Malky, wat balen…zacht uigedrukt…
Rhi, op mijn verjaardag weer beginnen! Dat brengt vast iets positiefs. Als ik dan ook positieve uitslagen mag krijgen!
Corien wat moet je nog lang wachten op de echo! Maar dan is er hopelijk al wel veel te zien!
Hier gaat het op zich wel. Gisteren toch wel wat labiel omdat het nu dus echt niet meer gaat lukken via de natuurlijke weg. Dus een eisprong proberen te benutten heeft geen zin meer. Dat is best wel erg raar en weer confronterend.
Qua herstel gaat het wel goed. Heb 1 plekje bij mijn wond die ik even in de gaten blijf houden. Ze hebben het met nietjes dichtgemaakt helaas, dus niet gewoon onderhuids. Daardoor wat gevoeliger allemaal nu het gaat genezen en er is 1 plekje waar het nietje erg raar zit en waar het wat vochtig is…begint dus wat te ontsteken lijkt het. Vandaag even aanzien en anders morgen maar even langs de huisarts. Kan ziekenhuis wel gaan bellen maar dan zeggen ze dat ik daar maar langs moet komen, beejte lastig allemaal.
He jak Malky dus toch weer een verse poging. Wel prettig dat je gelijk door mag toch? Iig geen wachtlijst om tegenaan te hikken.
Ineke, dat lijkt me een goed plan hoor! Allebei goeie uitslagen en daarna nog meer positiefs voor dit jaar. Er zijn er aardig wat dit jaar in dit topic die wel een stuk positiviteit kunnen gebruiken.
Mag je het wondje van het nietje niet aan de lucht laten drogen? Soms helpt dat om een ontsteking te voorkomen. Als het vochtig blijft wordt het een soort broeinestje. Installeren met een leuke DVD op de bank en buik bloot? :-*
Oh zo blij dat ik gisteren voor 2 dagen gekookt heb. Scheelt me vandaag weer werk dus ik heb lekker ons bed afgehaald, beddegoed in de was zelfs de matrasbeschermer even lekker op 95 graden. Slecht voor het milieu maar goed voor ons. En ik heb een paastak gescoord die heeeeel lang meegaat. Straks even de lichtjes eraf slopen dat vind ik toch meer wat voor de kerst dus ik bewaar ze wel maar niet aan die takken. Nu nog even gauw wat in de woonkamer en keuken doen (tja 2 dagen koken betekend overlopende vaatwasser ) en dan mag ik lekker even zitten met een bakkie koffie en als het weer lekker blijft gaan we mss zelfs nog wel even naar de speeltuin om de hoek. Hopelijk voor jullie ook wat zon dat doet een mens toch zoooo goed! :inlove:
he malky, wat jammer toch :hug: Maar wel fijn dat je meteen doorkan met de verse poging. Ik hoop dat dat gewoon in een keer raak is! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ineke, waarom kan het nu niet meer op de natuurlijke manier? Hebben ze je eileiders er ook uitgehaald? Of waren die niet goed? Wel moeilijk dat je afscheid moet nemen van het idee dat het misschien ook nog wel gewoon op een romantische manier kan. :hug: Aan de andere kant kan ik je uit ervaring zeggen dat het wel rust geeft om niet van iedere eisprong gebruik te hoeven maken.
Rhiannon, nog lekker naar de speeltuin geweest? het zonnetje was al best lekker he vandaag. Alleen als het achter de wolken verdween vond ik het toch wel frisjes, brrr.
Jippie, gefeliciteerd met Lianne!!! Leuk feestje vandaag?
Hier gaat het goed. Gisteren best wel last van mijn eierstokken, maar vandaag niet, dus nu heb ik helemaal geen buikpijn, echt fijn! Wie weet komt het door de verlaagde dosis. In ieder geval hoop ik dat het nog even zo blijft. Vandaag voor het laatst gewerkt. Twee (mannelijke!) collega’s hadden allemaal dvd’s voor me meegenomen zodat ik me niet verveel volgende week op de bank, echt lief. Wel raar idee, want ik voel me verder prima. Maar dit weekend zal het wel door gaan zetten, we zullen zien.
liefs maya
Oooh een beetje laat…Jippie nog gefeliciteerd met je grote meid…alweer 2 jaar een echte peuter nu.
Hoop dat jullie ondanks alles toch nog een leuke dag hebben gehad!!
Jaaaa Jippie gefeliciteerd met jullie meid!! :inlove: :-* Ga je nu verklappen wat ze heeft gehad? 8)
Smaakte het taartje wel een beetje?
Oh ik ben gaaaaar. Idd Maya wel lekker even naar de speeltuin geweest, van de glijbaan. Hij vind zichzelf geloof ik wel stoer dat hij dat zelf durft :lol: en hij heeft de oren van het hoofd van het buurjongetje gekletst. Ook het buurjongetje verstond er niets van. 8) Maar al die buitenlucht was wel lekker. :thumbup: Lief hoor allemaal DVDtjes! Geniet er maar van en pak lekker je rust. :-*
Ik ga hier ook op tijd naar bedje. Heerlijk kersvers opgemaakt is toch het fijnste.
He Jippie, 2!! Komt ze nu in de ’ nee’, fase? Sterkte daarmee,haha. Hoe is het verder met jou? Moet je volgende week weer voor een kuur?
Maya, er was bij mij al een eileider verwijderd omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Nu hebben ze dus de rechtereierstok ook verwijderd en de linkereleider omdat deze om mijn linker eierstok heen zat. Dit zou aanprikken bemoeilijken en had dus ook geen fucntie meer.
Denk inderdaad dat het wel rust zal geven en we weer echt kunnen vrijen omdat we dat willen. Kom maar op met die passie, alhoewel, nu nog maar even niet!
Rhi, denk niet dat de buurman er blij mee zal zijn wanneer ik met mijn blote buik op de bank ga liggen! Maar het gaat wel goed geloof ik…
Mannetje is ook lekker thuis vandaag, is gisteren weer terug gekomen van zijn werk. Trekt het ook allemaal even niet zo goed. Logisch natuurlijk! Kookse vandaag! Ha, mijn schoonzus komt lekker voor ons koken. Altijd fijn!
Nou, ga weer even wat lezen.
liefs
Ineke
Middag…
Jippie nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid!!!
Leuke dag gehad??
Ineke: das toch wel even een tegenslag he dat ze je eierstok hebben moeten verwijderen.
De natuurlijke weg is idd nu definitief van de baan, maar ik kan we me wel voorstellen dat je zegt dat t ook een bepaalde rust met zich me brengt, en dat is ook wel zo hoor, alleen vrijen idd als je er zin in hebt ipv dat t moet.
Rhi: yess je mag volgende week weer starten, ik ben zooo benieuwd zeg.
Tis wat die belastingaanvragen he, onze verzekeringsagent doet dat voor ons, die komt a.s dinsdag dat even regelen.
Maya: fijn dat je broer weer thuis is, maar kan me goed voorstellen dat je flink ongerust bent, vooral omdat er niemand in de buurt is die zo sociaal is om een oogje in het zeil te houden.
Maandag je eerste fm-meting…spannenddddd ik duim voor je dat er een mooi aantal aan het groeien is.
Meiden die wachten op de 1ste echo…spannend he, ik vond die weken veel erger dan die 2wk op t wachtbankje.
Maar als je dan het hartje ziet kloppen dan is dat zo ontzettend mooi, dan ben je die weken wachten zo vergeten :inlove:
Purpled. ahhhhh wat balen zeg dat er nog niks te zien was sloom eitje deze maand dus.
Hopelijk wordt ie een beetje wakker en heeft die een groeispurt gehad bij de volgende Fm. :hug:
Malky: wat balen zeg :hug:
Wij zijn vanmorgen even een loopband gaan kopen.
Ik wil iedere dag zeker een uurtje gaan lopen, is alleen maar goed voor mijn bekken en rug, zeker met strx hopelijk een zwangerschap in het verschiet.
Hubby kan ook wel wat beweging gebruiken nu ie niet meer rookt maar wel veel snoept haha.
Nou a.s dinsdag krijgt hubby hele uitgebreide onderzoeken vanwege de longen…en over 6wk volgt daar dan weer de uitslag op.
Afwachten dus maar.
Fijne dag allemaal
Ineke, ik wens je superveel passie toe! 8) haha. Maar kan me voorstellen dat je hoofd, of vooral je buik, er nog niet echt naar staat.
En natuurlijk hebben jullie het er nu moeilijk mee. Zeker omdat je weet dat het eerder wel op een natuurlijke manier gelukt is. Nu weet je dat je hoe dan ook nog niet van de medische molen af bent. :hug: :hug: :hug: Kunnen jij en je hubbie er goed over praten?
Jippie, hoe was het feestje? Ben ook wel sgierig wat ze gekregen heeft.
Natascha, toe maar, een loopband! Hou je er niet van om buiten te wandelen? Nou ja, met dit weer kun je inderdaad maar beter binnen op de band staan. Mijn hubbie vindt altijd dat hij moet sporten, terwijl hij er eigenlijk een heel erge hekel aan heeft. Bovendien fietst hij elke dag naar zijn werk en heeft hij van zichzelf een mooi figuur, dus van mij hoeft het echt niet. Maar nu heeft hij mijn yoga-matje ingepikt en een DVD met fitness-oefeningen gekocht, haha. Ik geloof echt helemaal niet dat hij dat ook echt gaat doen. Als die DVD over een maand nog in de verpakking zit ga ik hem flink uitlachen.
Rhi, wat leuk dat Casper zo lekker aan het kletsen is. Dat vind ik altijd zo leuk bij die kleintjes. :inlove:
Purpled, jij ook maandag fm dus, hoop echt zo dat we samen het wachtbankje op kunnen…
De pijn in mijn onderbuik is wel weer wat erger geworden. Heb er eigenlijk niet zo’n goed gevoel over. Maar ja, we moeten gewoon afwachten. Gelukkig weer genoeg leuke dingen gepland om het weekend door te komen. Net even een flinke doos paracetamol gehaald, want die zullen ook wel nodig zijn binnenkort…
Fijn weekend allemaal! liefs maya
Maya Dat je je buik voelt, hoeft geen slecht teken te zijn. Dat had ik eigenlijk ook bij alle behandelingen, niet alleen als ik veel follikels had, maar ook met weinig. Het is een teken dat je eierstokken reageren op de stimulatie. Fanatieke hub heb je, ik ben benieuwd of de fitness-dvd’s gebruikt gaan worden!
Natascha Veel plezier met je loopband, wel handig met dit rotweer!
Dinsdag dus een spannende dag. Balen dat jullie zo lang op de uitslag moeten wachten, kan dat echt niet sneller?
Ineke De nee-fase is hier al een poosje aan de gang, hoor! Een van de favoriete woordjes op het moment!
Donderdag voor de vierde chemo, dus nog één chemovrije week te gaan.
Ik zat ook al te denken, maar ik had inderdaad al bedacht dat je aan de ene kant een eierstok mist en aan de andere kant een eileider. Jeetje, het zit je ook niet mee! Dus nu op de natuurlijke manier eigenlijk geen kans meer, wel heftig. Tot nu toe had je elke keer toch een beetje hoop. En wat is nu verder het plan van aanpak dan? Is IVF nu weer een optie, of nog steeds niet? Beterschap & sterkte! :hug:
Malky Balen, zeg! Hopelijk met de IVF meer geluk!
Hoe is het met alle andere meiden?
Bedankt voor de felicitaties! We hebben een leuke en gezellige dag gehad. Alleen wel jammer dat onze meid ziek was, verkouden en koorts. Ze is nooit ziek en uitgerekend op haar verjaardag wel. Gelukkig heeft ze wel cadeautjes uitgepakt en gespeeld. Vandaag gaat het ietsjes beter, hopelijk knapt ze snel helemaal op. Ze is schandelijk verwend. Van ons heeft ze een grote dierentuin van Duplo gehad, domino, stoepkrijt, een kleurboek en leesboekjes. Verder had ze nog een serviesje, tafeltje en stoeltje, speelding voor in bad, een knuffel van Tommie (Sesamstraat) en nog veel meer. Het staat hier nog allemaal uitgestald, straks maar even een plekje zoeken.
Fijn weekend allemaal!
Oh, ik vind die kadootjes altijd zo leuk! Heb laatst een speeltuin van playmobiel gekocht voor de kindertjes die bij ons op bezoek komen, vind ik zelf stiekem nog zo leuk!
Jippie, hoop dat je er een beetje een fijne week van kunt maken dan tot donderdag…
Maya, we kunnen er op zich goed over praten maar aan de andere kant, waar moet je over praten? Het is zoals het is…maar we zijn er inmiddels wel klaar mee. Steeds die spanning en weer opladen en maar hoop houden. Staat me soms zo tegen, we hebben het verder zo goed voor elkaar en toch kun je daar dan minder van genieten. Wanneer je nog in het proces zit (en dat geld voor ons allemaal hier natuurlijk!) kun je niets een plekje geven. Je moet maar door en door.
De inzet van de operatie was dat we nog verder zouden kunnen met ivf, en dat kan dus nog via links. Nu moet het er over gaan of we gaan stimuleren of niet. Mijn voorkeur gaat daar toch wel naar uit. Ook qua tijd. Lijkt me zo slopend bijv. 6 x in eigen cyclus (is zeker een half jaar) en dat je dan bijv. tot 2x een terugplaatsing komt… ga er natuurlijk echt niet van uit dat het dan opeens meteen raak zal zijn.
Maya, hoe staat het met je pijn?
Lees ik het goed Ineke dat je zeg maar aan het wachten bent op de laatste uitslagen? Op basis daarvan weet je wat het stimuleren voor effect heeft op je eierstok en loop je dan nog tegen een wachtlijst voor IVF aan? Ik hoop ontzettend van niet, want ook tijd lijkt me een factor die meeweegt voor jullie. :-* Je weet het mijn duimen draaien door ongeacht. En dat gevoel van overal tussenin hangen pfff, je bent aan het herstellen, dan eigenlijk een soort wachtweken voor jullie evt kunnen starten en ook nog niet wetend hoe en welke soort IVF aangeraden wordt. Je snapt het al, je bent niet uit mijn gedachten.
Jippie oh wat jammer dat ze zo ziekjes was! Knap dat ze dan toch uitgepakt heeft (kan ze Casper les geven? Die snapt niets van uitpakken hihi) en ze was nog gezellig aanwezig ook! Bikkeltje! :inlove: Je wordt maar 1 x 2 dus lekker verwennen! :-*
Het is weekend…was er zoooo aantoe. Vandaag even naar opa en oma en de Makro. Hopelijk hebben ze daar nog een paar witte instappers voor me. Had ik vorig jaar ook, maar argh die heb ik na de zomer gelijk de prullenbak ingegooit. Als ik ze een dagje aan had gehad roken ze naar een wietkwekerij. :sick: Waren dan ook heel goedkope dus vast een foute lijm gebruikt of zo. Nu maar ietsjes duurder. Morgen een dagje opruimen en wat schoonmaken, maandag nog een dagje rust en dan dinsdag eerst naar het ziekenhuis, op tijd eten en dan parfumavond bij mij thuis. Reuze gezellig met allemaal vrouwen over de vloer.
Zover het kan dames geniet van jullie weekend!
He meiden!
Ik had weer heel wat bij te lezen…veel gebeurd weer.
Ineke, wat heftig zeg dat het eruit moest. Kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk weer verder wilt ongeacht of je nog voor de IVF gaat of niet. Ik snap ook helemaal wat je bedoelt met het verdergaan met het leven maar dat het overschaduwt wordt door de behandelingen.
Succes met je herstel en de te nemen beslissingen!
Maya, hoe is het met je buik? Ben reuze benieuwd maandag. Ik duim voor je!
Jippie, nog gefeliciteerd met je meissie! en zo te horen is ze heerlijk verwent. Jammer dat ze wat ziekjes was…Hoe is het met jouw verkoudheid? Fijne chemovrije week nog :hug:
Rhi, en lekker van het weekend aan het genieten? Het is in ieder geval weer heerlijk weer! (wel koud, maar lekker fris!)
En naar de Makro??? Op zaterdag?? bah, lekker druk of niet dan?
Gisteren zijn we voor een evaluatie gesprek geweest. Ze had zich heel goed voorbereid en ook met de andere arts overlegd wat de plan van aanpak zal gaan worden. Wij zijn nu toch wel een twijfelgeval van doorgaan of niet…de kansen zijn zo klein, maar ze willen ons toch wel die kans geven. Ik ga nu weer aan de primolut ipv de pil (op mijn eigen verzoek) en dan krijg ik een andere hormoon: Fostimon. Kent iemand van jullie dit? Hier blijkt een snufje LH in te zitten en dat kan bij sommige vrouwen welleens helpen.
Mijn eitjes zijn wl slechter toegankelijk geworden en dat in combinatie met slecht zaad is het erg moeilijk om tot een embryo te komen.
Maar goed, schema wordt opgestuurd en op mijn 3e cd mag ik beginnen met primolut. Ik zit nu op dag 25, maar nog geen ongi inzicht :? Heb overigens ook geen zwangerschapkwaaltjes zoals gevoelige borsten, dus het zal wel een lange cyclus worden :think: .
Maar goed, ook ik ga dus weer meedoen voor nu echt de alllerlaatste x!!!
Fijn weekend allemaal :-*
Oooh Rennic wat spannend!! Super dat het ziekenhuis een nieuw hormoon wil proberen en ook voor het platleggen met je meedenkt. :thumbup: Hoop en duim dat het snufje LH in de mix het gaat doen voor minstens 1 prachtig embryootje wat dan ook wil blijven plakken. Makro druk op zaterdag? Valt toch wel mee? Wij gaan dan meestal laat (rond 16.00) dus we konden prima rondlopen. Genieten staat wel even op een laag pitje want de kleine man is koortsig. We dachten het vanmorgen al want hij voelde wat warm. Al is dat meestal snel over (kiesjes nog steeds niet helemaal erdoor) dus weinig aandacht aan besteed. Hij gedroeg zich ook niet anders. Toen we door de Makro liepen belde mijn moeder al op. Of hij al een zetpil had gehad vandaag? Had hij niet dus ze heeft hem er 1 gedaan. En ik net nog toen we thuis kwamen voor het slapengaan. Hopelijk voelt hij zich morgen beter.
Enneuh gaan we ws toch redelijk gelijk op zeg!! Nu ook hopen dat je ongi niet te lang op zich laat wachten!
Ineke, je hebt wel gelijk wat dat praten betreft. Op een gegeven moment weet je wel hoe het zit. Maar als ik verdrietig ben wil hubbie altijd heel graag precies weten waarom dat dan is. En soms weet ik het zelf dan niet eens dus dat is wel lastig. Maar ik vindt het toch wel belangrijk om van elkaar te weten hoe je je voelt. En wat dat genieten betreft weet hubbie altijd heel goed te relativeren, want we hebben het ook hartstikke fijn samen. Maar ja, zo lang je nog in het traject zit is het gewoon lastig om die grote wens los te laten. :hug:
Jippie, is Lianne al weer beter? Wel fijn dat je toch gewoon haar verjaardag hebt kunnen vieren. Goeie kado’s zeg!
Rhiannon, Casper ook al ziek dus. Er gaan een boel virusjes rond hier! Is ie al weer wat beter? Dat gaat meestal ook wel snel bij die kleintjes he?
Rennic, laatste poging, spannend! Wel fijn dat ze goed met jullie meedenken. Wat doet dat snufje LH? IVF lijkt voor mijn gevoel steeds meer op kokkerellen
Gisteren nog iets stoms. Hubbie was naar het verjaardagsfeestje van het dochtertje van vrienden van ons en was daar een collega van mij tegenkomen. Die had hem gevraagd waarom ik volgende week vrij was, terwijl ik dat haar niet verteld had. Iemand van mijn collega’s die ik in vertrouwen heb genomen heeft dat dus waarschijnlijk per ongeluk aan haar doorverteld. Op zich niet zo erg, maar ik wil echt niet dat iedereen het weer weet. Dus ik meteen alle betrokkenen mailtjes gestuurd of ze het ajb niet verder willen vertellen. Heb ik vanochtend weer een enorme excuusmail van mijn kamergenoot die het gewoon niet leuk vindt dat ik er een tijdje niet ben en het misschien wel had verteld, maar dat wist hij niet meer. En nu begint het weer een heel drama te worden terwijl ik me juist had voorgenomen om het iets meer voor mezelf te houden, zodat ik me niet met de gevoelens van anderen hoef bezig te houden. Aaargh! :wall: Maar goed, ze komen morgen even langs, kunnen we het meteen even uitpraten.
Qua buikpijn ben ik nu in de ‘bankfase’ belandt. Als ik op een gewone stoel zit krijg ik na een kwartier buikpijn en bij staan krijg ik na vijf minuten al rugpijn. Ben dus niet echt mobiel. Wel jammer, had nog wel zin om vanmiddag wat in de tuin te gaan snoeien, daar is het wel erg lekker weer voor. Ben ook al wel nerveus voor morgen. Kan me van de vorige keren niet meer precies herinneren hoe erg de pijn was in verhouding tot het aantal follikels, maar het voelt toch wel behoorlijk ‘vol’.
Fijne zondag nog allemaal! liefs maya
Maya nogmaals…heeeeel veel succes morgen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Lfs Nicole
Maya kleine man is weer beter. Na een ‘relnacht’ een middag van veel slapen is de verhoging verdwenen en hij is best weer gezellig. Voor zijn doen ook aardig gegeten zelfs.
Maf he dat wij vrouwen toch totaal andere wezens zijn dan mannen. Heb wel eens gehad met een miskraam dat manlief al de handdoek in de ring wilde werpen. Terwijl ik ‘gewoon’ een dag even alles eruit wilde gooien. Tja probeer zoiets maar eens uit te leggen?!
Nou lekker zo’n collega…goed dat ie morgen komt praten. Kan snappen dat ze het lastig vinden dat je afwezig bent, maar hallooooo je bent niet ‘zomaar’ afwezig en je hebt geen verantwoording aan je collega af te leggen. Als je direct leidinggevende akkoord heeft gegeven is het daarmee ook klaar. Daar zijn leidinggevenden (en arbo-artsen evt) toch ook voor? Meis de duimen draaien alvast voor morgen!
Ik hoop dat je buikpijn niet een teken is dat er giga veel eitjes groeien. Gewoon goeie rijpe zodat je ook niet te lang tegen de punctie hoeft aan te hikken. :-*
Ik duik het forum nog even verder over, kopje koffie erbij en mooi op tijd naar bedje. Ben druk genoeg geweest vandaag, lekker met de radio aan de ramen aan de voorkant gelapt, de keuken gesopt. Nu draait er nog een wasje 1 in de droger en 1 in de wasmachine de droge ga ik zo nog even vouwen en dan is het helemaal klaar wat mij betreft.
Maya Heel erg veel succes met de fm morgen! Hopelijk een mooi aantal follikels en deze keer geen overstimulatie.
Rennic Ik heb wel eens van Fostimon gehoord, maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Hopelijk helpt de extra LH! Je slikt Primolut ipv de pil? Hoezo is dat? Ik gebruik Primolut alleen om een ongi op te wekken.
Rhiannon Ben je nog geslaagd voor witte instappers? Alvast succes voor dinsdag!
Ineke Je gevoel is heel erg herkenbaar. Je hebt geen andere keus dan maar doorgaan, of je nou wilt of niet. Opgeven is ook geen optie, tenminste voor ons niet. Wel fijn dat IVF nog een mogelijkheid is, wanneer zouden jullie daarmee kunnen beginnen? Als alle uitslagen binnen zijn? Wanneer krijg je die? Sterkte & beterschap maar weer!
Hier nog een paar dagen genieten, donderdag de vierde chemokuur. Bleeh, ik zie er zo tegenop.
Weer ziek, misselijk, niet slapen, enz. Ik heb het er nu wel een beetje mee gehad!
Yep Jippie ben geslaagd! Ze hadden zelfs halve maten liggen :thumbup:
Nu nog dat zomerse weertje dan kunnen ze ook aan.
Enneuh woensdag of donderdag maar even onder je brievenbus gaan liggen meis. Nog 3 kuren te gaan met die van komende donderdag erbij? Er komt iig een stukje afleiding door je bus vallen :-*
Ik lig al onder de brievenbus, ik ben helemaal nieuwsgierig! Inderdaad in totaal nog drie kuren te gaan met die van donderdag erbij. Dus het einde begint in zicht te komen, na donderdag kunnen we echt gaan aftellen. Fijn dat je geslaagd bent voor instappers. Joh, je bent toch een bikkel?! Gewoon aan die sandalen, weer of geen weer! :mrgreen:
Misschien helpt het wanneer we allemaal aan de sandalen gaan?
He rhi, geen rustdag op zondag?? Of is dat voorbij wanneer je een kindje hebt, hahahaha!
Maya, suc6 vandaag, op naar een goede oogst met top-eitjes!
Hoezo wachtlijst? Ik doe daar niet aan mee. Half april even voor nacontrole en dan afspraken maken. Het begint dat met de pil toch? Nou, dan moet hij me die dan meteen maar even voorschrijven.
We willen hoe dan ook wel in juni met vakantie, die maand gaan we dus niets doen. Dat hebben we gewoon wel nodig! We zullen zien.
Eerst woensdag die ellendige nietjes eruit! Helemaal niets die dingen, ze gaan ontsteken, er in groeien :think: en zijn gewoon irritant! Litteken gaat ook echt niet mooi worden. maar ja.
Nou, ga zo even met mijn vader boodschappen halen! Ben morgen stiekem jarig en krijg na 16:00uur de uitslagen!
liefs
Ineke