Het stemmetje heeft het deze x van me gewonnen!!! :wall:
Toch getest… :oops:
En?..
negatief dan denk ik? (anders zou je wel een gat ik de lucht springen in plaats van met je hoofd tegen de muur slaan in je emoticons)
Marka Negatief, neem ik aan? Je zit nog niet eens twee weken na de punctie, dus positief kan bijna niet.
Al snap ik wel dat je er aan toe gegeven hebt.
Rhiannon Wel een mooie gedachte van je dat mijn lijf straks weer “nieuw” is en we straks samen een nieuw huis krijgen voor misschien nog een kindje erbij. Het toevallige is dat onze meid ook redelijk snel na een verhuizing tot stand is gekomen. Toen had ik ook heel sterk het gevoel dat er een kindje moest komen, dat ons nieuwe huis er helemaal klaar voor was. Wie weet gaat het nu weer net zo. Over een jaar maar eens het gesprek aangaan met de oncoloog om te horen wat de risico’s zijn van een zwangerschap, wat de artsen aanraden, enz. Kunnen we dan een beslissing maken of we langer wachten of ervoor kunnen gaan.
Sorry, kreeg ineens bezoek en kon niet meer reageren!
Het was erg onduidelijk… :?
Eerst zag ik alleen de controle streep heel duidelijk maar…
na 2 a 3 minuten leek het alsof ik iets zag… :think:
Naast de controle lijn verscheen er wel iets maar niet echt duidelijk.
Je moet echt wel heeeeeeeeeel goed kijken maar dan zie je toch wel iets hoor!
Dus nu ben ik alleen maar nog zenuwachtiger… vandaar de :wall: !!!
om de 10 minuten kijk ik weer en ik blijf het zien!!!
Wanneer heb je de Pregnyl gespoten? Want daardoor kun je misschien ook nog een lijntje krijgen.
Wat bedoel je Jippie?
Ik heb geen pregnyl gespoten… :?
pregnyl is de spuit die je zet om de follikels te laten springen, dus 36u voor de punctie.
Maarre kan me voorstellen dat je nu erg zenuwachtig bent.
Ik had de Ovitrelle is dat hetzelfde als de Pregnyl??
En komt daar ook hcg van in je bloed?
Ovitrelle heeft dezelfde werking als Pregnyl. Ik heb even op internet gekeken en Ovitrelle bestaat inderdaad ook uit het HCG-hormoon. Al is het bij deze variant synthetisch HCG en niet puur. Maar het lijkt mij dat je daardoor wel vals-positief kunt testen.
Hoe lang geleden heb je de Ovitrelle gebruikt? Bij Pregnyl duurt het ongeveer 12 dagen voordat het uit je lichaam is. Maar het kan ook langer of korter zijn. Zit je dan nu 10 dagen na de Ovitrelle en donderdag twee weken na de punctie? In principe kun je dan nog wel vals-positief testen.
Das idd t gevaar van die Ovitrelle en Pregnyl…hebben je artsen dat niet tegen je verteld Marka?
Ze hebben mij daar tijdens de pogingen nadrukkelijk op gewezen dat bij het gebruik van dit soort medicatie ik absoluut niet te vroeg mocht testen ivm een valse-positieve test.
T hoeft niet zo te zijn he…misschien ben je gewoon hartstikke zwanger, maar houdt dit gegeven wel in je achterhoofd…moeilijk allemaal he :hug: :hug:
Nee, dat hebben de artsen helemaal niet gezegd… :?
Ik vond het al vreemd dat ik op dag 12 na de punctie al iets zou kunnen zien… :?
Terwijl ik nog steeds helemaal niks voel!!!
Daarom had ik juist getest om een bevestiging te krijgen waarom ik niks voel!
Maar in plaats van een negatieve test is het een ontzettend onduidelijke test… :wall:
Dus nog meer onzekerheid!!!
Jippie, ik heb de Ovitrelle op maandag 11 oktober om 00.00 uur gespoten dan zat ik gisteren dus op 13 dagen na de Ovitrelle spuit.
Weet je wat: ik heb mijn ochtend plasje nog niet gedaan!
Ik ga gewoon weer lekker testen! Hihihihi…!!!
Nou, die Ovitrelle zit blijkbaar nog steeds in mijn lichaam!
Weer eerste 3 minuten alleen de controle streep maar na die 3 minuten…
verschijnt er toch weer een heeeeel licht wazig rozig tweede streepje.
En daarom zeggen de artsen dat we pas op dag 16 na de punctie mogen testen!!! Hahahaha!!!
Want hier wordt je helemaal koekoe :roll: van!!!
Marka In principe kun je nog vals-positief testen als je 12-13 dagen na de Otrivelle zit. Je zou over twee dagen nog eens kunnen testen. Als het streepje dan duidelijker wordt in plaats van lichter is er een zwangerschap gaande. Maar het kan dus ook zo zijn dat je streepje verdwijnt en dat het door de hormoonmedicatie kwam. Spannend! Heb je een foto van je test?
Natascha Hoe is het daar? Ga je van de week weer testen of wacht je af of je ongi gaat worden? Wanneer mag je stoppen met de Progynova en Utrogestan? Ik moest op dag 12 testen na een cryo-tp. Als deze negatief was, mocht ik met de medicatie stoppen.
Jippie: ik moet in principe tot 2nov doorgaan met die zooi…en dan moet ik de laatste test doen…als die neg. is dan kan ik stoppen en de arts ff bellen.
Tja en dan wachten op de ongi, maar die zal dan wel vrij snel komen begreep ik he.
Dan weer een maandje aan de pil en dat zal er een volgende TP kort voor de kerst plaatsvinden, ook een mooie tijd toch :mrgreen:
Ik ga nog wel testen ja…denk dat t zaterdag gaat worden.
Ik vind wel dat mijn lichaam deze keer erg wazig doet zeg :wall:
de ongipijnen zijn nog aanwezig,alleen geen bloed meer.
Natascha Wat een gedoe, zeg! Ik hoop echt dat je van de week nog positief gaat testen.
Trek je het allemaal nog een beetje?
Jippie ik denk dat je gelijk hebt… :?
Ik heb de 2 testen naast elkaar gelegd en die van vandaag is iets minder duidelijk dan die van gisteren.
Ook duurde het vandaag iets langer voordat ik een tweede “streepje” zag.
En ik begin hoofdpijn te krijgen en dat krijg ik altijd vlak voor de eisprong en vlak voor mijn menstruatie…
Marka De moed nog niet opgeven, hoor! Het kan best zo zijn dat dit streepje eerst van de test verdwijnt en dat pas later een streepje van een zwangerschap verschijnt. Je bent nu echt nog te vroeg met testen. Ik zou minimaal wachten tot donderdag. :hug:
hi meiden hier n bericht uit de wachtkamer, wacht op fm. jippie ik snap zo goed dat je hoofd vooruit zegt, je wilt nu alleen maar verder. die ziekte heeft je lang genoeg tegengehouden! eerst zelf opknappen, dan n huis opknappen, dan misschien pas nog n kindje. maar het gaat sneller dan je demkt let maar op.!
natas en marka wat n superspanning zeg! jee… en hoe is t eigenlijk met ons ineke?? hou je t nog vol?
Monne Succes met je fm! :-*