IVF/ICSI deel 14

Jippie, niet slecht hoor deze score. En die van 10 groeien ook nog mooi door! Succes morgen en ik ben benieuwd!

Purpled, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Was het gezellig? En ook jij gaat de goede kant op! ook succes morgen!

Maya, Wanneer is bij jouw nu de tp van de cryo’s? Dinsdag toch?

Spannend allemaal!

Hier nog geen ongi in zicht. Morgen naar de gyn voor een gesprek hoe nu verder en dan horen we ook hoe de kwaliteit van hubby was voordat hij koorts kreeg.

Nou ik ga me ff klaarmaken voor een buurtbbq! Lekker weertje :thumbdown: :mrgreen: 8)

Rennic Balen dat je nog steeds niet ongesteld geworden bent. Maar op zich wel logisch, omdat Lucrin je eigen lichaam helemaal stillegt. Dus dan zal het wel een poosje duren voordat het weer opgepakt wordt. Zal wel een Primolut-kuur worden om het op te wekken, denk ik. Ik ben benieuwd naar de uitslag van het zaadonderzoek. Hopelijk waren de aantallen goed genoeg. Krijg je dan ook te horen wanneer jullie weer mogen beginnen?

Maya Kreeg je nou morgen het telefoontje of het ontdooien goed is gegaan, of dinsdag pas?

De duimen draaien hier volop!

Purpled Jij hebt morgen ook weer een fm, toch? Hopelijk heb je nu 7 mooie grote follikels en kan de punctie voor woensdag gepland worden. Zie je er ook tegenop?

Rachelle & Gabby Hoe gaat het met het spuiten? Komen jullie ook weer meekletsen?

Hoe is het met alle andere dames?

Wij hebben morgenochtend de tweede fm. Ik ben heel erg benieuwd. Het vreemde is, dat ik mijn buik minder voel dan vorige week. Maar ik neem aan dat die vier follikels in elk geval doorgegroeid zijn en hopelijk zijn er nog een paar bijgekomen! Wel spannend weer.

Ha jippie wat grappig dat we nu echt bijna gelijk op gaan. Ik heb ook morgenochtend een fm. Hoe laat moet jij? Ik moet er om kwart voor negen zijn. Spannend. Ik heb wel het idee dat het daar binnen een beetje goed groeit want mijn linker eierstok (die toch al erg gevoelig is) doet best wel eenbeetje zeer. Ben wel een beetje zenuwachtig voor de punctie. Hoewel het me de vorige keer erg is meegevallen heb ik dit keer aan beide zijden follikels en de vorige keer maar aan één kant. Dus dit keer zal wel wat pijnlijker worden ben ik bang. Ik hoop alleen maar dat één van de twee leukere gyn’s er is bij de punctie want der is er ook één bij die ik echt niet mag :thumbdown: (dat was dus ook de gene die mij deze poging 30 ml gonal had voorgeschreven :thumbdown: ).

Jij ook zenuwachtig voor morgen? Ik hoop dat er bij jou ook wat meer follikels zijn doorgegroeid.

Rennic,

ja het was heel gezellig hoor. Weinig mensen alleen. Veel mensen waren ziek (mexicaanse griep).

Jij morgen naar de gyn dus. Ik ben benieuwd wanneer jullie nu weer kunnen beginnen.

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties :-*

Purpled Grappig dat we zo gelijk opgaan. Al zal jij de punctie vast woensdag al hebben en ik donderdag of vrijdag pas. Maar we kunnen elkaar in elk geval steunen tijdens de wachtweken (als er hopelijk mooie embryootjes ontstaan). Ik moet om 11.10 u voor de fm.

Een punctie aan beide kanten hoeft op zich niet pijnlijker te zijn. Hangt er een beetje vanaf hoe je eierstokken liggen en hoeveel follikels er zitten. Met de fm vrijdag lag mijn linkereierstok verder weg, waardoor ze heel erg met het echoding moest duwen. Dat was behoorlijk pijnlijk, omdat ze tegen de baarmoedermond aan kwam. Hopelijk is dat tijdens de punctie niet zo! Ik ben ook benieuwd welke gyn ik met de punctie heb, hopelijk de lieve fertiliteitsarts. Ik heb met alle drie de puncties steeds dezelfde gyn gehad, alleen leeft hij helaas niet meer. Hij heeft in april zijn eigen leven beeindigd. Zal wel even vreemd zijn, als we nu een ander hebben.

Succes met je fm morgen! Laat je even weten hoe het gegaan is?

Heb je trouwens ook Hyves? Het lijkt me wel leuk om elkaar toe te voegen.

succes dames met de fms vandaag :thumbup:

Nou hier weinig goed nieuws. Er waren nu maar 5 follikels :thumbdown: in plaats van 7. Eén van 17 mm en de andere 4 waren ronde de 14/15 mm. Er zaten nog wel wat veel kleinere maar ja die groeien dus niet mee. Nu gaan ze overleggen over wanneer ik de punctie heb en word ik vanmiddag gebeld. De gyn zei dat dat waarschijnlijk vrijdag is en jawel hoor… dan heeft mijn favo (niet dus) gyn punctiedienst.

Ik zie het echt even niet meer zitten. De vorige keer waren het 6 follikels en toen had ik maar 2 eitjes… wat nu als er helemaal geen eitjes zitten dit keer?

hey danielle, kop op!! :hug: Moed houden hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je redelijk wanhopig wordt als het er nu ineens weer een stuk minder zijn. gelukkig wel aardig gegroeid, hopelijk krijg je woensdag zekerheid over de punctie. Wel balen dat je dan die arts hebt die je niet mag, dat kun je er dan niet echt bijhebben.

Jip, hoe was het bij jou?

Ik word einde van de middag gebeld over de ontdooiing. Zit nu nog op het werk voor de afleiding, maar ik ga vanmiddag wel thuiswerken. Ik ben altijd zoooo zenuwachtig voor dat telefoontje :shifty: :shifty: . Hubbie is meer nerveus voor de tp, maar dat vind ik zelf een veel leuker moment. Hoop dat het allemaal door kan gaan morgen. Duimen jullie mee?

liefs maya

Maya,

Ik duim met je mee hoor. Hopelijk verloopt de ontdooiing voorspoedig :pray:

Maya Spannend, ik duim me helemaal suf! :thumbup: :thumbdown: Hopelijk ontdooien beide cryo’s goed.

De terugplaatsing is dan morgen, toch?

Purpled Wat vreselijk balen dat je nu in totaal op vijf follikels uitkomt en dat ze nog niet groot genoeg waren om de punctie te plannen. Dus nog even doorspuiten en dan vrijdag de punctie? Ik snap je bezorgdheid wel, ik heb dat ook. Maar hopelijk komen er ook vijf mooie eicellen uit.

Sophie Morgen de intake, eindelijk! Hoe laat moeten jullie in Amsterdam zijn? Hopelijk krijg je morgen een startdatum! Krijgen jullie ook nog uitslagen, of is dat helemaal klaar nu? Alvast succes!

Ik moest vanochtend ook weer voor een fm. Hier viel het ook een beetje tegen. Ik had gehoopt dat er nog een paar follikels bij zouden komen, maar helaas… Die vier van vrijdag zijn doorgegroeid, de kleintjes zijn klein gebleven. Rechts zit er een van 21 mm. Links zitten er drie van rond de 17 mm. Heel misschien gaat er nog eentje aan de rechterkant meedoen, die was nu 15 mm. Dus in totaal 4-5 follikels. Hopelijk ook 4-5 mooie eicellen. Woensdag hebben we de punctie. Als alles goed gaat, hebben we vrijdag de terugplaatsing. :shifty:

Ik vind het wel heel eng, omdat we in januari relatief gezien weinig eicellen hadden (stuk of 20-25 aangeprikt en maar 10 eicellen). Maar dat kan door de overstimulatie komen, het is heel lang gerekt en ik mocht nog maar 25-50 IE spuiten. En als je zoveel hebt, heb je vaak minder eicellen en kwalitatief minder goede. Toen met de ICSI in 2007 hadden we vier follikels en vier eicellen en allemaal bruikbaar. Dus daar gaan we nu dan ook maar op hopen. Spannend!

Spannend Jippie! zou mooi zijn als het vier - vijf emmies oplevert, dan kan er wellicht nog wat de vriezer in :thumbup: :thumbup: :thumbup: . Vanavond de pregnyl erin dus?

Ja, onze eventuele tp is dan morgen. Hier in zwolle plaatsen ze altijd relatief laat terug, ook bij gewone ivf. Weet ook niet waarom dat zo verschilt per ziekenhuis.

Zit inmiddels thuis met de telefoon naast me… :shifty:

maya

Oh meiden ik leef zo met jullie mee…mijn duimen draaien voor jullie allemaal!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Kop op, moed houden. Ik heb ook altijd maar 8/9 eitjes gehad en ook daar is ook mijn zoontje geboren van een matige emmy. Dus inderdaad kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit!!!

:-* voor allemaal!

Ik moet pas om 1540 in het ZH zijn, maar als ik kans zie dan meld ik me nog ff vanavond.

Hopelijk weet ik dan ook weer meer. :roll:

Maya Eerst maar eens afwachten hoeveel eicellen eruit gaan komen, misschien ook maar 1-2, en of er bevruchting gaat plaatsvinden. Ik ben allang blij als we vrijdag twee mooie embryootjes terug kunnen krijgen, op cryo’s rekenen we niet. Vanavond inderdaad de Pregnyl spuiten. Hoe laat kun je gebeld worden?

Rennic Lief dat je zo meeleeft! :-* Succes bij de gyn straks!

Tsss jippie kruip je zomaar even voor :snooty: :wink: Jammer dat je ook maar zo weinig follikels hebt. Ik begrijp je gevoel helemaal. Laten we maar duimen dat we beide toch een mooi aantal eitjes hebben :pray:

Ik ben net ook teruggebeld. Idd vrijdag de punctie om 9:30 (bij mijn favo gyn :? ) Nu nog twee dagen gewoon doorspuiten en woensdag de ovitrelle. Wij zouden dan waarschijnlijk maandag de terugplaatsing hebben als er iets te bevruchten valt.

Purpled Ik ben inderdaad voorgedrongen, het lag meer in de planning dat jij woensdag de punctie zou hebben en ik vrijdag. :wink: Hopelijk voor ons beide vijf eicellen en een paar mooie embryootjes.

@Jippie wrote:

Purpled Ik ben inderdaad voorgedrongen, het lag meer in de planning dat jij woensdag de punctie zou hebben en ik vrijdag. :wink: Hopelijk voor ons beide vijf eicellen en een paar mooie embryootjes.

Ja en dan nog het belangrijkste… er moet er toch op zijn minst één blijven plakken bij ons beiden :pray:

@Jippie wrote:

Hoe laat kun je gebeld worden?

Tja, wist ik dat maar! ‘einde van de middag’ kan vanalles wezen. Probeer mijn aandacht maar op het werk te zetten, maar lukt nog niet echt. Gelukkig is het hier op het topic gezellig nu 8)

Ik snap het wel hoor, dat je nu voor de verse emmies gaat. :thumbup: :thumbup:

Danielle, vrijdag punctie dus. Ik duim vast dat ze genoeg eicellen kunnen vinden om te bevruchten en dat er dan mooie emmies uitkomen. :thumbup:

zitten we hopelijk volgende week alledrie op het wachtbankje :pray:

maya

hopakee, ik neem vast een aanloopje naar het wachtbankje! De ontdooiing is goed gegaan van beide emmies :dance: . Als ze de nacht goed doorkomen worden ze morgen om vier uur teruggeplaatst.

pff, opluchting. Mijn hart bonsde echt in mijn keel toen de telefoon ging, maar gelukkig goed nieuws dus.

liefs maya

@maya75 wrote:

hopakee, ik neem vast een aanloopje naar het wachtbankje! De ontdooiing is goed gegaan van beide emmies :dance: . Als ze de nacht goed doorkomen worden ze morgen om vier uur teruggeplaatst.

pff, opluchting. Mijn hart bonsde echt in mijn keel toen de telefoon ging, maar gelukkig goed nieuws dus.

liefs maya

Fijn zeg!! :dance: Ik ga voor je duimen dat ze de nacht goed doorkomen en dat ze dan ook lekker blijven plakken :pray:

Maya Goed, zeg! Alledrie tegelijk op het wachtbankje, als alles goed gaat. Hopelijk over 2-3 weken er weer een paar zwangeren bij. Succes morgen met de terugplaatsing!