IVF/ICSI deel 14

Carenza wat oneerlijk :cry: :cry: :cry: Ik had toch positief nieuws verwacht…sterke meis :hug:

Jippie, dikke :hug:

Carenza … 3 jaar geleden was dat precies ook ons verhaal; ik herken je verdriet en machtelossgevoel… heel veel sterkte de komende tijd.

Wij zijn vandaag naar de kliniek geweest. Was gister ongi geworden; dus we zijn weer stap verder. Heb een tweede injectie erbij gekregen, en vrijdag de 4e moeten we weer langs. Het wordt nog spannend of we het deze ronden gaan halen. Het lab gaat de vanaf de 15e dicht ivm de feestdagen…Als ik dat zorgverzekeringsverhaal goed begrijp en deze poging zou mislukken hebben wij dus nog grote pech (2009)…

Flink afwacht dus…

Oooh Carenza meid…ik voel je verdriet hier mee. Ik weet niet hoe het voelt om te zien dat je kleine het niet meer doet en dat je een miskraam gaat krijgen, maar ik weet heel goed hoe het is als het gewoonweg niet lukt om een tweede te mogen krijgen.

Wij zijn nu alweer 11 maanden gestopt en nog elke dag verlang ik naar een tweede en ik ben bang dat ik dat mijn hele leven zal houden…het slijt maar zal nooit over gaan.

Probeer het een plaatsje te geven hoe moeilijk dat ook is…ik weet dat het lukt, maar nu is het nog even niet de tijd daarvoor. Ga eerst dit verdriet verwerken en neem je tijd daarvoor…ik hoop echt voor je dat je lichaam het vruchtje zelf afstoot.

Meis dikke knuffel van mij… :hug:

Lieve Carenza, een hele, hele dikke knuffel van mij voor jou en je naasten!..geen woorden voor, zo oneerlijk en zo niet te snappen. (wederom…). :cry: :hug:

Met Jippie gaat het vandaag weer wat beter. Is zelf al even naar het toilet geweest etc. Morgen gaat waarschijnlijk de laatste drain er uit en mag ze misschien naar huis!

Ook de pijn is vandaag wat minder dan gisteren.

Gelukkig dus een betere dag. Ook is ze als het goed is vandaag met medicatie begonnen om de ongi op te wekken. Een iets ander protocol maar een poging van start gegaan dus! Duimen!!

Voor Jippie: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!!

Dat doen we zeker voor haar!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hoi dames,

@Carenza. neeeee… ow shit… wat verdrietig…lieffie…helaas weet ik precies hoe je je voelt… sterkte met het verdriet.

@Ineke… hopelijk gaat het met jou snel ook de goede kant op… lief van je Jippie updates…

@Jippie … we missen je hier… hopelijk snel weer thuis en snel opknappen… sterkte want het is echt heftig!

@Corien… je gaat het vast en zeker redden voor de 15e…

@Rhiannonn en Mloes… hoe is het met jullie ?

@alle anderen… denk ook aan jullie!

Hier ben ik vrijdag begonnen met de Puregon erbij. Nu op naar donderdag 3 dec… voor de eerste echo-controle. Hopelijk groeien er nu iets meer dan de vorige keer… maar ook weer niet teveel…spannend!

Dus donderdag meer berichten!

Carenza, nee!! zit stilletjes te vloeken hier voor mijn computer, wat kan het leven toch hard zijn. Ik schrik er enorm van. Wat een verdriet zullen jullie hebben… Een heel erg dikke knuffel voor jou en je hubbie :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ineke, thanks voor de updates van Jippie. Fijn te horen dat het naar omstandigheden goed gaat.

Jippie, dikke knuf! :hug:

Ik reageer binnenkort uitgebreider. Ben net een lang weekend weg geweest met mijn liefje en wilde even snel bijlezen, kl*te dat er weinig nieuws bij zit om vrolijk van te worden.

x maya

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie steun en lieve woorden. Het doet pijn om in dit hoekje te komen, ik zit dit echt met tranen te schrijven. Hoe anders was het nog vorige week, toen ik nog volop op mijn roze wolk zat ondanks de eerste waarschuwing. Ik denk dat ik voor mijn eigen gezondheid even afstand neem. Ik zal heus nog wel lezen hier, dat kan ik niet laten, maar hoe blij ik ook ben voor Rhiannon en mloeska, ik had er zo graag bijgezeten. Samen delen, vanaf het begin. Maar voor mij is het gestopt.

Ineke, mijn duimen blijven voor jou draaien, ik hoop op een wonder voor je!

Jippie, ik ga natuurlijk in jouw topic ook bijlezen.

Dores, Angelbaby, Maya, Nikita, Rhiannon, mloeska, Rennic, en alle andere namen die ik ongetwijfeld weer ga vergeten, vergeef mij, het ga jullie goed, op welk pad jullie ook terecht komen.

Bedankt bedankt bedankt voor alle lieve steun. Ik kan het niet genoeg zeggen. Jullie weten niet hoeveel het voor me heeft betekent in moeilijke tijden. :-* :-* :-*

Tot in andere topics. Met een traan sluit ik af. :frowning:

Carenza, ik denk dat we allemaal het begrijpen. Ik zit weer met tranen jouw verhaal te lezen. Nogmaals: héél veel sterkte, uit het uiterste puntje van mijn hart: :hug: :hug: :hug: !

Maya, wat fijn een weekendje weg :smiley: .

Jippie: :hug: :hug: :hug:

Ineke: :hug: :hug: :hug:

En hoe is het met de andere dames???

Rhiannon en Mloes?

Corien: hopelijk mogen jullie mee doen deze ronde :pray: !!

Gabby, voor jou donderdag een spannende dag!! Ik hoop voor je dat er een paar hele mooie tussen zitten!

Meiden, ik draai mijn duimen suf voor jullie!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Liefs.

Carenza, doe vooral wat goed voor jou voelt, of in ieder geval zo goed mogelijk… weet na mijn miskramen dat je je dan even helemaal nergens thuis kunt voelen hier op het forum. Misschien wel bij ‘vlinderpraat?’.

En dan blijf ik de naam van dit forum ook zo vervelend vinden af en toe…

Heel veel liefs van mij hoor!

Nog even geen contact met Jippie gehad. Gisteren mocht ze helaas toch nog niet naar huis. Hopelijk is ze vandaag terug gekomen.

Met mij gaat het niet zo geweldig. De dag van de uitslag komt er nog aan…er zullen onrustige cellen worden gevonden, maar hoe onrustig?

We hebben er in het weekend ook weer over gehad. En die film van ‘komt een vrouw bij de dokter’, draagt daar dan ook toe bij dat voor ons toch nog steeds op de voorgrond staat, natuurlijk, mijn gezondheid.

Voor mij/ons is het wat dat betreft toch alleen maar mogelijk (eerst de uitslag nog helemaal afwachten natuurlijk, maar wanneer dat toch verder goed blijkt) door mijn zieke eierstokken te laten verwijderen…

geen kindje/gezinnetje voor ons… :cry:

Carenza, nog een dikke knuffel van Jippie, ze vroeg speciaal naar je…

Helaas is ze nog niet thuis. De drain is er nog niet uit. Ze hoopt nu op woensdag.

Maandag zullen ze de uitslagen krijgen. Hopen dat de klieren in de oksel schoon zijn! Zo niet, moet ze weer geopereerd. Hopen natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn!!!

liefs

Ineke

Carenza ook van hier een dikke :hug: ik weet alleen hoe het is om miskramen te krijgen en daar was ik altijd al helemaal van ondersteboven. Dat is al vreselijk genoeg maar om dan ook afscheid te nemen van die intense wens voor een tweede is vele malen zwaarder. Bij Freya hebben ze geloof ik ook een stuk forum waar het gaat om geen kindje erbij wellicht dat je je daar wat beter bij voelt en meer herkenning kunt vinden?

He gats Jippie nog niet naar huis. Hopelijk vandaag dan wel, want er is niets zo fijn als je eigen huis en je eigen bed. Duimen draaien nog steeds voor goeie uitslagen.

Geldt net zo goed voor jou Ineke! :pray:

Hier gaat alles geloof ik wel goed. Baal met de dag wel meer dat ik niet dat luikje heb, maar ik kan er niets mee. Het zijn eigenlijk altijd verlengde wachtweken en daar kan ik gewoon slecht tegen. En dan nog vind ik dat ik niets te klagen heb, want het resultaat van de eerste wachtweken is zo goed. Dan zoek ik soms maar even mijn steentje op om onder te kruipen :shifty:

Ben een tijdje niet geweest dus moest een hoop bijlezen :shifty:

Rhiannon en Mloeska van harte gefeliciteerd!! Hopelijk hebben jullie over een maand of 8 een prachtige baby in jullie armen.

Carenza,

:hug: :hug: :hug: Ontzettend veel sterkte…

Jippie,

Ik duim heel hard voor je dat alle uitslagen goed zijn en dat je drain er snel uit mag :pray: :hug:

Ineke,

Ook voor jou duim ik voor een goede uitslag :pray:

Gabby,

Succes met jullie nieuwe poging. Ik hoop dat jullie een mooi aantal eicellen hebben en dat deze poging dan eindelijk mag aanslaan.

Carenza,

Meis ik voel met je mee en ik weet precies hoe je je voelt…heb 11 maanden geleden in precies hetzelfde schuitje gezeten.

Meis neem maar afstand en probeer een andere afleiding te vinden…je zal vast net zoals mij hier wel weer eens mee komen schrijven, maar het blijft moeilijk hoor!!

Elke keer als je leest dat er iemand zwanger is ben je blij voor diegene maar voel je je eigen pijn weer…hoop met heel mijn hart dat het bij jou ook gaat slijten.

Heel veel sterkte de komende tijd… :hug: :hug:

ik word met de dag beroerder… hoort dat???

en me buik groeit ook al…

Carenza: :hug: :hug: :hug: Ik zit echt te huilen als ik dit lees. Ik heb (gelukkig) geen ervaringen met miskramen en al helemaal niet met moeten wachten op een miskraam. Het lijkt me vreselijk! Ik leef zo met je mee meid. Begrijp het heel goed dat je afstand wilt nemen. Je bent altijd weer welkom!

Mloeska: ja dat hoort. Tot nu toe was je vooral misselijk van de hormonen die je gebruikt hebt en die versterkt met je eigen hormonen, maar vanaf ongeveer 6 weken heb je zoveel hormonen van jezelf in je lijf dat het vanaf nu los kan gaan met de kwaaltjes… :silenced:

ik ben misselijk geweest tot tijdens de keizersnede :shock:

Lees: ik heb overgegeven zelfs nog tijdens de keizersnede :shifty:

Ik hoop voor jippie dat ze woensdag naar huis mag. Thuis is toch altijd het fijnst! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hallo allemaal,

Heb me al heel lang niet meer laten zien en heb ook al 15 bladzijdes gemist geloof ik.

Ik dacht de laatste 5 minuten van mijn werk, even op het forum kijken.

Ik kreeg ineens een schok toen ik het berichtje van Carenza zag, potverdorie meid, wat een klte nieuws. Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen dit berichtje te schrijven.

Je bent eindelijk zwanger na die rotpogingen en denkt dat het goed zit en dan krijg je dat te horen. Pfff wat oneerlijk allemaal.

Ik wens jou en je naaste heel veel sterkte op dit verdriet te verwerken.

Ik denk aan je :-

En alle andere, ik ga vanavond of morgen even alle pagina’s bijlezen zodat ik weer up to date ben.