En Carenza? hoe was je fm?
spannend mloeska
Spannend Mloeska
Spannend mloeska! We duimen!
De fm was goed; 16,5 mm, dus vanmiddag mag ik bellen en dan moet ik of vanavond of morgen de spuit Pregnyl zetten. Ben ik wel blij mee, want dat geeft ons twee kansen, aangezien het VU maar 10 mensen per dag aanneemt van ons ziekenhuis voor ontdooiing.
Carenza Fijn dat de meting goed was. Ben benieuwd wanneer je de terugplaatsing hebt.
Hoeveel cryo’s gaan er ontdooid worden?
Mloeska Spannend! Hoe laat wordt je gebeld vanmiddag?
Ik hoop dat er een mooi cryootjes ontdooid is en dat je er nog drie overhoudt!
Rennic Hoe gaat het met het spuiten, heb je ook last van de Lucrin? Ik heb elke keer na het spuiten ontzettende jeuk en een branderig gevoel rond de injectieplek. Na een uurtje trekt dat meestal weer weg. Ik moet zondag met de Lucrin beginnen. Over een week komt bij jou de Puregon/Gonal erbij?
Sophie Hoe gaat het nu met jou? Al druk aan het aftellen tot de intake?
carenza!! super!!!
ik word eind van de middag gebeld… pfff wat duurt een dag lang zo… hahahaha
:thumbup: :thumbdown:
Vandaag gaat het niet worden, dus morgen moet ik opnieuw bellen of we dan meemogen.
Hou nog ff vol mloeska!
Nou, ze hebben gebeld…
en vielen direct met de deur in huis…
ze hebben alle 4 de cryo’s moeten ontdooien, en geen een heeft het overleefd… :think: :? :twisted: :thumbdown: :silenced:
dus ze zouden het doorgeven aan ziekenhuis in enschede, en dan zouden we wel horen hoe nu verder…
24 ste hebben we weer gesprek met fertiliteits arts…
mloeska
neeee dat was niet wat we verwachten
sjips zeg :hug:
jippie
ja nog 4 weekjes en dan mogen we eindelijk voor de intake :dance:
ohw mloeska wat erg
sophie heel veel succes alvast!
Mloeska Dat meen je niet! Wat een ellende, zeg! Dat verwacht je toch niet? Als je vier goede cryo’s hebt, ga je ervan uit dat er zeker eentje overblijft. Hebben ze er ook een verklaring voor? In ons ziekenhuis is de kans op goed ontdooien 80%, dus dan zou je van de vier toch zeker twee over moeten houden.
Dus nu eerst een gesprek de 24e en dan weer verder met een volledige ICSI-behandeling?
Heel veel sterkte met deze teleurstelling. :hug:
even snel tussendoor
wij zijn gisteren de trotse ouders geworden van een flinke zoon
zijn naam is Mauro , woog 3kilo160 bij de geboorte en is 51cm lang
kom later wel verslag uitbrengen en bijlezen
groetjes
gefeliciteerd malky!!! :thumbup: :dance:
en ja, ze zeiden in het ziekenhuis dat na ontdooing er embryootjes overbleven van 1 cel…
dat het niet genoeg was om een gezond kindje te worden…
meer zeiden ze niet…
ja ze wensten me veel sterkte…
best wel shit op zich…
zelfs de fertiliteitsarst die me metingen deed had vrijdag gezegt… je hebt er 4 in 4 rietjes… de eerste word vast goed!!!
maja het mocht niet zo zijn…
op naar de volgende poging… (en weer zo’n verschrikkelijke punctie!!! :shock: )
jullie succes verder…
Chips mloeska, dat is wel heel erg r*k. Sterkte met dit nieuws, die had niemand zien aankomen. Zet mij ook gelijk aan het denken dat het niet maar zo vanzelfsprekend is dat je nog 5 embryootjes in de vriezer hebt en ze zomaar even terug kan plaatsen. Tjoh…
Malky, gefeliciteerd met jullie zoon!!!
ja stom he… k snap het nog steeds niet…
maja…
en inderdaad, nu weer helemaal overnieuw beginnen met alles!!!
ik ben nu wel aan het twijfelen of ik de punctie onder narcose wil of niet…
die was me zo gigantisch tegen gevallen, k ging echt door de grond!!!
meerprijs daarvan is 200 euro, en dat word niet vergoed…
maja…
aan de andere kant denk ik… ach, het was maar een half uurtje…
maar het was echt helse pijn…
pfff twijfel twijfel…
eerst maandag maar es afwachten wat de arts allemaal zegt…
die zal er ook wel niks van snappen…
carenza, succes verder!!!
ik ga nu slapen… (als het lukt… ) :kaars:
Malky Gefeliciteerd met jullie zoon Mauro!
Heel veel geluk toegewenst & geniet van je kraamtijd!
Mloeska Flink kl*te, zeg! Er kan schade optreden tijdens het invriezen en ontdooien en dan kunnen er cellen verloren gaan. Wat een domper dat alle cryo’s zoveel schade hebben geleden dat er niet eentje teruggeplaatst kan worden…
Mloeska, wat een ontzettende tegenvaller Dat had inderdaaad niemand verwacht…
Maandag gesprek dus hoe nu verder…ga je meteen dan door?
Carenza, enn…mag je vandaag?
Malky, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en heel veel geluk!
Jippie, het prikken is inderdaad wat gevoelig. Rood eromheen en beetje jeukerig. Ik heb gelezen dat het helpt als je de plek eerst warm maakt voor het spuiten. Dan gaat de spuit er makkelijker in en dat helpt inderdaad!
Zondag begin ik met de gonal en jij dus met de lucrin.
rennic ze hadden tegen mij gezegt toen ik nog moest spuiten dat, als je de spuit een half uur voor de tijd al uit de koelkast haalt, het minder pijn deed, en inderdaad dat klopte! misschien oo een tip voor jou???
ik wil het liefste direct verder, maar weet niet of dat mag… horen we maandag wel…
ik merk wel dat ik me met deze mislukte poging beter voel dan de vorige keer…
vorige keer was er al wat teruggeplaatst, en nu kregen ze er de kans niet voor… toen was ik echt heel verdrietig… het was al een stukje van mij, en het verliet mijn lichaam… nu lijkt het een een beetje verweg van me bed show…
ik kan er best goed mee omgaan merk ik… (ik voel me alleen zo leeg…) geen verdriet, geen boosheid…
heel apart…
alleen leeg…
Hé meiden, ik heb hier ondertussen enkele nieuwe namen opgemerkt.
Wilde jullie gewoon nog even veel sterkte, moed en goede hoop toewensen.
Ik had namelijk deze week een emotioneel moment. Precies alsof ik nu pas besefte wat ik met de IVF en ICSI allemaal heb doorgemaakt.
Ik hoop dat het voor jullie ook zo’n positief vervolg krijgt als bij mij :-*
Malky
gefeliciteerd met jullie zoon
Carenza
heb je vandaag de tp?
Ikke
we dromen er allemaal van zo’n mooie banner :inlove: