Mloeska Heb je de cryo-terugplaatsing inmiddels gehad, of was je baarmoederslijmvlies nog steeds niet dik genoeg?
Sophie Hoe gaat het nu met jou? Voel je je weer een beetje beter?
Heb je verder nog leuke dingen op het programma staan voor de komende weken?
Jippie
lief dat je ernaar vraagt…het is elke keer zo rond mijn ongi mis
dan raak ik gewoon in een dipje…gaat nu wel weer beter…ik kan weer fantaseren over ons beebje hihi
ja over 4 weekjes gaan we lekker lang weekend weg via de bond van hub lekker veel luxe en fijne ontspanning!!
en morgen over 5 weekjes is het al zover…ben benieuwd hoe het nu gaat lopen
Hoe voel jij je? :-*
Sophie Ik kan me helemaal voorstellen dat je rond je ongi in een dip schiet. Word je toch met de neus op de feiten gedrukt dat het niet spontaan zal lukken… Waar gaat het weekendje weg naar toe?
Hier gaat het wel weer, hoor. Ik probeer zo veel mogelijk van de leuke dingen te genieten en hoop & moed te verzamelen voor de komende behandeling.
wachten wachten wachten wachten
ik word er gewoon niet lekker van momenteel
we hebben even geen flauw idee waar we aan toe zijn
ja wachten op de kijkoperatie
maar ja dat duurt ook al bijna 3 maanden
waaaah word gillend gek ervan momenteel
Jippie
we gaan naar Amersfoort in een hotel, maar we gaan varen bij Loosdrecht…alles is geregeld…we worden vervoerd, eten drinken alles
helemaal toppie dus
gaat het een beetje om je op te laden??
Hollow
dikke knuf voor jou :hug:
Hey meiden!
Arzu wat een verhaal inderdaad. Welkom hier en heel veel suc6 ook de komende tijd!
Jippie, vind je het moeilijk je weer op te laden? Ik snap het wel. De ene dag gaat het makkelijker dan de andere dag.
Dit is dus je 2e icsi poging?
Het angstige vind ik dat dit onze laatste poging is…het is zo definitief en ook weer niet, want er is een kleine kans dat het op een natuurlijke manier zou kunnen…dus je blijft hierna elke keer weer proberen en hoop houden. Dat vind ik het lastige. Je kan het nooit loslaten… :wall:
Rennic Het wordt de 2e ICSI voor een tweede kindje. De eerste ICSI hebben we in januari gedaan en dat is met 11 weken in een missed abortion geeindigd. Ik vind het al beangstigend dat het de een na laatste keer is, laat staan als je met de laatste gaat beginnen. Wij hebben al wel besloten dat we nog voor een 4e keer zouden gaan, als dat nodig is. Spontaan gaat bij ons niet lukken, omdat ik geen eisprong heb. Verder spelen nog de slechte zaadkwaliteit mee en een bevruchtingsprobleem, dus een zwangerschap zit er echt niet in…
Succes met het onderzoek morgen!
oei jippie, ik begrijp je angst wel, wat goed dat jullie evt voor een 4 e keer zouden willen gaan.
Maar ik ga heeeeeel erg veel duimen en dat het niet nodig zal zijn.
xxxxxx
Jippie, dat is heel wat inderdaad. Ook ik hoop voor je dat je de 3e en 4e niet nodig zult hebben!
Wij hadden een blunder vanmorgen. Mijn hubby stond op het punt zijn ding te doen …blijkt dat we een beetje laat waren. Het was al bijna 9 uur en het moest tussen 8 en 9 ingeleverd worden :oops:
Dus nu gaan we morgen maar! :shifty: :doh: :doh: :doh:
ach ja meis dan brengen jullie het morgen toch!
Hier is vandaag weer de ongi gekomen.
ben benieuwd of ik van de verpleegster al met de pil mag gaan beginnen dan
Rennic Balen, zeg… Heb je je er helemaal op ingesteld en dan moet je nog een keer. Is 'ie op tijd gestopt of kwam je er naderhand pas achter? :shifty: Anders moet je eerst weer 3 dagen zaadjes sparen. Gelukkig kan het morgen al, zodat jullie verder niet in de knoei komen met de behandeling. De uitslag krijg je al snel, toch?
Arzu Weet je al of je met de pil mag beginnen? Vast wel, toch? Als je langer doorslikt, maakt niet uit. Moet er bij jullie eerst nog een Tese worden uitgevoerd, of zijn er eerder al zaadjes iingevroren die nu meteen voor ICSI gebruikt kunnen worden?
donderdag ga ik aan haar vragen jippie, of ik ermee mag beginnen.
het word een verse tese-icsi, dat wil zeggen dat ze tegelijkertijd bij mij de eicellen weghalen en dan direct met de zaadcellen bevruchten.
we moesten er absoluut niet aan denken dat er niets gevonden zou worden.
maar we hebben extra toestemming gegeven als er niks zou zijn, dat ze dan donorzaad mogen gebruiken.
maar hij zei een paar keer erbij dat we daar absoluut niet aan hoeven te denken.
nog 2 nachtjes slapen begin wel nerveus te worden :shifty:
Arzu Wel bijzonder dat jullie dan tegelijk “onder het mes” gaan, jij de punctie en hij de Tese. Ik had begrepen dat de Tese vaak eerst plaatsvindt en dat de zaadcellen dan in gevroren worden. Maar zo gaat het natuurlijk sneller en dan gaan er ook minder zaadcellen verloren, omdat het niet ingevroren wordt. Ben erg benieuwd wanneer jullie precies mogen beginnen. Dat krijg je donderdag te horen? Spannend!
ja normaal word het ook zo gedaan zoals jij zei
maar onze gyn wil niks verloren laten gaan zei hij.
Dat risico wilde hij niet nemen bij ons.
Dus op zich ben ik daar best blij mee :mrgreen:
ja donderdag krijgen we dan wel bericht van de startdatum, de tese word een beetje onverwacht namelijk dan de dag van de punctie , dus dat is nog beetje moeilijk te zeggen precies wanneer.
Arzu, wat fijn dat de arts zo meedenkt! Super. Ik hoop voor je dat je snel mag beginnen!
Gelukkig kwamen we er op tijd achter gisteren, dus we hebben het net ingeleverd en bloed geprikt. Volgende week vrijdag mogen we bellen en dan hebben ze hopelijk de uitslag. duurt 10 dagen.
Ff vraagje aan jullie. Hoe laat spuiten jullie? Na het avondeten of voor het slapen gaan? Ik heb het beide een keer gedaan, maar ben benieuwd wat jullie doen.
Rennic Dus jullie moeten ook al zolang op de uitslag wachten.
Ik dacht dat je eerder schreef dat die in een dag of drie binnen was?
Ik spuit altijd 's avonds na het eten, rond een uur of 19. Ik zet de Lucrin en Puregon meteen na elkaar. De Utrogestan doe ik als ik opsta, 's avonds na het eten en voordat ik naar bed ga. Ik sta wat later op en ik ga vrij laat naar bed, vandaar…
Arzu,
Fijn dat je een arts gevonden hebt doe zo begaan is met jullie. Ik hoop voor je dat jullie snel kunnen beginnen.
Hier alles wel oké. Vooral druk nu! Gisteren kregen we een brief van de kliniek waar mijn dochter onder behandeling is met een datum voor de operatie. We hadden een tijdje terug gebeld wanneer ze geopereerd zou worden met het oog op nog een ivf behandeling. Ze zeiden toen dat dat niet voor oktober zou zijn. Nu dus met die ivf gestart is haar operatiedatum 7 september :wall: Precies de week dat we de eerste follikelmeting hebben etc. We hebben gebeld en gelukkig kan de operatie verzet worden naar 5 oktober. Anders zou alles tegelijk komen. Operatie, ivf en de verhuizing. Ben wel een beetje zenuwachtig voor hoe alles gaat na en tijdens de operatie. Wordt een heel spannende tijd.
Heb van de week alle medicijnen opgehaald voor de poging. Mag in alle drukte wel niet vergeten de 20ste lucrin te gaan spuiten :lol:
Purpled Gelukkig kan de operatie van jullie dochtertje verzet worden, anders was je erg in de knoei gekomen. Zoiets gaat natuurlijk niet samen met een IVF, als je net in de week van de fm’s en de punctie zit. En nu alles nog afbreken, was ook jammer geweest. Je hebt je er op ingesteld.
Hoe gaat het met inpakken? Hebben jullie de sleutel al van het nieuwe huis, en wanneer ga je over?
Jippie,
Het meeste is al wel ingepakt en de meeste vloeren boven zijn er al uit (die willen we graag in het nieuwe huis er weer in). Als het goed is krijgen we morgen de sleutel maar dat ligt eraan of de opzichter niets gevonden heeft. Ik hoop dat we er vanmiddag over gebeld worden
Nou… eindelijk waren me follikels en baarmoeder slijmvlies groot genoeg… (na 3 weken 3 keer per week naar ziekenhuis voor een meting.!!! :S)
dinsdag gaan ze cryo’s ontdooien en als ze goed ontdooien, hebben we woensdag de terugplaatsing!!!
:dance: