Wij mogen ook zelf testen. Op dag 15 na terugplaatsing, dan ben je dus al overtijd!
Hoe is het met jou verder Natascha?
goed hoor, ik ben weer helemaal de “oude”.
Hoi,
Onze kliniek laat het aan de mensen zelf over om te testen. Ik vind dat ook wel fijn want je wilt zoiets ook niet horen van een vreemde (schreef jij dat nou dat je al zelf ging testen voordat je naar het ziekenhuis moest?). Bovendien ben je dan al genoeg naar de kliniek heen en weer geweest en ben je er wel even klaar mee. Dit wachten & thuis testen benadert nog het meest “de normale gang van zaken”, zoals elk ander koppel dat ook zwanger wil worden. Ik vind dat eigenlijk best fijn. Maar ALS ik zwanger blijk te zijn dan moet ik wel terug en dan doen ze een bloedtest voor de zekerheid.
Onze TP was op een vrijdag en morgen (zaterdag) mag ik dus testen.
Volgens jouw berekening mag ik dus vandaag testen :think: Maar ik lees dat je door de Pregnyl wat later kunt gaan menstrueren (ik heb geen Utrogestan gehad). Dus ja… wat moet je daar nou van denken. Ik voel me verder helemaal niet raar of anders!
Ineke, testen op dag 15 na de TP, is dan de dag van de TP dag 1, of begin je met tellen de dag erna?
Jij hebt de Utrogestan bolletjes he?
Een broodrooster :shifty: :lol:
Monne: helaas zegt het inderdaad nog niets dat je niet ongesteld bent, dat is wat die wachtweken ook zo vreselijk maken…
Ik heb onder invloed van hormonen andere cyclussen gehad dan zonder. Elke keer weer. Zo duurde het met Clomid bij de IUI’s altijd langer voordat ik ongesteld werd, bij de IVF pogingen verloor ik iedere keer vanaf dag 9 bruinig spul. Wat dus 2x over ging in een menstruatie en 1x ineens stopte en het raak was. Er is gewoon geen pijl op te trekken.
In Nijmegen test je ook zelf op de 15e dag na de tp. Dan ben je dus eigenlijk al 4w+4dgn als het gelukt mocht zijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wat is dat toch altijd spannend! Zelfs als het niet je eigen poging is
Ineke: super zeg! En 2 mee naar huis en ook nog een cryo :dance:
Hi Angelbaby,
heb jij het wel eens zonder ongesteld te worden uitgehouden tot de testdatum en dat je dan alsnog negatief testte?
:shock: :shock: :shock: :shock: wat kletsen jullie veel.
Helaas kan ik nu niet meekletsen want mijn pauze van mijn werk is om.
Monne mijn duimpjes draaien voor jou nog steeds overuren. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ook voor Ineke draaien ze overuren :thumbup:
:thumbup:
:thumbup:
Reageer vanavond weer uitgebeider
:-*
alvast testen monne??? Nee, niet doen! Op je mannetje wachten!!
pfff. voel met je mee!
Monne Ineke en ik zijn onder behandeling bij (gedeeltelijk) hetzelfde ziekenhuis. Wij mochten twee weken na de terugplaatsing testen. Ik deed 's ochtends eerst zelf een urinetest en dan moest ik voor 11 u bloed laten prikken. 's Middags kon je dan bellen voor de uitslag. Ik wilde liever eerst zelf testen en de uitslag verwerken in plaats van dat ik het van een assistente zou horen.
Je luteale fase kan inderdaad iets langer zijn, dat had je toch ook na de IUI-behandelingen? Maar Pregnyl houdt de menstruatie niet tegen zoals progesteron-bolletjes dat doen. Dus op zich is het wel een goed teken dat je nog niet ongesteld geworden bent. Heb je verder ook kwaaltjes?
Ik heb het geluk gehad dat ik twee keer na de eerste ICSI zwanger was. Ik heb de ene keer twee weken na de terugplaatsing positief getest, de andere keer op dag 13. De tweede keer is helaas in een missed abortion geeindigd met 11 weken. Na een cryo-tp mochten we op dag 12 testen en die was negatief. Ik werd pas ongi toen ik met de bolletjes stopte. Na de ICSI vorig jaar september wist ik al heel snel dat het niet gelukt was. Ik kreeg ook ruim voor de testdatum bloedverlies. Voor de zekerheid nog wel getest, die was zoals verwacht negatief.
Ineke Wat super dat jullie nog een cryo hebben, wie had dat nou verwacht?
Nu maar hopen dat de emmies in je buik ook zo goed doordelen en gaan innestelen!
Mijn haar is nog steeds erg kort (2-3 cm), maar het is al wel heel erg vol en je ziet het groeien. Van mezelf had ik ook slagen. Maar na chemokuren kun je ook krullen krijgen. Mijn haar heeft nu een onhandige lengte. Ik wil het liever niet weer af laten knippen, want dan is het weer zo kort. Maar het is te lang om leuk te zitten, even doorbijten dus. Ik laat het zo snel mogelijk weer groeien, ik had het eerst tot iets boven min schouders.
Hi Jippie,
Ik hoor die term vaker, missed abortion. Dat is toch dat het embryootje al afgestorven is, maar dat het niet loslaat toch? Ontdek je zoiets pas bij een echo?
Nee ik heb geen kwaaltjes. Ik had een paar dagen gespannen borsten, maar dat is sinds gister een stuk minder. Zou van de pregnyl kunnen zijn geweest, hoewel dat dan alleen van de laatste prik is geweest.
Verder heeeel klein beetje ongi-gevoel in mijn onderbuik, maar dat kan net zo goed van een zwangerschap zijn. Dus dat zegt ook niks he.
Moet morgen gewoon even afwachten…
Heel veel succes met testen, de duimen draaien hier! :thumbup: :thumbdown:
succes morgen met testen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
succes morgen!!! :thumbup: :thumbup:
Héél véél succes !!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
breekt even in
Ineke, ik wil je even laten weten dat ik aan je denk! Heel veel succes de komende dagen en ik duim heel hard mee voor een positieve test!!! :-*
Sil = Hoop van de febr/mrt 2005 stoppers
breekt weer uit
Monne: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Sil: ik ken je ook nog:) Je hebt toen even meegeschreven bij januari, omdat feb/maart bijna niet meer schreef. Zie dat je 2 kindjes hebt gekregen, leuk zeg!
Monne, nog geen bericht = goed bericht???
En en en??? :shifty:
Negatief getest. Wat een klap. Sorry dames, later meer.
ah neeeeeeeen, ik had zo’n goede hoop.
Damn meissie wat een klap voor jullie, heeel veel sterkte :hug: :hug: