hopelijk gaan ze goed ontdooien mloeska
we hebben 4 cryo’s in 4 rietjes…
volgens de fertiliteitsarts kon ik er wel vanuit gaan dat er zowiezo 1 goed van ging overleven!!! :thumbup: want ze waren van erg goede kwaliteit…
Nu beginnen de spannende tijden weer…
2 september de kijkoperatie
eindelijk een datum om vooruit te kunnen kijken
Hollowglade Eindelijk weet je waar je aan toe bent! Kun je je daar op richten en daarna verder met de rest. Zie je er erg tegenop of valt dat mee? En dan gaan ze onder andere je dubbele baarmoeder bekijken en ook je eileiders doorspuiten?
Mloeska Spannend, zeg! Gaat er eentje teruggeplaatst worden of twee? En dan worden ze één voor één ontdooid? Dus de kans is ook nog aanwezig dat je 2 of 3 cryo’s overhoudt voor een volgende keer?
ze gaan er in principe 1 terug plaatsen en 1 voor 1 ontdooit, zodat ik eventueel nog wat over heb voor de volgende keer, mocht het nodig zijn…
Mloeska Hopelijk ontdooit de eerste meteen goed en hou je nog drie cryo’s over voor een tweede kindje!
mloeska wat spannend zeg veel succes.
hier eentje heel erg nerveus, ga over 3 kwartiertjes vertrekken aangezien brussel zo’n 100 km is en er vaak file staat.
Mloeska,
Spannend. Ik hoop dat ze goed ontdooien.
Azru,
Succes vandaag. Hopelijk geeft de arts toestemming om te starten.
Rennic,
Ik spuit meestal rond een uur of half 8. Net nadat ik mijn dochter naar bed heb gebracht. Dan vergeet ik het namelijk niet.
Hollowglade,
Fijn dat jullie een datum hebben om naar uit te kijken.
Arzu Succes vandaag! Ik ben benieuwd wanneer je mag beginnen, hopelijk al snel!
nou ik ben terug,
was een heel interessant maar vermoeiend gesprek.
ik moet de 21e dag van mijn volgende cyclus in september beginnen met suprefact te snuiven( neusspray)
De pil hoefde niet hadden ze afgesproken, en dan ongeveer 2 a 3 weken daarna moet ik fostimon beginnen te spuiten.
Dit was een nieuw medicijn hetzelfde ongeveer als gonal f.
Dus zei ze je schattings startdatum is dan rond 15 oktober, het kan iets vroeger of later zijn, maar daar moeten we aan denken!
hahahahha
snuiven spuiten… wat else!!!
klinkt allemaal wel grappig
maar heel veel succes!!!
:thumbup:
Arzu Goed zeg, dat je nu een datum hebt! Ik moet altijd wel eerst aan de pil, maar dat komt doordat ons ziekenhuis aan wachtlijsten vastzit en ook vaste startdata. Met de pil kunnen ze je precies inplannen, dan ben je niet van een cyclus afhankelijk. Ik heb zelf nooi Suprefact en Fostimon gebruikt, maar ik heb er wel over gehoord. Dus in principe start je in september en de Tese & punctie zal rond 15 oktober zijn? Of begin je rond 15 oktober met de Fostimon? Bij ons is de startdatum de dag dat je met de stimulatie begint.
15 oktober begin ik met de fostimon, en dan zal de tese- icsi rond ongeveer 10 a 12 dagen later zijn .
Het is wel een heel onwerkelijk gevoel.
we hebben wel extra een formulier ingevuld voor donorsperma als back up. :shifty: dat voelde wel ff zo! Ze hebben een foto van mijn man daar gehouden.
Maar net zoals de gyn al zei we moesten er niet aan denken, het is gewoon een back up plan.
ik weet ook niet waarom ze geen pil gebruiken eigenlijk, nu is mijn cyclus altijd wel tussen 27 en 29 nooit meer.
maar ik zou het niet weten waarom.
fijn arzu dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken :thumbup:
FM gehad vanochtend; 12 mm. Dinsdag weer heen!
Carenza Spannend, hopelijk kan dinsdag de terugplaatsing gepland worden!
Ik hoop het ook, vorige keer moest ik zes keer heen voordat dat ding de juiste grootte had. Maar toen was ik ook veel te vroeg, nu heb ik het expres wat later gepland.
Hoe is het met jou?
Carenza Inderdaad balen als je zo vaak moet voor een meting, dat had ik met de IUI-behandelingen ook altijd. Moest ik meestal wel zeven keer voordat het goed was. Nu met de ICSI’s gaat het meestal wel sneller en hoef ik maar twee of drie keer. Dat scheelt wel, want het ziekenhuis is 35 km verderop. Zie je het allemaal een beetje zitten? Hebben jullie al besloten hoe jullie het met het ontdooien gaan doen?
Hier gaat het wel goed, hoor! Ik zit nu bijna twee weken aan de pil en gelukkig heb ik deze keer vrijwel geen last van bijwerkingen. Anders had ik dagelijks hoofdpijn en wekenlang bloedverlies. Nu gelukkig niet! Over ruim een week gaat de eerste Lucrin erin, de behandeling komt in zicht! Ik heb al tegen hub gezegd dat ik van tevoren nog een biefstukje wil eten, toastjes met brie en filet americain!
Hoe zou het met Marka & Maya zijn?
Hai meiden, spannend zo weer bij iedereen!
Hier al 2 x lucrin gespoten…was wel weer ff wennen en de 1e deed ook beetje pijn. Zit nu ook een duidelijk blauw plekje. Maar goed, verders alles ok. Voel me goed en relaxed (nog wel :mrgreen: ) Morgen de laatste pil en volgende week zondag beginnen met Gonal.
Jippie, fijn dat je weinig last van de pil hebt! Ik had dus 2 weken donkere afscheiding etc…pfff, ben benieuwd wat me na morgen te wachten staat als ik met de pil gestopt ben…
Wat een heerlijk weer he meiden?! lekker van genieten!
spannende dag… eind van de middag worden we gebeld of er een cryo heeft overleefd en hoe laat morgen de terugplaatsing is…
pffff
als men nu zegt dat we niet stress bestendig zijn, weet ik het ook niet meer hoor!! hahahha