Ik breek weer even in…
Maya, wat een mooie oogst en ik begrijp dat je imiddels ook weet hoeveel er bevrucht zijn, spannend hoor!!!
Jippie, ik lees een beetje terug en begrijp dat het nu iets beter is, hopelijk kan je dat goede gevoel even vasthouden!!
Succes voor alle andere meiden!!!
Hier nog weinig nieuws, ik wacht met spanning op de eerste echo, op de 22e…
Ik breek weer uit
Pfff, ik had geen goed voorgevoel, maar dat het zulk tegenvallend nieuws zou zijn had ik nou ook weer niet verwacht: van de zeven zijn er zes bevrucht, maar maar drie hebben gedeeld… Ik begrijp er niets van en ben helemaal van de kaart. Na een uur janken zijn mijn tranen eindelijk een beetje opgedroogd. Heeft iemand nog een portie moed voor me over? Ben echt bang dat er dinsdag helemaal niets meer over is om terug te plaatsen. Bah, kl*te-ivf!
Maya,
:hug: :hug: Jeetje wat balen zeg! Hopelijk delen deze drie zich dan mooi door en heb je dinsdag een terugplaatsing en hou je nog een cryo over
Maya Ah nee, wat een rotnieuws… Je hoopt toch dat ze allemaal bevrucht worden en doordelen tot mooie embryootjes. Konden ze al wat zeggen over de kwaliteit van de drie, die wel ontstaan zijn? Wie weet zijn dat drie hele goede, de moed nog niet opgeven! Dikke knuf!
Corien Dus over ruim een week de eerste echo, spannend!
Rhiannon Ben je nog geslaagd voor roosjes?
Ineke Het lijkt mij ook nogal pijnlijk als je nu aan de klus zou gaan. En dan ook nog eens een eisprong, dan is alles extra gevoelig. Hoeveel tijd is er nodig om helemaal te herstellen? Was het etentje wel gezellig, ondanks het lange zitten?
Purpled Kreeg jij nou morgen bericht over de cryo-tp?
Hoe is het met alle andere meiden?
Hier is de klap helaas nog wel gekomen. Alles wat pijn kan doen, doet pijn. Met name alle botten en spieren. Ook heb ik ontzettende last van mijn vingers en nagels, ik kan amper iets vastpakken. Maar gelukkig ben ik niet misselijk of licht in mijn hoofd en het slapen en eten gaat ook goed. Dus al met al is het uiteindelijk toch beter te doen dan de vorige keren. Hopelijk vanaf morgen weer een stijgende lijn!
Oh Maya ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent! En goed nieuws? Ik kan wel zeggen dat er ‘maar’ 1 nodig is, maar ik weet ook hoeveel je hoopt op een eskimootje. Dus ik zet mijn duimen ook in voor een eskimootje! Maar als allerbelangrijkste, dat je eigenlijk helemaal geen cryootje nodig gaat hebben hoor! Dat kleine cryootje gaat jullie ‘bonus’ worden. :-*
Jippie klinkt ondanks de ellendige dingetjes toch ook wel beter dan de afgelopen keren! Alleen al dat je wat meer energie en kracht houdt door het wel kunnen eten en slapen. :thumbup:
Hier even inkopen gedaan, bijna alle boodschappen voor de komende week zelfs al in huis. Incl de roosjes idd! Heerlijke gele want die staan zo lekker vrolijk, nu straks nog op water zetten ook wel handig lijkt me. Straks even het weekmenu in elkaar draaien en daarna gaan we denk ik lekker aan de snaaierijtjes. Het is tenslotte zondag dan mag dat.
Was trouwens wel lachen dat boodschappen doen. We hebben eigenlijk alleen maar noodzakelijk gekocht en dan wat snaaierijtjes voor vandaag. De totale rekening was eigenlijk over de 100 euries maar na alle extra kortingen (vet afgeprijst vlees bv moet wel de vriezer in maar toch!) kwamen we nog onder de 75 euro uit. Heb zelfs scheermesjes gevonden die me uiteindelijk minder dan 1 euro voor 5 stuks hebben gekost :shock: nog wel ‘echte’ Gilettes! Soms mag het meezitten denk ik. Nu nog centjes terugvragen voor de Dreft dingen voor de vaatwasser dan hebben we die voor nop. Kom ik uiteindelijk onder de 70 euro voor een hele week boodschappen. :dance:
Rhiannon,
Maak jij je weekmenu altijd nadat je boodschappen hebt gedaan? Grappig ik doe het altijd andersom. Dan koop ik ook echt alleen wat ik nodig heb. En gilette scheermesjes voor een euro :shock: Leuk geprijst!
Jippie,
Vervelend dat de klap nog is gekomen maar gelukkig minder erg dan de andere keren. Hoe voel je je vandaag? Al weer iets beter?
Corien,
Spannend de eerste echo is al bijna. Hopelijk zien jullie een mooi knipperlichtje
Voor ons is het wachten tot 11/12 uur. Hopelijk is er een cryo goed ontdooit en houden we er toch nog één over Precies vandaag is mijn mannetje ontzettend ziek. Zou wat zijn als hij ook nog naar utrecht moet rijden.
OH, wat een spannende dag dus voor jou vandaag!
maya, dikke knuffel…weet niet goed wat te zeggen, als ik het zo lees denk ik in 1e instantie:‘yes!’, 3 in actie…vriendin van me had namelijk vaak dat ze belden dat er helemaal niets was doorgegaan! maar voor jou zal dat anders voelen…
Hier ga ik zo ook even wat boodschappen doen, es kijken hoe dat gaat. Autorijden enzo. Wel lekker om even de deur uit te gaan.
Ga ook proberen zo min mogelijk te besteden. Heb besloten tijdelijk 4 uur per week minder te gaan werken en dat ga je dan dus ook wel vernemen op je salarisstrookje. (stel dat we kinderen zouden hebben en ik nog minder zou gaan werken!!).
Morgen een lange reis naar het westen van het land voor een begrafenis. Deze week verder nog thuis. Ga a.s. maandag denk ik weer beginnen.
Purpled, spannende dag voor jou! Hopelijk vanmiddag een mooie tp voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: . Is er niet iemand die jullie naar Utrecht kan brengen? Of kan je zelf ook rijden? Ik vind het zelf nooit zo prettig om de terugweg te rijden hoewel het op zich best kan.
Jippie, balen dat je weer zo’n klap hebt gehad, maar klinkt allemaal wel beter te doen. Misselijkheid en licht in je hoofd zijn echt akelig. Hopelijk krabbel je vandaag weer een beetje op. :-*
Rhiannon, toe maar, hele week boodschappen voor 70 euro! Daar doen wij misschien vier, vijf dagen mee, en wij zijn nog wel met zijn tweetjes… :oops: . En weekmenu kan ik ook niet hoor, we zijn al trots op onszelf als we drie dagen vooruit kunnen denken.
Ineke, balen dat het nog steeds zo’n pijn doet. En dan begrijp ik het vrijverbod ook helemaal. Vandaag weer in huispak? :hug:
Hier gaat het wel, hoewel ik het nog steeds niet begrijp. De vorige keren hadden we weliswaar ook geen topembryo’s, maar wel steeds bijna allemaal bevrucht en gedeeld. Zijn mijn eicellen dan zoveel slechter geworden in anderhalf jaar? Morgen toch maar eens naar vragen. Heb mijn wensen inmiddels alweer helemaal bijgesteld. Als er maar een goede bij zit ben ik al hartstikke blij. Dan heb ik tenminste nog wat om voor te gaan de komende twee weken. Verder probeer ik maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken, want wat er in het lab gebeurt, daar kun je echt helemaal niets aan doen. Werk vandaag nog wel thuis, want mijn eierstokken zijn nog gevoelig en ik heb er nu ook even geen zin in dat mensen gaan vragen hoe het gaat, daar voel ik me een beetje te labiel voor.
liefs maya
Ineke, onze berichten hebben gekruist. Je hebt ook wel gelijk hoor. Van tevoren had ik getekend voor zo’n resultaat, want ik was al bang dat we niet eens een punctie zouden kunnen doen. Maar omdat het verder deze keer eigenlijk het beste ging tot nu toe, en de bevruchting eigenlijk het enige deel was wat bij ons wel altijd zonder problemen ging, ben ik nu erg teleurgesteld. En waar ik voornamelijk bang voor ben is dat de kwaliteit over het geheel nu niet goed is. Als de helft al meteen stopt met delen (waar ze voorgaande keren allemaal deelden na bevruchting) is de kans groot dat de rest het ook niet heel goed gaat doen.
Maar goed, het is erg onzinnig om me daar op dit moment druk om te gaan maken, aangezien we pas morgen weten hoe het er echt voor staat.
Veel plezier buiten vandaag!
liefs maya
Ineke,
Lekker weer even eruit. Hoop dat het allemaal een beetje lukt zo. Sterkte morgen bij de begrafenis.
Maya,
Er vast wel een goede bij. Laten jullie er twee terugplaatsen als er meer goede bij zijn? Wanneer hoor je het? Morgenochtend?
Ik heb zelf geen rijbewijs (hoewel ik hem op kosten van mijn vader al drie jaar mag gaan halen :oops: )dus kan niet zelf rijden en de mensen die ons zouden kunnen brengen werken allemaal. Maar goed het zal wel goedkomen.
Ik begin nu wel flink zenuwachtig te worden hoor. Ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig geweest de laatste dagen maar goed nu ik straks gebeld ga worden voel ik echt zo’n knoop in mijn maag. :roll:
yesssssssssssssssssssssssssssssssss! 14:30 de tp en we hebben nog één cryo in de vriezer!!! :mrgreen: :dance: :dance:
yeah, supernieuws! :dance: Erg he, wachten op telefoontje? Maar dat heb je nu gelukkig gehad. Wil je het wachtbankje vast een beetje voor me opwarmen? Wij hebben als het goed gaat morgen om twee uur de tp. En als er twee goed zijn worden ze allebei teruggeplaatst.
@maya75 wrote:
yeah, supernieuws! :dance: Erg he, wachten op telefoontje? Maar dat heb je nu gelukkig gehad. Wil je het wachtbankje vast een beetje voor me opwarmen? Wij hebben als het goed gaat morgen om twee uur de tp. En als er twee goed zijn worden ze allebei teruggeplaatst.
Ja dat zal ik zeker doen. Spannend hoor. Ik hoop echt dat we samen op het wachtbankje zitten morgen en dat we vervolgens over twee weken kunnen doorschuiven naar dat wachtbankje dat nog 8,5 maand duurt

ff snel, jaaaaaaaaaaa purpled wat geweldig!!!
Maya: menn meissie wat een domper is dat voor jullie zeg,
ik hoop heeeeeeeeeel hard dat de eitjes zich verder gedeeld hebben en dat
je morgen bij Purpled op t bankje mag gaan zitten met hopelijk een cryo in de vriezer
Hoeraaa Danielle! Das wel heel erg super! :dance:
En jep ik bepaald soms op de dag dat we boodschappen doen pas mijn weekmenu. Kan ik lekker profiteren van de aanbiedingen. Zoals nu dus runderlappen waar as we tik een stoofpotje mee staat te pruttelen :drool: Maar als ik bv mijn vriezer wil ‘leegeten’ dan gaat het andersom
Maya ik duim zooooo hard dat je met minstens 2 emmies retour mag plaatsnemen!
Pfff hier druk geweest. Vanmorgen ging nog wel relaxt. Even een bakkie koffie bij een vriendin (oh jee zij heeft een beetje griep dus hopelijk gaat het ons deurtje voorbij maar even aan de kippesoep) spulletjes gebracht. Een was in de machine die zit nu in de droger. Kleine man op bed dus stoofpotje klaargemaakt om te pruttelen. Dan vanavond nog eten koken (stoofpotje is voor morgen maar het vlees moest vandaag in de pan vanwege de aanbieding en tht datum) en heb voor manlief alvast ong de helft van zijn paaspresentjes in elkaar gezet. Hij gaat ws vanavond anders morgen nog wat paaseitjes bijhalen want ik kwam tekort. Dan morgen de resterende maken zodat hij ze kan uitdelen op het werk.
Vind dat ik de rest van de middag als Casper wakker is wel wat rustig aan mag doen. :lol: Snor straks mijn DS wel even op.
maya gelukkig heb je jezelf alweer een beetje bijgesteld; Voor ons was dit de 1e IVf ronde en daar zaten maar 3 eitjes bij,waarvan er maar 2 werden bevrucht… Je hebt alleen maar die ene nodig …
Purpled Gefeliciteerd!!! De laatste TP (de succesvolle) was mijn man ook ziek… destiny??? Ik ga duimen :thumbup: :thumbup:
He maya, duim voor morgen! Danielle, super!
Rhi, heb ook stoofpotje gegeten, heerlijk! Boodschapjes gedaan, bibliohteek geweest…nu maar even niets. Moest erg ver lopen met mijn tas vol bieb boeken omdat er kermis was en de parkeerplaats voor de bieb niet beschikbaar was! :roll: :evil:
Maya, ik zat nog te denken vanmiddag. Hoe je gevoel en hoe je tegenover dingen staat ook kan veranderen he? We leven hier zo met elkaar mee maar toch.
Een tijdje geleden stond ivf met stimuleren me zoooo tegen, nu denk ik ‘kom maar op’. Blijkbaar dus toch omdat ik nog zo de hoop had dat het via de natuurlijke weg (met eileider!) zou gaan lukken. Nu dat niet meer kan heb ik meteen mijn grens zonder moeite verlegd. Raar he?
Nou ga even aan een nieuw boek beginnen!
Is toch niet vreemd Ineke? Eigenlijk houd je idd die hoop dat een kindje van jullie samen ook door jullie samen gemaakt gaat worden. Dat ultieme romantische plaatje is best moeilijk loslaten. De ‘overstap’ ging hier wat makkelijker want ik heb echt nooit dat gevoel gehad dat we dat samen konden ondanks dat er nog niets bevestigd was. En ondanks dat mis ik toch dat romantische idee. Best dubbel. Kleine stapjes telkens weer, zo doe ik het zelfs tijdens pogingen, eerste decapeptyl, dan menstruatie, dan bijspuiten en dan telkens dat tellen pfff. Stressig maar ik probeer dat te beperken tot tijdens de echo’s.
Zow vanavond rustig gekookt, best wel uitgebreid gegeten met een soepje vooraf, dan voelt het gelijk luxer :lol: Zelfs de kleine man heeft goed gegeten! Paar happen soep (asperge heeft ie gelijk wat groente naar binnen gesmokkeld ), een heleboel krieltjes (voornamelijk gestolen van papa’s bord om de een of andere reden schijnen die toch het lekkerste te zijn :lol: ) en wat happen van een tartaartje. Dat zijn fijne avondjes qua eten. Nu duik ik straks na de koffie nog even de kleedkamer in om wat kleren op te ruimen die aan de straat komen te staan. Eerst even een kusje gaan geven want papa is klaar met liedjes luisteren op de pc hoor ik.
Fijne avond dames!
Maya, succes morgen! Ik duim voor je dat je 2 mooie teruggeplaatst gaat krijgen!
En Danielle, super morgen ook een TP!
Hopelijk samen op het wachtbankje!
Jippie, andere symptomen dus, maar meer dragelijk? Hoe gaat het met je vandaag? Hopelijk ben je weer snel op de been!
Rhi, al aan het spuiten?
liefs Nicole
Purpled, heel veel succes op het wachtbankje!!
Maya, hopelijk vandaag een mooie tp. Spannend hoor!
Ik duim mee