Ik lees net bij het topic van Jippie dat ze morgen naar huis mag: :dance: :dance: :dance: !!!
Even hier nog, omdat het wat vertrouwder voelt. Gistermiddag de echo gehad, het vruchtje lijkt al wat los te laten. Vervolgens het halve ziekenhuis door, naar de anesthesist en de opname-afdeling. Als de miskraam niet voor volgende week woensdag doorzet, dan krijg ik de curretage.
Liefs, Carenza
Carenza wat afschuwelijk dat het zo lang moet duren voordat je lichaam het afstoot. Waarom? Waarom wordt het nog moeilijker gemaakt dan het al is :hug:
Jippie hoe is het nu met je? Beetje van de 1e schok bekomen? Weer lekker thuis met je dochtertje? Hoe reageert zij er eigenlijk op? De eerste stap is gezet… :hug: Succes met wachten op de uitslagen.
Rachelle, alweer 11 weken zwanger! Hoe is het verder met je?
Rhi, tja dat luikje in de buik…ik denk dat daar toch eens een onderzoekje voor moet komen
Gabby succes morgen met de 1e echo controle. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig!
Ineke, wanneer krijg jij de uitslagen? Ik hoop toch stiekem op goed nieuws voor je, maar ik kan me voorstellen dat je van het ergste uitgaat en dan is gezond worden uiteraard het belangrijkste. Heel veel sterkte meis… :hug:
liefs voor alle andere meiden. :-*
Jippie, ik hoor dat je weer thuis bent? Zou blij zijn ook wat van jou te horen want ondanks alles heb ik best vaak aan je gedacht. Ik hoop zo dat je je ‘goed’ voelt, naar omstandigheden. Je bent een knokster, dat heb je al bewezen. Hoop snel van je te horen!
:-* Carenza
Hoi meiden,
Ik ben weer thuis! De operatie is goed gegaan. Vrijdag mocht de eerste drain eruit, maar de tweede bleef maar lopen. Zolang dat boven de maximale hoeveelheid zat, mocht 'ie er nog niet uit. Anders loopt het wondvocht je borst in en heb je kans op een infectie. Zolang moest ik ook blijven. Wel even een flinke tegenvaller, omdat hij er zondag uit zou. Uiteindelijk is het pas vandaag geworden. Een drain mag maximaal een week blijven zitten, dus vandaag moest 'ie eruit.
Mijn borst is weggehaald en ik heb meteen een prothese gekregen. Het ziet er nu nog niet uit, bont en blauw, overal hechtingen, deuken, bulten. Het kan wel 2-3 maanden duren voordat alle zwellingen weg zijn en het een beetje in model gekomen is. Qua grootte scheelt het wel de helft met de andere borst. Vrijdag was wel even confronterend, als je het voor het eerst ziet. Al moet ik zeggen dat het me niet tegengevallen is. Over het algemeen is het me niet tegengevallen, eigenlijk. Ik heb nog wel veel pijn, ik kan mijn linkerkant en linkerarm amper gebruiken, ik heb er nog weinig kracht in en alle wonden beginnen enorm te steken en te trekken als je een verkeerde beweging maakt.
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes & lief van Ineke dat ze hier steeds updates heeft geplaatst! :-*
Carenza Ik had al van Ineke vernomen dat je echo niet goed was. Wat vreselijk verdrietig… Ik heb zo voor je geduimd dat je alsnog goed nieuws zou krijgen. Ontzettend veel sterkte toegewenst, dikke knuffel!
Rhiannon Bedankt voor de tijdschriften, lief van je! Hub heeft ze meteen meegenomen naar het ziekenhuis, dus ik had volop leesvoer. Toch weer een stukje afleiding.
Jippie! Je bent weer terug, wat fijn! en ook goed te horen dat het je naar omstandigheden meegevallen is. Beterschap en ik hoop dat je snel aansterkt! :hug:
liefs maya
*** breekt in
Ha Jippie! Fijn dat je weer lekker thuis bent!
:-*
Mouse
is weer weg! ***
Jaa, jippie weer online!!! Welkom thuis!
Ik heb late dienst dus hou het kort…
xx
Jippie: super dat je er weer bent. Top dat je nog steeds positief bent zeg! Kan me voorstellen dat vrijdag zwaar was. Laat het ook af en toe tot je doordringen hè, wat er allemaal gebeurd. Het is niet niks… :hug:
(sluipt binnen)
Jippie Fijn dat het naar omstandigenheden goed met je gaat, ik heb veel aan je gedacht en ik hoop dat je gauw opknapt :-*
(sluipt weer weg)
@Jippie, wat fijn dat je weer thuis bent.
Hoop dat alles snel geneest.
Wat ben jij een kanjer zeg!! Kan niet anders zeggen.
@Rennic, ja alles goed, volgende week krijg ik de nekplooimeting, dus ben benieuwd, toch wel spannend allemaal.
Yes Jippie je bent weer thuis! Balen dat de pijn nog aanhoudt maar hopelijk merk je daar ook snel verbetering in! Fijn dat je wat ana de tijdschriften hebt gehad. Ze waren niet allemaal even nieuw maar alle afleiding is meegenomen. :-*
Gabby toi toi toi voor de komende poging!
Rachelle binnenkort al de nekplooi, dat scheelt weer wat in evt zorgen. Dan is het op naar de 20 weken, voor die tijd voel je de kleine waarschijnlijk al dat vond ik altijd heel prettig.
Carenza je hebt dus een datum gekregen. Tja ze ‘moeten’ dat geloof ik ook doen ivm mogelijke onstekingen of zo. Toch hoop ik dat het zover niet hoeft te komen en jullie nog op je eigen manier afscheid kunnen nemen van dit kindje. :hug:
Zo ik moet zo nog een hapje eten. Sinterklaasshoppen met mijn zusje en moeder is ietwat laat geworden. :shifty: En manlief is er ook net weer. Ik had Casper al een schone luier gedaan en de pyama en slaapzak aan dus hij kon lekker even een filmpje met hem kijken en tutten en dan wegleggen. :thumbup:
Oooh mensenkinderen ik word helemaaaaaal gek hier…er komen nieuwe buren en die hebben nogal wat plannen met het huis. Zijn al 3 avonden achter elkaar aan het boren, fresen, drillen en een kabaaaaal dat dat geeft! Overdag heb ik daar lak aan, dan kan ik Casper ook gerust in zijn kinderwagen leggen, een stuk lopen of bij een vriendin langs (kan zelfs vast evt wel haar sleutel lenen mocht het nodig zijn) om hem te laten slapen. Maar waarom um gotteswillen moeten ze nu PERSE om kwart over 7 precies als hij net in bed ligt en nog net niet slaapt beginnen met die herrie? :wall:
Het komt vast omdat ik hormonaal ook niet geheel in balans ben maar ik kan het even slecht trekken. Ik neig er zelfs al naar om kindlief maar even bij mijn ouders onder te brengen. Want als dit de hele week zo blijft is hij kapot voor het Sinterklaas is door slaapgebrek :shifty:
Bedankt voor het lezen van mijn klaagzang
heej jippie
wat goed dat je weer thuis bent. Gelukkig is je alles mee gevallen en knap je snel weer op :-* :hug:
liefs knuffeltje
Jippie: Jaah! Je bent weer thuis! Succes en sterkte met je herstel: :hug: :hug:
En nu op naar een goede uitslag van het weefsel!
hoi meiden,
@Jippie… fijn dat je er weer bent! Heb keihard aan je gedacht… wat een bikkeltje ben je1!
Hier even snel een ego-berichtje (zit op mijn werk, ahum)… had natuurlijk vandaag de controle… en het zag er weer netjes uit. Ik had 4-5 links en ongeveer 5 rechts, allemaal zo’n 14-15 groot. Voorlopig nog twee keer prikken en spuiten. Dan zaterdag weer terug voor de controle. Ze verwachten dat de eitjes dan zo’n 17 zijn en dat dan maandag de punctie zal zijn… Dus spannende dagen weer. Vooralsnog heb ik maandag en dinsdag vast vrij genomen. Dan heb ik daar geen zorgen meer over
Nu werken tot 18.00 uur… bleeeeeeeeee maar dan een paar (spannende) dagen vrij!
duimen duimen duimen
Denk aan jullie allemaal!
Gabby dat gaan zeker spannende dagen worden!! :thumbup: Succes!
Gabby Mooi aantal, hoor! Spannend!
Rachelle Alvast veel succes met de nekplooimeting.
Hopelijk heb je een mooie uitslag, maar daar gaan we wel vanuit.
Carenza Hoe gaat het vandaag met je? Wat een dreun, hè? Wij hebben in april een MA gehad, zoiets vergeet je nooit weer. En het waren jullie laatste cryo’s ook nog eens, dus dat is wel heftig. Hele dikke knuffel en sterkte! Ik denk aan je! :hug:
Ineke Je bent een topmeid! Ik vind het zo super van je dat je zo met ons meeleeft en hier updates hebt geplaatst, terwijl je zelf ook genoeg aan je hoofd hebt. Bedankt voor de mooie kaart!
Ik kan nog niet zulke lange stukken typen, mijn linkerarm werkt niet echt mee. Als ik die te lang omhoog hou of typ, dan tintelt hij de rest van de dag. Dus zo nu en dan even een kort berichtje totdat het weer wat beter gaat. Maar ik lees wel mee, hoor!
He Jippie, graag gedaan hoor! Ik zal je even mailen zo!
Liefs voor allen.
Hier natuurlijk geen nieuws. Zenuwen beginnen toe te nemen. Zware dagen op het werk gehad…en dat kost me dan veel energie. Gelukkig begrip al om hoor maar blijft lastig richting de patienten natuurlijk.(kan moeilijk tegen iemand zeggen wanneer hij uit zijn dak gaat dat hij er mee moet stoppen omdat ik het nu niet trek en waarom niet. Alhoewel, misschien had dat relativerend gewerkt. Heb hem vandaag wel vertelt dat ik ook niet goed geslapen had vanacht n.a.v. zijn gedrag). Sorry, klinkt wat wazig allemaal he?
Nah. nog 1 dagje. Heb maandag nog vrij geregeld.
xx
Gabby, goed aantal. Daar zitten zeker een paar goede tussen!!!
Duim voor je. :thumbup: