:dance: Maya. Dat is al goed nieuws. succes morgen met de tp!!
En inderdaad hopelijk is er over 3 weken voor jullie alle 3 goed nieuws!!!
Bij ons was het gesprek prima. Zaadkwaliteit was niet supergoed, maar goed genoeg voor IVF/ICSI. Jammergenoeg wordt het wel verschoven naar januari 2010! Ze zitten met kerst/oud en nieuw dicht dus tja dan wordt er natuurlijk niks gepland. Grappig is wel dat we met Jorn in precies dezelfde tijd zaten. Dus wie weet…
Klein voordeeltje…kan met de feestdagen nog lekker wijntje drinken maar had natuurlijk liever in een andere situatie willen zitten!
Maja, Jippie en Danielle… :thumbup: :thumbup: :-*
Rennic Fijn dat de zaadkwaliteit goed genoeg was. Hebben jullie aan het einde van het jaar nog een zaadonderzoek, of gaan ze ervanuit dat het over een paar maanden weer helemaal “goed” is en de koorts geen invloed meer heeft? Balen dat jullie pas in januari weer mogen beginnen!
Hopelijk een goed teken dat de behandeling van Jorn omstreeks dezelfde tijd was, wie weet ben je van een tweede kindje dan ook in september uitgerekend!
He meiden, terug van vakantie!
Maya, heel veel suc6 vanmiddag. Wat lijtk me dat vreselijk zo naast de telefoon te moeten zitten…pfff. maar gelukkig met goed nieuws!
Heb heel snel alles even doorgelzen. Moet er nog even inkomen wie waar zit in het traject zeg maar…(pff…klinkt weer zo klinsch!).
Purple en jippie, vrijdag een punctie!! Ook zo spannend.
Hier op dag 5…op dag 3 had ik mogen komen voor en cyclusanalyse maar die afstand vanuit zuid-frankrijk was me te groot! Volgende maand dan maar.
Heerlijke vakantie gehad. Eerste paar dagen altijd wat moeilijk omdat je perse wilt genieten en dat natuurlijk niet zomaar lukt…maar uiteindelijk gelukkig wel. Helaas dus wel weer ongi, maar had niet anders verwacht.
Nou, zal mijn mailbox es even lezen/legen.
liefs
Ineke
Ineke Ik heb morgen de punctie, Purpled waarschijnlijk vrijdag. Fijn dat je er weer bent. Zomaar ineens de knop omzetten en genieten lukt vaak niet, heeft even tijd nodig. Is ook logisch natuurlijk. Thuis ben je met zoveel dingen bezig. Jammer dat cyclusdag 3 net nog in de vakantie viel. Dus nu pas de volgende ronde voor verder onderzoek?
Maya Succes & veel plezier met de terugplaatsing. Ik ben daar ook nooit zenuwachtig voor, ik vind het een bijzondere ervaring. Hopelijk mogen wij vrijdag ook twee embryootjes ophalen!
Purpled Moest jij nou morgen weer voor een fm? Hopelijk kan de punctie eindelijk gepland worden!
Zal wel, die van 14-15 mm zijn vast doorgegroeid.
Sophie Hoe is de intake gegaan? Heb je een startdatum gekregen?
Kom je hier ook weer eens kletsen? Al een poosje niet meer gezien!
Suc6 dan morgen!!
Ik sta (als het goed is) nu op de wachtlijst van 3 maanden. In de tussentijd moesten we bloed laten prikken en widen ze nog een cyclusanalyse doen omdat ik in eigen cyclus ga doen.
Had bij de intake bijv. al op dag 12 een eitje van 18mm. Wel goed dat ze er goed zicht op willen krijgen en nog even aanzien of alles oke gaat m.b.t. de hormonen, slijmvlies etc. Gaan dus uit van ongeveer dec. de 1e poging.
Maya
super hoe is je terugplaatsing gegaan?
Jippie
morgen de punctie spannend hoor
Purple
jij ook deze week de punctie
hopelijk over 2 weken 3 zwangere dames erbij :dance:
Wij hebben eindelijk de intake gehad nu…we mogen in week 6 2010 beginnen. We hebben namelijk mijn cyclus doorberekend en in die week konden we nog voor zoek icsi gaan. Eindelijk een datum om naar uit te kijken!!! We moeten voor die tijd nog naar een informatie avond en een start gesprek, ongeveer een maand voor het begin!!
Dus nog maar 5 maandjes wachten en dan hebben we eindelijk kansen :mrgreen:
Nu gaan we proberen levende zaadjes in te laten vriezen, dat we straks tijdens de punctie er niet achter komen dat we geen levende zaadcellen hebben…Dat was wel erg fijn meegedacht. Zo hebben we meerdere kansen op levend zaad.
Sophie,
Fijn dat jullie nu een datum hebben. Hopelijk gaat alles dan voorspoedig en mogen jullie in september 2010 een kindje in jullie armen sluiten.
Ineke,
Fijne vakantie gehad dus gelukkig. Nu dus gaan aftellen naar december. Hopelijk kunnen jullie dan inderdaad starten.
Jippie,
Ik heb zeker weten de punctie vrijdag. Ze hebben me er gisteren over gebeld. Snap ook niet helemaal waarom ze geen fm meer doen tussendoor. Ik hoop dus maar dat alles vrijdag netjes gegroeid is. Jij succes morgen bij de punctie. Hopelijk valt het allemaal mee en zitten er 5 mooie eitjes in je follikels
hi meiden, ik zit erop hoor, het wachtbankje . vanmiddag zijn onze laatste eskimootjes teruggeplaatst. Ze zeiden eerst dat ze er maar een zouden terugplaatsen, maar daar hebben we een stokje voor gestoken. Volgens die vrouw stond er op mijn dossier dat ik er maar eentje wilde, maar we hebben even vriendelijk uitgelegd dat dat echt niet het geval is. Gelukkig kon ze de andere er toen ook nog bij doen. Eentje was goed van kwaliteit (cavitatie), de ander minder. Nou ja, maakt niet uit, het wordt er niet meer of minder spannend van.
Ineke, weer terug van vakantie, gezellig :mrgreen: . Hopelijk ben je lekker uitgerust. Volgende maand cyclusanalyse dus en dan december het echte werk, spannend hoor!
Sophie, jullie ook eindelijk op de wachtlijst! :thumbup: Vijf maanden is wel lang zeg, poeh! Maar nu heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken. :thumbup:
Jippie, heel veel succes en sterkte morgen :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt en natuurlijk duim ik voor een mooie oogst! En dan vrijdag gezellig bij mijn op het wachtbankje 8)
liefs maya
fijn maya dat je op het bankje zit
ja 5 maanden lijkt lang, maar ja feestdagen zitten ertussen, we gaan nog op vakantie weekendjes weg enzo dus vliegt vast zo voorbij :mrgreen:
Sophie Wat fijn dat je nu eindelijk een startdatum hebt. Maar jeetje, wat duurt dat nog lang! Ik had zo gehoopt dat je dit jaar nog kon starten, maar helaas… Wel een goed idee om van tevoren zaad in te vriezen, dan ben je in elk geval zeker dat er bruikbaar zaad is als je de punctie gehad hebt. Want geen zaadcellen als je net de punctie achter de rug hebt, is geen leuke verrassing weet ik uit ervaring.
Maya Dus twee emmies terug, goed zeg! Zeker met cryo’s zou ik er twee laten terugplaatsen, de slagingskans is toch iets lager dan met verse embryootjes. Hopelijk blijft er nu in elk geval eentje plakken! Wordt nu wel eens tijd, hoor! Sterkte met de wachtweken! Hopelijk komen Purpled en ik je snel vergezellen.
Purpled Oke, dus niet meer voor een fm. Maakt ook niet uit. Want je follikels groeien toch wel door, dus dat komt goed. Die van mij groeiden op volle snelheid, zo’n 2 mm per dag. In drie dagen tijd was er 6 mm bij gekomen. Dus dan zijn die van 14-15 mm vrijdag vast groter dan 20 mm. En je baarmoederslijmvlies was maandag al dik genoeg?
Als ik me morgen weer wat goed voel, laat ik weten hoe het gegaan is. Even afwachten hoe erg ik deze keer ga reageren op de morfine, meestal ben ik een dag uit de running. Vorige keer viel het mee, morgen hopelijk ook. Wel duimen, hoor! :thumbup: :thumbdown:
Jippie succes morgen! :thumbup:
Maya geweldig!! Nog even alleen op het wachtbankje en dan komen jippie en Danielle er gezellig bij! Kunnen jullie elkaar mooi bezig houden
Sophie, dus jij moet ook nog lang wachten. Maar je hebt in ieder geval een datum!
Ineke, weer terug van vakantie. Lekker gehad?!
Hopelijk mag je dit jaar dus nog starten!
Jippie, hoe is het gegaan? hopelijk heb je niet teveel last van de morfine. Ik duim voor goed nieuws! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
De punctie is goed gegaan. Eigenlijk geen centje pijn gehad, gelukkig reageer ik deze keer wat minder heftig op de morfine. Ik ben nu nog wel duizelig en als ik te lang rechtop zit, dan word ik behoorlijk misselijk. Maar al met al is het me meegevallen. En er zijn vijf eicellen gevonden!
Vrijdagochtend worden we tussen 9 en 10 u gebeld of er bevruchting is. De terugplaatsing is dan aan het einde van de ochtend of begin van de middag. Gaat weer spannend worden, maar we hebben er wel vertrouwen in.
Ga ik nu maar weer even plat, kom later weer wat uitgebreider reageren.
Bedankt voor alle lieve berichtjes en het meeleven! :-*
vijf eicellen, superoogst!! :dance: daar moeten wel een aantal mooie emmies uitkomen. Rust lekker uit!
liefs maya
@Jippie wrote:
De punctie is goed gegaan. Eigenlijk geen centje pijn gehad, gelukkig reageer ik deze keer wat minder heftig op de morfine. Ik ben nu nog wel duizelig en als ik te lang rechtop zit, dan word ik behoorlijk misselijk. Maar al met al is het me meegevallen. En er zijn vijf eicellen gevonden!
Vrijdagochtend worden we tussen 9 en 10 u gebeld of er bevruchting is. De terugplaatsing is dan aan het einde van de ochtend of begin van de middag. Gaat weer spannend worden, maar we hebben er wel vertrouwen in.
Ga ik nu maar weer even plat, kom later weer wat uitgebreider reageren.
Bedankt voor alle lieve berichtjes en het meeleven! :-
dikke :- voor jou!
rust maar lekker ff uit meid is een drukke en spannende week voor jullie ik duim me suf :thumbup: voor net zo;n mooi broertje of zusje voor jullie prachtige mooie lieve eigenwijse :inlove: dochter
breekt weer uit*
Jippie
wat een mooie oogste!!! ik ga meeduimen voor een goede bevruchting en een terugplaatsing op vrijdag
Jippie, dat is heel mooi! Ik duim ook hard mee dat er mooie emmies ontstaan!
:-* Nicole
Jippie,
5 eitjes, goed zeg! Hopelijk verloopt de bevruchting voorspoedig
Ik word ondertussen behoorlijk zenuwachtig. Ben zooo bang dat er bij ons geen eitjes gevonden gaan worden of dat er bijvoorbeeld maar één eitje gevonden wordt en dat de bevruchting niet goed gaat… Morgen zullen we het weten.
Goed zeg jippie! Wat spannend inderdaad. hmmm. bij ons zal het hooguit om 1 eitje per keer gaan… :think: de keren in eigen cyclus in ieder geval.
Purbled suc6 morgen!! en Jippie natuurlijk ook bij de telefoon. Moet toch goed komen?
Maya, heel veel suc6 op het wachtbankje! Hopen dat het nu eindelijk es ‘wachtkamer bij de verloskundige!!!’, mag worden.
Zo, net klein uurtje gesport. Nu even bakje koffie dan toch echt de strijk wegwerken, eten koken en weer werken!
Heb ik ook nog es vanuit een impulsieve actie onze manager een kritische mail gestuurd…wordt altijd wat cynisch wanneer ik niet zo lekker in mijn vel zit…oeps! maar ja, sta wel achter de inhoud.
Purpled Ik snap je gevoel helemaal! Ik was helemaal niet zenuwachtig voor de punctie zelf, maar wel vanwege het aantal eicellen. Ik was zo bang dat er maar 1-2 eicellen zouden worden gevonden, omdat we de vorige keer in verhouding weinig eicellen hadden. Uiteindelijk zijn er iets meer follikels aangeprikt en kwamen we toch nog op vijf eicellen uit. Dat had de gyn ook niet verwacht. Maar de vorige keer had je toch ook mooie embryootjes (of was het er één?), ondanks het lage aantal eicellen? Dus dat moet goed komen, hoor! Hoe laat heb je morgen de punctie?
De punctie zelf was niet pijnlijk, hooguit wat vervelend zo nu en dan. Maar ik heb wel veel last van napijn! Ook nu nog buikpijn, dat heb ik niet eerder gehad. Aan de linkerkant zat één follikel die niet mee wilde werken. Elke keer bij het aanprikken, schoot de eierstok weg. Dus dat moest een stuk of 6x over en met behoorlijk veel geweld. :? Nou ja, maar een beetje rustig aan vandaag!