IVF/ICSI deel 14

Hoi meiden

Ben weer terug van vakantie maar heb nog niet echt bijgelezen. Dat ga ik zo doen, maar 1 ding heb ik wel gelezen en daar moet ik echt nu op reageren anders ga ik het vergeten.

Rhiannon: wat en Kt nieuws zeg. Heb er nu ook even geen woorden voor :hug: :hug: :hug: :-

Ik ga even foto’s op de computer zetten en daarna verder reageren

Hey meiden,

Ik had even een weekje niet gelezen en dan lees ik dit Rhi…ik hoop dat de ontsteking gauw onderdrukt kan worden, zodat hij verder met de chemo kan!! Enne, ja het houdt je bezig inderdaad om bezig te blijven, maar de andere meiden hebben ook wel gelijk dat je ook aan jezelf moet denken en je rust moet pakken.

Meid ik denk en duim voor jullie!

Jippie, wat balen dat je je nog niet helemaal gezond voelt. Waarschijnlijk dacht je na de chemo weer de goede kant op te gaan en dan blijf je zo sukkelen. Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat en …dat de pruik niet meer nodig is. Lijkt me inderdaad geen pretje zeg met dit weer.

Maya, sterkte meis met het ondergaan van de acceptatie…is niet niks. Fijn he om zulke lieve vrienden en familie om je heen te hebben!!!

Ik hoop ook voor jouw dat je het een plekje kan geven en het geluk je weer gaat toelachen!

Ineke, dus weer op voor de volgende poging! alvast heel veel sterkte en hopelijk komt de puregon snel binnen! Kunnen ze je anders niet over laten gaan op de Gonal?

Natascha, 8 kilo al…dat moet toch lukken voor 2 aug!!!

Hier ook een zoontje die heel snel zweet en iedere keer kletsnat is.

Maar gelukkig slaapt hij wel goed!

Dikke kus voor allemaal! :-* Ik ga me even op de bank installeren!

Rennic Leuk weer eens wat van je te lezen. Hoe gaat het met je?

Jannigje Ik ben erg benieuwd naar je foto’s, ga je ze ergens op het forum showen? Hebben jullie een leuke vakantie gehad? Zeker ook erg warm daar? Wat hebben jullie allemaal gedaan?

Rhiannon Afleiding is natuurlijk ook wel lekker en stiekem zelf bepalen waar je een kastje neerzet of ophangt. Hopelijk slaat de andere soort medicijnen wel goed aan. Afvallen mag inderdaad niet tijdens de chemo. Je gewicht wordt streng in de gaten gehouden. Na twee chemokuren was ik 6 kg afgevallen, daarna moest ik elke keer op de weegschaal. Helaas zaten die 6 kg na de derde chemo er ineens weer aan, heel vreemd. Je eet toch veel minder. Zal wel met je stofwisseling te maken hebben en vocht vasthouden.

Ineke Hoestie met jou?

@Jippie wrote:

Jannigje Ik ben erg benieuwd naar je foto’s, ga je ze ergens op het forum showen? Hebben jullie een leuke vakantie gehad? Zeker ook erg warm daar? Wat hebben jullie allemaal gedaan?

Ik ben net bezig geweest met foto's verkleinen. Ik ga ze nog wel in het showforum zetten.
Wij zijn toch wel veel in Luxemburg gebleven.
We zijn naar een aantal kastelen/ruines geweest. Zoals Kasteel Vianden, een ruine in Larochette en een kasteel in Bourscheid.
We hebben gewinkeld in Luxemburg stad, Echternach en Trier.
We zijn een dag naar het Eifelpark geweest.
Ook hebben we lekker een dag aan het zwembad op de camping gelegen en natuurlijk de voetbalwedstrijden gekeken. Maar vooral veel genoten.
Het was 8 dagen lang boven de 30 graden.Echt heerlijk.

Ik ga nu even verder met de foto's...(uit 500 foto's een kleine selectie maken is erg moeilijk)

Jannigje Leuke foto’s! Ik heb ze al even bekeken in het showforum.

Dus jullie hebben een leuke vakantie gehad, genoeg gezien en gedaan en lekker zomerweer. Wat wordt Stein ook al een grote vent!

Rhiannon Hoe gaat het nu met jullie? Hopelijk verbetering bij Daan, zodat hij maandag met de chemo kan beginnen. Hou je taai! :-*

Hoe is het met alle andere meiden?

Mogguh…

Hier de storm overleeft, was wel even heftig zeg, de hele tuin is een ravage.

Dadelijk weer bloed prikken met odin, hopelijk zijn de waardes gezakt :pray:

ohja hij doet mee aan de baby van de maand verkiezing :inlove: :wink:

Jannigje: welkom thuis!!! leuke vakantie gehad begreep ik, ik ga dadelijk eens je foto’s zoeken.

Rhi: hoe gaat t met Daan???

Sonja Bakker is echt ideaal, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen hahaha.

Je kan idd zelf dingen aanpassen etc.

Als ik strx op een gewicht zit wat ik prima vindt dan zal ik voornl de avondgerechten aanhouden van SB want daar zou ik sneller de mist in kunnen gaan.

fijne dag meiden

Hai meiden en welkom terug Jannigje! :mrgreen:

Daan komt morgen naar huis! In zijn bloed is de infectie weg dus das top. Wel nog die giga bloeduitstorting maar ja dat zal langzaamaan ook verdwijnen. Morgen uitleg over de chemo. Die is overigens in een jaar tijd ook weer ‘veranderd/verbeterd’ hoe je het ook noemen wilt. Van een anderhalfuur infuus is het gegaan naar 2 injecties. :thumbup: Dus elke ochtend melden in het ziekenhuis van maandag tot vrijdag en dan 2 spuiten en weer naar huis. Omdat het toch chemo is wel op de afdeling oncologie en hij krijgt een preventieve AB kuur (onderhoudsdosering) voor thuis gedurende een heel jaar. Ook nog een antihistamine vanwege de toch wel heftige reactie op de AB die hij heeft gehad en de giga jeuk. Dan nog een maagbeschermer ivm de AB. Morgen ligt alles klaar bij de apotheek. Morgen zullen we ook meer horen mbt de controles die er ook bij gaan horen vanaf na de chemo. In totaal hebben we ook een rietje of 36 met zaadjes in de vriezer liggen. :dance: De tweede keer was het al enorm verminderd de kwaliteit en wat ze konden invriezen. De laborant is speciaal nog langs geweest om te vragen of we nogmaals een donatie wilden invriezen. Hebben we met elkaar en hem overlegt, omdat het voor IVF is en we dus niet in aanmerking komen voor IUI oid waar vaak toch relatief meer zaadjes voor nodig zijn hebben we gezegt dat het nu wel klaar is. Als zelfs de helft goed genoeg is na ontdooien dan zouden we een stuk of 10 IVF behandelingen er ‘makkelijk’ mee kunnen redden. Das dus prima. :thumbup: En wel heel erg prettig dat de beste man verslag kwam uitbrengen, top.

Nu nog wat voorbereidingen treffen voor morgen. Oma (SM) komt oppassen zodat ik in alle rust bij dat gesprek bij kan zijn en daarna fiets ik terug naar huis en gaat zij Daan ophalen. Voor zijn verjaardag vandaag even snel 2 aardbei-gebakjes gehaald om het toch ietsjes feestelijk te maken. De verpleging had slingers opgehangen. :mrgreen: En voor hen had ik 3 pakken met verschillende koffiekoeken meegenomen. Wie jarig is trakteert en trof ze vanmiddag net met de overdracht dus goeie timing. Volgens mij trakteren ze niet vaak op de afdeling interne geneeskunde of zo want ze waren best verbaasd :lol:

Vanavond maar weer op tijd naar bedje, nog even een brief voorbereiden voor de belastingdienst zodat ze een en ander kunnen gaan verrekenen. Daan heeft nog ‘tegoed’ van ze en ik moet betalen en uiteraard is dat wat betaald moet worden al binnen qua aanslag. Maar dat komt echt helemaaaal niet goed uit ondanks dat het nog geen haast heeft. Maar ik ben er dan maar liever op tijd bij om een en ander te regelen. Blijf liever vriendjes met de belastingdienst :wink:

Ik ben dus weer richting mijn papieren om dat voor elkaar te maken. Dat slaapt toch wat rustiger. :angel:

Natas hopelijk snel weer goeie uitslagen voor Odin en succes met de verkiezing! :thumbup:

Jippie trek je het nog een beetje met de bijwerkingen? Helpt het dat het nu iets minder warm is geworden? :-

Ineke hoe gaat het daar? Geen last van de pil? :thumbup:

Dores hoe was de verjaardag van jullie jongste spruitje? :inlove: Gefeliciteerd alsnog! :-

Rhiannon Gefeliciteerd met Daan’s verjaardag! Hopelijk gaan er nog 80 volgen! Fijn dat de ontsteking nu helemaal weg is. En dus nu al naar huis en volgende week niet opnieuw een opname, super! En ook nog eens een heleboel zaadjes ingevroren, dat is wel een geruststellende gedachte. Heb je later toch kans op een kindje, mocht je wel onvruchtbaar worden door de chemo. Daarom hebben wij toen voor de spoed-ICSI gekozen, zodat we nog cryo’s hebben voor later mocht ik wel definitief in de overgang komen.

Natascha In het zuiden is het inderdaad noodweer geweest, zag ik op tv. Hier heeft het gisteravond lang geregend en zo nu en dan onweer, maar het stelde niet veel voor. Wanneer krijg je de uitslag van het tweede bloedonderzoek van Odin? Hopelijk zijn de waardes verbeterd!

Gisteren voor de derde keer een hormoonstaafje geplaatst gekregen. Nu een gigantische bloeduitstorting… Ik merk dat ik de eerste twee weken na het plaatsen behoorlijk veel last heb van opvliegers en pijn. Daarna zakt het weer wat af. Ik voelde me dus net weer iets beter en nu begint het weer van voren af aan. Hopelijk worden de bijwerkingen in zijn totaliteit na verloop van tijd minder, dat zou wel fijn zijn.

De huisarts heeft gisteren ook mijn ribben onderzocht, omdat ik toch regelmatig pijn heb en het maar door mijn hoofd blijft spoken. Het ene moment kun je het van je afzetten en wijt je het aan de hormonen, het andere moment vliegt de angst je naar de keel. Twee bepaalde plekken die het meeste pijn doen, blijken spieren te zijn. Eén plek onder mijn borst is geen spier. Maar als het een uitzaaiing zou zijn, moet het constant pijn doen of toenemen in pijn, zeker als je erop drukt en moet het op één specifieke plek op je rib zitten en dat is allemaal niet het geval. Dus de huisarts vindt dat het niet verontrustend overkomt. Als je zekerheid wilt hebben, dan zou je opnieuw een botscan moeten doen. Hij wil dat ook wel regelen. Maar dat wil ik zelf niet. Aan de ene kant wil je zekerheid en geruststelling. Aan de andere kant wil ik het helemaal niet weten als het wel foute boel zou zijn. Dan is er niks meer aan te doen… :frowning: Of stel dat ze dan ergens anders misschien iets zien, wat er in november nog niet zat? Soms is het gewoon beter om bepaalde dingen niet te weten en van het goede uit te gaan.

hoi meiden

is weeral een tijdje geleden :oops:

kom wel geregeld lezen maar heb amper tijd om te reageren

heb precies wel een hoop gemist ook…

rhi, heel veel sterkte en ik duim natuurlijk voor jullie !

maya, een megaknuf voor jullie

jippie, ook een knuf voor jou, hoe gaat het nu met je? hebt toch ook al een hoop meegemaakt he op korte tijd …

dores, nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van beau

aan alle meiden die momenteel in een poging zitten , ik duim me te pletter voor jullie!

hopelijk hebben jullie snel supernieuws!

ik ga proberen vaker te reageren, maar ben jullie niet vergeten hoor, jullie zitten in mijn hart!

Malky Je bent weer zwanger, gefeliciteerd! Is de eerste IVF na de cryo-terugplaatsing meteen gelukt? Geniet ervan!

jippie, dank je

we hebben 2 cryo-pogingen gehad en dan eind april een nieuwe verse poging en daarvan zijn we nu zwanger, hebben vandaag nekplooimeting gehad en alles was in orde

we hebben ook nog 9 cryo’s van die poging , dus misschien gaan we ooit nog voor een derde (ik wil graag maar ventje niet maar begint toch bij te draaien precies )

Malky gefeliciteerd!!! altijd leuk om zo’n nieuws te lezen :inlove:

Had ik hier al verteld dat we dit weekend een loge hebben, nl de grote zus van Odin!!!

Mijn man heeft nl nog een dochter van 12 jaar, ze is 6 jaar geleden naar Amerika geemigreerd met d’r moeder.

Sinsdien zijn we 1x daar geweest met vakantie en zij is 2x hier geweest, de laatste keer was toen odin net 2 maanden oud was.

Nu ging een paar dg geleden de telefoon en zag mijn man het nummer van haar oma staan in het display, hij schrok al want die had zoiets wat belt zij me nou…tot ie Isabelle haar stem hoorde en hij genoeg wist, ze hadden op het laatste moment een last-minute geboekt en waren net aangekomen, echt een leuke verrassing.

Ze komt morgen hierheen en zal dinsdag weer naar haar oma gaan.

Ze zal wel groot zijn geworden op die 2 jaar tijd :inlove: …spannend hoor!!

Jippie: maandag/dinsdag krijgen we de nieuwe uitslag.

Hoe gaat t nu met je na dat nieuwe staafje? weer zoveel last??

Fijn dat de arts je goed nagekeken heeft, hopelijk ben je wat gerustgesteld, maar kan me wel voorstellen dat je gewoon even geen zin hebt in nieuwe onderzoeken. :hug: :hug:

Rhi: jaaaaaaa als t goed is, is je mannetje weer lekker thuis, ohja nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!!!

Super dat de infectie weg is, kunnen ze tenminste starten met de chemo.

Wow wat hebben jullie veel rietjes, lijkt mij ook zat genoeg, wel fijn hoor dat jullie dit in elk geval hebben geregeld…super ook van die laborante dat ie persoonlijk langskwam.

Zo ik duik mijn bedje in.

He meiden,

Ben er nog hoor! Even wat minder behoefte om actief mee te typen.

Al die nare dingen die ik dan lees en die ook zo herkenbaar zijn.

De angst voor je lichaam, lichaam dat je in de steek laat enzo!

Rhi, dikke knuffel voor jou en Daan en jullie ventje!!! Fijn dat je mannetje nu weer thuis is in ieder geval en zo hopen dat hij niet teveel last van de chemo zal krijgen. Maar ja, dat zal wel natuurlijk.

Jippie, kan me jouw gevoel zo goed voorstellen en voor jou zal het nog heftiger zijn.

Hier zij er wat ontwikkelingen m.b.t. mijn werk. Had tijd geleden gereageerd op een oproep m.b.t. teamleiderschap. Daar hadden 83 mensen op gereageerd. Van al die mensen hebben ze refertenties opgevraagd bij huidige teamleiders/managers. Zo ook bij mijn manager. Deze heeft positief gereageerd en nu ben ik opeens 1 van de 35 die nog in de race zijn om een opleiding aangeboden te krijgen en werkervaring op mogen gaan doen als teamleider. Ik wordt erg gecoachd door onze manger en dat geeft me een super goed en zelfverzekerd gevoel! Die complimenten enzo en dat hij het wel ziet zitten met mij!

2 september een gesprek en dan zullen er van die 35, 6 over blijven die dus die opleiding mogen gaan doen.

Het lijkt er op dat ik wel een kans maak, maar anders is het al fijn zo ver gekomen te zijn!

Oh ja, ik merk dat ik van de pil wat chagerijnig ben…niet zo super relaxd in mijn vel. Nog even afzien.

Rhi: jemig zeg! Wat een schrik weer! Fijn dat hij nu van zijn ontstekingen af is en dat hij “maar” 2 prikken hoeft voor zijn chemo. Hoe ze het ook verpakken, het blijft natuurlijk rotzooi, maar inderdaad dan liever zo. Hopelijk heeft hij niet teveel last van de bijwerkingen.

Jippie: het blijft dus pittig met die staafjes… Balen zeg, hoop dat je er een soort van weerstand voor opbouwt, zodat de bijwerkingen steeds wat minder worden. Geen idee of dat kan, maar dat zou fijn zijn.

Ineke: heel begrijpelijk meid. En wat super dat je in de race bent voor die baan/opleiding! Wanneer weet je of je het echt mag gaan doen?

Natascha: je mag bijna beginnen! En wat spannend om de grote zus op bezoek te krijgen. Lijkt me zwaar voor je man om zijn dochter maar zo weinig te kunnen zien! Hebben ze verder wel veel en goed contact?

Malky: gefeliciteerd! Super dat je dit wonder nog een keer mag beleven!!!

Jannigje: fijn dat je vakantie goed bevallen is :smiley:

Hier gaat alles zijn gangetje, weinig verandering eigenlijk. Met de jongens gaat alles super en met mijn redelijk. Heb sinds vorige week een bakfiets, dus heb er we meer bewegingsvrijheid bij gekregen. Echt super leuk, de jongens genieten er ook echt van.

:hug: en :-* voor iedereen!!!

Hi allemaal,

Ben eventjes jullie berichtjes aan het doorlezen (niet alle 169 pagina’s haha) en zal dit wellicht wat vaker gaan doen. Wij gaan deze maand beginnen met IVF/ICSI. Ik heb vandeweek mijn Lucrin depot gehad en bloedonderzoek. Eind van de maand terug om een uitgangsecho te maken en dan gaat het circus starten :smiley:

We vinden het spannend maar kijken er ook wel naar uit. Bij mij is geen enkele aanwijzing tot nu toe gevonden waarom zwanger worden niet lukt, dus misschien ontdekken ze in het lab eindelijk de oorzaak.

Leuk om te lezen dat er soms ook een zwangerschap uit cryo’s kan ontstaan!

Nou dames, fijne zondag en tot schrijfs mischien.

Monne

Monne Welkom hier! Je mag altijd komen meekletsen, hoor. Ook als je nog niet met de behandelingen bent begonnen. Op de eerste pagina van dit topic vind je een overzicht van iedereen, dan kun je ons alvast wat beter leren kennen.

Ineke Ik wil je niet van streek maken met mijn verhalen, hoor! :hug: Ik kan me voorstellen dat je sommige dingen misschien toch op jezelf betrekt.

Wat goed dat je in aanmerking komt voor die nieuwe functie. Hopelijk word je uitgekozen!

Als er meer mensen bezwaar hebben dat ik hier wat uitgebreider typ, dan plaats ik het voortaan in mijn eigen topic. Alleen voel ik me hier wat meer thuis, dit beschouw ik toch als mijn kluppie. Laat maar even weten wat jullie willen!

Angelbaby Ik had al een leuke foto op je Hyves gezien van jou op de bakfiets met de beide kereltjes! Fietst dat ook zwaar, of valt dat mee? Wel handig zo, want anders zou je eentje voorop de fiets moeten hebben en de ander achterop. Hoe gaat het verder met je?

Natascha Wat leuk dat Odin’s halfzusje op visite is! Wel bijzonder, ook voor je hub. Heeft hij veel contact met haar? Als ze in Amerika woont, ga je ook niet eventjes langs natuurlijk. Kunnen zij en Odin een beetje met elkaar opschieten?

Rhiannon Hoe gaat het nu met jullie en met Daan? Ziet hij erg tegen de chemo op?

Alvast heel veel sterkte en succes voor de komende week. Zet 'em op, ik denk aan jullie! :-*

Jannigje Gaat het nog steeds goed met het afvallen of heb je het tijdens de vakantie even stopgezet?

Wij gaan morgen een dagje naar de Apenheul. Erg veel zin in! Hopelijk wordt het niet al te warm en al te druk. Volgende week ook nog een keer naar het Dolfinarium. Bij onze supermarkt kun je zegeltjes sparen en met volle spaarkaarten entreekaartjes bestellen. Ik had voldoende voor twee toegangskaartjes, dus dat scheelt een heel eind. Ik vind de entree voor het Dolfinarium wel ontzettend duur anders! Verder gaan we nog een keertje bbqen, misschien een keer samen naar de film, een keer naar het strand. Dus we krijgen de vakantie wel om!

Nee Jippie! Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor! Is echt niet richting jouw of rhi of wie dan ook bedoeld. Het is gewoon de realiteit en daar moeten we niet aan voorbij gaan natuurlijk.

T’is meer vanuit mij zelf dat ik af en toe wat afstand moet nemen en dan weer wat meer aanwezig ben…

Ook zo met die nieuwe functie dan moet ik toch er weer over nadenken van ‘stel dat ik zwanger wordt’…(terwijl die hoop er echt niet meer is). maar ja, stel…en dat ik dan voor die functie ga!

nu als verpleegkundige zou er zoveel mogelijk zijn qua werktijden en diensten. Als teamleider moet je er toch echt wel 4 dagen zijn door de week. Weekenden heeft dan niet zoveel zin…dan zit je dus met opvang en geld…Dus financieel ga ik er echt niet op vooruit dan. En wil ik het eigenlijk wel? Ik heb het nu ook naar mijn zin…tja. dilemmas!

Denk nu na 5,5, jaar ook wel vaak, wil ik het eigenlijk wel zo graag? We hebben ons leven nu zo vorm gegeven.

Oh, moet even aan het werk!

liefs

Ineke

Mogguh…

Zo onze vakantie zit er officieel op, hubby is vandaag weer gaan werken, hij heeft wel een vroege dienst genomen zodat ie vanmiddag vroeg thuis is.

Ik moet morgen weer bij mijn stageplek werken.

Gisteren een super dagje gehad bij de kempervennen(centerparcs) lekker gezwommen etc, heb wel hier en daar blauwe plekken van de wildwaterbaan hahaha.

Odin is echt verzot op zijn zus, vanmorgen zei ie al meteen Isabelle?? die ligt trouwens nog lekker te slapen.

Zal wel wat zijn als ze weer weggaat, denk dat Odin haar echt gaat missen.

Nog 2 dg en dan beginnen we, ik kan nu niet meer wachten hoor.

Ff een vraagje…t maakt toch niks uit op welk uur van de dag dat je de deca spuit toch? als t maar iedere dag rondom t zelfde uur is, of moet ik echt 'smorgens vroeg spuiten??

Ineke: moeilijke keuzes zijn dat toch altijd he.

Ik had dat voorheen ook, alles liet ik afhangen van het feit stel dat…

op een gegeven moment was ik dat zat en ben ik gewoon dingen gaan doen die ik wilde, je weet toch nooit of t wel of niet lukt.

Tja en als er dan een zwangerschap komt dan zie je t dan wel…toch?

Heb ik nu ook hoor, ik krijg dadelijk een uitkering, en normaal zou je zeggen ik doe geen Ivf want strx zit je met een uitkering en 2 kindjes, maar ja ik denk nu zo, misschien raak ik wel niet meer zwanger, of misschien vind ik ondertussen wel een baantje…we zien t wel :wink:

T leven is voor mijn mening te kort om dingen te laten schieten.

Gewoon je gevoel volgen meissie, als t niet goed voelt, dan niet doen, voelt t echt als een uitdaging dan moet je t zeker doen! :hug: :hug:

Jippie: lieverd schrijf jij lekker van je af, t zijn geen leuke verhalen, maar wel de realiteit en die moeten we gewoon onder ogen komen, daarbij is dit een groot deel van je leven en dat moet je gewoon met ons delen, ik zou niet willen dat je je zou moeten inhouden…dus lekker van je afschrijven hoor!!!

Veel plezier bij de Apenheul!!!

Ohja wat betreft t contact tussen hubby en isabelle, ze mailen en bellen tussendoor, dus dat zit wel goed.

Monne: welkom hier en veel succes met je ivf/icsi!!! gewoon lekker meebabbelen hoor.

Onze ivf begint overmorgen.

Angelbaby: wat leuk zeg een bakfiets!!! zou je hier ook een foto willen showen van je boys???

Hier even een foto van grote zus en kleine broer :inlove: :inlove:

ohww ik zag al op t formulier dan is 'smorgens moet spuiten :oops:

Jippie: WIj zijn van de week ook naar het dolfinarium geweest. Zowel Stein als Finley hebben enorm genoten. Ik heb trouwens nog bonnen thuis voor 4 euro korting op de entree (p.p)

Ik ben in mijn vakantie 0.8 kilo aangekomen (maar ik was op moment van wegen ook ongesteld) Dus ik vond het wel meevallen. De week dat ik thuis ben ben ik al 1 kilo afgevallen. Dus eigenlijk niets aangekomen in mijn 2 weken vakantie.

Rhiannon: hoe is het bij jou meis? Ik moest van de week tijdens ons msn gesprek zo snel weg.

Natascha: leuk zeg dat de dochter van je man het weekend er was, en nu nog is. Wat het ontzettend mooi meisje. Odin is ook al zo een mooie jongen.

Spannend zeg dat jullie al bijna gaan beginnen :shifty:

monne welkom.

Hier is onze vakantie ook weer afgelopen. Ik moet morgen weer werken. M is vandaag alweer aan het werk.

Ik merk trouwens aan mezelf dat ik (in vergelijking met een paar jaar terug) steeds minder op het forum zit. En als ik kom is het toch meestal hier wel even bijlezen. En verder niet veel.

Weet niet of dat uit zelfbescherming is of niet :shifty: :oops: