IVF/ICSI deel 14

Dores Hoe gaat het met je? Elders op het forum heb ik leuke foto’s van jou, Channa en Beau gezien! :inlove:

Ineke Ik vind je ook een taai wijf, hoor! :-* Niet niks wat je allemaal al hebt moeten doorstaan. Hopelijk gaat dit jaar dan eindelijk de zon voor jullie schijnen en mag je met een mooie zwangere buik pronken! Je hebt nu een algemene gyn en dan ga je naar de IVF-afdeling? Hopelijk ben je snel aan de beurt! Goed idee om nu al met de pil te beginnen, dan kun je starten wanneer mogelijk is en ben je niet afhankelijk van je cyclus.

Angelbaby Ben je nog steeds zo moe of zit er wel wat verbetering in?

Rhiannon Beterschap met de hoofdpijn!

Maya Alles nog goed daar? Tot wanneer moet je de Utrogestan blijven nemen, of tot de eerste echo als je zwanger bent? Mag je twee weken na de terugplaatsing testen? Ik duim me helemaal suf voor je!

Hoe is het met alle andere meiden?

Ineke, wat een leuke gyn heb je, en ook lief inderdaad ;). Is natuurlijk ook hartstikke stoer dat je al weer zo rondloopt. Spannend dat het nu echt allemaal gaat gebeuren. Hopelijk krijg je snel je schema en kun je echt gaan beginnen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Rhi, balen van je hoofdpijn. Heb ik ook altijd last van. Niets aan… :hug:

Angelbaby, weet je dat ik ook de hele tijd aan jouw situatie moet denken? is wel anders, maar toch. Heb zelfs het idee dat er twee ieniemini-jongetjes in mijn buik zitten ;).

Hier nog steeds ok. Vannacht wel weer verschrikkelijk aan de dunne, dus niet lekker geslapen, maar nu gaat het wel weer. Buik is iets minder opgezet, dus dat is wel fijn. Verder geen veranderingen in mijn lichaam te merken. Wij mogen 17 dagen na punctie testen. Ik zou natuurlijk wel eerder kunnen testen, maar ik durf niet. Heb er nu best een positief gevoel over en dat wil ik zo lang mogelijk vasthouden.

fijn weekend alvast allemaal!

liefs maya

lieve lieve lieve meiden,

Ik spiek nog steeds regelmatig hier… Jeetje wat een spannende dingen gebeuren er hier toch weer! Ik wilde jullie even laten weten dat mijn duimen nog steeds en dus elke dag voor jullie draaien!

Enne … Corien nogmaals dubbel gefeliciteerd! Jeetje wat bijzonder zeg!

En voor iedereen die het kan gebruiken :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ineke klinkt raar mss maar oh wat vind ik altijd ook bijzonder als je ‘gewoon’ zeker weet dat er een emmie in je buik zit! Niet de twijfel of er wel een ei was, of die wel bevrucht is etc. Nee wauw je bent dan ‘gewoon’ een beetje zwanger!

Dusss Maya ik kan me je gevoel zooo voorstellen. Je zit eigenlijk nog overal tussenin, maar je bent ‘een beetje’ zwanger! Hoop kan heerlijk voelen! :mrgreen: En dat is dan nog maar een voorproefje op die posi test. :mrgreen:

Jippie geniet van je weekend! :-*

Mijn hoofdpijn heb ik gepoogt te bestrijden met een lading aspirine (ha je weet maar nooit wat het tzt doet voor de innestelling al duurt dat nog flinke tijd maar ach :wink: ) en door de buitenlucht in te gaan. Het sputterde hier wel maar Casper maakte het niet veel uit. En het lijkt voor 90% weg en geloof me dat is een hele verbetering als voor je gevoel je hoofd uit elkaar dreigde te klappen. :silenced: Hier kan ik wel mee slapen straks.

Dores wat een lieve duimen heb je! :inlove:

Gabby alweer bijna op de helft! :o Wat ga je snel zeg! Zit het genieten er al goed in? :wink:

zoooo, die zag ik echt niet aankomen. Vanochtend na het vrijen verloor ik een beetje roze slijm. Een uur later was het al helderrood. Voor de zekerheid er toch maar een testje tegenaan gegooid: negatief! Ik begrijp er niets van en kan het ook allemaal nog niet bevatten. We zullen nooit papa en mama worden :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Neeee! Dat meen je niet! Ik had er zo’n goed gevoel over!

Ik was er echt van overtuigd dat het raak was. ^%$#@ :frowning:

Wat een dreun in je gezicht! Ontzettend veel sterkte, ik huil met je mee!

:cry: :cry: Ow lieve Maya :cry: :cry: :hug: :hug: :silenced:

oh nee he maya wat een K*T nieuws

ik lees nog steeds mee in dit topic en had zo’n goede hoop en dacht veel aan je…dikke knuffel voor jullie

purple ook voor jou een dikke knuffel!!

jippie sterkte dinsdag met je chemo, ik denk aan je :hug:

Maya ik had er ook een goed gevoel over bij jou en heb onwijs hard voor je geduimd. Wat ontzettend k*t gewoon!!!

Heel erg veel sterkte meid… :hug: :hug: :hug:

O maya, wat is dit oneerlijk zeg!!!

!@#!@#… :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug:

Heel veel sterkte.

lieve, lieve maya…en mannetje…ik weet niet wat te zeggen…wat schrik ik hier enorm van om het te lezen…wat enorm k*t is dit! Ik huil met je mee…

:hug: :hug: Ooooh Maya meisje, wat vind ik dit erg voor je!! ik had ook best wel goede hoop…helaas :cry:

Heel veel sterkte meis… :hug:

MAYA; NEEEEEEEE!!! :cry: :cry: :cry:

Wat een ellende, wat oneerlijk… Meis, ik leef enorm met jou en je hubbie mee…

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

heel veel sterkte…

Maya, ik geloof het gewoon niet…het klonk allemaal zo postitief…ik dacht echt: ik ga even lezen dat Maya positief nieuws heeft en dan lees ik dit :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Meis, heel veel sterkte…dikke dikke knuf en :-*

Lfs Nicole

'k Lees ook nog steeds met jullie verhalen mee…Maya, wat een ellende, wat zul je daar kapot van zijn, echt niet te geloven zoiets :wall: Heel veel sterkte gewenst! :hug:

Lieve meiden,

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en pb-tjes. Dat doet me goed. Het is onbeschrijfelijk hoe ik me nu voel. Hoewel je weet dat het kan gebeuren is het toch een enorme schok dat het nu allemaal ineens definitief over is. Ik heb gisteren echt de hele dag gehuild. Vandaag ging het al iets beter. Hubbie en ik kunnen het verdriet gelukkig goed delen. Er wordt hier heel wat afgeknuffeld. We hebben het nog aan niemand verteld. Dat gaan we in ons eigen tempo doen. Voor de mensen om ons heen zal het ook heftig nieuws zijn.

liefs maya

fijn dat jullie het samen goed kunnen delen!! knuffel er maar flink op los meis nogmaals van mij ook een dikke knuf :-* :hug:

Gisteren al gereageerd maar blijkbaar iets fout gegaan… zie mijn reactie niet meer…

Maya!!! NEE TOCH!!! was onwerkelijk zeg, zelfs voor ons, hoe moet dat voor jullie voelen. Ik voelde ook zo’n overeenkomst met ons en dan ineens zo’n andere afloop.

Natuurlijk heb je gisteren de hele dag gehuild. Dat zou ieder van ons waarschijnlijk ook gedaan hebben. Fijn dat jullie er samen goed over kunnen praten en er zo samen mee om kunnen gaan.

Familie etc komt inderdaad op jullie tempo. Natuurlijk gaan ze het heftig vinden, maar dan omdat ze het jullie waarschijnlijk zo gegund hadden.

:hug: :hug: :hug:

Ooooh Maya en hub, ik schrik me wezenloos! :shock: Ik kan me geen voorstelling maken hoe jullie je voelen. :cry: Heb wel een heeeeeeeel grote :hug: voor jullie. Sterkte meis en ook voor je man groot gelijk dat jullie het eerst zelf verwerken en dan pas langzaam vertellen het is toch iedere keer dat je het verteld zwaar.

Weer een tijdje niet op de computer geweest en lees nu ook klote nieuws voor Maya… :hug:

Ik zit er gewoon om te janken…terwijl ik niemand ken en eigenlijk ook pas net om de hoek kom kijken.

Ik zit bomvol van de hormonen…heb last van mijn buik en rug, maar weet niet waarvan…word ik ook ongesteld of niet? En komt dat dan nu of pas over een paar dagen…Vriendlief is ook op cursus voor het werk en pas woensdagavond weer thuis. Wel in Hoenderloo, dus om de hoek, als er dan wat is komt hij ook naar huis…maar naar vind ik het wel.

Maya, heel veel sterkte met de verwerking! Gelukkig vinden jullie steun bij elkaar.