Ik trek t nog wel even, want om heel eerlijk te zijn heb ik me er al min of meer bij neergelegd dat het niet gelukt is.
Ik heb op dag 12 getest, Jippie jij mocht toen ook al testen he…en hij was gewoon negatief…okee t kan nog wel, maar ik verwacht er weinig van.
Ik heb wel een paar testen besteld hahaha…dus over een paar dg zal er wel weer getest worden.
Marka spannend he meissie…tis echt niks zo he.
Ik denk wel oprecht dat de volgende ww iets makkelijker voor mij zullen zijn…ik heb nu zoveel gevoeld en meegemaakt met mijn lichaam dat als t nu niet gelukt is ik de volgende keer niet meer snel ergens vanuit ga als ik iets voel…nou ja dat is dan wel weer positief om de volgende poging in te gaan.
Monne bedankt en succes!
Jippie donderdag is idd mijn officieele test datum!
Een foto van de test heb ik niet, weet niet waar mijn foto camera is!
Gewoon geduldig wachten tot donderdag dan maar!
Vandaag de laatste bolletjes erin en dan zien we wel of de menstruatie
doorkomt als ik gestopt ben met die bolletjes…
Natasch…!!! dit is niet leuk heh!!!
Wat kunnen we onzelf toch lekker gek maken!
Ook maar extra tesjes besteld…?? :mrgreen:
Ik zeg wel dat ik tot donderdag ga wachten maar weet nu al dat dat niet gaat lukken… :snooty:
Jij voelde van alles en dat gaf hoop, ik voelde echt helemaal niks!!
En dat is ook niet leuk hoor!!!
Wat je ook wel niet voelt, die ww blijven de 2 langste, moeilijkste en zwaarste weken in heel het traject!!!
Hi meiden, moeilijk hoor om je in te moeten houden, zeker als je al een keer getest hebt en je afvraagt of je wel of niet blij moet zijn met het resultaat. Lijkt me heel verwarrend. Kort gezegd weet je nog niks als je positief test, want die hormonen kunnen nog een valse testuitslag veroorzaken. Maar het is ook zo moeilijk om je aan die testdatum te houden!
Nou mijn follikel was 18 mm. Woensdag is de IUI en zaterdag (hopelijk) de cryo TP. Vanavond moeten we de pregnyl zetten. Iemand nog interesse in een halfvolle pen met nog 150 IE Gonal F er? In het kader van de bezuinigingen
Die IUI geloof ik wel, dat is alleen een verhoogde kans op papier, of het werkt weten we niet. Maar ik hoop toch zo dat ons ene lieve kleine eskimootje het overleeft!! Hij had 8 cellen dus dat moeten er toch genoeg zijn!
Oja Jippie wat ik nog wilde zeggen: Het huis hoeft toch niet af voordat jullie weer met zwanger worden bezig gaan? Als jij er lichamelijk en geestelijk klaar voor bent, dan zou ik actie ondernemen. Je hub gaat vanzelf sneller klussen als je zwanger wordt
Heb je al vast kunnen leggen dat je cryo’s langer bewaard blijven?
pffff. wat spannend is het hier! Dus Marka, woensdag de iui, blijft toch raar hoor dat dat beide kan, dan zaterdag de tp. Maar dan gaan ze dus ook weer in je baarmoeder…stel nou dat er een innesteling gaande is, dan is dat niet erg? Ik zou mijzelf helemaal gek maken met dit soort theorieen, hoop niet dat ik jou nu onzeker maak!
Hier gaat het wel. Voel me eigenlijk wel zwanger…krijg steeds meer vage klachten. Borsten worden pijnlijker, groter, kleding zit te strak en emoties gaan heen en weer. Af en toe wat misselijk, soms wel dan weer geen trek in eten. Gisteren bijv. niet in chips…nou ja! Heb ik altijd wel zin in…heb nu meer trek in zoet geloof ik. Pfff. durf niet teveel te dromen maar het voelt wel goed. Hoop niet dat we vreselijk teleurgesteld zullen worden…Zou dan vandaag 7 weken en 1 dag moeten zijn ongeveer. Weet natuurlijk niet wanneer een eisprong is geweest. Was zal ik een stress hebben vrijdag! En mannetje ook natuurlijk.
Jippie, jij moet toch nog een hele tijd hormonen gebruiken en mag dan toch niet zwanger worden?
Redt je je een beetje thuis? En hoe reageert je dochter op alles?
Dikke kus voor jullie allen!
Hi Ineke,
Als je woensdag een IUI hebt is het zaterdag nog niet aan het innestelen, ik gok dat het eitje en het zaadje dan nog maar net hebben “kennis gemaakt” en uit de eileider zijn afgedaald in de bm. Als het andersom zou zijn geweest, had ik mezelf ook gek gemaakt met dat soort vragen ja, omdat ik de cryo TP als de belangrijkste kans zie deze maand. De IUi is meer een extraatje (o laat mijn eicel het maar niet horen, stel je voor dat straks de cryo niets wordt en ik gewoon zwanger word van IUI hahaha). Ik denk dat ze het niet zouden voorstellen als het geen kans zou maken.
Eet smakelijk allemaal!
Wat spannend hier! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hoop dat er over even echt goede positieve testen staan, waarvan we zeker weten waar ze positief van zijn geworden
Marka: heb je beide keren met een zelfde merk test getest??? Als je zekerheid wilt hebben, zou ik toch over een paar dagen een keer testen met de goedkoopste test van de kruidvat of met een clearblue. Volgens mij staat matcare niet heel goed bekend om hun betrouwbaarheid
Ennuh wat je met al die testen moet… gebruiken! Ik heb echt 16 testen gedaan toen ik zwanger was :shifty: Alleen al 4 op de dag dat ik voor het eerst positief testte 8)
De eerste 2 waren van de kruidvat. Die reageerden zo belachelijk snel dat ik dacht dat ze kapot waren… Vriend opgebeld, testen laten zien en wij naar de Etos om nog een andere te kopen… De gewone clearblue en de digitale. Eerst de gewone gedaan, die sloeg ook meteen aan en toen ook maar de digitale. Dat was op dinsdag (15 dgn na punctie) en ik mocht pas op vrijdag testen (15 dgn na tp)
Op woendag, donderdag en natuurlijk ook op vrijdag getest. Daarna steeds als ik me heel onzeker voelde tot aan de echo. Daarna heb ik niet meer getest. Kon het gewoon echt niet geloven dat die test steeds positief bleef zeggen. Op de dag van MVM ook zelf nog getest (toen 7w+1dag) en dan 's middags nog zenuwachtig zijn of hij wel positief zou worden toen die mevrouw er was.
Kortom… komt wel goed met die testen.
Ineke: nog een paar dagen meid en dan weet je het… Duim zo onwijs hard voor je, wat zou het toch prachtig mooi zijn
Jippie: ik snap je wel, je wilt verder met je leven waar je gebleven was. Weg met het kankergedeelte, gewoon weer lekker vooruit denken. :hug:
Met de reuma gaat het goed, met mijn dus wat minder blijf onwijs moe, sta 's ochtends onwijs stijf op en ben echt blij als ik de benedenverdieping opgeruimd kan houden. Vriendlief werkt al 5 weken non-stop 16/17 uur per dag 7 dagen per week. Wat heb ik een respect opgebouwd voor alleenstaande ouders! Had ik wel al, maar nu helemaal. Gelukkig is hij als het goed is aan het einde van de week weer klaar met die gekke werkweken. Komt goed!
Voor wie het nodig hebben: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :hug: :-*
Angelbaby; sjeeeee dan komt veel op jouw schouders neer zeg als je mannetje zoveel moet werken…en dat ook nog met een 2ling…knap hoor,
Wel jammer dat t met jou wat minder gaat, nog 1 geluk dat t goed gaat met de reuma, ik moet zeggen bij mij is de reuma momenteel ook vrij rustig, ff afkloppen…klop klop klop :mrgreen:
Monne wow spannend zeg…ik heb jouw soort behandeling laatst tegen mijn ivfarts verteld en die had nog nooit van deze combi gehoord iui samen met een tp van een cryo…ik vind t wel sjiek dat zoiets kan.
Dus jij zit vanaf woensdag dus ook op t wachtbankje
Ineke: sjee meissie voor jou is t al helemaal zenuwslopend zeg.
T klinkt in elk geval allemaal veelbelovend
@Natascha1975 wrote:
Angelbaby; sjeeeee dan komt veel op jouw schouders neer zeg als je mannetje zoveel moet werken…en dat ook nog met een 2ling…knap hoor,
Wel jammer dat t met jou wat minder gaat, nog 1 geluk dat t goed gaat met de reuma, ik moet zeggen bij mij is de reuma momenteel ook vrij rustig, ff afkloppen…klop klop klop :mrgreen:
Geloof dat mijn sarcastische opmerking met

Wel fijn dat de reuma zich bij jou wel rustig houdt!
ohwwwwwwwwww neen dat had ik niet begrepen :oops: nou in dat geval das erg kl*te zeg…die reuma mept je qua vermoeidheid nog eens extra neer he, bah :hug: :hug:
Wat een spanning hier!!! Hahaha, Marka en natascha, het lijkt wel een soap. Maarre, nogmaals. Jullie moeten wel zwanger zijn want dan kunnen jullie mij en Monne vertrouwen geven bij onze poging.
Ik moet vanavond ook aan de pregnyl, heb woensdag de punctie en zaterdag dus als het goed is de terugplaatsing. Wij gaan dus gelijk op Monne!
Ineke, jij lijkt een beetje op mij met het jezelf gek maken. hahaha. Want wat ik nu weer heb. Ik voel nu constant mijn 2 eierstokken en ik hoef maar 5000 pregnyl te spuiten omdat ik blijkbaar al genoeg hormoon al in mijn bloed had. Nu ben ik dus bang dat mijn eitjes al gaan springen voor de punctie woensdag en dat alles voor niets is…
pff…
haha, daar was ik ook bang voor de 1e poging. De eitjes kunnen niet springen, dit wordt onderdrukt door de puregon…wat een wetenschap he?
Nu hier weer wat bruinverlies waardoor de onzekerheid meteen weer toe slaat, zo gaat het dus! Wat een gedoe. Geen testen meer in huis om te kijken of streepje ook minder wordt…dat zou betekenen dat hcg afneemt en je grote kans op miskraam hebt. Maar misschien maar goed ook dat ik geen test in huis heb!
hmm, ik dacht dat de deca de eisprong onderdrukte en niet de puregon? maarre, ik heb gisteren de laatste genomen en mijn twijfel komt dus vooral omdat ze zeiden dat mijn hormoonspiegel zo hoog was dat ik maar weinig pregnyl moest spuiten, omdat dat hormoon dus al in mijn bloed zit… en ik ben niet bang dat ze nu springen maar meer woensdagochtend ofzo…nou ja, zal wel goed zijn.
Ineke, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar heel onzeker van wordt. Maar er zijn zoooooveeeeel vrouwen die bloedverlies hebben tijdens hun zwangerschap dat het helemaal niets hoeft te betekenen. Maar dat weet je verstandelijk natuurlijk wel alleen die twijfel he…
Ineke Jeetje, wat zenuwslopend! Hopelijk klopt je gevoel en is er vrijdag een mooi kindje te zien!
In principe is de hormoontherapie voor vijf jaar. Maar omdat we nog een kinderwens hebben, zou de hormoontherapie af/onderbroken kunnen worden om zwanger te worden. We moeten in elk geval twee jaar wachten, daarna zou het een optie zijn.
Monne Fijn dat je eisprong in aantocht is. Nu maar hopen dat de cryo goed ontdooit! Het huis hoeft inderdaad niet af, hoor. Er hoeft eigenlijk ook niet veel te gebeuren, hier en daar wat verven en we willen de tuin graag anders. Misschien in de toekomst de keuken of de badkamer vernieuwen, maar dat zijn lange termijn-plannen. In principe kunnen we er zo in.
Poppetje De Pregnyl zorgt ervoor dat de eicellen los in de follikel komen te liggen, zodat ze opgezogen kunnen worden. Het maakt niet zoveel uit of je eigen lichaam al bezig is met de productie van het LH-hormoon. Dan krijg je gewoon wat minder Pregnyl toegediend. Je hoeft er niet bang voor te zijn dat ze uit zichzelf springen, de Deca/Lucrin houdt dat tegen.
Angelbaby Wat zwaar dat je hub zulke lange werkdagen maakt. Kun jij het allemaal een beetje doen in je eentje dan?
Balen dat je zoveel last hebt van de reuma. :hug:
Hello!!
Angelbaby het lijkt mij idd heel zwaar om in je eentje een 2ling tevreden te houden! Respect!!!
Alleen jammer dat de reuma ook opspeelt…
Hang on girl! You can do it!!!
Het is ook maar voor even toch…?
En je hebt helemaal gelijk hoor over die zwangersschaps testen!
Die komen wel op… hihihihii…!!! :mrgreen:
En ja… ik heb wel telkens met dezelfde test getest, van matcare… :?
Ik heb in principe wel goede ervaringen met deze dipsticks, ook de ovulatietesten…dus… :?
Jippie hoest met jou??
Je hebt toch niet weer teveel gedaan heh… :naughty:
Natasch…! Hoest met jou en je geduld??
En zijn ze al binnen…??? :mrgreen:
Marka Vandaag nog opnieuw getest of wacht je een paar dagen?
Hier gaat het wel goed, hoor. Gelukkig wat minder pijn, ik kan minder pijnstillers nemen. Maar ik moet er wel om denken dat ik niet teveel doe met mijn rechterarm. Donderdag naar de plastisch chirurg voor controle en dan worden er hechtingen uit gehaald.
Donderdag ook naar de gyn voor die echo. Al denk ik zelf niet meer dat ik een cyste op mijn eierstok heb. Ik heb eigenlijk geen buikpijn meer. Dus dan zijn het vast toch mijn darmen geweest. Maar ik ga toch maar voor de echo. Wel een geruststellend gevoel als ik weet dat mijn eierstokken er goed uitzien, in verband met een eventueel verhoogde kans op eierstokkanker. Dus de afspraak heb ik laten staan.
Verder vanmiddag naar De Hypotheker om alles financieel op papier te laten zetten. Per eind november kopen we het huis van mijn schoonouders. Morgen komt er een makelaar langs, hopelijk kan ons huis dan zo snel mogelijk in de verkoop. Spannend allemaal!
Jaaahh weer getest!!! :mrgreen:
Nog steeds hetzelfde vage onduidelijk tweede streepje… :wall:
Ovitrelle nog steeds niet helemaal uit mijn lichaam na 15 dagen!!!
Jippie… fijn dat je minder pijn hebt!
Maar ga daardoor niet ineens meer doen heh…!
Ik zou ook gewoon naar de gyn gaan voor de echo, als de afspraak er toch staat!
Dan heb je tenminste zekerheid!
Wat een hoop afspraken deze week.
Eind november kopen jullie het huis al???
Das al snel…! :shock:
Nou Marka ik begin nu toch ernstig te twijfelen of jij gewoon niet lekker zwanger bent hoor, t zijn nog maar amper 3dg voor je testdatum…ik zou vlgs mij al licht beginnen te juichen, maar anderzijds nog even 3dg wachten en dan weet je t definitief. :mrgreen:
Mijn testen zijn nog niet binnen, maar denk echt dat de poging bij ons mislukt is, de kwaaltjes nemen nl ook helemaal af.
Jippie: fijn dat je minder pijn hebt, en idd wel op je tellen passen he…wij vrouwen willen dan meteen weer teveel gaan doen
Zou t dan toch je darmen zijn geweest :think: nou ja na de echo weet je t zeker he
Poppetje succes morgen bij de punctie en hopelijk zaterdag een TP
Nou meiden er moet toch iemand met mooi nieuws gaan komen he…ik wil alleen nog maar positieve testen zien hier de komende periode.
Ik kan dan hopelijk in Januari goed nieuws brengen.
En ach ik gun t jullie zo van harte, ik heb al een kindje, maar de meeste van jullie hebben er nog geen 1…dus voor mij mogen jullie nu lekker aan de beurt zijn.
Ook dat zegt niets natas… Bij mij namen de kwaaltjes op een gegeven moment ook een paar dagen af, om met 6 weken weer vol terug te komen
It aint over untill it’s over!
Marka: spannend hoor! Zou toch een keer een ander merk pakken als ik jou was. Hoop voor je dat hij over een paar dagen meer positief wordt!!!
Marka Wordt het streepje lichter of duidelijker? Je maakt het wel erg spannend!
De koop van het huis is inderdaad erg snel. Mijn schoonouders hebben dat geld weer nodig voor hun hypotheek en verbouwing. Nadeel is dat wij meteen met dubbele lasten zitten. Maar mijn schoonouders gaan “huur” aan ons betalen, zolang wij ons huis niet verkocht hebben en zij daar nog wonen. Dus we hoeven het gelukkig niet allemaal zelf op te hoesten.
angelbaby nouuuuuuuuuuu breng me nou niet van de wap he :lol: :lol:
marka ik zou idd donderdag even een andere test nemen…wij moeten 2nov met een Clearblue testen omdat ze die hier in het Azm t meeste vertrouwen…zouden ze misschien een aandeel in de Clearblue hebben :think: :lol: