IVF/ICSI deel 14

Hoi Jippie, nee de :twisted: heeft zich nog niet laten zien gelukkig.

Maar ik weet al uit veel verhalen dat dat helemaal niks zegt.

Meeste worden net een dag later ongesteld. :cry:

Ik moet zeggen dat ik nu echt zenuwachtig word, ik moet constant naar de toilet van de zenuwen.

Ik heb een testje thuis liggen dus ik zou het morgenvroeg kunnen testen, maar ik durf niet, ben zooooo bang voor een negatief resultaat. Maar ja, anders krijg ik het vrijdag te horen. Pfff ik weet het effe niet meer.

En jij gaat ook weer die onzekerheid tegemoet! Ik hoop echt voor je dat je dochter er nog een broertje of zusje bij krijgt! :pray:

Rachelle Ik snap je gevoel wel heel erg. Ik durf ook nooit te testen, door de jaren heen zo vaak een negatieve test gehad. Maar in ons ziekenhuis is een bloedonderzoek standaard twee weken na de terugplaatsing. Vandaar dat ik dan wel “moet” testen, omdat ik zelf eerst de uitslag wil zien. Ik wil het niet via de telefoon van een assistente horen. Zit je vrijdag twee weken na de terugplaatsing, of twee weken na de punctie? Succes met testen en de duimen draaien hier!

Purpled Dan gaan we vrijwel gelijk op deze keer. Ik moet op 23 augustus met Lucrin beginnen, op 4 september komt de Puregon erbij en de eerste fm is op vrijdag 11 september. Dus dat scheelt maar een paar dagen! Zullen we dan ook maar tegelijk zwanger worden? :slight_smile:

Jippie, vrijdag is het twee weken na de terugplaatsing!

Durf ook niet, heb ook altijd alleen negatieve testers gehad, kan me gewoon niet voorstellen dan het positief KAN zijn.

Je word er gewoon GEK van!!! Kan wel huilen pfffff

Rachelle Heb je vanochtend nog een test gedaan? :thumbup: :thumbdown:

Hoi Jippie

Nee ik durfde gewoon niet. Ik denk dat ik toch maar af wacht.

moet zeggen dat ik de hele tijd duizelig ben. Een collegaatje (die nu zwanger is) zei al, dat had ik ook. Dus je blijft hopen natuurlijk.

Gisteravond had ik echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden en nu op dit moment, ben ik misselijk!!!

PFffffffffffffffff

spannend rachelle :pray:

sorry hoor meiden dat ik jullie een beetje verwaarloos

ik lees nog wel mee hoor!

heb beetje downgevoel ondanks het goede nieuws…

het dringt nu allemaal een beetje door bah

Rachelle Klinkt wel hoopgevend! Ga je morgenochtend dan testen?

Sophie Hoezo voel je je down? :hug: Komt nu het besef wat jullie allemaal hebben moeten doorstaan qua onderzoeken en de onzekerheid of het met ICSI wel zal lukken? Is allemaal natuurlijk ook weer zwaar, terwijl een ander zomaar spontaan zwanger wordt. Dikke knuf!

je de onzekerheden, pijn en verdriet die komen gaan en gewoon ook het besef dat bij 2 vriendinnen de 4de ongepland spontaan dwars door de pil heen zijn gegaan…zal ook wel met mijn ongi te maken hebben

maar wilde het liefst in bed blijven vanmorgen en pas weer wakker worden als ik zwanger was hihihi zou wat zijn

Toch erg confronterend! Dikke knuf voor jou! :-*

@Jippie wrote:

Purpled Dan gaan we vrijwel gelijk op deze keer. Ik moet op 23 augustus met Lucrin beginnen, op 4 september komt de Puregon erbij en de eerste fm is op vrijdag 11 september. Dus dat scheelt maar een paar dagen! Zullen we dan ook maar tegelijk zwanger worden? :slight_smile:

Haha ja nou dat vind ik een goed plan. Kunnen we samen verder schrijven bij de juni? mama’s :mrgreen: Jij mag op mijn verjaardag voor de eerste fm, is vast een goed teken :wink:

Wat grappig is is dat voor mij ooit voorspelt is dat ik in mei 2010 een tweede kindje zou krijgen. Nu zou ik als ik zwanger zou worden begin juni uitgerekend zijn ongeveer maar omdat ze bij mij een primaire sectio doen zal dat toch vervroegd worden en zal ik wellicht toch in mei 2010 mama worden. Ik probeer niet te veel aan deze voorspelling te hangen hoor, maar het zou wel heel frappant zijn. Vooral omdat ik toen nog riep van nee dat kan niet want ik wil niet dat er zolang tussen twee kinderen zit :mrgreen:

Ik ga gewoon heel hard voor ons duimen.

Rachelle,

Spannend. Hopelijk heb je vrijdag gewoon een positieve test in handen :pray:

Sophie,

:hug:

Zo en nu moet ik echt weer verder met inpakken ook al heb ik geen zin met dit ontzettende vieze warme weer :roll:

Purpled Hopelijk komt de voorspelling uit, mag ik ook een graantje meepikken dan? :slight_smile: Als het met de komende ICSI zou lukken, ben je ergens rond 10 juni uitgerekend, volgens mij. Grappig dat ik op jouw verjaardag voor de eerste fm moet. Op onze trouwdag, 4 september, moet ik met de Puregon beginnen. Hopelijk allemaal goede voortekens!

Doe rustig aan met dit weer, bleehhh wat een hitte. Ik wil kou! Misschien is het vanavond een beetje afgekoeld, dan pak je dan maar verder in!

ik hoop het voor jullie meiden :pray:

Sophie Heb jij al enig idee wanneer jullie met ICSI mogen beginnen?

Is er na de intake eerst nog een wachtlijst of mag je al vrij snel starten?

we moeten eerst nog naar een informatieavond…

maar we gaan uit van een wachtlijst van 3 tot 6 maanden…

ik kan dat niet zo gauw vinden.

Sophie Jullie gaan toch naar het AMC? Een vriendin van mij heeft IVF in het AMC gedaan en die zat toen niet met wachtlijsten, zij konden heel snel beginnen. Of is er voor zoek-ICSI wel een wachtlijst? Ik hoop dat je in het najaar kunt starten, anders moet je weer zo lang wachten… :?

hoe lang na de intake mocht ze beginnen dan?

en ja wij zitten ook in amc…

weet je ik vraag me ook zo af waarom het allemaal zo lang heeft moeten duren…het wachten met geen vooruitzicht of behandelplan

het idee dat 2 ziekenhuizen ons doorsturen met er is alleen tese mogelijkheid en dat amc vindt dat er het wel een erg zware stap is en andere dingen uit wil proberen…het blijft ongelovelijk

He dames,

Ik ging net naar de wc en had licht bruin bloed. Nu is het al rood, dus helaas, mijn eerste poging is mislukt! :cry:

he rachelle sjips zeg wat balen :hug:

sterkte om dit weer te verwerken

Rachelle Nee, zeg… :frowning: Ik had er zo’n goed gevoel over. Is het al echt aan het doorzetten?

Hebben jullie ook nog cryo’s? Heel veel sterkte!

Sophie Al dat gedoe langs elkaar heen is inderdaad irritant. Er wordt wel eens vergeten dat het om mensen gaat. Alles duurt onnodig lang, zeker onderzoeken en uitslagen. Absurd dat jullie zo lang hebben moeten wachten steeds… Er staat mij bij dat die vriendin al heel snel na de intake mocht beginnen, dat er helemaal geen wachtlijsten waren. Alleen is dat al wel een poosje geleden, hun oudste is ruim 3 jaar. Ik hoop gewoon voor je dat je in oktober van start kunt!

Nee heb helaas geen cryo’s.

Ze waren alle 12 bevrucht, maar waarschijnlijk heeft geeneen het overleeft! We hebben geen brief ontvangen.

Morgen maar naar het ziekenhuis en horen wanneer we met ICSI II kunnen beginnen pfffff

Had eigenlijk gehoopt geen spuiten meer in mijn buik te hoeven te duwen, en die punctie dan oooooo, moet er nog niet aan denken!! Maar ja, je weet waar je het voor doet he.