hoi hoi,
Rhi wanneer ging je ook alweer op vakantie volgens mij is dat al snel.
Hier een heerlijke dag achter de rug op het water en lekker gezeild.
Weet iemand of het klopt dat als je spuit met Lucrin je ongesteldheid wat later komt??? Had gister of vandaag bij mij moeten doorbreken, maar is nog erg rustig???
gr Es
Zooo weer terug en de tent is nog net zo mooi als toen we hem zagen bij Obelink! Heerlijk wat groot en hoog! En het opzetten was lastig omdat er geen goeie beschrijving bijzit maar samen met mijn ouders zijn we eruit gekomen en nu zijn de stokken voorzien van een merkteken zodat het de volgende keer nog makkelijker gaat!
Jeps Es nog minder dan 2 weken want de 15e gaan we op vakantie! Heerlijk! Mijn ouders rijden voorop want die zijn langzamer met de caravan en wij gaan erachteraan. Iglo mee voor onderweg, moeten nu alleen nog een luchtbed regelen en elastieken voor de tent en dan zou ik denken dat we wel compleet zijn.
De Lucrin kan alles wat vertragen. Tot nu toe heb ik bij mezelf een vertraging van een paar uur gezien en ook wel eens van een paar dagen. Het wisselt dus. Hopelijk komt het snel want ik neem haast aan dat je pas verder kunt met stimuleren als je ongi geweest bent?
ja dan mogen we pas beginnen met de Gonal-F, we wachten het rustig af kunnen toch niets anders doen.
Morgen naar mijn nieuwe tandarts ben benieuwd wat hij te vertellen heeft over mijn gebid. Woensdag voor herkeuring naar de brandweer, had vorig jaar la gemoeten maar tja toen kwamen er wat medische zaken tussendoor. Hopelijk halen we de keuring das ook weer een hele stap want nu loop ik nog steeds rond met het gevoel dat ik daarvoor niet goed gekeurd ben lichamelijk gezien en mag dus ook niet mee doen aan de oefeningen en niet mee uitrukken als er wat is.
Nou ja hou jullie op de hoogte hopelijk doen de spuiten mij niet de das om as woensdag
Gr Es
Das een ding wat zeker is! Alhoewel er natuurlijk wel een kleine tip is om evt wat op te wekken… Maar dan moet de heer des huizes wel meewerken
Tjees das wel een boel afleiding zeg! Tandarst en keuring pfff. Spannend vooral dat laatste! Kun je daarna lekker weer meedoen met oefeningen!
Zo, het is al weer maandag. Dag 7 alweer en nog 7 te gaan voor een evt test…pfff ik word nu echt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees.
Gelukkig is het lekker weer en…vandaag zijn ze bij ons begonnen met de badkamer. Wordt rigoreus verbouwd, dus we zitten een paar weken in de rotzooi! Genoeg afleiding, maar toch wordt het nu wel spannender. Hoop en vrees wisselen elkaar af, maar de vrees heeft toch wel de overhand :wall:
Heidi, hoe gaat het me jouw? Voel jij al verandering? Ik niet echt namelijk.
Rhi, vandaag evaluatie…hopelijk rijpt er weer een eitje en mag je gauw weer starten. Succes hoor! Nee ik heb geen medicatie gehaald voor de blaasonsteking. Veel gedronken en vitamine c met cranberrys geslikt. En gelukkig is het toch weg nu.
Kaat, Es en chant…al :twisted: in het zicht?
Aphrodite, welkom hier. Ik ben 32 jaar en na 9 iui behandelingen nu onze 1e IVF poging. We zitten nu in de wachtweken. :think: Bij ons ligt het voornamelijk aan de slechte en weinige zaadkwaliteit van mijn man.
Succes met je 2e poging!
Meiden, duimen jullie nog ff hard voor me? en voor Heidi natuurlijk!!!
:shifty:
Lieve rhi…ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Wat jammer dat het zo gelopen is.
Veel sterkte en liefs vanaf deze kant :-*
Hey allemaal!
Wat hebben we een mooi weer he? heerlijk!
Nog steeds geen rode duivels :evil: ik verwacht ze aan t eind van deze week…weer starten! Is ook weer positief!
Ben druk met de strijk enzo…ja dat gaat gewoon door!
Rhi vandaag je gesprek ! hou ons op de hoogte!
Rennic ik :thumbup: voor je!
Heidi hoe is het met je???
Moon nog maar een dikke maand…jee wat gaat dat snel he?
Dames fijne dag allemaal! 8)
Liefs van mij
hoi hoi,
Ja hoor de red devils zijn er dus morgenochtend bellen en kunnen we door met stap 2.
Rennic succes met de badkamer wij hebben het net achter de rug de eerste weken waren niet zo erg maar de laatste 2 duurden erg lang wilde gewoon weer in mijn eigen huis kunnen douchen. Nu gaan we over 5 weken aan de keuken beginnen . Hebben we alles gehad pffff.
Aphrodite wees welkom bij ons kluppie, ik ben 33 jaar en net gestart met mijn eerste ivf behandeling, ik kan alleen nog via deze weg zwanger worden omdat ik geen eileiders meer heb.
Rhi hoe was het vandaag???
Zo ff gauw een update. De gyn schreef 2 maand rust voor…hmmm na de vakantie de echte evaluatie met mijn eigen gyn. Dan maar eens navragen of dat 2 cyclussen worden of ong 2 maand. Dan zouden we heeel misschien dit jaar nog weer kunnen starten. Ik hoop dus dat laatste.
Daar gaan we ook onze andere vragen voorleggen. Het weghalen van de eileiders gaat het hoofd ook nog voorleggen in Nijmegen maar zijn advies is eigenlijk niet doen aangezien we nu ook hebben ‘bewezen’ dat het zwanger worden geen bezwaar is en met het zwanger blijven heeft het niets te maken.
Es; fijn dat jullie verder kunnen! Op naar de volgende stap idd das ook wel lekker.
Chan; die van jou zullen ook vast snel komen hoor! Wel altijd blegh als je ergens op wacht en het komt niet. Hier zagen we geen eitje op de echo dus wat mijn cyclus betreft geen idee das weer afwachten. Maar na de echo wel weer wat bleodverlies en zagen mijn rechtereileider nog steeds niet dus die is nog netjes klein! De linker was helaas behoorlijk groot en die voel ik ook als ik bv dingen til enzo. Nu ja zullen ook nog wel de nawerkingen zijn van het zwanger zijn en de MK.
Rennic nog ‘maar’ 7 dagen. Maar die laatste lijken wel het langste telkens. Dus ik hoop dat het mooie weer je bezighoudt en af kan leiden. En daarna hopelijk een hele mooie positieve test! En voor Heidi geldt natuurlijk hetzelfde!
Kaatje jij al wat roods gezien?
Hoi meiden,
Aphrodite, welkom!!
Ik ben 27, heb net mijn 1e ivf poging gehad en net als Rennic zit ik nu in de wachtweken. Wij zijn nu bijna 3 jaar bezig, hebben 6 iui pogingen gehad en nu dan bezig met ivf. Bij ons is er helemaal geen enkele reden gevonden waarom het niet zou lukken.
Rennic, ik heb precies hetzelfde als jij. Ik merk ook nog niet veel. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Ik heb wel wat gevoelige borsten, maar dat had ik ook al voor de tp. Of het nu erger geworden is? Zo ook met vaak plassen. Ik heb alleen een wat geiiriteerde vagina van het inbrengen van die progestan. Aan de ene kant heb ik er een goed gevoel over, maar aan de andere kant durf ik niet te veel te hopen, omdat het anders zo tegen valt. Ik denk dat ik volgende week woensdag een test doe en dan vrijdag moet ik bloed laten prikken. En jij?
De rest heel veel succes met alles!!!
Liefs Heidi
Hey Meiden.
Rennic en Heidi zet hem op!!! Ik duim voor jullie
Rhi; Meid na je vakantie een nieuwe start laad je op, mijn duimen zijn al aan het voorgloeien
Shouka; Eindelijk de red devils, op naar de volgende stap.
Chant; hopelijk breken de red devils ook snel bij jou door.
Nou ik blijf voor jullie alle duimen.
Liefs Angela
Hallo allemaal!
Rennic en Heidi superspannend! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
:thumbup: Volop!
We duimen voor een dikke plus!
Hier nog steeds geen rode duivels in zicht… :evil: moet toch echt aan het einde van de week komen anders zijn ze msichien nog op vakantie!
Kaatje hoe is het bij jou? Zijn :evil: ze al gearriveerd?
Schouka op naar stap 2 ! Ook voor jou wordt het spannend!
Moon hoe is het met je?
Angela wanneer had jij die screeningsecho? Hou ons wel op de hoogte he?
Tussentijds verheug ik me op onze nieuwe aanwinst die over 3 weken bij ons komt wonen…
Zodra ik foto’s heb laat ik ze aan jullie zien!
Fijne zonnige dag allemaal.
Liefs van mij 8) :lol:
Goedemorgen,
Ik denk niet dat het goed is…sinds gisteravond geen pijn in de (.)(.) meer en volgens mij is dat geen goed teken… :?
Heidi, ik zou dinsdag mogen testen, maar tja, ik twijfel er sterk aan of het wel zo ver gaat komen :shifty: Bij mij wordt er geen bloedtest gedaan, althans niet dat ik weet.
Rhi, nou inderdaad ff lekker op vakantie en dan hopelijk voor het einde van dit jaar weer vol goede moed beginnen 8)
Angela, met jouw alles goed? Gaat alles voorspoedig?
Shouka, nu kan je eindelijk weer verder…suc6!
Chant…jij zit erop te wachten…en ik hoop dat ze niet komen :eh:
Oh, wat vind ik het zwaar worden… :wall: :wall: :wall:
:-* rennic
Hoi Rennic!
Dit is echt de moeilijkste week ! :? Om gek van te worden! Maar als ik 1 ding geleerd heb in al mijn ivf pogingen dan is het wel NIET !al te veel luisteren naar mijn lichaam…Het pijnlijke gevoel in je (…)(…)of niet , duizelig , misselijk , vaak plassen… :sick: :silenced: Je zou er knettergek van worden!
Door de progestan kan alles van slag zijn !!!Onthoudt dat! Er wordt tenslotte een kunstmatige stof in je lichaam gebracht en dat kan soms erg verwarrend zijn! Inmiddels mag ik me expert IVF noemen!
En eerlijk gezegd …ik luister allang niet meer naar mijn lichaam tijdens zo’n behandeling …! :shifty: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:
Probeer afleideing te zoeken! En het enige wat je kan doen is w8en ! Helaas!
Ik duim en voor je! Tot het tegendeel bewezen is! Wat voor dag zit je vandaag na de tp?
Suc6 :thumbup: :inlove:
Liefs van mij
Rennic en Heidi nog even volhouden…ik begrijp dat dat erg moeilijk is!!
Rennic ik voelde de hele tijd niets dus ging ik ervanuit dat het niks zou worden en ja je kent het resultaat, en dat gelukkig in de eerste keer !!heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel geluk gehad maar je ziet dus het kan wel hoop houden he meiden! enne ik duim hoor!!
groet Tans
Rennic en Heidi heel veel sterkte deze lange week ik duim me rot voor jullie!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Urs :-*
Hoi Aphrodite,ik ben Ursula en ik heb 2x iui gedaan en 1x ivf en daaruit is Donney onze tweede zoon geboren nu alweer 4 jaar!!De oudste is Jordin van 10 en die is er "gewoon"gekomen!Heel veel succes met alles en ik zal ook voor jou heel hard gaan duimen!!!
Rhi,hoe is het met jou???2 maanden rust las ik en je gaat lekker op vakantie lekker gaan genieten hoor meis!!!
Moon,hoe is het met jou???
Shouka,hier alles goed hoor :-* En bij jou???Leuk zeg een nieuwe keuken wat voor kleur gaat tie worden???
Alle meiden liefs Urs :-*
Rennic en Heidi,
Ik duim me suf! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Van je lichaam kun je niet uitgaan! Het is precies zoals alle andere het beschrijven, jullie moeten echt wachten. Het is niet anders en zo verschrikkelijk moeilijk.
Ik hoop dat er heel goed nieuws volgt. Op welke dagen zitten jullie nu?
Nou meiden zet hem op en laat je niet gek maken door je lichaam.
Ik denk aan jullie. Liefs Ang…
Bedankt allemaal voor jullie gerustellende woorden! Had ik wel ff nodig!
Het is ook inderdaad zo dat die progestan alles op z´n kop zet en ik had me zo voorgenomen me niet te laten misleiden door mijn lichaam. Dus ik ga nu gewoon :liar: maar wachten… :lol:
Ik zit nu op de 8e dag na de TP.
:-*
Goedemorgen meiden,
Tja, de 2e wachtweek, vreselijk is het! Die ging bij mij altijd zooooooo langzaam voorbij! Want je wilt zekerheid of de poging geslaagd is.
Bij mij laatste poging aan het eind van de 1e WW, kreeg ik menstruatiekrampen en toen was het voor mij over! Ik zei tegen mijn hubbie dat het nu definitief over is en dat ik nu over ga op een aanschaf van een puppie!
Tot ik op de 11e dag na de TP 's avonds misselijk werd, ik dacht mmmmm ik ga morgenochtend toch maar testen. En ja hoor POSITIEF! Totaal niet meer op gerekend! Die misselijkheid was overigens te danken aan verkeerd eten! :oops: :? :roll:
Dus ik wens jullie, jou en Heidi, nog heel veeeeeeel sterkte en ik blijf duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Met mij gaat het nu weer goed, ik ben afgelopen zondag enorm verrast met een babyshower, georganiseerd door de buurtjes! Het heeft mij zo goed gedaan, beeb is enorm verwend! Ik zat echt in een dip, buik zit steeds in de weg, vreselijke last van opgezwollen voeten, last van mijn hand (CTS)! en boertjes, beeb ligt nog hoog tegen maag aan.
Het zijn echt de laatste loodjes, maaaaaaaarrrrrrrrr door de babyshower kan ik er weer tegen aan! Tjongens, ik had echt helemaal niets door, dat ze iets aan het bekonkelen waren! Zelfs mijn man was in het complot en daar heb ik ook totaal niets aan gemerkt (die gluiperd :snooty: :naughty: ) Het was echt geweldig! Mijn buurtjes zijn nu al gek van ons kindje :lol: , ze zitten nu al te “vechten” wie er als eerste op mag passen :lol: .
Ang, wanneer is de screeningsecho? want volgens mij zit jij nu wel aan de 20 weken? Vind je niet dat het snel gaat?
Chant en Kaatje, het zal toch wel eens tijd worden dat de rode duveltjes es komen! Normaal zit je er echt niet op te wachten, maar voor de behandeling zou je ze liefs vandaag dan morgen nog willen hebben!
Aprhodite, volgens mij heb ik jou nog niet van harte welkom geheten! Bij deze van harte welkom en hopen dat je via de IVF zwanger mag worden!
Nou ik ben 1 van de oudere garde (letterlijk en figuurlijk). Eerst 5 IUI-behandelingen gehad en daarna overgegaan op IVF, de 3e poging is uiteindelijk gelukt :dance: :dance: :lol: :dance: . In totaal hebben wij er bijna 4 jaar over gedaan om zwanger te worden. Wij verwachten ons kindje rond 10 oktober…het wordt bij de oktobermama’s erg spannend de volgende maand! Dus ik zou zeggen, lees mee!
Verder hoop ik dat het weer gauw wat koeler wordt hihihihi.
Rhi, ik hoop toch echt dat het dit jaar nog mag gebeuren, volgens mij bedoelen ze gewoon 2 maanden?? Ach ik weet het niet…ik ga voor jullie duimen!
Ik ga ff de film bekijken van onze babyshower!
Liefs,
Moon