IVF/ICSI deel 14

Maya,

Ik kijk al de hele ochtend of er nieuws van je is. Ik hoop dat jullie ondertussen goed nieuws hebben gekregen en dat jullie voor een tp mogen vandaag :pray: :pray:

We kregen pas ter plekke te horen of het wel of niet doorging. Van de drie emmies die er nog over waren was er eentje alsnog mee opgehouden en de andere twee lagen allebei een dag achter met delen maar zijn wel beide teruggeplaatst. Heb nog gevraagd hoe dat nou kon, maar ze zeiden dat ze ook niet wisten waarom het zo’n slechte poging was geworden. Maar goed, zij doen dan ook alleen het laboratoriumgedeelte. Hubbie zei dat we er maar niet teveel van moesten verwachten. Ben wel verdrietig en ook een beetje in de war. Er is ten slotte nog wel een klein kansje dat het toch lukt. Ben echt aan het piekeren hoe ik de komende twee weken door ga komen zonder te wanhopen. Ben in ieder geval blij dat ik naast Danielle op het wachtbankje mag :-* .

Gelukkig zijn er toch twee terug geplaatst maar kan me voorstellen dat je er flink de balen van hebt hoor. Ik vind gewoon dat deze twee lekker moeten blijven plakken en ga daar ook heel hard voor duimen :pray:

Maya wat een teleurstelling :cry: maar inderdaad, je weet het maar nooit!

Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen hoor. Succes deze 2 moeilijke weken.

Danielle, en…heb je een mooie emmie terug?

Ook succes deze wachtweken!

We willen goed nieuws voor jullie allebei over 2 weken! :pray: :thumbup:

Hallo lieve mensen hier,

Binnenkort begin ik met de eerste ICSI-behandeling. Donderdag krijgen we de prikinstructies. Ik vind het echt super spannend allemaal wat er gaat gebeuren. Ik moet nu gewoon wachten op m’n eerste ongi en dan gelijk bellen naar het z’huis. Volgende dag echo en daarna beginnen met spuiten…

Ik kom dus eigenlijk net kijken in deze medische wereld, maar hoop natuurlijk dat het gelijk de eerste keer mag lukken!!! M’n man heeft ook slecht zwemmers, dus vandaar gelijk ICSI…

Iemand van jullie nog tips etc?? Niet veel mensen weten het in mijn omgeving, dus het is soms lastig al je gevoelens te spuien, dus vandaar maar op dit forum :stuck_out_tongue:

Jullie heel veel succes en vooral geduld toegewenst!

Maya pffff wat een spanning! Alsof wachtweken al niet genoeg zijn. Hoop en duim mega mee dat die 2 blijven plakken! :pray:

Madelon welkom hier, euhm tja tips? Misschien toch 1 iemand in je directe omgeving inlichten? Soms kan het fijn zijn met een bakje koffie even te beppen en dan niet het gevoel te hebben dat je je ‘moet’ inhouden. IVF en ICSI is nu eenmaal een heftig traject en het houdt je gedachten als je bezig bent nogal bezig zeg maar. Hier spuien werkt ook goed trouwens :mrgreen: al doe ik dat hier en heb ik 1 vriendin die altijd van alles op de hoogte is. :thumbup: Wie ik daarbuiten om inlicht wisselt. Soms vertel ik het zelfs mijn ouders niet en mijn SM eigenlijk nooit. Die hoort het wel als we de 12 weken zwangerschap over zijn 8)

Verder praktische tips; je apotheek wil nog wel eens vergeten een containertje voor de gebruikte naalden mee te geven. De allereerste keer verzamelde ik ze in een lege fles…die mocht ik niet inleveren :angel:

Nu is mijn eigen apotheek al aan me gewend en mijn rare bestellingen en krijg ik standaard de vraag of ik er 1 nodig heb (gaat ong 2 pogingen mee want er zit een max-vullijn in).

Verder weet ik het zo even niet. Maar als er in de loop van de tijd vragen bij je opkomen zet ze maar neer we hebben hier allemaal ervaring (helaas) dus er is meestal wel iemand die een antwoord voor je heeft. En natuurlijk heel erg veel succes! :thumbup:

Jippie hoe is het vandaag gegaan? Voel je je al langzaam weer jezelf worden? :thumbup:

Hier zit overigens het eerste spuitje er weer in! Pfff kwam wel even dat drempeltje weer tegen. :shifty: Zo raar na zo’n lange tijd, had ik deels ook wel verwacht maar hij zit er weer in! Heb nog even lekker op de bank liggen slapen een uurtje of 2 na het eten. Kleine man was al door grote man naar bedje gebracht toen ik wakker werd :inlove:

En ik heb vandaag een pleur zooi geruimd! Ze komen morgen textiel voor een goed doel ophalen dus maar even flink gedoneerd. 8) Manlief overdag nog even gauw een sms gestuurd want hij vergat telkens Nijmegen te bellen voor de zaadtest. :wall: En ook hij is goed bezig geweest en kan vrijdag al. :thumbup:

Maya; Dat rot-bankje heh!! Niks aan! Maar blijf positief, bij mij hadden ze 1 matige tot goede en 1 matige teruggeplaatst en je kent het resultaat :wink: Er hoeft er maar eentje te blijven zitten!

Ik duim hard voor jou en Purpled

Rhiannon; Heel veel succes, dat jullie poging ook het gewenste resulaat op mag gaan leveren! En dat spuiten, ik denk dat de meeste van ons die drempel wel herkennen; hoe vaak mijn hand niet stopte vlak voor de naald mijn buik raakte :roll: En dat terwijl je hoofd zo goed weet dat het moet én eigenlijk helemaal geen pijn doet…

Jippie; Hoe gaat het met je? Begin je weer een beetje op te knappen?

Madelon; zet m op, enne… gewoon je vreugde en verdriet delen hoor! Er zijn altijd veel meer mensen die je begrijpen dan dat je zelf verwachtte. Hier op het forum maar zeker ook in je directe omgeving. Volg je gevoel wie je wat wel en niet vertelt, dat is uiteindelijk het beste :thumbup:

Wat wordt er weer veel geschreven…

Jippie…met jou alles oke? Kanjer!!

Maya, ik heb er een goed gevoel over!

Hier is de wond eindelijk dicht geloof ik!

De pijn is de afgelopen dagen wat stabiel gebleven, herken ik van de vorige keer (achteraf). Eerst gaat het steeds beter, beter en dan even blijft het hetzelfde. Alles is natuurlijk in mijn buik ook aan het herstellen. Verder gisteren begravenis in westen van het land gehad dus erg lang in de auto gezeten enzo. (file…) ook niet bevorderlijk.

maar de lente is er en ik wil zooooo graag in mijn kasje aan de slag. Moet me zo in houden! Bah! Vrees dat ik stiekem morgen wanneer mannetje er niet is toch wat ga rommelen!

kus

Ineke; wat lastig, je merkt dat het beter gaat (SUPER :thumbup: ), maar stiekem nog niet goed genoeg om alles te doen wat je het liefst wil en waarvan je weet dat je er gelukkig van wordt :frowning:

Hopelijk maakt de lente en het zonnetje dat je herstel nog sneller gaat! Succes meid :-*

Ineke, vervelend dat het nog steeds niet helemaal over is, maar wel goed dat de wond dicht is! Wat doe je allemaal in je kasje? Heb je alweer plannen om te zaaien? Lijkt me ook wel wat, maar onze tuin is er te klein voor. Had vorig jaar wel veel tomatenplantjes en kruiden. Veel van geleerd, bijvoorbeeld dat uit ieder zaadje een enorme plant komt en je tomatenplanten niet de in de volle zon moet laten staan (ben nog een beetje een groentje op tuiniergebied 8) ). Hoop in ieder geval dat jij weer snel aan het rommelen kan! :thumbup: :thumbup:

En oh ja, bedankt voor je goede gevoel over onze poging, dat kan ik goed gebruiken :-

Madelon, welkom hier. Je mag hier zoveel spuien als je wilt! Spannend zo’n eerste ICSI. Hebben jullie een lang voortraject? Hoop voor jullie dat het meteen raak is. Dat scheelt een hoop stress. Heb verder op dit moment geen advies, want Rhiannon heeft alles (zoals gewoonlijk ;)) al heel goed uitgelegd.:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Rhiannon, ja raar he, weer spuiten. Zal helemaal wel gek zijn als je in de tussentijd een kind hebt gekregen. Ik moest er ook even aan wennen na anderhalf jaar geen spuiten. Maar dat duurde gelukkig maar even ;). Ik heb trouwens mijn laatste spuit deca zoiets doms gedaan. Ik wilde het even snel tussendoor in de wc doen omdat we bezoek hadden, had ik de luchtbellen eruit getikt, vergeet ik helemaal om de zuiger erna omhoog te duwen voor ik prik, dus ik heb een enorme dot lucht in mijn buik gespoten. Gelukkig had ik er geen last van… :doh:

Jippie, hoe is het nu? :-

Hier gaat het wel weer hoor. Gisteren was moeilijk, want vooral hubbie was erg geschrokken van het nieuws over de embryo-kwaliteit. Dat is altijd zo’n enorme optimist dat hij na het nieuws van zondag er nog vanuit ging dat alledrie de emmies nog wel goed zouden zijn. Hij zat 's avonds nog aan de telefoon met een goede vriend van ons en toen zei hij hem ook dat hij het allemaal zo zwaar vond, dat was echt voor het eerst dat ik hem dat tegen iemand hoorde zeggen. Dus dan vind ik het zelf ook wel moeilijk om optimistisch te blijven. Vandaag heb ik tegen mijn principes in toch maar eens gegoogled op embryo-kwaliteit en zwangerschapskansen en als je het zo bekijkt hebben we best nog wel kans. Er zijn er hier tenslotte ook genoeg zwanger geworden met minder goede emmies. Het is gewoon stom dat je bij je vijfde en laatste tp ineens veel slechtere emmies hebt dan daarvoor en daar wordt je dan wel onzeker van. Maar ja, gaan zitten wanhopen heeft echt helemaal geen zin nu en op een of andere manier heb ik dat knopje nu wel redelijk om kunnen zetten. Ik ga dus ook maar weer net als alle andere keren lekker veel afleiding zoeken zodat ik er niet zoveel aan hoef te denken. Maar als ik dat wel doe kom ik wel even hier mutsen hoor, als jullie het niet erg vinden. :wink:

Vandaag ook weer voor het eerst aan het werk. Er waren bijna geen collega’s en al helemaal geen collega’s die mijn situatie kennen en dat was eigenlijk best fijn. Even met je hoofd bij heel iets anders.

Nou, hubbie is vanavond kraamschudden dus ben alleen. Ik zo eens de magnetron-lasagna opwarmen die hij voor me heeft gekocht en dan lekker voor de buis, heb ik wel verdiend vind ik.

liefs maya

Is toch begrijpelijk dat je baalt van het resultaat Maya? Je hoopt toch dat juist jullie emmies van topkwaliteit zijn. Dat voelt beter ook al zegt het weinig over de mogelijk uitkomst natuurlijk, maar daar was je ook al mee uitgegoogle-d :wink: Wij zijn bv zelfs zwanger geweest (al was het kort) van een zeer matige uit de vriezer die dus ingevroren is geweest. Nou als iets de kwaliteit aantast is het dat wel! Was echt kantjeboord of er wel een TP zou zijn. Als die vers zou zijn geweest had ik hem een heeeeeel goeie kans gegeven! Terwijl we ik meen tijdens de 2e poging 2 superemmies terugkregen wat dus niets werd. Dussuh jij hebt er 2 die vers zijn en dan nog geen twijfel over wel of niet een TP want ze zijn al terug. Dat beloofd toch goeds! :thumbup: Ik ben overigens nog altijd van mening dat je beter 2 matige terug kunt krijgen dan 1 heeeel goeie. Bij een TP van 2 heb ik altijd het gevoel dat de ene de anders ‘stimuleert’. Ergo 2 matige staat gelijk aan 1 topper :mrgreen:

Je deca mag je trouwens best incl de lucht spuiten hoor. Doe ik ook. Ik heb vaak infusen gehad en was eerst altijd bang voor lucht. Tot ze me de gigaaaa spuit lieten zien die tot de nok gevuld met lucht pas ‘enig gevaar’ voor de gezondheid zou opleveren. 8) Nu ja ik duim dat je never nooit nie meer deca hoeft te spuiten omdat je straks gaat bevallen van 1 of 2 spruiten :wink:

Ineke oooh een kas! Klinkt wel lekker hihi. Hier blijft het denk ik bij wat aardbeien die gedoneert zijn door de vorige bewoners, frambozen en bramen. Dit jaar wil ik nog proberen wat zaadjes te kweken voor wat sla. Moet ik snel een bakje of schaaltje voor vullen want tussen maart en april moet je ze geloof ik opkweken vanaf het zaadje :shifty: Op naar mooi weer morgen enneuh pak er anders lekker een krukje bij, kun je zittend knooien in je kasje. :thumbup: Wat zeg ik volgens mij is zelfs alleen al zitten erin lekkerrrr :mrgreen:

Jov zie je al uit naar je volgende echo? :mrgreen: :thumbup: Nog niet overstelpt door kwaaltjes?

Oh ik ga even koffie zetten. We hebben vandaag makkelijk gegeten (drukke middag gehad) met patatjes door manlief gehaald. Dus mijn taak om koffie te zetten.

Ooooh en vergeet ik helemaal dat ik helemaal heppie ben! :mrgreen: Heb een nieuwe foon!! :drool: Nokia N97mini. Dus vanaf juni geloof ik is het kan ik internetten tot ik neerval erop! :dance: Beetje te laat om ala minuut resultaten hier neer te zetten van onze punctie etc maar ach een kniesoor die daarop let. Kan altijd nog even snel inloggen in Apeldoorn of Nijmegen :lol:

Rhiannon Een nieuwe foon, leuk! Ik heb sinds november een andere, speciaal gekocht voor de operatie, zodat ik volop kon smsen in het ziekenhuis! Toch leuk om wat afleiding te hebben! Jij hebt er eentje met een abonnement? Dus de eerste spuit zit er weer in? Hier ook elke keer dat drempeltje, hoor. Het blijft onnatuurlijk om een injectie in je buik te zetten en jezelf te pijnigen. Gelukkig is het voor een goed doel!

Maya Ik snap je gevoel heel erg goed. Je hoopt toch op een mooi aantal superembryootjes en nog een paar in de vriezer. Voor je gevoel heb je minder kans van slagen als je minder embryo’s hebt. Maar ook hier een succesverhaal! Met de ICSI waaruit Lianne is ontstaan, waren er vier eicellen. Drie zijn bevrucht, waarvan twee embryo’s zijn teruggeplaatst. De ene lag mooi op schema, de andere liep achter en had 10% fragmentatie. Een van de twee ligt nu boven in haar bedje te slapen, wie weet is ze uit de slechtste emmie ontstaan. Dat zullen we nooit weten. Dus moed houden, hoor! :hug:

Ineke Fijn dat de wond dicht is! Vervelend dat de pijn blijft aanhouden. Maar heft heeft natuurlijk tijd nodig om te herstellen. De ergste pijn door de operatie trekt vrij snel weg, daarna de rest nog. Ben je verder alweer een beetje mobiel?

Madelon Welkom hier! Dus jullie hebben eerst geen andere behandelingen gedaan, maar beginnen meteen met ICSI? Hopelijk mag dat de eerste keer meteen lukken! In het lijstje op de eerste pagina van dit topic kun je lezen wie we zijn en wie met welke behandeling bezig is. Als je ook op het lijstje wilt, moet je mij even een pbtje met je gegevens sturen, dan voeg ik je toe.

Purpled Super dat het ontdooien weer goed is gegaan! Hopelijk mag het deze keer dan eindelijk lukken. Succes met de wachtweken!

Rennic Hoe gaat het nu met jou? Nog eventjes en dan gaan jullie ook weer beginnen, toch? Alles goed met de grote vent?

Jov Je hebt volgende week de tweede echo? Spannend, hoor!

Fijn dat je zo snel weer voor een echo mag. Kun je het al een beetje bevatten?

Hier eindelijk weer een beetje op de been. Was weer een zware klap, helaas. En ik ben er nog lang niet, maar goed… Nu maar genieten van het mooie weer, dat helpt vast!

Jippie,

Vervelend meid! Die eerste dagen gaven toch hoop dat je dit keer niet zo’n zware klap zou krijgen van de chemo. Hopelijk knap je snel weer op en doet het mooie je weer je goed. Weet je al wanneer je voor een volgende chemo moet? :hug: voor jou.

Rhiannon,

Leuk een nieuwe telefoon. Ik heb een hele oude nokia, maar ik heb eigenlijk helemaal niets met telefoons in tegenstelling tot mijn vriend. Die wil elke week wel een nieuwe. Dus de eerste spuit zit er weer in. Weet je al wanneer je voor de eerste fm mag?

Madelon,

Welkom hier. Hopelijk slaagt jullie eerste icsi poging meteen. Tips… niet echt. Ik laat altijd alles maar over me heen komen.

Rennic,

Wij hadden de dag voor maya al een mooie emmie terug geplaatst gekregen. Nu maar weer wachten…

Jov,

Hoe gaat het met je? Begint je buik al een beetje te groeien?

Ineke,

Fijn dat de wond gesloten is. Irritant dat je niets kan en mag doen als je dat graag wilt. Hopelijk gaat het heel snel beter met de pijn :hug:

Maya,

:hug: voor jou. Deze moeten gewoon blijven plakken hoor vind ik. En idd er zijn genoeg succes verhalen met matige embryo’s. Ik blijf voor je duimen maar heb er wel een goed gevoel bij :pray:

Nou hopelijk niemand vergeten. Hier gaat het goed. Heb veel afleiding want afgelopen dinsdag is een hovenier (kennis van ons) begonnen aan onze achtertuin. We zijn in september natuurlijk verhuisd en de achtertuin hier was echt verschrikkelijk. Een groot veld met onkruid en een paadje naar achteren. Met emma en alle oppaskids wilde ik wel een tuin waar ook fatsoenlijk gespeeld kan worden dus nu zijn er twee terassen aangelegd en twee paadjes en daartussen komt een groot grasveld. Vrijdag wordt het helemaal afgemaakt. Omdat ik de lente in mijn kop heb krijg ik ook schoonmaakwoede en dus hebben we een aanhanger geleend en ga ik vandaag aan de schuur beginnen. Die staat echt helemaal volgestapeld met rommel. Ik heb er nu al zin in :lol:

Verder had ik wel wat vreemds de afgelopen dagen. Ik heb elke keer een stekende pijn in mijn linker eierstok. Hij is volgens mij ook wat opgezet want ik kan hem aan de buitenkant voelen (en de rechter niet). En daarnaast -en dat zet ik even onder een spoiler want is niet echt smakelijk-

was het net of mijn baarmoeder een snotneus had… Ik had echt afscheiding dat er uitzag als groenige snot :roll: :oops: :lol:

Tja… geen idee wat dat is heb het ook nog nooit eerder gehad. Het wordt allemaal telkens minder dus het zal vanzelf wel weer overgaan maar vreemd was het wel. Mijn vriend vroeg nog uit een geintje of mijn baarmoeder soms op de tocht had gelegen :lol: Een ontsteking zou toch niet op deze manier beginnen toch?

He Jippie, de klap van je chemo lijkt elke keer ietsjes later te komen. An sich kun je dan nog een paar daagjes extra energie tanken en eten etc maar fijn is het allerminst :shifty: Nog 2 te gaan toch?

Danielle sjemig mss idd even een bezoekje HA? Het kan iets van een schimmeltje zijn oid, beter even nagekeken toch? En raaaar dat je je eierstok aan de buitenkant kunt voelen zeg. Misschien toch een follikel wat na de eisprong fiks groot is.

Hier overigens nog geen idee wanneer we voor een eerste FM kunnen gaan. Zit in het lange protocol dus ik mag eerst een ronde Deca afmaken tot een eerste menstruatie. Pas dan mogen we gaan stimuleren. Soms vind ik dat niet zo leuk want ik heb juist zo’n super stipte cyclus dat ik denk dat ik prima toe zou kunnen met een kort protocol. Maar ja dat mag niet als je in Apeldoorn zit ivm de labruimte in Nijmegen en de planning. En alleen daarvoor stap ik niet over :wink:

Best een beetje jammer, nu is het vandaag heeeeerlijk weer en heb ik dus een afspraak op een rottijd bij het CB. :wall: Normaal slaapt Casper ergens tussen 12/13 uur en dan een uurtje of 2. Nu moeten we om 13.30 meten en wegen. Nu ja gelukkig is het niet iedere week en het fijne is wel dat we dus met heerlijk weer mogen fietsen ipv in de regen. :thumbup:

Goedemorgen meiden,

Wat een mooie dag!! De badjas gaat zo uit en mijn snoeischaar gaat tevoorschijn komen. Moet kunnen!

Ja, ja ik doe echt wel voorzichtig anders heb ik mijzelf er mee!

In de kas gisteren 11 bakken met bloemen gezaaid met hulp van manlief! Nu hoef ik alleen maar even ze nat te houden.

Heb sinds vorig jaar een kas en moet het ook allemaal nog leren maar het is erg leuk! Alleen moest vorig jaar tijdens onze 3-weekse vakantie mijn vader elke dag komen om de boel water te geven! Daarom mocht hij toen ook de 1e tomaat van eigen oogst.

Dit jaar zijn we van plan om zo’n systeem te gebruiken.

Heerlijk dat ik daar mijn afleiding in kan vinden.

Jippie, fijn om je even weer online te zien! Hopen dat er nu weer betere dagen zullen komen. Ik blijf het zooo oneerlijk vinden. Niet dat ik het iemand anders wel gun maar gewoon dat dit soort dingen bestaan en nodig zijn!

Danielle, dat wat jij beschrijft onder de spoiler…dat heb ik elke maand een beetje! Waarschijnlijk heb ik elke maand en kleine infectie door verandering van hormonen enzo. Het is steeds na mijn eisprong en neemt wat toe voor mijn ongi gaat beginnen. Daarna is het dan weer over. Maar anders even naar de gyn bellen?

Maya, moeilik he om je partner dan te zien die het ook moeilijk heeft. Zo logsich maar ze tonen het niet zo gauw he? Na mijn operatie trok mijn vriend het ook even niet op het werk en heeft paar dagen vrij genomen. Is dan soms ook zo verdrietig en dan huilen we samen. Hoe moeilijk ook je voelt je dan wel heel verbonden met elkaar, dat je het toch echt samen doet. Ookal voelt het zo vaak alsof je er alleen voor staat. Snap je wat ik bedoel?

Jov, jij mocht deze week toch weer voor echo??

Beste meiden,

Graag zou ik ook in dit topic mee willen kletsen als dat mag. Ik ben Joanne, 29 jaar oud en zit nu middenin ons eerste IVF traject. Gisteren heb ik de punctie gehad en nu is het afwachten of er bevruchting is.

Veel mensen in onze omgeving weten ervan, maar weinig mensen met dezelfde ervaring en die weten hoe het voelt om zo’n behandeling te ondergaan.

Ik zal nu even de laatste paar pagina’s bijlezen zodat ik weet wat hier allemaal speelt.

Mochten jullie vragen hebben stel ze gerust!

Joanne Welkom hier, tuurlijk mag je meekletsen! Jullie zijn dus ook al een poos bezig.

Is de punctie je meegevallen? Wanneer krijg je te horen of er bevruchting is? Spannend, succes!

Ineke Hier ook een veel te kleine tuin voor een kas of een stukje moestuin. Ik heb altijd wel een hele hoop bakken en potten met plantjes, dat staat zo vrolijk. Vanochtend ook lekker buiten geweest om viooltjes te planten. Weet je wat ook leuk is? Kalebassen en pompoenen kweken! Je moet de planten in de zomer planten en dan kun je in het najaar oogsten. Verschillende soorten doorelkaar, zodat je allemaal verschillende vormen en kleuren hebt. Staat erg leuk in een schaal of bloemstuk en in een tuincentrum ben je zo wat geld kwijt voor een paar kalebassen. Dus dat kan wel uit! En je hebt maar een klein stukje grond nodig, omdat het klimplanten zijn.

Rhiannon Balen dat je vandaag naar het CB moet. Ik snap echt niet waarom dat altijd op van die vreemde tijden gepland wordt, altijd onder slaaptijd of etenstijd! :roll:

Purpled Ik ben erg benieuwd naar jullie nieuwe tuin. Kom je de voor en na-foto’s showen? Kunnen we het verschil zien! Ik heb echt nog nooit mijn eierstok aan de buitenkant kunnen zien of voelen, ik zou dat even in de gaten houden. En die afscheiding lijkt me ook niet helemaal gezond, zeker niet als het groen is. Dat kan best op een ontsteking duiden en dat moet je natuurlijk niet hebben. Anders even de huisarts of gyn bellen!

Jippie, eigenlijk ging de medische molen heel snel nadat ze mij HCG(?) hormoon te hoog vonden. Ze denken dat ik snel in de overgang zal raken en daarom zat er redelijke spoed achter. De punctie viel me eerlijk gezegd erg tegen…de linkerkant deed zo’n zeer…Ben vandaag dus ook nog een dagje extra thuis. Morgen word ik gebeld over een eventuele terugplaatsing. Ze hebben iig 7 goede eicellen geoogst (7 uit 7) en nu hopen dat ze morgen goed nieuws hebben.

Ik heb ongeveer 20 bladzijdes terug gelezen… :oops: …

Jippie, las dat jij aan de chemo zit of zat. Pffff, lijkt me heftig, het leest ook erg heftig.

Ineke is geopereerd, maar waaraan heb ik niet goed terug kunnen herleiden. Wel dat het al wat beter ging en dat er in de tuin gewerkt ging worden.

Er zitten een paar mensen in de wachtkamer-weken zoals jullie dat noemen…Succes!!!

Rhiannon, ik las bij jou Apeldoorn en Nijmegen…heb ik vrijdag ook nog bezocht, of ja ik Apeldoorn en vriendlief Nijmegen.

He annie, welkom. Dat terug lezen is niet te doen joh! Op pagina 1 staat een lijstje waar iedereen mee bezig is momenteel, weet niet of hij helemaal up to date is.

Verder typen we hier veel en is het net als bij een soap-serie, je zit er zo in! hmm. idee voor een soap-serie? :think: ‘and the girls keep on going…’….

Heerlijk ca. 2 uurtjes in de tuin bezig geweest. Elke keer dacht ik, oke nog 1 plantje terug knippen, nog 1…nu toch maar de spullen opgeruimd en er mee gestopt. maar even weer met de beentjes omhoog en lekker lezen. Niet dat ik veel last heb maar begint wat gevoeliger te worden.

Jippie, kalabassen zijn zeker leuk. Vorig jaar had ik sierkomkommers…helaas hebben ze het niet gered. Toch een nadeel wanneer je in juni 3 weken van huis bent!