Ik vermoed ook dat de uitslagen wel weer goed zullen zijn. We zijn best monogaam in ons huwelijk :lol: alhoewel ik het zaadonderzoek toch altijd wel weer een spannende stap vind gek genoeg. :think:
Hoe is het nu met jou? Beetje opgekrabbeld en wat energie gekregen?
Ineke ooh ik hoop dat het bij jou vannacht ook doorzet meis! Scheelt je weer een stukje stress! PMS is wel bagger…de schade is hier ondertussen 2 zakken chips, een stuk of 3 muffins en nog wat koekjes en losse kleine chocolaatjes (werthers echte is een aanrader 8) of de truffel melk variant van Cote d’or :drool: ). :shifty:
Maya hoop dat je dagje pyama je goed heeft gedaan! Kun je morgen een beetje fruitig verschijnen. Wel blegh van die cyste zeg. Alsof het al niet stressig genoeg is! Duimen draaien!
En tja die cryo’s he, eigenwijze emmies zijn dat! Doe mij maar verse heb ik iets meer vertrouwen in. Die spuiten dat lukt me nog wel maar oh die afspraken en data etc. Nix voor een controlfreak als mij. :shifty: Toen ik nog meerdere verse pogingen achter elkaar had maakte ik bijna weddenschapjes met de arts over de datum van de punctie. :lol: Meestal kwamen we op de datum uit die ik voorspelde ws ook met dank aan mijn regelmatige cyclus. Zelfs een keer gehad dat ze met wintersport ging en ik precies de punctie voorspelde op de dag dat ze terug was die was wel erg lachen! :mrgreen:
Natas hoe is het gegaan?
Jov fijn dat je werk zo’n prettige afleiding is! Kan je nog best van pas komen als je zwanger bent.
Hier test ik overigens wel eens met Predictor. Puur om een beetje te peilen hoe hoog het hormoon is maar idd kruidvat is een erg prettige en sensi doen het hier ook altijd wel goed. :thumbup:
hey meiden…
Vanavond kregen we t in onze bol om onze slaapkamer eens om te gooien,mennn wat een werk hahaha.
Ik lag om 21.30 al te pitten op de bank en ben net weer wakker.
Vandaag was een bliksembezoek,Dr Dunselman is toch zo’n schat, ze waren mijn dossier kwijt, maar dat boeide m niet want hij kon t toch uit zijn hoofd zei ie, geeft toch aan dat hij je echt als mens ziet en niet als een nummer,maar goed na 7jaar kent ie me dan ook wel aardig goed.
Dossier zal wel bij de afdeling Ivf liggen dus die komt wel boven water.
Maar goed, we hebben vandaag bloed laten prikken en dinsdag/woensdag moeten de zwemmers ingeleverd worden.
Over 2wk weer terug voor alle uitslagen.
Ik verwacht geen rare dingen.
De voorlichtingsavond hoeven we natuurlijk niet heen, hij zei jij kan m bijna zelf geven haha.
Hij drukte me ook op t hart om niet TE positief te gaan denken omdat het de vorige keer meteen raak was,dat kan nu wel eens anders gaan, mahja aangezien ik een wonderlijk geval was zou ie er niet van opkijken.
:shock: …Bedankt voor de mooie benaming hahaha.
Nou ja en dat was t dan weer,orgametril blijven doorslikken en in april starten we dan met de Deca!
Rhi: wowww bij jou gaat t ook weer spannend worden, je zit dus in dezelfde fase als wij nu zitten…ik heb er ook weer zin in, klinkt gek he maar tis wel zo
Jov: ah meissie kan me voorstellen dat t zwaar is momenteel, je wilt zo graag die bevestiging hebben, wachten duurt dan lang he.
Nog 1 dagje afwachten…hoelaat moet je vrijdag?
Corien: spannendddddddddd
Maya: heeel veel beterschap meissie, balen dat je zo beroerd bent geweest vandaag! Wel lekker kunnen luieren?
owjee een bloedcyste, nou ik ga heeel hard duimen dat die niet gegroeid is want dat zou echt veel roet in het eten gooien.
Heeel veel succes morgen(uhm vandaag)
Ineke: valt niet mee he…ik hoop wel dat je ongi doorzet, wat fijn zou dat zijn zeg :hug: :hug:
Mloeska: hai, ik heb jou nog niet gelezen hier maar gefeliciteerd met je zwangerschap, leukkkkkk een jochie :inlove:
Fijn dat verder alles goed gaat.
Zoo truste allemaal :-*
Even kort, het eerste hobbeltje is weer genomen. We hadden een nieuwe arts en we zijn meteen helemaal fan van haar. Echt heel aardig en ook duidelijke uitleg. Hoop dat ik haar bij de fm’s ook heb. Zoals gewoonlijk liggen er weer heel veel follikels klaar. Het goede nieuws was dat er helemaal geen cystes meer waren! Zag er allemaal heel rustig uit, dus ik ben blij . 8 maart wordt het echt menens, eerste fm. Hoop echt dat ze niet allemaal mee gaan groeien.
Vandaag weer een poging om aan het werk te gaan. Ben nog wel vreselijk aan 't snotteren, maar geen hoofdpijn meer, dus dat is al een stuk aangenamer.
x maya
Goed, zeg! Een hele opluchting!
hai,
Goed berichten maya!!
Jov…spannend zeg voor jullie! maar ziet er goed uit natuurlijk!
Hier hoef ik niet meer werken. Woensdag was mijn laatste dag en heb me toen vast ziek gemeld. Lekker rustig aan doen. Wat boodschapjes, lezen, bonbon-bloc eten etc.
Morgenavond nog een feest omdat de verbouwing klaar is! 26 gasten!! Best wel zin in, leuke club. Dan zondagavond me melden in het umcg. Morgenmiddag ook maar dan mag ik eerst nog even met verlof.
ongi nog niet doorgezet, rommelt wel dus heb wel hoop dat de hefigheid maandag wel weer over zal zijn.
Nou, zal nog even wat klusjes doen en de kachel weer aansteken.
liefs
ineke
Natascha Slaapkamer verbouwd? Ik zeg ‘boost’ voor je seksleven, :lol: You go, girl!! hahaha
Maya Goed joh, geen irri-cyste meer, wat een opluchting! :dance:
Ineke Gezellig, een feestje. En zeker de perfecte afleiding nu :thumbup:
Hebben jullie veel verbouwd in jullie huis? Wonen jullie er al lang?
Hier gaat alles vandaag prima, weer allerlei nieuwe kwaaltjes waarvan ik me wel afvraag of het is wat ik hoop dat het is maar; nog 1 nachtje slapen…
Alsof de mededeling dat we zwanger zijn ineens alle twijfel wegneemt… dan ga ik me vast wel weer druk maken over het volgende… een (of 2) kloppend hartje… Maar ok, dat zien we dan wel weer.
zie foto…
Het rechter gedeelte is in 2004 erbij gebouwd. Het linkergedeelte hebben we nu het dak van vervangen, zolder er uit gebroken, schuifpui geplaatst. Nieuwe voordeur etc. etc.
:o Dat is geen klein klusje !! :o
Wauw! Wel een heel mooi huis zo te zien, mooie kleurcombi ook!
Was het linker gedeelte vroeger het ‘volledige’ huis?
Als jullie zo in de zooi hebben gezeten, dan is het eindresultaat inderdaad een feestje waard! Niet alleen als beloning voor jezelf, maar dit moet ook geshowd worden!
Goed nieuws Maya!! Je lijf lijkt er zelfs zin aan te hebben! :thumbup:
Natas maak me gek je kamer omgooien zeg pfff. Zulke dingen haal ik me ook wel eens in de bol mbt de woonkamer. Nu Casper nog zo klein is houd ik me wel in want dat red ik niet in de tijd van zijn middagdutje :lol: Leuke arts idd! Als ik bv bel naar de afdeling weten ze ook mijn meisjesachternaam al uit hun hoofd :oops: dan zijn we beide wel ‘kind aan huis’ (helaas?) :shifty: En niet te enthousiast? Oi hebben ze je ook verteld hoe je zoiets doet? Ben zelf ook iedere poging na Bregtje* zwanger geweest…euhm tja hoe wordt je dan niet TE enthousiast als je weer mag starten? :silenced: We zitten idd redelijk gelijk, begin jij in april dan met de stimulatie en tel je het onderdrukken met de Deca niet mee? Als ik voor mezelf goed gerekend heb starten wij rond 17 maart oid al met de eerste spuiten :think: Of hebben jullie een kort protocol en ga je eerst stimuleren en dan onderdrukken?
Jov moeilijke periode he, en als je dan eenmaal zwanger bent is het idd nog niet over. Meestal is dat rond de periode waarin Mloeska nu zit, als je die kleine puk (of pukken) begint te voelen. Alles daarvoor voelt als rare mix van sprookje met spanning te over. Maar gooi het er vooral uit hier, en als je wel zwanger bent (gaan we positivo’s even vanuit hier!) dan blijf je ook maar lekker kletsen hoor!
Ineke :shock: :o wat een boel verbouwwerk hebben jullie al achter de rug zeg! En een scheet van een huis! :inlove: Heerlijk karakteristiek! Daar past zeker zo’n mooie kachel in hihi. Wij hebben een kei-lelijke buitenkant (ach ja eind jaren 70 gebouwt dan kun je weinig karakter verwachten nietwaar? :lol: ) maar wij werden dan ook vooral verliefd op de binnenkant en de buurt. Zeg maar zonder verbouwen, woonkamer met open keuken van ruim 45 vierkante meter, eerste verdieping 4 ruime slaapkamers en een badkamer met ligbad (aparte douche moeten we nog wel in/verbouwen maar tweede toilet is er al. Dan nog een heerlijke zolder nu nog puinbak/vergaarbak maar ruimte voor of 2 slaapkamers of 1 hele ruime en zelfs geen dakkapel nodig want er zitten aan de achterkant over de volle breedte ramen. Wij zagen nogal op tegen verbouwen omdat we dat zelf niet echt goed kunnen. :shifty: Ook niet de monetaire fondsen om het uit te besteden. Dus het enige wat hier nog komt is een nieuwe keuken en ook die laten we erin zetten met hulp van goeie vrienden en de keukenboer. Heb nog net geen 2 linkerhanden, verven lukt nog wel maar meer dan dat en het stort een dag later ws wel in hihi.
Dat wordt bij jullie dus wel een megafeest! Geniet ervan en ook de heerlijke rust na al die drukte! :-*
Prettig ook dat je nu ook wat relatieve rust hebt voor je operatie.
YES YES YES YES YES,
toch maar getest vandaag… en… zwanger!!!
OOOOOHHHHH, Corien!!! Gefeliciteerd!!!
Wat super voor jullie!! Wauw! Hoe voelt dat nu??? hihi
Ik loop op wolkjes, ik heb een glimlach van oor tot oor, zit nu op mijn werk en zou wel willen gillen… maar ik besef het nog niet…
:dance: :dance:
:dance:
:dance:
Whoehoe!!! Gefeliciteerd meid!!!
Jov: hoe is het bij jou???
Maya: fijn zeg, geen rare dingen dus. Hopen dat niet al je eitjes weer in een keer gaan groeien… :thumbup:
INke: spannend hoor en veel succes! :thumbup:
Jippie: hoe gaat het nu met jou???
Mloeska: fijn dat het goed gaat met je zwangerschap.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Goed nieuws; we zijn ZWANGER!!!
hcg was 500 zoveel!! Weet niet meer het exacte aantal, maar helemaal goed dus!!!
Ik ben zooooo blij, heb het eerste uur alleen maar lopen lachen en huilen van geluk.
Op naar de 1e echo, 11 maart hopen we 1 of 2 hartjes te gaan zien!!!
Corien, jij ook van harte gefeliciteerd!!! Dan gaan we samen gelijk op, richting novembermama’s!!!
Al blijf ik hier echt wel terug komen hoor!
Dat zijn super berichten!! Jov jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
Op naar mooie echo’s!!
Corien jij hebt toch ook kans op 2 hartjes??? stel je voor zeg, 1 van de iui en de cryo! Dat zou toch helemaal super zijn?
Hier is de ongi nog niet doorgezet, zo balen want weet zeker dat het gaat komen…hoop zo vandaag nog…
Oh Jov, jij ook gefeliciteerd!!! Ik blijf zeker hier ook lezen en schrijven hoor! maar ik heb in mijn enthousiasme me idd ook al bij de november mama’s gemeld, hahaha!
Ik heb op 19 maart de echo-afspraak en idd ik heb ook kans op meerdere hartjes, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
Jov & Corien Gefeliciteerd!!!
zoooooooooo, wat een goed nieuws hier ineens!! :dance: :dance: :dance:
Corien en Jov, allebei supergefeliciteerd!! wat een onwerkelijk gevoel he? Ik wens jullie een heel voorspoedige zwangerschap toe :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ineke, druk met de voorbereidingen voor je feestje? alvast veel plezier! goeie afleiding! Wat een mooi huis zeg. Wij hebben allebei (los van elkaar) in het verleden een koophuis gehad dat we helemaal hebben verbouwd maar nu we samen gingen kopen hadden we geen zin meer in geklus. Nu wonen we uiteindelijk nieuwbouw. We zijn er heel blij mee, maar zo’n karakteristiek huisje wordt ik nog steeds wel warm van. Hoop dat je ongi snel doorzet :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Natascha, wat fijn dat jullie zo’n lieve gyn hebben. En ook goed dat je wel zin hebt in de poging. Het is toch fijn om nu echt aan een brusje voor Odin te kunnen gaan ‘werken’ (hoe vervelend dat werk dan ook is). :thumbup:
Rhiannon, heb je je schema al binnen? jij hebt er ook al best zin in dus
Jippie, hoe is het? :-*
Hier lekker dagje vrij. Nog wel steeds verkouden, maar dat komt wel goed. Ik doe tegenwoordig op mijn vrije dagen 's ochtends yoga-oefeningen (yoga-tv, wat een uitvinding!). En het helpt heel goed mijn lichaam te ontspannen. Kan het iedereen aanraden! Leuk weekend voor de boeg. Vanmiddag met een vriendin thee drinken in de stad. Vanavond komt een andere vriendin eten en logeren. Morgenmiddag hele middag een dansworkshop doen met hubbie en 's avonds komen de buren borrelen. Zin in!
Jullie ook fijn weekend alvast allemaal! x maya
Dank jullie wel!!!
1 vraagje, ik heb in mijn enthousiasme de banner aangemaakt, maar ik vind niet dat ik dat in dit forum moet laten staan, alleen bij de novembermama’s, weet iemand dat hoe ik dat apart kan houden?
Corien en Jov van harte gefeliciteerd!!!
wow wat te gek voor jullie zeg :dance: :dance: :dance: :dance:
Lekker genieten dames en op naar een goede echo!!
Corien die banner blijft bij je waar je ook schrijft, lekker laten staan hoor, daar doen we t toch allemaal voor :-*