Maya Misselijkheid en diarree kunnen ook een teken zijn van de innesteling, heb ik wel eens gelezen. Dus wie weet is het juist een goed teken! Maar wel erg spannend en stressvol allemaal, nog even volhouden! :thumbup: :thumbdown:
Ineke Vervelend dat je zo moe bent. Komt dat nog door de operatie of de narcose, of doordat je conditie nog niet helemaal op peil is? Of slaap je 's nachts niet zo goed? Hopelijk vrijdag meer duidelijkheid bij de gyn. Ik zou echt aandringen op een plan van aanpak, want je hebt al zolang gewacht. Hopelijk mag je snel beginnen met de IVF.
Rhiannon Ik heb de foto’s van de meeting gevonden, hoor! Wat is Casper al een grote vent! :inlove:
Er was zeker maar een klein groepje aanwezig, of niet?
Purpled Hoestie daar? Heeft het doorgezet?
Hoe is het met alle andere meiden?
Hier gaat het wel goed, hoor! Vorige week even een flinke dip gehad, maar nu gaat het wel weer. Ik voel me lichamelijk gezien eigenlijk best prima. Wel snel moe, maar voor de rest vrij weinig klachten. Het herstel valt me niet tegen, moet ik zeggen. Volgende week dinsdag de vijfde chemo alweer, de weken gaan zo snel. Nog eventjes en dan ben ik er van af!
Maya ik heb als PMS en zwangerschapskwaaltje last met mijn stoelgang. Dus het klinkt mij niet onbekend in de oren! Niet dat het het wachten makkelijker maakt voor je. Dus ik duim nog flink verder!
Ineke nu heb je toch even weer vrij nietwaar? Je hebt er mooooi weer bij! :thumbup:
Corien? Hoe was het?
Hier heerlijk de tuin een beetje geruimt. Weg met het onkruid, onherkenbaar geworden planten etc. Ben er nog lange niet, denk de hele week nog wel werk aan ondanks het kleine tuintje. Maar ja het werkt niet met Casper wakker dus wachten tot ie slaapt in de middag. Onze tuin is ongelijk (zeg maar 2 flinke treden die absoluut niet te nemen zijn zonder hulp voor een kotertje van 18 maanden) dus ik blijf steeds op hem letten. Sjucht toch maar eens iets op bedenken en dan ook nog uitvoeren. En jaaa Jippie hij is al groot! :oops: Totaal baby-af. Maar dat zul jij met L. ook wel herkennen
Fijn dat het iig qua herstel beter gaat meis! :-*
Ik ga even wat afmaken hier, heb verse hyacinten van de AH op water gezet, 1 lekker boven op de slaapkamer en 1 in de keuken. Ruikt zooo lekker als ze over een dag of 2 uitkomen. Dan douchen, hele dag dus geklust in de tuin en dat was wel heerlijk maar als je eenmaal stilzit krijg ik het koud. :wall:
Vandaag gelukkig wat lekkerder wakker geworden dan gisteren. Nog steeds bij vlagen misselijk, maar niet zo erg dat ik moet overgeven. Ondertussen word ik helemaal gek van mezelf. Ieder pijntje in mijn borsten of vaag gevoel in de bm is een soort opluchting en als het even later dan weer weg is denk ik meteen dat het wel niks zal worden. Jullie herkennen het vast wel;).
Vandaag lekker dagje vrij. Vanmiddag ga ik weer naar die Tibetaanse arts. En misschien dan ook meteen even bij mn broer langs. Die woont daar in de buurt. Is in ieder geval weer lekker wat afleiding.
Jippie, wat fijn dat het herstel je zo meegevallen is :-* . En nu kun je al gaan uitkijken naar het einde van de hele chemo, dat geeft vast moed. :thumbup: :thumbup:
Rhiannon, inderdaad leuke foto’s van de meeting, ziet er erg gezellig uit. En Casper is inderdaad niets baby-achtigs meer aan, maar wel een lekker ding zeg! :inlove: . Vandaag weer in de tuin?
Liefs maya
Nee, nog een vroege dienst. Daarna vrij…misschien vrijdag nog een late dienst i.v.m. ziekte…daar ga ik alweer volop aan de bak! haha, en wilde nog wel minder gaan werken. Maar dat gaat in april wel goed komen.
Hoi meiden. Heb even niet zo’n zin om te komen schrijven maar wilde jullie wel even laten weten dat de ongi heeft doorgezet en ik volgende week een gesprek heb met de gyn. Ik zal snel weer even bijschrijven :-*
Danielle :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Kl*te!
Hallo allemaal,
Ik heb een paar dagen niet achter de pc gezeten, ben lekker bezig geweest!
Zaterdag tp gehad van een B en een C…pfff…wat een spanning had ik de hele dag zeg…niet normaal. Nu ben ik eigenlijk wel heel kalm, ik heb zoiets van: Nu is het de beurt aan mijn lichaam en niet meer aan mij, ik kan nu niks meer vergeten oid. Misschien verandert dat wel volgende week hoor… :oops: 1e Paasdag mag ik iig testen als ik niet ongesteld ben.
Purpled, :hug:
Maya, jij gaat maandag testen, heb ik dat goed begrepen? Vervelend dat je je zo rot voelt (misselijke ed) Hopelijk is dat snel over.
Jippie, gelukkig valt de nasleep deze keer mee! Je hebt die kuren wel snel achter elkaar of niet?
Euhm, eerlijk gezegd heb ik de rest niet onthouden of sla ik het gewoon niet op… :think:
Ik ga nu lekker douchen en op de fiets naar de stad, misschien wil mijn liefje zijn pauze wel met mij delen.
Oh ja, eigenlijk nog een vraagje…misschien heel dom…maar wanneer is de innesteling na de terugplaatsing? Als het innestelt natuurlijk dan…Ik ben wat dat betreft nog echt een leek…
Joanne De innesteling is ongeveer 3-5 dagen na de terugplaatsing. Spannend, hè? Vooral de laatste wachtweek is altijd slopend. Ik heb elke drie weken een chemokuur. Het duurt ongeveer 1,5 week voordat je weer een beetje redelijk op de been bent. Dus tegen de tijd dat je naar omstandigheden goed voelt, ben je alweer aan de beurt…
Maya Ik heb er een goed gevoel over bij jou. De kwaaltjes kunnen natuurlijk ook door de Utrogestan komen, hou daar wel rekening mee. Maar het klinkt allemaal behoorlijk positief! Nog even volhouden!
Purpled Dikke knuffel, sterkte! :hug:
Ineke Rustig aan, hoor!
Rhiannon Hier ook geen baby meer te bekennen, hoor! Onze meid wordt al een echt peutertje. Je moet er ook nog om denken, want ze zegt en doet je alles na!
Hi meiden,
Heb jullie behoorlijk verwaarloosd :oops: en had een boel te lezen. Spannend hier!
Danielle, jammer zeg dat het al zo snel mis ging. Hopelijk meer duidelijkheid bij de gyn volgende week :hug:
Maya, wat spannend!! Ook ik heb een goed gevoel bij jouw. Hoe ging het bij de tibetaanse arts vandaag?
Ik duim heel hard voor je!
Jippie, dinsdag alweer de een na laatste chemo…hopelijk reageer je er niet al te slecht op. Net zoals de vorige. Geniet nog lekker van deze mooie dagen (althans, volgens mij is morgen de laatste mooie dag)
Hier ben ik weer begonnen met de lucrin en vandaag ook instructies gekregen hoe de Fostimon te gebruiken. Pff valt niet mee. Moet 3 ampullen per keer met elkaar vermengen…naalden wisselen en dan nog de lucrin erbij…nou ja, we zien het wel weer volgende week.
Ze zei nog wel heel leuk…met koninginnedag wordt het wijntje of jip en janneke champagne…ik hoop natuurlijk het laatste!
Ben heel druk en het was ook beetje veel allemaal. Maar afgelopen weekend zijn we ff lekker weekendje weg geweest. Heerlijk!
Nu weer wat overzicht en ook wel goede afleiding.
Alle meiden succes met alles en ik kom wel af en toe ff spieken hoor Maya hoe het je vergaat!
Liefs Nic
Spannend Joanne, en de tweede week is vaak ietsjes lastiger dan de eerste. Je kunt mss wat lastiger afleiding vinden. Al hoop ik dat je nog wat leuke dingetjes voor jezelf op de planning hebt om ze door te komen. :thumbup:
Jippie dinsdag alweer pffff. Lijkt wel steeds sneller te zijn. Hopelijk verloopt het nog beter dan de laatste. :thumbup:
Rennic instructies dus in de pocket, koelkast ook weer vol? Enneuh doe maar een Koninginnedag kiddybubbelsglas met oranje ranja erdoor.
Hier precies op tijd mijn menstruatie erdoor (ha had het idee door het mooie weer dat het met minder PMS gepaard gaat) dus nu is het wachten op de 31e.
Ga wat prutsen in huis, ben een beetje moe dus eerst koffie. :drool:
Hoi!
Even snel vanaf mijn werk. Eigenlijk geen nieuws. Voel me nog steeds hetzelfde, dus het zal op dit weekend aankomen. Bij de Tibetaanse arts was alles goed. Ik had een zwangere pols volgens haar (ze voelt dan op verschillende plekjes op mijn pols, geen idee wat ze voelt maar het klinkt wel leuk :)) en ik heb een enorm goede peptalk gekregen.
Vandaag weer aan 't werk. Erg druk, maar dat komt me wel goed uit;)
liefs maya
maya & purpled De duimen draaien blauw voor jullie!!!
Het heeft even geduurd maar sinds maandag was ik even niet meer op aarde leek het wel…
We hebben voor het eerst een mooi hartje gezien… en niet één, … maar twee :inlove: :inlove: :inlove:
Ik vlieg nog steeds een beetje, vind het erg eng om te juichen, we zitten toch nog steeds in de cruciale weken…
Gelukkig heb ik don 1 april alweer een afspraak bij de gynaecoloog van ons zh die het nu overneemt, dan hebben we de intake daar maar uiteraard ook weer een echo, dus dat weer de volgende mijlpaal…
:hug: :hug: :hug: Voor iedereen
Corien Ik had het inmiddels gelezen op een ander topic. Twee hartjes, wat super!
Gefeliciteerd! Wel een verrassing, zeker?
Maya Hoe lang zit je nu na de punctie, wanneer mag je testen? Ik hoop echt zo dat het deze keer gelukt is en dat alles goed mag blijven gaan. Wel ontzettend spannend, trek je het nog een beetje?
Rhiannon Fijn dat je ongi precies volgens de planning gekomen is. Mag je dan binnenkort de stimulatie erbij gaan spuiten?
Rennic Jullie zijn dus ook weer begonnen. Wel een gedoe met dat gemeng, lukt dat een beetje?
En dan volgende week de eerste fm? Hopelijk met koninginnedag aan de Jip & Janneke-champagne!
Hier is het heerlijk weer, achter in de tuin is het 20 graden! Straks maar even naar buiten. Verder ga ik vanavond uit eten met een vriendin, ook erg veel zin in. Nog even genieten van de laatste chemovrije dagen!
Wow! een tweeling van een IUI en een cryo, dat is wel heel bijzonder! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je zwangerschap verder ook zo voorspoedig gaat. :dance:
Ik ging vanmiddag wandelen met mijn collega’s, maar na 100 m werd ik hartstikke duizelig, dus toen ben ik maar weer terug gegaan. Mijn lichaam is echt van slag! Verder gaat het wel hoor. Ik voel me redelijk rustig. Wel een vaag tintelend gevoel in mijn buik. Ik hoop maar dat het allemaal goede voortekenen zijn. Ik durf er haast niet aan te denken… Morgen twee weken na de punctie. De vorige verse poging waren toen de ‘kwaaltjes’ alweer verdwenen. Normaal heb ik vrij op vrijdag, maar heb besloten toch maar een halve dag te gaan werken. Dat is wel fijn voor de afleiding.
Jippie, fijn dat je zo lekker aan het genieten bent van het zonnetje! :-*
Rhiannon, begrijp ik goed dat je de 31ste de puregon/gonal erbij krijgt?
Rennic, jeetje wat een gedoe zeg met die spuiten. Ik vind de pregnyl altijd al een gedoe, maar dit klinkt nog erger en het moet ook nog elke dag. Succes! :thumbup: :thumbup: :thumbup: (jaaaaaaaaaaaa, lekker, jip en janneke bubbels, ik doe met je mee )
Joanne, de wachtweken zijn erg he? zo verschrikkelijk spannend. Je bent zo lang bezig met zo’n behandeling en dan is het maar afwachten wat het doet. Ik was gisteren bij die Tibetaanse arts en die zei dat ik hoe dan ook me wel moest realiseren dat het heel bijzonder is om twee van die wezentjes in je buik te hebben. Dat vind ik wel een fijn gevoel.
Zijn de andere meiden ook lekker van het zonnetje aan het genieten?
liefs maya
Corien wat super geweldig!!!
maya, dat klinkt allemaal erg goed voor jou!! Hoop het toch zo!!!
Ja, lekker zonnetje, het waait hier wel erg! Lekker wat aangerommelt. Heb me ingehouden om niet naar het tuincentrum te rijden om deze leeg te kopen.
Rhi, nog even en dan kan hij zelf een tuintje gaan beginnen. Lekker scheppen en water geven!
Jippie, veel plezier vanavond. Hoop dat je lekker kunt ontspannen.
Mijn moeheid is een combi van alles. Er zo zat van zijn, weer aan het werk, herstellen van de operatie, spanning van wat er komen gaat etc. etc. tja.
Maar doe mijn best om mijn lichaam weer in top-conditie te brengen. Allen in het weekend een wijntje. Nog een paar kilootjes eraf voor de zomer. Zoveel chocola gehad de laatste tijd!
Nou, ga nog even wat lezen en daarna ‘pa’s superkip’, van Jamie Oliver klaar maken. hmmmmm!!! Moet mijn mannetje momenteel toch op andere manieren verwennen :oops:
Corien wat super!!! Kom je meekletsen bij het tweelingtopic
En wat een bijzondere tweeling zeg, een IUI en een cryo! Voordeeltje van een tweeling is ook dat je bij iedere controle een echo hebt.
Maya: klinkt goed allemaal zeg… herken er mezelf ook wel in… :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je meid, dit moet hem maar mooi zijn!!! :hug:
Jippie: Na deze nog maar 1! Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: weer voor je dat de bijwerkingen mee zullen vallen.
Joanne: de 2e week is inderdaad erger dan de eerste… dan begint het zenuwen met naar de wc gaan.
Rhiannon: vanaf de 31 mag je dus de groeihormonen gaan spuiten? Fijn dat je pms meevalt!
Rennic: wat een ingewikkeld spulletje zeg!
purpled: :hug:
Haha, de gyn vind mij een ‘taai-wijf’, omdat ik weer zo snel ben herstelt! Hij was echt onder de indruk. Echo gemaakt (au!) maar alles ziet er goed uit, wel wat vocht maar dat is normaal na 4 weken na een operatie.
Hij gaat mij vandaag aanmelden bij het ivf-team en verwacht dat ik dan snel wat zal horen omdat het momenteel niet zo druk zou zijn. Het gaat met hormonen worden om er vaart achter te zetten.
Hij zei nog dat hij me zou blijven volgen, dat ze een bord hebben op kantoor met de namen van de vrouwen die zwanger zijn geworden en dat hij daar altijd even op kijkt of er ook ‘dames van hem’, tussen zitten. Lief!
Heb nog snel even gevraagd of ik vast met de pil kon beginnen. Verwacht dit weeken mijn ongi. Heb een recept meegekregen, wist niet meer welke ik altijd had, maar dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Dus nu even afwachten wanneer het inderdaad gaat gebeuren. Ik ben er klaar voor!
Even snel want ik heb nogal mega hoofdpijn (lang leve de Deca pfff).
Corien gefeliciteerd!!! 2 hartjes nog wel! :inlove:
Ineke je bent ook een taaie! :mrgreen: Op naar een goeie IVF meis en dan taaie emmies of een taaie emmie die een maandje of 8/9 lekker wil blijven plakken! :thumbup:
Rennic toi toi toi we weten ws ong tegelijk hoe of wat! Gaan we samen nagels bijten in de wachtweken.
oooohhwww, stel je voor! Een emmie in mijn buik…
Wat spannend allemaal hier zeg!!
Dames hier een stel draaiende duimen voor jullie:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: