gedaan en bleek dat ik zwanger was moest ik er mee stoppen (ik had trouwens ook nioet genoeg voor langer)
nou ik ga maar weer eens ik ga ff de site van mijn zoonlief bijwerken
dikke kus en succes allemaal
Hallo Allemaal1
Kimmetje , ik haal de medicijnen 1 dag voor ik begin wil er ook niet iedere dag tegenaan kijken!
Enne dit is onze 4de poging en we hebben 1 cryo gehad dus eigenlijk onze 5e…
We wachten het af heb er weinig vertrouwen in …weet niet of ik nog mag hopen…de laatste keer heeft me ontzettend geraakt…
Moon!!! Wat een mooie buik zeg! jee jij hoeft nog maar even…
Als jij gaat bevallen heb ik net de pup…
Ze zeggen wel eens dat vrouwen boven de 35 vaak eerder bevallen dus jou datum van 1 okt. kon wel eens kloppen!
Rhi , niks he geen internet…heb je al afkick verschijnslen :twisted:
Hier is het wachten op de rode :evil: vorige keren waren ze r pas na 41 dagen dus we hebben nog even!
Liefs van mij
Die roes heb ik daarna vervangen voor slapen tijdens de punctie! Bij mij hielp de roes niet, had gewoon veels te veel pijn! Dat slapen,,,,gossie dat was echt heerlijk
HOE HEB JE DAT GEDAAN????????????????????????
Tja, ik kon kiezen tussen een roes, hier word je alleen maar high van, maar je bent gewoon bij! Of ik kon kiezen voor slapen, LET OP! dit is geen narcose, want bij een narcose worden ook je spieren slap gelegd. In dit geval is het gewoon slapen (net zoals bij dieren) het lichaam reageert wel op pijnprikkels, alleen jij voelt het niet! Je bent als het ware in een diepe slaap! Deze methode/roes werd overigens NIET vergoedt door de ziektekostenverzekeraar. Maar ik vond het echt heerlijk, had daar echt de kosten voor over! Ik weet mijn god niet meer wat het gekost heeft.
Ik vroeg zelfs of ik ook een voorraadje mee naar huis mocht nemen :angel: :mrgreen: ! Heel veel mensen vinden dit heerlijk spul, volgens mij ook errug verslavend!
Je kan het gewoon vragen, je ligt gewoon een kwartier te slapen (de duur van de punctie) voor de TP is het overigens niet nodig. Vraag er maar eens naar bij de gyn of assistente.
Ik hoop inderdaad verder dat ik eerder ga bevallen, ik ben mijn buik nu wel zat hoor. Het zit behoorlijk in de weg! Beeb kan met gerust hartje komen, alles is al klaar! Het zijn de beruchte laatste loodjes!
Jullie moeten maar eens kijken bij de oktobermama's...dan kan je on volgen! Het is momenteel errug spannend bij de augustus en septembermama's! De ene baby na de andere baby worden geboren!
Straks gebeurt dat ook bij de oktobermama's :inlove: !
Chan, je hebt al een hoop leuke namen gekregen voor je pup! Het wordt nog moeilijk om daar je keuze uit te maken. Wel een lieverd hoor zo'n pup!
Heidi, wij gaan voor jou duimen meid.....voor iedereen trouwens die met de behandeling bezig is!
Het is mij immers ook gelukt!
Liefs,
Moon
moon
welk ziekenhuis was dat dan kan ik straks gelijk mijn gyn opbellen
ik denk niet dat ze dat doen hoor bij het mst in enschede want ik
begon gewoon te huilen rtoen ik over de punctie begon en of ik een narcose kon krijgen ze heeft het niet gehad over slapen
ik probeer het gewoon
je hoort het nog
Hoi Kim,
Ik was in Leiden bij de SMCG, dus geen ziekenhuis maar een geboorteregeling. Je moet echt duidelijk zeggen dat het maar heel kort was, maar wel lekker kon slapen!
Ik hoop voor je dat je het kan krijgen, in Leiden was het gewoon een keuze die ik mocht maken! Ik dacht ach laat ik de 1e keer maar een roesje doen (morfine) eerst maar kijken of het meevalt. Dus niet :evil: Ik had toch pijn gehad, dat ik besloten heb de volgende 2 met een slaapie te doen. Je mag dan niet meer rijden hé! Wij zijn gewoon met de trein gegaan.
Ik wens je veel succes, en laat je niet zomaar van de wijs brengen! Gewoon doordrammen!
Liefs,
Moon