Dank jullie wel voor alle lieve woordjes,
Ik heb gisteren de kliniek maar even gebeld en volgende week hebben we een evaluatie-afspraak staan hoe verder. We hebben één cryo gelukkig nog.
Op dit moment is er nog steeds niets veranderd, dwz ik vloei nog steeds niet…
Nou het gips is er af hoor. Helaas zag het er niet zo goed uit als gehoopt maar het mocht er toch af. De operatie was heel erg geslaagd en er is wel een mooi kommetje gevormd alleen was de botaanmaak nog niet geweldig te noemen. Ze bewoog echter wel al haar benen meteen heel goed toen het gips eraf ging voor de foto’s en had ook geen pijn wat volgens de artsen niet zo was geweest als het nog niet vast zat. Ze mag nu nog wel 2 weken niet staan of lopen maar wel voorzichtig zitten. Voor 's nachts krijgt ze nog een spreidmiddel maar die spreid zo achterlijk wijd dat we morgen eerst opnieuw gaan bellen want dat ding doet haar gewoon pijn :thumbdown: Vannacht dus een nachtje zonder.
Heb de hele dag koppijn gehad tot het goede nieuws eind deze middag. Daarna was mijn hoofdpijn ook spontaan weg :mrgreen:
Purpled Wat een goed nieuws! Helemaal super, zeg! Jammer dat ze nog niet mag staan en lopen, maar het is een stap in de goede richting. Zal wel heel wat lekkerder zitten zonder dat zware gips! Heeft ze wel door dat ze verder nog niks mag? Lijkt me erg moeilijk om een meid van drie stil te laten zitten! Hopelijk kan dat spreidding aangepast worden, want in spagaat lijkt me ook niet de bedoeling. Heel veel beterschap en sterkte maar weer!
Corien Heb je ook progesteronbolletjes gebruikt? Die kunnen je ongi uitstellen, soms kan het wel een week duren voordat je ongi op gang komt. Of anders voor de zekerheid nog eens testen? Mag je de cyclus hierna meteen door met de cryo-terugplaatsing?
Ineke Werkse!
Rhiannon Heel erg veel sterkte en succes voor morgen!
Ik hoop dat de ingreep te doen is mbv de medicatie. Ik zal aan je denken, dikke kus!
Maya Geniet maar lekker van jullie vakantie!
Hoi Dames,
Op dit moment vind ik het lastig om hier te schrijven. Wil jullie niet confronteren met mijn tot nu toe geslaagde poging… voel me er niet meer bij horen ofzo? Weet ook niet zo goed hoe dan te reageren op jullie berichtjes… dus houd mij even stilletjes op de achtergrond hier. Ik lees en leef nog steeds keihard met jullie mee. Verder zit ik nog steeds in spanning of dit klein wonder ook echt bij mij wil blijven… vind het echt doodeng. Ik wil jullie toch mijn nieuwjaarswens, heb er even over nagedacht, doen toekomen:
Laat al het goede van afgelopen jaar het slechte zijn van volgend jaar!
dikke kussen
Gabby Tuurlijk hoor je er nog bij, ik klets hier toch ook nog steeds mee?! Ook tijdens de zwangerschap en toen we nog niet weer begonnen waren met de behandelingen. Iedereen die meeleeft is welkom!
Lieve meiden,
Een aantal van jullie sluit 2009 slecht af om met goede moed en nieuwe kansen 2010 te starten! En een aantal van jullie sluit 2009 goed af en zal 2010 ook goed beginnen! Een tijd van bezinning…hoe was het afgelopen jaar en wat zal ons het nieuwe komende jaar gaan brengen…
Ik wens jullie allemaal heel veel liefde, gezondheid en geluk voor het jaar 2010!!!
Dikke kus Nicole
Mooi gezegd Gabby!
En hier vooral blijven schrijven hoor! Daar is het topic voor…zo in december komen zoveel emoties altijd boven en daarom is het nu een beetje een depri topicje momenteel, toch meiden?
Stom eigenlijk he, dat zo’n decembermaand zo beladen moet zijn. Donderdag is gewoon een donderdag eigenlijk, toevallig 31 december…
Leuk nieuwtje. We hebben een andere tent gekocht! :dance: Sinds 2 jaar aan het kamperen en al een 3e tent, haha. De 4 persoons die we als 1e kochten is erg mooi maar wel wat bewerkelijk qua opzetten. We zijn er toch wel achter dat we meer van het doortrekken zijn en nieuwe dingen zien. Vooral natuur. Naast een slaaptentje die we al hadden hebben we nu een iets grotere bijzettent gekocht met iets meer ruimte. (vooral ruitme voor mijn plasemmer!!!) en dat alles een beetje droog blijft mocht er toch wat regen komen. Heb er al weer veel zin in!
Rhiannon Ik hoop dat je de curretage inmiddels achter de rug hebt en dat het je meegevallen is. Rustig aan vandaag! :hug:
Ineke Wij hebben ook altijd gekampeerd, de laatste jaren alleen niet meer. Wij hebben een vier-persoons pyramide tent, best wel groot. Alleen ook zo bewerkelijk met het opzetten, ik geloof dat er iets van 80 haringen in moeten! Wij vinden het ook leuk om rond te trekken en maximaal een dag of vijf op dezelfde plek te blijven en dan is zo’n tent niet praktisch. Dus jullie hebben twee aparte tenten, een om te slapen en een om in te leven?
Rennic Voor jou ook al het goede toegewenst! Hopelijk wordt voor jullie 2010 het jaar van een zwangerschap en een tweede kindje!
Gisteren op gesprek geweest bij een oncologieverpleegkundige. De eerste chemo gaat er dinsdag om 13.30 u in. :shifty:
Hallo meiden,
Mijn laatste berichtje voor dit jaar, hahaha
Helaas ben ik idd gisteravond ongi geworden…
… op naar 2010!!!
De beste wensen voor iedereen!
Corien Fijn einde van 2009… :?
Hopelijk eindig je 2010 met een prachtig kindje in je armen of in elk geval een zwangerschap!
Rhiannon Hoe is het vandaag gegaan?
Hoi meiden,
Eerst en vooral
Gaby, een heel dikke proficiat met je zwangerschap!!! Probeer er van te genieten !!
Jippie, 7 cryo’s, super he!!! nu eerst goed genezen en dan op naar de brusje voor jullie meisje!!
Rhiannon, oh meid had zo gehoopt voor je dat een curretage niet hoefde, veel sterkte meid en dikke knuff!!
corien, een dikke knuf ook voor jou!! en dat 2010 een superjaar mag worden voor jullie!
Maya, geniet van je vakantie meid!!
En natuurlijk voor alle meiden hier een spetterend 2010 gewenst! Dat alle wensen en dromen mogen uiitkomen! Dat we allemaal gezond mogen zijn!! en een super jaar tegemoet gaan!!
Hier niet veel nieuws, Mauro eet sinds een weekje z’n groentepap redelijk vlot . Hij woog vorige week 7kilo 490 en is 66 cm groot (al een hele kerel dus) Volgende week donderdag gaat hij z’n allereerste dag naar de crèche en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk wel tegenop zie …
Ook starten we in januari weer in de mmm, We hebben nog 7 cryo’s van onze laatste poging en we hopen dus op een brusje voor Mauro.
Nog een dikke knuf voor iedereen en weet dat ik aan jullie denk en ik duim Keihard dat iedereen zijn wensen in vervulling mag zien gaan!! Jullie zitten in mijn hart!
Hai meiden,
is het alweer oudjaarsdag. Hier is het rustig verlopen, gisteren bij de echo (geen tijd gehad om te updaten) zag het er alweer ‘netter en schoner’ uit dan bij die 2 dagen daarvoor! Kon het amper geloven want het bloedverlies is zo goed als weg. Maar volgens de gyn kan het. Ze wil het nog aankijken en de 11e januari weer even kijken en daarop het beleid aanpassen. Het kan dan zomaar weg zijn en ze wil (eigenlijk net als ikzelf) de risico’s van een curettage dan niet riskeren. Hoe minder weefsel er in je baarmoeder zit hoe meer risico’s. Dus dat was zooooo’n opluchting ik huppelde bijna de wachtkamer uit. :silenced: Vandaag dus ‘gewoon’ oudjaarsdag voor ons. Lekker rustig met ons 3-tjes. Aangezien de planning dus wat anders verliep als een speer toch die oliebollen etc gehaald. Gekkenwerk in de stad blegh nog bijna een bekeuring gehad omdat bij oma alles vergunninghouders is en we haar toch een gratis krantje van de AH wilden bezorgen. Gelukkig waren ze in een zeer goeie bui ivm oudjaarsdag. 8)
Gabby je bent niet hier niet zomaar in dit topic beland dus je gaat ook niet zomaar weg hoor! Alle onzekerheden etc die spelen mag je hier opschrijven. Het is en het blijft zoveel ‘extra’ spannend als je zo hebt gevochten voor die positieve test.
Jippie jij weet dus de datum en de tijd. Succes meis ik hoop dat de eerste ronde je heeeeel erg mee gaat vallen. :-
Wij zijn trouwens dit jaar over gegaan naar een caravan. Vond het vroeger altijd zo…euhm ouwe lllen dingen hihi maar ik zie de voordelen er nu echt wel van met Casper erbij op vakantie! Je slaapplek altijd klaar en ook trekken is makkelijk met zo’n geval achter je auto. Je rijdt iets langzamer maar voor ons begint de vakantie iig altijd al als we de deur op slot doen en gaan rijden dus hier is dat geen bezwaar. Ook de afstand blijft gelijk want voor ons trekt Kroatie en Hongarije nog altijd het meeste. Misschien een overweging waard voor het nieuwe jaar? Iets positiefs om naar uit te kijken en mee bezig te zijn. En zo’n giga geval koop je niet zomaar natuurlijk dus dat vreet in positieve zin fijn tijd.
Danielle wat goed dat het gips eraf is!! En succes met haar in toom proberen te houden. Was de afstelling van de spreidbroek alsnog goed of is het aangepast? Ook voor jullie een heeeeel erg goed nieuwjaar het eerste beginnetje is gemaakt voor jullie!
Ik duik even de keuken in want heb honger als een paard… :o en daarna gaan we nog wat nuttige dingetjes doen en daarna alleen maar leuke zoals een filmpje kijken. Allemaal heel veel succes het komende nieuwe jaar en hopelijk verloopt het wisselen ervan rustig :-*
Rhiannon Wat fijn dat je geen curretage hoefde! Ik kan me helemaal voorstellen dat je het ziekenhuis uitgehuppeld bent!
Hopelijk ruimt je lichaam de rest op.
Iedereen een hele fijne jaarwisseling!
Gabby, blijf alsjeblieft gewoon lekker meekletsen hier. Zeker in deze onzekere periode voor jou blijf je hier meer dan welkom. En ik snap echt wel dat je het moeilijk vind om van je zwangerschap te genieten zolang je geen kloppend hartje hebt gezien. Zet hem op! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Rhiannon, ooooooooh, toch nog een beetje goed nieuws zo aan het einde van het jaar! :thumbup:
Jippie, wat gaat dat alweer snel bij jullie. Je rolt echt van het ene in het andere. Sterkte alvast dinsdag. :hug:
Verder wens ik alle dames het allerallerbeste voor 2010. Ik hoop natuurlijk dat er veel gezonde kindjes geboren mogen worden en vooral wens ik iedereen veel energie en kracht toe voor alle behandelingen en moeilijke beslissingen die genomen moeten worden.
Laten we er een mooi jaar van proberen te maken met zijn allen!!
liefs maya
Ik wil jullie even heeeeel veeeel moed en goeie hoop toewensen voor het nieuwe jaar! Dat 2010 voor jullie een jaar mag worden waarbij jullie grootste droom mag vervuld worden ! :-*
allemaal een gezond en vruchtbaar nieuwjaar toegewenst!!
en dat 2010 jullie jaar mag worden :-* :-*
Heel veel gezondheid & geluk toegewenst! Dat al jullie dromen en wensen voor dit jaar mogen uitkomen, en veel sterkte bij alle moeilijke beslissingen! Hele dikke knuffel en liefs voor jullie allemaal! :-*
Heel veel geluk voor dit jaar. Hopelijk mag iedereen gezond blijven of weer worden. :-*
En natuurlijk hopen we dat er dit jaar weer prachtige IVF/ICSI kindjes bij mogen gaan komen!
Dat alle dromen uit mogen komen, een heel gelukkig en gezond jaar voor iedereen!! :-*