IVF/ICSI deel 14

las net dat er geen terugplaatsing gaat komen maar er een aantal emmies zijn die ze hopelijk in kunnen vriezen en volgende maand een tp kunnen krijgen.

Wat enorm balen is dit zeg. Frustrerend ook!

Judith Bedankt dat je de update hier ook even plaatst!

Chantal Ik ken je nog wel, hoor! Hoe gaat het nu met je?

Maya Hee meid, lief dat je hier nog een berichtje komt posten! Hoe gaat het met jullie? Hopelijk inmiddels een heel klein beetje beter. Moeilijk allemaal, hoor! Het blijft confronterend, je moet weer een heel nieuw toekomstbeeld opbouwen. Ik denk aan je, dikke knuf!

Purpled Balen dat je niet lekker in je vel zit. Stemmingswisselingen zijn nooit leuk, niet alleen je omgeving heeft er last van, maar jijzelf ook. Het kan inderdaad hormonaal zijn, maar kan het ook voor een gedeelte psychisch zijn? Het is niet niks wat je allemaal meegemaakt hebt de afgelopen jaren en dan de operaties van jullie meid er nog eens bij. Ik merk aan mezelf dat ik soms niet veel kan hebben als ik me rot voel. Je lontje is dan toch iets korter en je hebt minder geduld. Misschien helpt het om eens met iemand te praten? Of heb je aan je familie en vrienden veel steun? Ik hoop dat er in de toekomst toch nog een broertje/zusje voor jullie meid komt! Is jullie meid inmiddels weer helemaal hersteld? Kus!

Ineke Jij had vandaag weer een fm, toch? Hoe is dat gegaan? Hopelijk zijn er nog een paar follikels bij gekomen.

Natascha Wat vreselijk piep dat de terugplaatsing niet kan doorgaan. Alles ging zo goed tot nu toe. Hopelijk kunnen alle embryootjes ingevroren worden en kunnen ze binnen niet al te lange tijd worden teruggeplaatst. Sterkte, beterschap & ik denk aan je! :hug:

Vannacht heerlijk geslapen. Achteraf merk je pas hoe erg je eigenlijk in de stress zat. Ik had de laatste weken constant last van mijn rug en schouderbladen. Nu ik weet dat er niks aan de hand is, valt de last letterlijk van je schouders.

Ineke, vergeet ik jou helemaal :oops:: veel succes met de punctie maandag! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ineke veeel succes maandag!!!

Dank! 8 in de race…ziet er goed uit tot dusver.

Indien mogelijk gaan er 2 toppers teruggeplaatst worden. Protocol waar je voor kunt kiezen bij 35 jaar en ouder…

Nog 1 dagje spuiten en dan morgenavond de pregnyl, hoor morgen hoe laat.

hey Jippie,

Met mij gaat het goed! De kinderwens heb ik langzaam achter me gelaten…Heeft wel even geduurd maar ik moest het accepteren dat het er niet in zit.

Gelukkig heb ik er 1 een hele mooie ook nog :inlove: Die is inmiddels al 21!

Ben blij voor jou dat het allemaal goed uitpakt!

Lieve groetjes van mij!

Hi allemaal,

heftige berichten hier… Ook oude bekenden (voor mij onbekenden) die weer eens komen kijken en ook al een heel verhaal achter de rug hebben… Ik hoop dat jullie het mij vergeven dat ik niet overal op reageer, ik lees & leef wel met jullie allen mee. Ik ben erg benieuwd hoe het met Natascha is… Zwaar kl*te is het voor dr. Onvoorstelbaar, het ging zo goed.

Ineke wil je nog even een heel fijn weekend wensen voor je punctie maandag! Super weer een stap verder :smiley:

Natascha Hoe gaat het vandaag met je? :hug:

Ineke Zit de Pregnyl er weer in? Zie je erg tegen de punctie op of valt het mee?

Fijn weekend allemaal!

Ineke nog even en dan de punctie!

Ik had vandaag een mindere dag, maar ja hopelijk morgen weer een betere.

Mijn bloedwaardes gaven toch een lichte ontsteking aan, nu ff in de gaten houden hoe zich dat ontwikkelt

Xxx

He natascha, las dat je nu lekker weer thuis bent! Fijn. Gaat het een beetje? Dus het was een ontsteking? Heb je voor de punctie ook antibiotica gehad? Ik krijg dat voor de punctie, cocktailtje van 2 kuurtjes.

Monne, hou jij het nog een beetje?

Tja, Jippie. Ik zie er tegenop maar kijk uit naar het moment daarna! Zoeken naar de eitjes, scores enzo. Punctie zelf viel me vorige keer best tegen en ook de dagen daarna. Heb hoge pijngrens maar toch. Maar wie weet gaat het deze keer beter. We zullen zien.

Moet om ongeveer 8 uur in het ziekenhuis zijn. Punctie om 9:20uur.

Nu nog even een late dienst, ter afleiding en wanneer ik weer thuis kom is mannetje er ook weer! Heerlijk!!

Natascha Ik las op je Hyves dat je weer thuis bent, fijn zeg! Hopelijk is de ontsteking snel over en heb je geen pijn meer. Rustig aan & dikke knuf! :-*

Ineke Elke punctie is spannend. Ik heb er inmiddels vijf gehad en het wordt niet normaal. De punctie op zich was elke keer goed te doen, de spanning eromheen is het ergst. Zijn de scores goed, ontstaan er wel embryootjes, delen ze wel door, enz. En heb je dat allemaal achter de rug, dan moet je de wachtweken nog door zien te komen. Na de punctie rustig aan, dan heb je hopelijk minder last. Niet meteen weer aan het werk of een dag gaan winkelen! :wink: Heel veel succes voor morgen, ik zal aan je denken!

Monne Kun je de wachtweken een beetje door komen? De eerste week gaat altijd wel, dan weet je dat je nog lang niet kunt testen en zoek je afleiding. De tweede week is altijd wel heel erg spannend, je begint op alles te letten. Op welke datum mag je testen?

Hier gaat het afvallen nog steeds goed. Helaas veel verjaardagen in augustus en binnenkort onze trouwdag. Je neemt toch een gebakje of een paar hapjes, dus het gaat nu niet zo heel erg snel meer. Ik denk dat deze week de score 600 gram gaat zijn. Dinsdagavond weer zwemmen, hopelijk dan een paar baantjes meer dan vorige week.

Fijne zondag!

Goed Jippie, zal niet gaan winkelen maar lekker op de bank gaan hangen. Heb nog wel een goed boek en nog wat afleveringen op dvd van de serie ‘bloedverwanten’. Had ik van de bieb geleend om het weekend door te komen. Best wel leuke serie.

Dinsdag ben ik ook nog vrij en dan zien we woensdag wel weer verder. Dan moet ik echt naar mijn werk. (haha, ik ben echt onmisbaar hoor!).

Goed zeg dat je zo afvalt nog steeds! momenteel groei ik alleen maar. Hou mezelf steeds voor dat gezond zijn zoveel belangrijker is dan wat kilo’s er af maar ik weet gewoon dat ik me prettiger voel met wat kilo’s er af dus…maar ja, stel, stel, stel dat ik nu zwanger wordt dan kan ik ook niet lijnen. Maar wel extra gezond eten natuurlijk.

Ineke, nogmaals sterkte voor morgen! goed plan om daarna lekker op de bank te gaan hangen. Deed ik ook altijd een paar dagen. En als je je woensdag nog niet lekker voelt gewoon ziekmelden hoor. Bloedverwanten is leuk, heb ik toen ook gekeken, lekkere soap! En een goede reep chocola erbij helpt ook vast. Lijnen doe je maar weer na de bevalling :wink: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Natascha, wat heerlijk dat je weer thuis bent! :dance: Neem de tijd om bij te komen en alles te verwerken, het is niet niks… :hug:

Jippie, wat goed dat je aan het afvallen bent! :thumbup: En een gebakje op je trouwdag mag toch wel? :-

Had even gewacht te reageren op je vraag, want dit weekend ging het niet zo goed, maar dat had alles met mijn ongi te maken. Die wordt steeds pijnlijker en zoals Danielle ook al aangeeft zijn dat toch steeds de meest emotionele dagen. Maar vandaag voelde ik me gelukkig wat beter. Ben nog steeds vaak verdrietig en werk ook nog steeds maar voor de heflt, maar ik merk wel dat ik steeds vaker ontspannen en blije momentjes heb en dat is denk ik een goed teken.

Ik ben niet heel actief meer op het forum, maar ik kan wel weer zonder allerlei nare bijgevoelens ‘kindje op komst’ intypen en vind het ook fijn om jullie te blijven volgen. Heb toch een paar jaar lief en leed met jullie gedeeld en dat zet je niet zomaar opzij. dikke :-
voor jullie allemaal!

En monne, ik ‘ken’ je niet goed, maar dat wil niet zeggen dat ik je niet heeeel erg gun dat deze poging positief voor je uitpakt. :pray:

liefs maya

Ik kom nog even Ineke heeeel veeel succes wensen voor morgen, op naar een mooie oogst meissie :hug: :pray:

Maya fijn je weer te lezen en ook fijn dat je zonder al teveel nare gevoelens weer op Kok kunt komen, lief dat je ons nog volgt :hug: :-

Jippie super dat t nog goed gaat met t afvallen, vervelend wel als er zoveel feestjes tussendoor komen he.

Monne: spannend he, wanneer mocht jij nou alweer testen??

byjou ik ken je ook niet, maar wil je wel bedanken voor je lieve berichten in mijn topic, in elk geval prettig kennis te maken :-

voor de overige meiden, jullie ook bedankt voor alle lieve woorden en steun.

Vandaag idd thuisgekomen, ik was echt blij maar eenmaal thuis kwamen de tranen, ik voelde me zo “leeg” thuiskomen, je denkt dat je met een mooi emmie in je buik thuiskomst, maar helaas niet, en toen zag ik de container staan met alle naalden in, erg confronterend op dat moment.

Maar ik raap me altijd wel weer snel bij elkaar en focus me nu op a.s dindag, ben zo benieuwd of er cryo’s zijn en hoeveel er dan zijn.

:hug: :-* voor jullie meiden.

Ineke: heel veel succes morgen! En daarna inderdaad lekker rustig aan. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Natascha: ik duim met je mee voor mooie cryo’s! :thumbup: :thumbup: :thumbup: en een dikke :hug:

Monne: hoe gaat het bij jou?

Maya: :hug: en een :-* voor je lieverd. Het lijkt me ook zo zwaar om weer verder te gaan als je droom echt in rook opgegaan is. Super dat je al meer goede momenten hebt. Ik hoop voor je dat dat er alleen maar meer zullen worden.

Ik vind het al zo moeilijk om het denken aan de behandelingen en zwangerschappen los te laten en kan me dus een beetje voorstellen hoe onwerkelijk moeilijk het voor jullie moet zijn. Nogmaals :hug:

Jippie: Rustig aan gaat het ook toch? Juist netjes ergens tussen de 500 en de 1000 gram. 600 zit daar keurig tussen.

Hier ook druk aan het afvallen. Was mijn Clomid kilo’s meer dan beu. Gaat erg goed. Ben nu iets meer dan een maand bezig en de teller staat op -5,2. Morgen weer wegen en ik denk dat het nu wel al meer dat 6 is. Voelt erg goed en voelt ook wel als een afsluiting van die periode.

Ben een dag of 4 niet online en dan zie ik dit hier. (en het topic voor Natascha) exuses dat er niet eerder op reageerde.

Natascha: Wat een dingen heb jij meegemaakt zeg.

Allereerst ben ik blij te lezen dat je weer thuis bent. Lekker bij de mannetjes.

OOk ik duim heel hard voor je mee voor mooie Cryo’s.

:-* :-* :-*

Ineke: Heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat je een mooie oogst hebt.

Jippie: goed hoor dat het afvallen zo goed gaat. En op je eigen trouwdag mag je echt een gebakje hebben hoor.

Ik was dinsdag jarig en mijn neefje (Finley) woensdag (maar die vierde het gister) en ik heb wel gewoon een klein stukje gebak op.

Monne: hoe zijn de wachtweken? Kom je er een beetje door?

He meiden,

Even kort. De fentanyl hakt er deze keer wat meer in. Punctie was te doen…af en toe wel pijnlijk natuurlijk maar al met al ging het aardig.

8 eitjes!!! dus hopelijk zal dat genoeg zijn voor een terugplaatsing. Vast wel, zaadjes waren ook oke.

Nou, ga even weer offline.

Dank voor jullie duimen enzo!

Dikke kus!

Ineke Mooi aantal! :thumbup: Hopelijk woensdag goed nieuws met betrekking tot de embryootjes. Rustig aan vandaag!

Jannigje Hoe gaat het met jou? Zijn jullie weer een beetje opgeknapt inmiddels?

Zijn jullie nu klaar met de woonkamer? En hoe gaat het met je afvallen?

Monne Hoestie daar?

Angelbaby Jij ook al aan het afvallen, goed zeg! Uit je berichtje begrijp ik dat jullie niet meer voor een derde kindje gaan?

Omdat je het over het afsluiten van de mm-periode hebt.

Natascha Logisch dat je thuiskomst emotioneel en confronterend was. Je was er toch vanuit gegaan dat je met een mooie emmie thuis zou komen en je misschien over twee weken positief zou testen. Je begint toch stiekem een beetje te dromen als je zover gekomen bent. Dan voelt het nu wel heel leeg allemaal, begrijpelijk. Wanneer zou je dan voor een terugplaatsing mogen? De volgende cyclus al, of moet je langer wachten? En heftig dat je misschien niet voor nog een nieuwe IVF-behandeling kunt gaan. :hug:

Ineke wat een prachtige score en dat met 1 eierstok!

Lekker rusten he

Jannigje je hoeft geen sorry te zeggen hoor :-*

Hoe gaat t verder met je?

Jippie morgen hoor ik meer ik zal denk ik gaan beginnen met t opwekken van de ongi die kuur duurt 10dg en dan krijg ik weer wat anders om t slijmvlies weer dik te maken voor een tp. Dus best snel, maae kan ook zijn dat ze ff een maand willen wachten, vandaae is t morgen wel weer spannend

Natascha Waarom moet je ongi opgewekt worden? Je hebt wel een punctie gehad, de punctie kun je zien als eisprong. Dus in principe zou je ongeveer twee weken na punctie uit jezelf ongesteld moeten worden. Wij hadden met de eerste IVF geen bevruchting, dus ook geen terugplaatsing gehad. Twee weken later werd ik ongesteld.

En dan de cyclus erna dus aan de Progynova? Spannend! Hopelijk morgen goed nieuws!