IVF/ICSI deel 14

Nou, het blijft toch nog spannend. De buisjes zijn terecht en mijn hcg waarde was gisteren 31000. Dat zou dan passen bij ongeveer 6 weken… Nog niets te zeggen over of de zwangerschap nu wel/niet in tact is (zoals ze dat noemen) dus volgende week opnieuw een echo.

Mannetje was gebeld op zijn werk en had afspraak voor donderdag gemaakt, omdat hij dan vrij is. (duh…is zijn verjaardag!). Dus net gebeld voor nieuwe afspraak. Krijg ik over de post dus weet nog niet wanneer we weer mogen. Hoop maar begin van de week en dat het tot die tijd dan maar mag blijven zitten!

Poppetje, littekenweefsel kan inderdaad gevoelig zijn. Hopelijk groeien er aan de andere kant dan wat meer. Maar het gaat toch goed zo? De kleintjes zullen vast nog mee gaan doen.

Heb echt heel de avond aan Ineke en de grote WAAROM is het zo ONEERLIJK gedacht…!

Voel me vandaag weer iets beter dan gisteren.

Sta er weer wat positiever in.

Bedankt dames… :-*

Ik weet dat het nu niet om mij gaat maar om Ineke maar het slechte nieuws en de teleurstelling hadden me echt geraakt!

Werd er ontzettend emotioneel van… :frowning:

Denk omdat ik ook in de wacht weken zit.

Ineke…? Al de bloeduitslagen of zijn de buisjes niet meer terug gevonden?

Had mijn man namelijk ook een x! Waren ze zijn plas en bloed kwijt!

Vreselijk is dat! Straks zetten ze er per ongeluk een andere naam bij en geven die uitslagen door aan iemand anders:

" De uitslagen zijn helemaal goed hoor meneer, niks gevonden!"

Loopt die persoon blij weg met de uitslag van een ander…!!!

Terwijl hij gewoon wel ziek is en niet meer wordt behandeld! :think:

Waarom vertel ik dit eigenlijk…? :?

Heb echt niks te doen…!!!

Heb een week vrij en verveel me een beetje… :oops:

T weer zat gisteren ook niet mee om eropuit te gaan.

Hopenlijk vandaag beter weer… :pray:

Natasch…!!! Hoest met jou…?

Alicia… blauwe plekjes hoort erbij!

Soms zoek ik naar een ader vrije plekje en markeer ik dat plekje en dan dan… gaat die spuit omhoog om te prikken en dan… PRIK!!! Helemaal ernaast!!!

Weer bloeden!

En als het bloed dan weet ik al: dat wordt een blauwe plek!

Soms gaat die prik er zo in en voel ik helemaal niks dan weet ik:

geen blauwe plek vandaag… :dance:

Poppetje… Je hebt nog een paar daagjes en ze kunnen ineens heel hard groeien!

Ineke… onze berichtjes hebben elkaar net gekruist! :-*

Huhhh…?

Betekend dat… dat er toch nog hoop is??? :slight_smile:

Je gaat nu dus helemaal niks slikken toch…?

pfff, ineke. Je weet het wel spannend te houden hoor!!

(ik durf stiekem al te hopen dat het echt 6 weken is, dat betekent dat het toch via de ‘natuurlijke’ en in jou geval hele bijzondere weg is? en misschien heb je al die ooievaars niet voor niets gezien).

Maar goed, misschien moet ik niet te hard van stapel lopen en moeten we het maar even afwachten. Jij gaat dus niets slikken neem ik aan. En die fles wijn? heb je die nog laten staan? Krijg je nou over de post een uitnodiging wanneer je weer heen moet? of heb ik dat verkeerd begrepen?

xx

Poppetje littekenweefsel is idd wat gevoeliger. Ik heb het nu ja overal in mijn buik omdat ik vroeger een giga cyste heb gehad met ‘bijpassende’ ontsteking dus mijn hele buik is litteken. Ik voel dus vaak van alles. Idem geldt voor een menstruatie ook die voel ik ietsjes meer dan standaard. Maar het ziet er iig netjes uit qua hoeveel er groeien! :thumbup:

Marka erg he die verveling! Ik heb nu al een puzzel gekocht van 1000 stukjes om het laatste stukje wachtweek door te komen. :shifty: En heb ook 2 knutselwerkjes van Action liggen die kan ik lekker in de avonduurtjes doen. Tijdens het hele stimuleergebeuren kom ik de dagen wel door maar dat wachten pffff. Misschien toch ook even de deur uit om iets om handen te hebben en evt wat te halen wat jij leuk vind? Biebboeken of kookseltjes?

Ineke jemig das bijzonder zeg!! Zou je emmie dan een pauze van een weekje of 4 hebben gehouden of zo? Au naturel zou wel heeeeel bijzonder zijn! :o Ik zet mijn duimen iig nog even flink aan het werk! :-

Jippie een drain minder!!! Langzaam maar zeker weer op weg naar herstel zodat je iig thuis verder kunt ‘rusten’ zover dan kan met L. om je heen. Wat zou het heerlijk zijn als je iig weer thuis bent. :-

wow Ineke t blijft dus even retespannend voor jullie…zou t dan toch een wonderlijke natuurlijke zwangerschap zijn…damn meid ik ga keihard duimen voor jullie…hoe voel je jezelf nu eronder???

Mijn 2de wachtweek is gisteren begonnen…de meest zware week omdat je dan ook al meteen vanalles gaat voelen…zo ook hier dus.

Zo blijf ik zo nu en dan een licht misselijk gevoel houden…zo nu en dan heb ik wat buikpijn…gisteren was ik een echte emomuts met een kort lontje…ik kan de hele dag wel slapen…en ik merk dat ik opeens meer aan sex denk :oops: met t gevolg dat alles supergevoelig is en mijn buik pijn doet…dit laatste heb ik ooit 1x net zo erg ervaren en dat was toen ik zwanger was van Odin.

Maar dan heb ik weer eens een uurtje dat ik nergens last van heb, en dan vervliegt mijn hoop weer meteen en denk ik meteen dat t niet gelukt is.

ZOdra ik weer wat voel groeit de hoop weer, maar zoek ik ook meteen weer verklaringen waarom ik datgene voel om mezelf maar niet teveel wijs te maken dat het van een eventuele zwangerschap kan komen.

Tis echt een rollercoaster van gevoelens en gedachtes.

:wall:

hoe gaat t met jou Marka?

Poppetje: nou je hebt een mooi begin hoor!!! ik had ook 5 dominante eitjes en uiteindelijk hadden we er 9 bij de punctie.

hmm die eierstok is misschien idd extra gevoelig door de operatie :hug:

Jippie: ik vind je een held!

Natascha: wanneer ga je nou testen? Hou je je aan 2 november? dan moet je nu natuurlijk nog 2 weken :shock:

Ik kan me jou gevoel helemaal voorstellen. Dat heb ik al in een normale maand (bij geen ivf) kan je nagaan als je er zo mee bezig bent als nu. Ik denk dat ze mij naar het gekkenhuis kunnen brengen in de wachtweken :wink:

hahaha poppetje, das pcies wat ik net bij de meimama’s zei…ze kunnen me beter opbergen en na t weekend vrijlaten.

Weet je ik herken mezelf niet…ik kan op dit moment om alles janken, hoor ik een mooi liedje hoppa begin ik al…heb ik normaal nooit.

En als antwoord op je vraag, neen 2 nov ga ik niet redden…het zal ergens volgende week gaan worden…wanneer weet ik nog niet…ik wil ook graag zekerheid want ik heb 5-9-10nov examens…zou nu eindelijk moeten studeren maar kan me niet concentreren …

ik sta nu lekker met mijn ipod te strijken en te dansen…zo gek als een deur

Nee, ga nu niets slikken! Het zo dan van een natuurlijke zwangerschap moeten zijn…het hcg zou anders echt lager geweest moeten zijn. Maar ja, nu nog verder natuurlijk. Heb continue buikpijn… en dus ook geen idee hoe ik me moet voelen. Heb natuurlijk toch wel weer wat hoop. Net nog weer en test gedaan om te kijken of de streep nog zo vet is. En dat is hij nog steeds. Heb nu ook geen testen meer in huis gelukkig.

Zit nu te wachten op een vlaag van misselijkheid…

Spannend allemaal dames! Tja, die wachtweken… :pray: :pray: :pray:

ineke de buikpijn nam bij mij ook toe in de 6de week van de zwangerschap…dus wie weet :mrgreen: :wink: ik hoop t zo voor je…echt.

Weet je sommige zitten hier nog met lege handen en ik gun t jullie zoooo van harte dat jullie allemaal heel snel t wonder van een zwangerschap en een kindje morgen ervaren :-*

Ik dacht voor Odin altijd als iemand voor een 2de of 3de ging dat ze zich niet zo moesten aanstellen omdat ze al 1 kindje hadden en ik nog helemaal niks :oops: kon me gewoon niet voorstellen dat t voor die dames net zo spannend was als voor mij.

Nu sta ik aan de andere kant en schaam ik me soms omdat ik denk wat zeur ik nou ik heb tenminste al een kindje…maar ik ervaar wel hoe diep de wens is voor een 2de, nooit gedacht hoor want voor de ivf was ik nog nuchter…dacht dat t me niet zo zou raken als t voor Odin deed, maar t doet me ontzettend veel, veeel meer dan ik gedacht had.

Ik ga weer strijken en dansen :wink:

Oh de looneybin kan ik ‘normaal’ altijd al in :lol: de wachtweken wordt het een heel klein beetje meer. Weet je wat ik vroeger altijd dacht? Dat als ik eenmaal zo’n frummie zou hebben dat de wachtweken ook makkelijker zouden zijn. Want ik zou immers al de afleiding hebben van een kindje, een dagelijks ritme ed. Tssss nou nix is minder waar hoor! :snooty: Zodra we de punctie achter de rug hebben hoppa zit ik in de avond met een agenda te rekenen ed. :wall: De wens is dus minstens net zo groot alleen het geduld is gelukkig ook ietsjes groter geworden. 8)

Ineke dan de wijn idd ook maar even laten liggen :mrgreen: al is het met 6 weken nog geen ramp mocht je hem toch alsnog soldaat hebben gemaakt. :-* Maar volgend jaar is vroeg genoeg. :thumbup:

gossame…wat ik nou weer heb…bloedverlies!!!

Ik schrok me wild, ga naar de wc is mijn inlegkruisje licht rood.

Heb even naar de ivfafdeling gebeld of ik na 8dg al ongesteld kan worden…nou komt dus zelden voor dus dat is het niet.

De progynova die ik heb houdt dus een menstruatie tegen.

Tja wat t dan wel is??? een ader in de vagina die gesprongen is…de cryo die tegen een ader gebotst is…geen flauw idee dus.

Heb trouwens een heel gesprek met d’r gehad over de innesteling…een innesteling is geen momentopname, maar duurt zelfs wekenlang.

Dus dat er gezegd wordt tussen die en die dag is de innesteling kan vlgs de arts helemaal niet…das een heel proces, das ook de reden waarom sommige zwangeren soms nog weken na een test vloeien.

In elk geval ben ik weer met beide benen op de grond gezet en ga ik er maar vanuit dat t mis is…kan t alleen nog maar meevallen

pff, dat zal idd schrikken zijn geweest. Maar hoeft eigenlijk niets te betekenen natuurlijk. Kan net zo goed een innestelingsbloeding zijn.

Ik ga vanavond maar even flink sporten. Even afleiding en misschien wordt mijn buik war dunner want die lijkt nu toch wel behoorlijk opgezet van alle hormonen.

xx

Ik dacht voor Odin altijd als iemand voor een 2de of 3de ging dat ze zich niet zo moesten aanstellen omdat ze al 1 kindje hadden en ik nog helemaal niks kon me gewoon niet voorstellen dat t voor die dames net zo spannend was als voor mij.
Nu sta ik aan de andere kant en schaam ik me soms omdat ik denk wat zeur ik nou ik heb tenminste al een kindje....maar ik ervaar wel hoe diep de wens is voor een 2de, nooit gedacht hoor want voor de ivf was ik nog nuchter..dacht dat t me niet zo zou raken als t voor Odin deed, maar t doet me ontzettend veel, veeel meer dan ik gedacht had

Je slaat de spijker op z'n kop!

succes met wachten!!!!!!!

Ineke, wat spannend....we duimen nog ff door :pray:

Jeetje Ineke, wat een spanning… ik ben benieuwd wat eruit komt. Zo´n verhaal laat je ook alle emotionele hoeken van de kamer zien zeg… De ene dag is het zwanger, dan weer niet, heel lang niet en nu misschien toch wel via natuurlijke weg, pfffffffff. Hou vol meissie!

Natascha wat voel je je hetzelfde als bij Odin! Oeh echt spannend die laatste wachtweek, Niet schrikken hoor van een beetje bloed. Kan een innesteling zijn, die bloeding kan altijd opkomen zoals je al zei. Of eh, misschien een adertje gesprongen tijdens gezellige momenten met je hub…? Echt ik heb ook wel eens tusentijdse bloedinkjs gehad. Je denkt van alles, Meestal gebeurt ero ook wel iets van binnen op zo’n moment. Laten we hopen dat jouw eskimootje een stevig geisoleerd huisje aan het timmeren is vanbinnen :smiley:

Welterusten dames, ik ga vroeg mijn bedje in.

Ineke,

Een voorzichtige gefeliciteerd!! Ik las je berichtje over een positieve test van de week en over dat het dan al 10 weken moest zijn. Ik kreeg meteen het gevoel dat dat niet klopte en dat het een zwangerschap in een vroeger stadium is. Vraag me niet waarom ik dat voelde hoor maar dat heb ik soms wel eens en dan klopt het eigenlijk ook altijd wel.

Ontzettend bijzonder dat je dan op een natuurlijke manier zwanger bent geworden. Ik ga heel hard voor je duimen dat dit kindje er gewoon gaat komen :pray:

Verder heb ik even weinig gelezen maar wil Jippie ook nog even een virtuele knuffel geven :hug: :-*

Rhiannon slim van je om je vast voor te bereiden op de laatste wachtweken!

Ik denk dat ik je advies op ga volgen en ga ik denk ik voor een goed boek!

NOODOPROEP!!!:

Heeft er iemand nog een aanrader voor een GOED boek??!!!

Hee meiden, hier even via de mobiel een berichtje uit het ziekenhuis. De operatie is goed gegaan. Ik heb wel heel erg veel last van de narcose gehad in combinatie met constant opvliegers. Gelukkig gaat dat nu iets beter. De pijn is te doen en ik ben weer wat op de been. Heb nog steeds een drain. Deze liep gisteren amper, dus ik had er zo op gerekend en gehoopt dat ik vandaag naar huis mocht. Maar helaas is er vannacht een flinke hoeveelheid vocht bij gekomen, dus ik moet nog een dag langer blijven. Wat een domper, ben het zo zat hier! Morgen gaat 'ie er wel uit, want een drain mag max een week blijven zitten. Dus morgen eindelijk naar huis! Hou jullie taai allemaal & tot snel! Dikke kus x

Jippie wat fijn je te lezen meissie… :dance:

Ahhhhhhhh dat was idd even een domper zeg dat je nog moest blijven, kan me voorstellen dat je t helemaal zat bent thuis.

Hopelijk mag je morgen naar huis,

Ik ben blij dat t verder goed gegaan is allemaal en dat je weer een beetje op de been bent.

sterkte meissie :hug: :hug: :hug:

Jippie: :hug: Een extra nachtje dus, snap dat je ervan baalt, thuis is het toch het fijnst.