Malky Hopelijk gaat de tweede cryo-terugplaatsing wel lukken! Wat een grote vent is Mauro alweer! :inlove:
Purpled Logisch dat het moeilijk is dat de terugplaatsing niet gelukt is. Het zou zo fijn zijn als het met de cryo’s zou lukken en je niet opnieuw voor IVF hoeft. Hebbben jullie nog één cryo? Hoe gaat het nu met jullie meid? Succes met de fm woensdag!
Ineke Hopelijk verloopt de operatie voorspoedig, ik denk aan je! :hug:
Jov Wanneer heb je de eerste echo? Voel je je goed verder?
Rennic Wel fijn dat je wat afleiding hebt!
Natascha Succes bij de huisarts!
Bleeh, ik ben verkouden en heb keelpijn. Hopelijk ga ik niet ziek worden, daar heb ik geen zin in, hoor. Eindelijk weer wat opgekrabbeld na de chemo, ziek zijn kunnen we er niet bij hebben. Donderdag wordt onze meid alweer twee!
Natas hoe was het bij de HA?
Jippie neeee geen verkoudheid hoor! Kilo sinaasappels, kiwi erbij, gooi je vol met Vit C want met L’s tweede verjaardag wil je niet in je bedje liggen. Heb je iets bijzonders trouwens gepland? Of je weet wel het standaard (en toch bijzondere :inlove: ) taartje eten, kadootje uitpakken en familie over de vloer? Wat krijgt ze eigenlijk van jullie? Nu kunnen we het nog vragen ze zal zelf KOK wel niet lezen :lol:
Ineke alles goed gegaan vandaag meis? :-*
Malky je tweede poging is niet voorbij voor het voorbij is hoor! En wat een heerlijk kereltje hebben jullie zeg! :inlove: Kan me helemaal voorstellen dat je er nog wel 1 wilt!
Nic klinkt idd als druk! Maar wel leuk druk ook? Hier kreeg ik vandaag ineens de voorjaarskriebels…slik dus de vitrage is gewassen (ahum werd ook wel tijd na de lange winter met veel kaarsjes ze waren echt niet creme/geel toen mijn moeder ze ophing :oops: ) en aangezien ze er dan lekker niet voorhangen ook maar even een lap over de ramen gegooit. Akelig perfectionistisch want na het zemen etc was ik nog niet tevreden dus hoppa ruitenreiniger erover met een microvezeldoek. Boven doe ik helemaal nix meer aan de ramen daar komen nieuwe dubbelglas vensters in. Behalve dat je werk druk is bevalt het wel? Drukte om iets wat leuk is is beter uit te houden dan als het alleen maar energie kost natuurlijk.
Verrot Danielle had het elders op het forum al gelezen en gereageert. Balen meis. Ik hoop knetterhard dat jullie resterende cryootje de sterktste blijkt! Hoe gaat het met Emma? Stuitert weer het hele huis door? :inlove:
Het nieuws heeft met geinspireerd dus ik ga even wat zooi downloaden van de belastingdienst. Over een maand moeten ze alles binnen hebben. :shifty:
Mogguh lieverds…
Bah bah wat een nacht, t begon toen we net om 23.30 naar bed wilden gaan.
Ik hoorde Odin huilen en heb nog geroepen dat ie lekker moest gaan slapen maar daar was ie t niet mee eens.
Kortom het heeft tot 4u geduurd eer we wat konden slapen…hij bleef wel er onrustig…dus waar die last van had :?
Wat betreft mijn hubby, die heeft Astma en Copd, hij had op zijn rechterlong blaasjes en de huisarts vond dit eigenlijk allemaal maar raar omdat zijn longen uitzien van iemand die al 50 jaar rookt.
A.s donderdag moet hij naar de longarts om te kijken of het een genetisch probleem is.
T raakt m wel want momenteel zit ie vol woede,heeft totaal nergens t geduld voor, en vannacht toen ik iets tegen m zei , riep ie opeens dat ik mijn kop moest houden,de rest verstond ik niet.
Ik laat m maar even, tis natuurlijk niet niks wat ie te horen heeft gekregen.
Jippie, neeen niet ziek worden meissie…idd veeel vitamientjes innemen.
Ik hoop echt dat het niet doorzet :hug:
Ohwwwwww je meisje wordt overmorgen alweer 2 jaar, hoe gaan jullie t vieren??enne foto’s showen he
Hebben wij trouwens een showforum??
Malky wat spannend jij zit dus even stiekum al op de wachtbank he haha
Hopelijk is een verse poging niet meer nodig
Wat een lekker manneke zeg :inlove:
Purpled, t hakt er toch altijd weer in he een mislukte poging.
wat goed wel dat je meteen doorgegaan bent.
Morgen alweer de eerste fm, ik ga heel hard duimen dat deze ronde net zo goed gaat, maar dan wel met een dikke vette +
:hug: :hug:
Daan: :hug: :-*
Natascha Jeetje, ik kan me voorstellen dat je hub van de kaart is. Als is dat natuurlijk geen excuus om zich af te reageren op jou, dat is niet leuk. :hug: Zorgen die blaasjes ervoor dat hij het extra benauwd heeft of kan het op bepaalde ziekten wijzen, wat moet ik me erbij voorstellen? Kunnen die blaasjes vanzelf weer verdwijnen of mbv medicatie, of is zoiets blijvend? Als het genetisch bepaald zijn, kan Odin het dan ook hebben/krijgen? Spannend allemaal, hopelijk donderdag meer duidelijkheid. Sterkte en een dikke knuf!
We hebben geen showforum, maar je mag hier wel komen showen, hoor!
Rhiannon Last van de grote voorjaarsschoonmaak? Hier moeten de ramen ook nodig van binnen en buiten gezeemd worden, maar daar komen we niet echt aan toe tussen de chemo’s door. Komt vanzelf weer! Verder alles goed met je? Is Casper inmiddels helemaal weer opgeknapt?
Hier nog steeds erg verkouden en bleehh. Gelukkig verder niet ziek. Ik mag geen koorts krijgen, want dan moet ik opgenomen worden. Maar tot nu toe gaat dat goed. Hopelijk knap ik snel weer wat op.
Een update van Ineke:
De operatie is goed gegaan. Helaas is één eierstok helemaal weggehaald, hij zag er niet goed uit wat betreft de tumor en het zieke weefsel. De pijn is te doen. Morgen mag ze naar huis!
:hug: voor Ineke en iedereen die vind dat die hem nodig heeft!!!
ach die arme ineke, dankje wel voor de update Jippie.
Ineke heel veel sterkte :hug: :hug:
Jippie: ohhhh ik hoop zo dat je geen koorts krijgt zeg, zou echt niet leuk zijn om juist rond de verjaardag van je meisje in het ziekenhuis te moeten liggen… :hug: :hug:
wat betreft die blaasjes, die zorgen ervoor dat de long niet meer als een soort spons werkt,wat die nu alweer pcies doen weet ik niet meer :oops:
zo’n blaasje kan wel springen en dan kun je spreken over een mini-klaplong, althans volgens de huisarts.
Erfelijk zal t niet zijn want niemand in hubby zijn familie heeft deze aandoening, t kan dus zijn dat tijdens zijn ontwikkeling als embryo/beeb al iets niet goed gegaan is, dat willen ze volgens mij gaan bekijken.
Deze beschadiging is blijvend en kan door de medicatie redelijk op peil gehouden worden mits ie er wel naar leeft, dus niet meer roken.
Gisteren heeft ie zijn laatste opgestoken, ik ben benieuwd.
Ohh meiden,
Er dienen hier nodig een aantal dikke knuffels uitgedeeld te worden!
Even extra speciaal voor Ineke, Jippie en Natascha’s hubbie
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik denk aan jullie
oooooh, wat een naar nieuws van Ineke. Niet leuk dat die eierstok er nu helemaal uit is. Aan de andere kant heb je aan eentje in principe genoeg natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze zich er over voelt. Hopelijk snel weer de oude! :hug: :hug: :hug:
Jippie, balen van die verkoudheid. Ik heb het ook nog steeds flink te pakken. Misschien heb ik je aangestoken… Moest gisteren college geven en dat was niet echt een succes met zo’n hese stem en een kriebelhoest. Nou, hopelijk komt er geen koorts bij, zodat je je donderdag helemaal fit voelt. Tjee, Lianne alweer twee, wat gaat dat hard!
Natascha, wat vervelend voor je hubbie, vooral dat hij er niet meer vanaf komt. Hoop voor hem dat het stoppen met roken lukt. Knufffel voor jullie allebei! :hug:
Ben zelf nogal moe, want heb nogal een heftige zondag gehad. Lang verhaal, maar mijn ouders waren vrijdag mijn broer ‘kwijt’. Hij was ziek, maar hij nam de telefoon niet meer op. Uiteindelijk waren ze zo ongerust dat ze de politie hebben laten inbreken en toen kwamen ze er pas achter dat hij in het ziekenhuis lag. Dat wist de huisarts niet (raar verhaal, want de huisartenspost had zelf de ambulance gebeld). Maar mijn ouders konden er niet heen omdat mijn moeder haar bekken heeft gebroken (van de fiets gevallen). Dus zijn wij zondag naar het VU gegaan en hebben we ook geregeld met de politie dat we de sleutels van het vervangende slot kregen. In zijn huis was het een enorme chaos omdat hij een epileptische aanval had gehad en daarna heel veel moest overgeven. Ik zal jullie de details besparen, maar je kunt je misschien wel voorstellen dat het niet zo fris was, dus toen zijn we nog een hele tijd bezig geweest om alles schoon te maken en we waren ook pas laat thuis. En ik was ook wel moe van alle emoties. Zo zielig, hij is alleen en hij had steeds geprobeerd mijn ouders te bellen, maar die hebben een blokkering op anonieme nummers (zoals die van het zh…). En hij was teveel in de war om te bedenken dat hij ook ons kon bellen. In ieder geval niet echt bijgekomen dus in het weekend. Nou ja, nog twee daagjes werken en dan ga ik me ws ziekmelden. Heb ik tijd zat om uit te rusten. Een paar collega’s weten dat ik er waarschijnlijk volgende week niet ben en die hebben me al hele stapels dvd’s te leen gegeven. Dat is wel fijn.
Nou, heel verhaal, ik ga de deca weer 'ns uit de koelkast halen. vandaag over naar 75IE.
liefs maya
Maya Wat heftig, zeg! Hoe gaat het nu met je broer dan? Balen dat je nog steeds verkouden bent, hopelijk gaat het snel over. Voel je al iets in je buik? Ben erg benieuwd naar je eerste fm, wanneer heb je die ook alweer?
Natascha Stoppen met roken lijkt mij wel een goed idee. Het zal vast niet bevorderlijk zijn voor zijn gezondheid, aangezien hij al astma heeft en dan dit er nog eens bij. Wel een flinke stok achter de deur, gezondheid is toch het allerbelangrijkste. Helaas komen veel mensen daar pas achter als ze ziek zijn… En voor de zaadjes is roken natuurlijk ook niet al te best. Wel fijn dat Odin de longafwijking niet kan hebben, dat is wel een opluchting!
Jov Leuk dat je hier nog meekletst! Hoe voel je je en wanneer heb je de eerste echo? Wel onwerkelijk allemaal, zeker? Dat had ik tenminste wel toen we na al die jaren eindelijk zwanger waren.
Corien Daar ook alles goed? Wanneer mag jij voor een echo?
He meiden,
even berichtje vanuit umcg Het herstel gaat naar wens. Ben weer mobiel en de pijn is goed te doen. Morgen inderdaad weer naar huis, zoals het nu lijkt.
Hoe ik me er verder over voel? Ik weet het eigenlijk nog niet zo goed. Natuulijk is er nog een eierstok over en dat is goed nieuws maar de spanning blijft nog wel natuurlijk. Weefsel is allemaal opgestuurd.
Afwachten dus hoe/wat verder.
Nou, ben nog beetje duf in mijn hoofd dus ga de afdeling weer even opzoeken.
liefs
Ineke
Wow heftig nieuws hier allemaal meiden. Natas succes voor je hub!
Ineke oi toch 1 eierstok eruit. Meis kan wel zeggen er zijn dames die met een halve zwanger zijn geworden maar maakt het niet minder verrottig. Dus een dikke :hug: en hopelijk herstel je zo goed verder thuis! Morgen na 10 uur zul je het wel weten toch? :-*
Maya ook sterkte, eng he een broer met epilepsie die op zichzelf woont. Kan het normaal natuurlijk wel goed onder controle houden met medicatie? Mijn zusje heeft het ook in de slaapkwab dus tja als er iets gebeurd is het in de nacht. Ben altijd erg blij als ze regelmatig werk heeft… :oops: soort extra sociale controle maw niet op tijd op het werk dan is er iets aan de hand. Mag hij al redelijk snel weer naar huis of moeten ze eerst weer medicatie opnieuw instellen?
Jov en Corien moeten jullie lang wachten op de eerste echo of doet het ziekenhuis ze al met 7 weken? Verlengde wachtweken zijn het dan toch pfff. Maar wel mooie want die eerste positieve test is al binnen!
Danielle hoe is de FM geweest?
Jippie nah voorjaarsschoonmaak zo heel erg zal het hier wel niet worden gni gni. Maareuh je kunt jezelf wat laten verwennen door voor een keertje de buitenboel bv te laten lappen? Als je wat dichterbij had gewoont had ik je binnenboel wel willen doen. Zet voor jou mijn duimen ook even extra in zodat je geen koorts krijgt! Mag je wel preventief paracetamol nemen eigenlijk? Of anders iets ala dat citroenspul met aspirine erbij in? Heb je al zin in donderdag? :mrgreen:
Hier overigens telefoontje gehad. 9 maart eerste afspraak om alles weer op te starten dus dan ook mijn schema en recepten weer in huis. :dance:
Verder druk bezig met de belastingaangifte. Gaat uiteraard ook via de boekhouder (die ik ook nog moet mailen pfff) want we moeten het nu alletwee apart doen nu manlief voor zichzelf is begonnen. Maar ik vermoed dat ik het wel al aardig op de rit heb! En als ik het idd een beetje goed heb gedaan krijgen we idd nog wat terug. Oooh dat zou zoooo fijn zijn kunnen we in het potje voor de keuken gooien.
En ik heb nu ook al wel gezien dat aangifte voor prive echt een eitje is vergeleken met aangifte voor ondernemers. :silenced:
Ineke, fijn van je te horen! Blijft wel spannend ja allemaal. Ik duim voor je dat de uitslag van het weefselonderzoek goed is :thumbup: :thumbup: :thumbup: . Was je andere eierstok wel helemaal goed?
Rhiannon, wat goed dat je al je belastingaangifte gedaan hebt. :thumbup: Wij moeten nog, maar is niet zo ingewikkeld. Gewoon jaaropgaven overtikken en verder hebben we alleen het huis als aftrekpost, dus daar zijn we zo mee klaar. En fijn dat jullie het schema weer in huis hebben, heb je weer iets om naar toe te leven. :thumbup:
Mijn broer is alweer thuis. Zijn longonsteking is helemaal over, maar hij moet nog wel antibiotica slikken. En verder moeten zijn epilepsie-medicijnen opnieuw worden ingesteld. Hij heeft de aanvallen ook alleen in zijn slaap. Dat is op zich wel prettig, loopt hij niet het risico dat hij het bovenaan de trap krijgt oid… Maar helaas heeft hij al een hele tijd geen werk en ook niet echt betrokken buren, dus de sociale controle is minimaal. Daar maken we ons wel zorgen om, zeker omdat hij niet in de buurt woont.
Jippie, ik heb het idee dat ik al wel iets begin te voelen in mijn onderbuik, maar het is nog goed te doen. Hoop dat ze niet al te hard aan het groeien zijn… Maandag pas eerste fm, dat wordt echt heel spannend. Zie er best wel tegenop.
Krijgen jullie veel bezoek morgen? Wel fijn dat jullie nu even een blije dag kunnen hebben in deze rotperiode, of niet?
Malky, vergeet ik jou bijna! spannend, een cryo-tp! Vandaag de uitslag dus? ik duim voor een positieve uitslag hoor. Beter zo dan weer de hele ivf-molen in. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Danielle, hoe was je fm? Hoop dat je cryo goed ontdooit. En hopelijk kan ik dan een week later gezellig bij je op het wachtbankje .
Nou, ga snel weer aan 't werk, moet nog twee artikelen afschrijven voor ik de ziektewet inga.
doei! maya
Oh gats Maya kan me zo voorstellen dat je dan idd wat sneller de telefoon pakt voor een belletje. Goed dat zijn longontsteking weer over is en nu idd hopen dat ze snel weer een goed medicijnbeleid hebben gevonden. Raakt je broer nog vaak/snel ontregelt? Mijn zusje loopt ong eens per 3/4 jaren aan tegen een stukje ontregeling en meestal hangt het samen met spanning etc.
Ha je buik is dus druk bezig, ik hoop ook dat het niet te druk is daarbinnen en dat je met een mooie score de punctie kunt gaan plannen!
Jeetje Ineke, vanuit het zh een berichtje posten… Alles sterkte en goed herstel toe gewenst hoor!
Ik heb op maandag 22 maart de 1e echo… zo spannend…
Maya, wat vervelend! Kan me voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn, en de komende tijd weer extra bezorgd om je broer.
Ben benieuwd wat je fm gaat zijn, hoop dat je lijf een beetje meewerkt!
Rhiannon, super, alles weer in huis! Dus op naar een nieuwe ronde! Heb je 9 maart dan eerst een uitgangsecho?
Met mij gaat het prima, heb er erg duidelijk last van mijn eerste kwaaltjes; beetje last van :sick: , heel veel last van …hihihi
We mogen al over een week richting ziekenhuis voor de eerste echo, 11 maart. We zijn erg benieuwd of alles goed gaat en stiekem ook of het 1 of 2 kloppende hartjes gaan zijn. Niet dat dat echt uit maakt, een gezond kindje op de wereld mogen zetten is tenslotte het allerbelangrijkste!
Hee meiden even snel van mij een update. Ben vandaag voor de eerste fm geweest. Er was helemaal nog niets te zien, heb bloed laten prikken en hoef pas maandag terug te komen. Dit keer gaat het dus allemaal wat minder snel als de vorige keer.
Dan duik ik nu weer snel de bank op. Ik heb al 4 dagen zo’n erge koppijn dat ik niet normaal kan functioneren. Was nog een heel gedoe vandaag met de bus naar het zkh met een kind dat de oren van je kop af l*lt. Maar goed heb het overleeft.
Schrijf morgen hopelijk even bij.
Purpled :hug:
hoi meiden
hier was de test negatief, zoals verwacht dus nu weer aan de pil zodra de ongi er door zijn en dan starten we met de medicatie en dus een verse poging…
rhi, jij je schema ook binnen dus voor jou wordt het ook weer spannend…
ik duim alvast!
maya, beterschap voor je broer en ook voor jou, en veel succes maandag , hoop dat je lichaam mee werkt!!
ineke, dikke knuf meid! en een zeer spoedig herstel!
purpeld, ook voor jou duim ik natuurlijk
net als voor alle andere dames hier!!
sorry voor de dames die ik nu vergeet maar hier is iemand die z’n flesje wil…
tot snel…
Wat een verschil Jov en Corien! Nu is iedere week wachten op een echo lang dus succes met de verlengde wachtweken!
Hier trouwens geen uitgangsecho hoor. We moeten de hele screening weer opnieuw doen. Na een jaar verlopen de bloedonderzoeken etc. Dus dat wordt het ws, bloedprikken en dan voor manlief weer een potje inleveren. Ze zullen de uitslagen wel al hebben voor we de eerste spuit weer gaan zetten rond eind maart (17 maart is CD21 voor mij en dan moet geloof ik de eerste Deca er weer in).
Danielle sjeem een langzaam eitje deze maand! Als het dan iig maar een goeie eisprong wordt zodat jullie eskimootje teruggeplaatst kan worden! En hoofdpijn bah zoooo vermoeiend! Hopelijk gaat het zonnetje je dan ook goed doen, busreisjes incl kind zijn dan wel niet fijn, maar soms doet wat spelen in de buitenlucht wel goed? :hug: