IVF/ICSI deel 14

Nou, zal naar mijn werk rijden en maar wat maandverband halen…

Tja das natuurlijk geen therapieshopping. Succes met de vergadering en vanavond. :-*

Hopelijk morgen een beetje zon zodat het iig fijn is in de tuin.

Wij hebben na elke grote tegenslag steeds iets voor ons samen gedaan.

Na de eerste IVF hebben we onze telefoons afgezet, zijn naar Schevingen gereden en hebben een lekkere dag op het strand gehad. Ter plekke kaarten voor toen Tarzan geregeld en daar 's avonds nog naartoe gegaan.

Na de 2e IVF hebben we een auto gekocht die een paar duizend euro duurder was dan we eigenlijk van plan waren :smiley: Daar hebben we nu met de tweeling elke dag nog plezier van. (paste wel met ons banksaldo hoor, geen zorgen ;))

Doe dus ook gewoon iets waar je heel veel zin in hebt, maar steeds uitstelde. Lekker iets voor jullie of jezelf. :hug:

Ineke wat is het toch oneerlijk… :cry: Eerst weer hoop en blijdschap geven en dan is het toch weer niet wat je hoopte en verwachtte…ik heb er geen woorden voor. Groot verdriet, veel sterkte om het een plekje te geven…neem toch wel de tijd ervoor. dikke :-*

Oh lieve Ineke, wat erg dit weer. Waarom is het nou allemaal zo oneerlijk.

Heel veel sterkte weer met dit slechte nieuws en een hele dikke knuffel…

Dank lieve meiden.

Nog geen bloeduitslag, ze zijn mijn buisjes even kwijt geraakt…

Verder zat er in de regen aan de kant van de autoweg naar mijn werk een ooievaar!!! heb even zitten vloeken in de auto en daarna even hartelijk gelachen om de situatie!

Maar hoe is het verder met jullie??

Met Jippie ging het vandaag weer ietsje beter. Heeft nog 1 drain die er hopelijk aan het eind van de week uit mag.

Ineke… :hug:

Wat een klap…!

Ik lees het net en de tranen rollen over mijn wangen… :cry:

Ik kan niet stoppen met huilen.

Hoe oneerlijk is het leven, daar worden we dan op zulke momenten weer keihard aan herinnerd!!

Ik heb al meteen minder vertrouwen en hoop,

dan komt er weer meteen die gedachten naar boven: ik kan er maar beter vast vanuit gaan dat het niks is!!!

Want het verdriet die ik nu voel samen met jou is wel heel erg! :cry: :cry: :cry:

Ik weet dat we helemaal niks voor je kunnen doen om deze pijn te verzachten

maar we leven met je mee en wensen je heel erg veel sterkte om dit verdriet een plekje te geven… Dikke :hug:

Vind het erg knap en sterk van je dat je toch het positieve eruit kunt halen!

En nog een beetje kan lachen…

Jippie ben blij dat we via Ineke te horen krijgen hoe t met je gaat!

Ben ook blij te horen dat het vandaag weer iets beter met je gaat… :-*

Jeetje, Ineke wat erg! Dit had ik echt helemaal niet verwacht.

Hoe oneerlijk kan het zijn. Het lijkt het ene moment of het allemaal goed zal zijn en dan krijg je zulk nieuws. Ik weet gewoon even niet wat ik er van moet zeggen… hele dikke :hug: en sterkte met het verwerken.

Heb trouwens gisteren aan 2 collega’s verteld dat we het IVF traject ingaan. Ze waren beide vol begrip en bewondering. En ze hoopten vurig dat het zou gaan lukken want ze gunnen het me zo ontzettend. Ze hadden allebei geen idee dat ik een kinderwens had (wat kan ik toch goed acteren en liegen wat dat betreft, gelukkig nu niet meer nodig). Ik krijg ook alle medewerking voor ziekenhuisbezoek e.d.

En… niet gehuild! :smiley: maar er wel gewoon normaal over kunnen praten. Wat erover praten al niet met een mens kan doen. Hadden we veel eerder moeten doen!

Even een ander vraagje trouwens. hebben jullie ook wel eens een blauwe plek gekregen op de plek waar je geprikt hebt? Ik had vandaag een flinke blauwe plek waar ik eergisteren geprikt heb.

Soms voel ik er trouwens niks van, maar soms voel ik die prik echt behoorlijk. Gelukkig nog steeds geen last van de hormonen. Vandaag was de 7e prik…

Alicia een blauwe plek krijgen kan geen kwaad hoor, denk dat iedereen wel eens een blauwe plek gehad heeft :wink:

Fijn dat t zo oplucht dat je er nu met de mensen over kunt praten :hug: en ook fijn dat ze t zo begripvol opnamen.

Jippie: ik ben ook blij dat t al iets beter met je gaat meissie… :hug: :hug:

Ineke: je bent echt een sterke vrouw…ik kan meestal ook altijd wel t positieve naar boven halen, maar dan meestal pas een dag later.

Wel fijn dat je eierstok in elk geval goed uitzag…heeft alles lekker gesmaakt vanavond?

Wat zijn jullie lief allemaal! Doet me goed hoor.

Marka, vertrouwen blijven houden hoor…het is nog steeds zo dat het heel vaak wel lukt!

Enneh…blauwe plekken…ik zat er de laatste keer helemaal onder! wissel dan de plaatsen ook af van buik links en rechts en bovenbenen links en recht. Je kunt er niets aan doen, dan raak je een bloedvaatje. (je voelt je dan een echte junk he?).

Hoe bizar. Ging ik vanavond nog even naar de bieb (gesloten natuurlijk) zag ik in een weiland vlak bij ons huis alweer een ooievaar!! haha, is echt uit de richting, zal hem jullie kant op sturen.

Misschien juist een teken voor de toekomst om de moed erin te houden!!! :hug:

Marka: gewoon hoop houden hoor! Het kan gewoon, ze laten je de behandelingen niet voor niets doen. Als het ziekenhuis echt zou denken dat je geen kans had, zouden ze je dat vertellen. Tot die tijd dus neus in de wind en hoop houden. Het kan echt! (kijk maar naar mijn banner ;))

Jippie: fijn dat het al iets beter gaat :hug:

Lieve Ineke wat een rotbericht zeg…(zwak uitgedrukt)

Heb je nu al meer nieuws??? Ik blijf nog even voor je duimen.

Dikke zoen

He Chantal, nee nog geen nieuws. Buisjes zullen nog zoek zijn of inmiddels terecht. Morgen horen we dan weer meer. Hoe is het met jou? De zoveelste teleurstelling al een beetje te boven?

Ik blijf nog even doorduimen. Ik lees het morgen wel.

Hier gaat het wel, wachten op de ongi…

He gadverdamme, wat is dit een K-nieuws! Ineke meid, ik heb geen idee hoe je je voelt. Ik kan het me niet voorstellen. Het moet zo’n klap zijn dat het steeds niet lukt, en iedere keer toch weer een sprankje hoop bij zo’n positieve test. En dan wéér de teleurstelling wegslikken. Hoeveel kan een mens verdragen.

Goed dat je je realisme vast bent blijven houden tot de echo. Desalniettemin, weer een dreun. Ik neem mijn petje af voor hoe je het hier allemaal vertelt. Ik hoop dat de pillen snel hun werk doen en dat de fles wijn goed mag smaken. Goed dat je je ziek hebt gemeld.

Welterusten lieve Ineke, morgen is er weer een dag hoor!

Dikke knuffel :hug:

Oeh ja blauwe plekken…herkenbaar hoor! Soms voel ik het al als ik prik. Maar ik klop het af. Valt mij nog mee hoe vaak ik mezelf blauw prik.

Alicia praten werkt soms erg prettig. En zeker als je dan ook nog lieve collega’s hebt die met je meehopen en meehelpen. :thumbup:

Ooievaren is ook bijzonder idd. Wij hebben een ooievaarsdorp hier in de buurt dus het euhm stikt ervan. Maar 1 bijzonder nest zit precies op de weg naar het ziekenhuis in Apeldoorn. Das ook voor ons telkens bijzonder te zien. En elke keer ieder jaar ieder seizoen hopen we dat er weer een prachtig paar op komt te zitten met jonkies. :inlove:

Krabje meis op naar de 8e dan en hopelijk gaat dat um worden! :-*

Jeetje Ineke, Dat is wel heel erg schrikken! Dat had ik helemaal niet verwacht. Ik vind het zooo rot voor je. Ik moest zelfs even bijkomen van het nieuws. Weet je al iets van je bloeduitslagen?

Ik vind het zo knap dat je het positieve blijft inzien! Maak je wel ook tijd om je even flink #@#%^ te voelen? Dat hoort er natuurlijk ook bij.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen… Behalve dat ik hel heeeeeel oneerlijk vind.

Blauwe plekjes heb ik ook af en toe… Idd voel je je dan net een junk. Ik weet soms zowiezo niet zo goed waar ik moet prikken. Overal zitten gaatjes in mijn buik.

Ik had gisteren mijn eerste FM. Recht 6 eitjes waarvan 3 dominant (12 mm) en links 6 eitjes waarvan 3 dominant (11 mm). Nog even doorprikken tot vrijdag en dan hopen dat er wat kleine meegroeien want 5 is natuurlijk wel wat weinig.

Ik voel het best erg in mijn linker eierstok. Daar ben ik ook 2 maanden geleden nog aan geopereerd ivm verkleving (hij zat aan mijn baarmoeder vast verkleeft) dus misschien komt het daardoor dat ik die, nu hij gestimuleerd wordt, erg voel.

xx