IVF/ICSI deel 14

Jov: jij ook gefeliciteerd!!!

Jee wat een goede maand, 2 zwanger!!! Op naar nog meer :wink:

Jov en Corien gefeliciteerd!! :dance: Banners hoeven nergens uit hoor, alleen in Vlinderpraat.

Heb hier overigens nog geen schema oid, sterker nog ik zit zelfs nog te wachten op het telefoontje. Maar vooruit kan ook zomaar volgende week worden.

Corien en Jov…gefeliciteerd met jullie goede nieuws…ga lekker genieten!! en op naar de 1e echo! :thumbup: :thumbup:

Dank jullie wel allemaal,

wie is eigenlijk de volgende kandidaat, wie zit er nu op het wachtbankje?

Mogguh…

Hier niet zo’n goed nieuws gehad, mijn mannetje bleek een longcapaciteit van 65% te hebben en nadat er foto’s zijn gemaakt blijkt dat er een zware beschadeging zit op zijn rechterlong.

Maandag moet ie naar de huisarts en dan horen we meer :frowning:

Rhi: heb je al wat gehoord???

Je bent in elk geval eerder aan de beurt dan mij, ik begin pas met de deca in april, ik heb geen flauw idee hoe t schema deze keer zal zijn.

Maya: lekker dat je op je vrije dagen de dag zo ontspannen kunt beginnen.

wat heb je leuke dingen voor de boeg zeg, heel veel plezier met alles.

Vanmiddag na zijn slaapje gaat Odin naar oma,hij blijft er logeren want wij gaan met vrienden lekker naar de griek :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Fijne zaterdag allemaal

Natascha Jeetje, wat een naar nieuws… :frowning: Om wat voor beschadiging gaat het en hoe is hij daaraan gekomen?

Hopelijk snel meer duidelijkheid! Veel plezier bij de Griek vanavond!

Iedereen een fijn weekend!

Jeeees Natas das schrikken meis! Hopelijk toch gezellig gehad met uit eten en voor Odin het logeren. :-*

Kan trouwens nog steeds zijn dat er zomaar wel meer mensen dan kunnen aangemeld hebben hoor. Dus ik weet pas zeker dat ik mag starten als ze gebeld hebben. Enige wat wel ‘fijn’ is, als we deze ronde niet mogen dan gegarandeerd april dus wel. :thumbup:

Corien het is zelfs hier rustig want geloof dat we nu niemand meer op het wachtbankje hebben zitten. :o

Maya is straks meen ik de eerste waar we de duimen voor uit het vet halen. :thumbup:

Natascha, sterkte morgen. Hoop dat er iets aan is te doen!

Rhi, hoop dat je snel telefoontje zult krijgen hoe/wat.

Jippie, dikke kus voor jou!

Nou rest van de meiden ook een knuffel hoor.

Ik ga straks nog even proberen te ontspannen in bad. Vanochtend wat in mijn kasje gerommeld en wat violen gepoot. Lekker even, ondanks de regen.

Thuis nog even eten. Mannetje gaat lekker koken en dan vanvond richting umcg…voel me erg onrustig maar ja, logisch.

De arts heeft vrijdag de risico’s uitgebreid benoemd en dat helpt ook niet echt. Maar ja, hoort wel zo natuurlijk. Feit is dat de risico’s toch toenemen na zoveel operaties. Voelt dan een beetje alsof ik toch zelf voor die risico’s kies ofzo om toch weer te besparen.

Gisteren even heerlijk gehuild, ben ik dat weer een beetje kwijt.

Nou, hoop snel weer mobiel te zijn en een berichtje te kunnen posten vanuit umcg hoor!

liefs

ineke

OH ja, ben waarschijnlijk als 2e aan de beurt. Tegen 11:00uur tot eind van de middag. (ca. 4/5 uur verwacht men…). Weten jullie even wanneer jullie moeten duimen!

Ineke heeeeel veel succes (en je arts nog meer :thumbup: ) hopelijk verloopt alles helemaal naar wens en ben je idd ook snel weer bij ons terug! :-*

Ineke, heeel veel sterkte!!! :hug: :hug: :hug: Ik hoop dat het allemaal meevalt. En die risico’s , tja, maar niet teveel aan denken. Maar ze moeten het toch melden natuurlijk. Heb je nog wel een beetje kunnen genieten van jullie feestje? En heeft de ongi al doorgezet?

Natascha, wat een eng verhaal zeg. Lijkt me niet prettig om zoveel minder lucht te hebben. Hoe komt hij daar nou ineens aan? Sterkte bij de huisarts morgen. Hopelijk kan hij jullie wat meer duidelijkheid geven :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nikita, hoe is het nu met jou?

Hier gisteren de eerste puregon gezet. Ik was het nog niet verleerd :wink: Moet eerst drie dagen 100IE en dan naar de 75IE. Ben benieuwd of deze strategie werkt. Nog een dag of zes en dan zal ik het wel gaan voelen. Verder heb ik onwijze spierpijn van het dansen gisteren, maar het was wel leuk. Ik ben alleen zo onhandig. Heb per ongeluk bij een ingewikkelde figuur de bril afgeslagen van een danspartner die wat kleiner was dan ik, oeps! ik schaamde me dood :oops: . Gelukkig niets kapot…

x maya

ineke heeeeeeeeel veeeel succes meissiee…we duimen dat alles goed gaat en dat we je weer snel lezen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :hug:

Dames…

Ik zie weer goede berichten!

Jov en Corien…gefeliciteerd…wat onwijs gaaf!

@Ineke…denk aan je …zet hem op!

Ik ga gauw weer verder met de opruimwoede… gelukkig heeft hubbie er ook last van!

Ik ga natuurlijk ook nog even checken hoe het met de rest is… Succes allemaal!

Ineke Ontzettend veel sterkte & succes toegewenst!

Ik denk aan je en een hele dikke knuffel! Zet 'em op, meid! :hug:

Maya Met het spuiten begonnen, spannend! Hopelijk deze keer een mooi aantal follikels en geen overstimulatie.

Wanneer heb je de eerste fm?

Ineke, heel vees succes :thumbup: (wl lees je dit niet meer, maar toch :oops: )

Maya, het echte werk is begonnen! ik ga heeeeeel hard voor je duimen dat 8 maart al positieve berichten zijn! Zet m op meis!

Jippie, hoe is het met je? Weer een beetje de laatste chemo te boven?

Ik hoop het voor je!

Corien en Jov gefeliciteerd! Super meiden!

Ik ben maar weinig hier, want ben mega druk met huis, zoon, werk (3 dagen) en nog extra werk vanuit huis…beetje veel, maar is nu het begin. (hoop ik :roll: ) en tussendoor ook nog sporten.

Maar goed, ik voel me wel goed erbij dus dan is het goed toch!

kus en knuf voor allemaal!

wow mayaaa wat spannend zeg, ik ga heel hard duimen dat er een mooie score uit mag komen!!

Lieve meiden, dank je wel voor al jullie felicitaties! Het voelt allemaal zoo vreemd maar we zijn er heel gelukkig mee!

Ineke Ik denk aan je vandaag! Heel veel succes en sterkte! :-*

Natascha Wat een vervelend bericht joh. Hopelijk krijgen jullie vandaag wat meer duidelijkheid.

Jippie Hoe gaat het met jou?

Maya Fijn dat de eerste spuiten goed gingen, zet m op!

Verder allemaal een leuk weekend gehad? Griek, dansen, klinkt goed!!

Hoi Meiden,

Sorry dat ik zo weinig reageer. Dat de tp niet gelukt is is me behoorlijk zwaarder gevallen als ik had verwacht. Af en toe lees ik wel mee hoor maar ik kan me er telkens niet toe zetten om te reageren. We hebben wel besloten meteen weer door te gaan dus woensdag heb ik weer de eerste fm. Hopelijk gaat alles net zo voorspoedig als de vorige keer en heb ik volgende een tp. Ik hoop echt dat de volgende cryo ook meteen goed door de ontdooiing heen komt :pray:

Ineke,

Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt vandaag. Sterkte! :hug:

Jov en Corien,

Gefeliciteerd!!

Maya,

Spannend weer. Hopelijk straks een mooi aantal follikels :pray:

Natascha,

Ik ben benieuwd wat de huisarts vandaag te zeggen heeft. :hug: voor jou!

Jippie,

Hoe gaat het nu met jou?

Rhiannon,

Al een schema ontvangen of nog niets gehoord?

Nu mis ik vast iemand :think: alvast sorry daarvoor.

Ineke: :hug:

Ineke, héél véél succes vandaag!!! ik duim :thumbup: :thumbup: dat alles vlot verloopt!! en natuurlijk op een spoedig herstel!!

Maya, oh de eerste spuit zit er ook weer in, ook voor jou gaan de duimen weer de lucht in hoor!!! :thumbup: :thumbup:

Jippie, hoe gaat het nu met jou!! Wat ben je toch een sterke dame als ik dit hier allemaal zo lees!! een heel dikke knuf nog!!

jov en corien, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! probeer er van te genieten!

rhi, ik hoop dat je snel je schema krijgt hoor!

Natacha, succes vandaag bij de ha!

hier ook druk, tussen het werk, mauro en het huishouden door zitten we ondertussen op het wachtbankje van onze 2e cryo-poging, ook heb ik de toelatingsformulieren al aangevraagd om een verse poging te starten (aangezien onze cryo’s nu opgebruikt zijn)

woensdag bn en als dit negatief is (wat ik verwacht) kan ik starten met de pil en aan een nieuwe verse cyclus beginnen…

Onze mauro 6 maanden