Ineke, wat een verdriet weer. Alsof je niet al genoeg doorgemaakt hebt… :hug: :hug: :hug:
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel een beetje vreemd dat het zh je nog valse (vind ik) hoop heeft gegeven na de eerste klap van de mk. Hoe had je nu zwanger kunnen worden zonder eileiders?? :think: We hopen natuurlijk allemaal op wonderen, maar ik vind wel dat het zh realistisch moet blijven. Nu heb je twee keer slecht nieuws op moeten vangen van dezelfde miskraam. Die emotionele belasting houden ze dan even geen rekening mee, maar een mens heeft geen onbeperkte draagkracht wat dat betreft. Hoewel ik jou wel heeeel sterk vind hoor! Maar goed, heb je nu niets aan. Moet je nu meteen met die pillen beginnen? Veel sterkte! :hug:
Monne, ook een voor jou :hug: Bah, dat je na zo’n stomme week in het zh ook nog zulk nieuws krijgt, blllgh :hug:
Jippie, wat fijn dat je goed herstelt van de operatie en dat de echo ook helemaal goed was! :-* En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! spannend al die nieuwe ontwikkelingen. En ik snap heel goed dat je nu ook wel weer voor een tweede wilt gaan. Jullie wachten er al zolang op en dan moet je nu dus ook nog veel extra geduld opbrengen. Niet leuk dat je nog zolang in onzekerheid moet zitten :hug: . Maar ik hoop heel erg voor jullie dat jullie geduld uiteindelijk beloond zal worden!! :thumbup: :thumbup:
Marka, gefeliciteerd!!! :dance: En sterkte met de verlengde wachtweken :thumbup: :thumbup: :thumbup:
liefs maya
Monne Wat vreselijk kl*te dat het ontdooien niet goed is gegaan… Potverdorie, zeg! Dikke knuffel!
Ineke Nee meis, dat meen je niet… Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik had zo voor je gehoopt dat je een mooie echo zou hebben. Wat een verdrietig nieuws. Zo dichtbij, wat was het een wonder geweest. Ontzettend veel sterkte gewenst, ik denk aan je!
Ik kom later even wat uitgebreider reageren, hoor. Erg druk vandaag, maar ik wilde toch even een berichtje posten voor Ineke en Monne. De rest heb ik nog niet gelezen.
He meiden wie van jullie heeft er ook wel eens een cryo TP in de planning gehad en hoorde toen dat het feest niet door kon gaan omdat hij de ontdooiing niet overleefd had? Ik voel me zo verdrietig en gedeprimeerd, alsof er een poging mislukt is.
Mijn lijf doet niet wat het moet doen, geen idee waarom ik niet zwanger word, en nu dit weer. Het zit allemaal zo tegen.
Monne Wij hebben het niet gehad bij een cryo-terugplaatsing, maar wel met de eerste IVF-behandeling. We werden toen gebeld dat er niet één eicel (van de 26!) was bevrucht, er waren geen embryo’s ontstaan, dus we hadden geen terugplaatsing. Alles voor niets geweest… De grond slaat onder je voeten vandaan. Zoveel energie en moeite gestopt in een behandeling en dan eindigt het zo.
Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent. Je hoopt toch op een terugplaatsing en na twee weken een positieve zwangerschaptest. Het mag ook wel een keer meezitten, toch?! :hug:
ach Ineke en Monne… wat verdrietig allemaal. Pff. Ik heb zo aan jullie gedacht vandaag! Monne, voor jou is er natuurlijk nog een kansje van de iui wat is geworden dus daar nog een klein beetje hoop. Voor Ineke kan ik me voorstellen dat je er echt helemaal doorheen zit.
Voor jullie allebei dikke knuffels!!
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.
Maya, na de echo vanochtend is het toch wel duidelijk dat het vorige week om een zwangerschap van 6 weken ging (ook gezien die hcg waarden) deze week dus niet verder gegaan. Dan kan het toch alleen maar een spontane zwangerschap geweest zijn en ging het vorige week nog goed…
Mogelijk gaan ze nu een stollingsonderzoek doen. Is nog nooit gedaan. Wisten wij veel! Kleine kans dat daar iets uit komt maar het zou dus kunnen en dan is er iets aan te doen.
Mijn baarmoeder zag er rommelig uit, al wat bloed te zien dus de verwachting is dat het snel op gang zal komen. Over 2 weken weer voor controle.
Voel me verdrietig, verdoofd en wil het nu ook uit mijn lichaam.
Ook mannetje heeft het even erg zwaar natuurlijk.
Monne, kan me voorstellen dat je toch enorm teleurgesteld bent en het ook niet snapt waarom het embryootje het niet gered heeft. Het is ook allemaal niet te snappen.
Ik heb er nu echt geen vertrouwen meer in dat het ooit nog zal lukken en wil in ieder geval nooit meer een echo eerder dan bij 7 weken. Die onzekerheid van wel/geen hartje. Niet te doen!
Het is voor jou wel heftig dat je nu helemaal geen vertrouwen meer hebt… Kan me voorstellen dat het een keer op houdt, ook al wil je daar totaal niet aan denken.
En ik begrijp heel goed dat je mannetje er ook doorheen zit. Ik las vandaag een artikel over “hoe mannen omgaan met IVF/ICSI”. Interessant, dacht ik. Bleek alleen maar te gaan over hun problemen met masturberen op commando. Wat natuurlijk belastend kan zijn inderdaad, maar ik hoopte eigenlijk op een artikel met een breder perspectief. Over hoe ze zich er soms weinig bij betrokken voelen, of zich machteloos voelen en niets kunnen doen om ons te helpen. Het is voor hun ook zwaar, en ook nog eens veel abstracter dan voor ons. Ik hoop dat het snel op gang komt bij je, en wens jullie een rustige nacht toe. :hug:
Ineke en Monne: :hug: :hug: :hug: :-*
Ineke een hele dikke knuffel!!! Pffff ben er stil van…
**Hier even een inbreekster…
Ik lees vaak met jullie mee, puur omdat ik zo met jullie mee leef. Ik zit zelf niet in de mmm oid en heb 2 kinderen. Daardoor gun ik het iedereen zo verschrikkelijk om hun kinderwens in vervulling te zien gaan.
Ineke, ik heb de hele dag aan je gedacht… (moest werken).
Helaas lees ik nu heel verdrietig nieuws…
Wat een teleurstelling! Het was zo’n mooi wonder geweest!
Heel veel sterkte voor jullie toegewenst!
Monne, wat jammer dat het niet goed is gegaan…
Hopelijk heeft de iui het gewenste resultaat! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:hug:
Natasja, ook voor jou blijf ik duimen totdat het echt niet meer nodig is!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Meiden, ik en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor jullie en hoop dat jullie wens (snel) in vervulling mag gaan! :-
Marka, gefeliciteerd!
***Breekt nu weer uit! En laat het weer bij meelezen
ineke neeeeeeeeeeeeen , meid wat een ontzettend verdrietig nieuws dit, ik heb er geen woorden voor…waarom nou???
Meid heeeel heeeel veeeel sterkte ook voor je mannetje :hug: :hug: :hug:
Marka: ik had die klachten ook meissie…is allemaal heel normaal :hug:
maar kan me voorstellen hoor dat t allemaal beangstigend is…gewoon je vragen stellen he… :hug:
haha een grote boodschap gedaan…kan opluchten he :hug:
Monne…ik weet hoe je je voelt…toen wij 2maanden geleden kregen te horen dat we geen TP zouden krijgen was ik ook enorm verdrietig…ik voelde me zo ontzettend leeg. :hug: :hug:
Bah ben echt naar van t bericht van Ineke…ik had zo’n goede hoop.
Zoo oneerlijk allemaal :wall: :wall:
Ineke Ik kan me heel goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Vier keer een miskraam gehad, dat is niet niks… Ik hoop voor je dat er iets uit de onderzoeken gaat komen.
Wel een wonder dat je op de gewone manier zwanger bent geworden. Hoe zit het ook alweer bij jou? Je hebt aan de ene kant alleen een eierstok en aan de andere kant alleen een eileider? Dus de eicel is bevrucht en aan de andere kant door de eileider in je baarmoeder terecht gekomen? Of zit ik er nu heel erg naast? Zoiets is niet onmogelijk, ik heb wel vaker gehoord dat dat zou kunnen. En dat zie je nu ook maar weer, het lichaam is een wonderlijk iets. Maar dat het dan weer zo moet eindigen, daar zijn geen woorden voor. Alles zag er zo goed uit, mooie HCG-waarde en dan zo’n klap in je gezicht…
Neem de tijd om het te verwerken, dikke kus! :hug:
Poppetje Jij hebt morgen de terugplaatsing, toch? Word je 's ochtends eerst gebeld of er bevruchting is?
Heel veel succes alvast, ik hoop op een mooi aantal embryootjes!
Jippie, ik heb nog 1 eierstok en een baarmoeder, thats it. Dus het was al zo’n wonder dat ik toch zwanger werd…het had dan toch niet meer mis moeten gaan!
Hoe gaat het bij jou?
Memmie, dank voor je reactie.
Natascha, mogen jullie nu meteen door voor de volgende cryo?
Inderdaad een wonder dat je uberhaupt zwanger werd. Wat een ramp.
Hoe is het vandaag met jullie?
Poppetje… ik heb al even niks van je gehoord. Jij zou ook gisteren een TP hebben. Hoe is het met jou? Alles goed gegaan? En heb je nog last van je buik na de punctie? Je kan wel een paar dagen suf en sloom zijn hoor. Niet alleen van de punctie, maar ook psychische vermoeidheid van het hele traject kan eruit komen. Hoop dat je je beter voelt!
vlgs mij had poppetje vandaag de TP of niet?
Ineke nee was t maar waar, wij moeten altijd een cyclus ertussen hebben…omdat ik pcos heb mag ik zodra de ongi komt meteen aan de pil zodat we zeker weten dat er op een tijd een menstruatie komt…en dan kunnen we meteen starten weer met progynova.
Hoe gaat t nu met je?
Monne hoe gaat t met jou vandaag meissie??
Bah de vooruitzichten waren zo mooi allemaal hier…
Nou ja Monne wie weet heeft de IUI t gewenste effect he :hug:
We hebben in elk geval van Marka wel goed nieuws gehad.
Wij hebben hier vanmorgen al geknutseld…mijn moeder is vandaag jarig en we hebben een schoenendoos helemaal versierd met crêpepapier…Odin vind t geweldig om te plakken.
In deze doos stoppen we t kado…een digitale fotolijst.
Maar eerst vanmiddag een kinderfeestje en daarna meteen door naar mijn moeder lekker mosselen eten en Odin vissticks
Ja precies, zo is iedereen hoopvol op het forum en zo zit iedereen ineens in een dip. Bah. Maar fijn toch dat we het met elkaar kunnen delen.
Hier gaat het wel okee, manlief en ik hebben ons over de teleurstelling heen gezet. Op naar de volgende poging. We moeten ons er even over buigen wanneer we dat willen doen. Volgende maand kerst enzo, en misschien een paar dagen naar het buitenland. Dan wordt een punctie enzo plannen wat lastig :?
Natas, jij gaat dus ook voor de maand erna?
Ik heb weinig vertrouwen in de IUI, maar niemand heeft ooit gezegd dat het geen effect heeft, dus je weet maar nooit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik heb er in ieder geval genoeg vertrouwen in om niet veel te drinken (gisterenavond 1 wijntje gedronken op visite bij vrienden). Dus…dat dan weer wel.
Poppetje ging precies gelijk met mij op dus die had ook gisteren een TP gepland. Maar ze had emmies toch? Dus die TP zal hopelijk gewoon doorgegaan zijn. Alleen voelde ze zich zo beroerd na de punctie dus ik ben wel benieuwd hoe het nu met haar is…
Ohw dan heb ik me vergist…raar dat ze nog niet geweest is…hopelijk is ze aan t genieten van de emmy in haar buik.
Ik ga idd eind nov weer van start, ik heb al uitgerekend dat ik dan rond 21dec een TP zal hebben.
Waar willen jullie heen gaan? Wel lekker even een paar dg eruit, maar idd altijd moeilijk met die puncties en Tp’s he.
Wonderbaarlijk hoe wij vrouwen ons weer snel bijeen kunnen rapen en naar een volgende poging toe kunnen leven he.
En ik ken genoeg dames die via IUI zwanger geraakt zijn :hug:
Ook altijd weer balen dat wachten.
Hier gaat het wel redelijk. Voel me niet heel erg somber. Wel verdrietig natuurlijk en wat verslagen. Het scheelt toch wel dat we echt niet op een roze wolk zaten.
Doe wat dingetjes in huis en verder rustig aan. Mannetje ook. Hij dacht dat hij een kleine baby op de echo zag gisteren. Ik had me natuurlijk goed voorbereid en foto’s bekeken en wist hoe het er uit zou moeten zien.
Verder wel lichtelijk boos omdat we nu opeens horen dat er onderzoek gedaan kan worden naar de stolling. Stel dat dit bij ons wel naar voren komt dan was dit misschien niet nodig geweest!
Dus eerst dat onderzoek afwachten voor we verder gaan. Volgens mijn kan dat pas ca. 10 weken na een miskraam dus gaat weer lekker veel tijd kosten allemaal.
Verder zit er nog steeds een vage cyste. Gisteren noemden ze het een pseudo-cyste. Over 2 weken om duidelijkheid vragen en denk dat ik een afspraak ga plannen dan bij mijn eigen gyn. om eens goed te kijken. Nu zien we elke keer weer andere artsen en dat voelt dan toch niet zo goed.
Verder rommelt het al wat qua buikpijn…kom maar door!