Balen, zeg… Hopelijk ben je inmiddels gebeld!
Sophie Ik hoop dat je goed nieuws hebt, ik zit al helemaal in spanning!
Ja ik heb goed nieuws. Er zijn 8!! levende zaadcellen gevonden. En dit is genoeg voor hun om verder te gaan met de zoek-icsi…
We hebben nu 4 september de intake al voor de icsi…dus het balletje gaat nu rollen :dance: :dance: :dance:
Yeeaaah, goed zeg!!! Zijn die zaadcellen ook ingevroren of verwachten ze de volgende keer weer levende zaadcellen? Wat goed nieuws, ik ben erg blij voor jullie! Wanneer mag je met zoek-ICSI beginnen, in september/oktober al of kom je dan ook eerst weer op een wachtlijst?
we horen 4 september het behandelplan…en nee ze hebben de zaadjes niet ingevroren!! maar de arts dacht dat het volgende keer wel weer raak was
we zijn zo blij…en hadden dit niet verwacht :mrgreen:
wat een fijn nieuws Sophie ! :dance:
Sophie: wat een goed nieuws!!! :dance:
Sophie wat een goed nieuws! Ik hoop voor je dat jullie snel mogen beginnen!!
Angelbaby ons M.anon doet het super goed en heeft daar straks een groentehapje gehad half potje en toen was het huilen geblazen omdat ze meer wilde dus toen heb ik maar gelijk de fles er achter op gegeven en toen was ze tevreden. Heel potje durf ik nog niet vind de flessen nog even belangrijker ze is tenslotte nog geen 6 maanden dus het is nog geen moet! Maar verder gaat alles goed hier hoor! En wat een bevallings verhaal zeg hier ging het ook niet vanzelf maar bij jou was het wel heftig als ik het zo lees zeg.
Ik wens jullie heel veel sterkte en succes meiden en hopelijk hebben jullie snel jullie wondertjes in jullie armen!
Ik kom af en toe nog even spieken als jullie het goed vinden?
Groetjes,
Kletsmiep
He Sophie, wat een super nieuws!!! :dance: :dance:
Ben helemaal blij voor jullie! Ben benieuwd hoe nu alles verder gaat!
Marka, nee heb helaas niet het gevoel dat ik zwanger ben, hoop het alleen
Ben steeds bang dat ik alles verkeerd doe en dat het daardoor niet goed gaat, erg onzeker zeg maar! Als ik een kop koffie pak denk ik, heb ik er niet al teveel gehad! en dat ook met eten en zo…
Ben de laatste paar dagen ook echt iets van twee kilo aangekomen door al het eten wat ik doe! Heb de hele tijd zin in lekkers.
Ik maak me ook gewoon veel te druk, maar ja, het idee dat je alles voor niks hebt gedaan is niet niks. Moet er op dit moment niet aan denken om alles weer opnieuw te doen, terwijl vele van jullie er al meerdere achter de rug hebben.
Het vergt toch wel veel van je lichaam en je geest!
Nou sorry voor het gezeur!!!
Groetjes,
Rachelle
Sophie goed nieuws zeg!! Enne…het is zo september!
Nu heb ik een vraag…wat is zoek-ICSI?
Trouwens welkom Gaby! Bij ons duurt het ca 3 maanden. Ik zit in Arnhem/Utrecht.
Ik heb helaas geen ervaring met cryo’s…was nooit goed genoeg.
Zal nu wel mooi zijn…dan hebben we nog een extra kans!
Rachelle, het is zo herkenbaar jouw gevoelens! En het duurt nog zo lang. Succes!
Marka, dat kan inderdaad heel goed van de progestan zijn die zwangerschapstekenen…zo zie je maar wat die hormonen allemaal doen met je.
Ik ben nu 1 week de pil aan het slikken en mijn borsten zijn groter en zelfs een beetje gevoelig… :mrgreen: Wist niet dat dat met de pil ook gebeurde??? Herkennen jullie dit?
Mijn hubby is momenteel trouwens niet helemaal lekker. Verkouden en grieperig zegt 'ie :? Nou lekker, over 2 weken hebben we de zaadtest…heb er niet zo veel vertrouwen in op deze manier… :?
Nou ik ga weer ff relaxed op de bank.
Fijne avond
Rennic Het is niet zo erg dat je vriend ziek is, maar hou wel in de gaten of hij koorts krijgt. Dit kan namelijk een negatief effect hebben op de zaadkwaliteit. Hub heeft 2-3 weken voor de ICSI-behandeling een week lang koorts gehad met als gevolg dat er in de eerste lozing helemaal geen bewegende zaadcellen zaten en in de tweede lozing hebben ze met moeite tien kunnen vinden. Terwijl we normaal tussen de 5 en 20 miljoen zitten. Hou het dus even in de gaten voor de zekerheid!
Rachelle Je niet te druk maken, hoor! :-* Wat je nu eet kan in principe nog geen kwaad, omdat er nog geen verbinding is tussen jou en het kindje, mocht je zwanger zijn. Maar ik snap je wel, want ik neem in de wachtweken ook geen rauw vlees, brie, alcohol, enz. Verder mag je ook alles gewoon doen, dus je niet teveel zorgen maken.
Kletsmiep Leuk dat je meeleest en even laat weten hoe het met jullie gaat.
Dus nog niet besloten of je wel of niet de mm weer ingaat voor een tweede kindje?
Marka Hoe laat wordt je morgen gebeld en hoe laat is de terugplaatsing als het doorgaat?
Spannend, ik ga voor je duimen!
Sophie Het goede nieuws aan het vieren?
Hoe is het met alle andere meiden?
Sophie… :dance: :dance: :dance:
Wat een geweldig goed nieuws…!
Hier nog steeds erg… :shifty: :shifty: :shifty:
Hub is ontzettend… zenuwachtig!!! Hij is al heel de dag druk! Ben ik niet van hem gewend! Hij is nooit zo druk…!
Ik vroeg hem om rustig te doen en toen zei hij dat hij een heel druk en rusteloos gevoel van binnen had en dat ie niet wist waardoor het kwam.
En toen zei ik: “duuuh!!! je bent zenuwachtig voor morgen!”
Oja, zei hij, “zou het daardoor kunnen komen?”. En toen hij dus wist waardoor het “zou kunnen komen” werd hij al iets rustiger.
Mannen… :snooty: ze voelen iets en weten niet eens waar dat gevoel vandaan komt, laat staan benoemen!!!
En wij zitten aan de hormonen…??? :think:
Jippie, tussen half 9 en half 10 krijgen we een telefoontje en als het goed nieuws is dan pas krijgen we te horen hoe laat we mogen komen voor de tp
Nog 1 nachtje… :shifty: :shifty: :shifty:
Mijn hubby is momenteel trouwens niet helemaal lekker. Verkouden en grieperig zegt 'ie Nou lekker, over 2 weken hebben we de zaadtest....heb er niet zo veel vertrouwen in op deze manier........
In de gaten houden of hij koorts heeft en een paracetanol laten nemen
Moest mij man ook :wink: [/quote]
Marka
succes vandaag, hopelijk hebben jullie een tp!!
Rachelle
spannend hoor die wachtweken, wanneer is je testdatum??
Rennic
ja het vliegt zo voorbij, vrijdag nog 5 weken, kunnen we nog even aan het idee wennen hihi we hadden er niet meer op durven hopen!!
bij zoek-icsi gaan ze nog beter zoeken hihihihi naar de zaadjes…dus met 2 laboranten intensief op zoek naar zaadjes en elk mm af voor iets levends
Jippie
ja we gaan morgen even uit eten en we gaan maandag op dinsdag even lekker een nachtje weg met z’n tweeën, lekker luxe alles erop en eraan
moet toch leuke dingen hebben om naar uit te kijken hihihi
Schaap
je tweede wachtweek zit je nu spannend meid
Angelbaby en Ikke en Kletsmiep dank jullie wel :-* :-*
fijne dag allemaal straalt helemaal :mrgreen:
zijn ze niet goed ontdooit meis??
Marka sterkte meis een dikke :hug: :hug: :hug:
Jippie Inderdaad we zijn er nog niet aan uit maar vind het wel erg moeilijk weer die molen in te moeten gaan. Dus we bekijken het nog even aan. Want ze is nog klein natuurlijk he!
@Marka wrote:
Beide niet goed ontdooit? Balen zeg!
(hoop stiekem dat het betekend dat je baalt dat je nog niet gebeld bent )
Ohw Marka echt balen…
Veel sterkte :hug: