He Coni, hoe is het verder gegaan?
Knuffeltje, gaat het met jou een beetje…kan me heel goed voorstellen dat het helemaal niet gaat natuurlijk! knuffel hoor!
Rhi, jij bent nu begonnen met spuiten? Moet es even kijken waar iedereen zit in het traject momenteel.
Ik zit te wachten op de ongi en dag op dag 3 met de pil beginnen. 10 augustus pas weer de 1e echo, hopende dat alles rustig zal zijn!
Toch wel lekker hoor, nu even niets van dat al en lekker genieten van het prachtige weer en mijn vrije dagen! Wat een weelde!
Jippie, hoe is het met jou?
Hoi hoi, nou het was me het dagje wel hoor … vanmorgen werden we op gebeld of we een uurtje eerder konden dus half 2 ipv half 3 … dus … hop … om 09.15 uur in de auto want je weet maar nooit wat je onderweg tegen komt … we waren om 11.45 uur in het zh … we hebben ons in laten schrijven en toen zijn we even wat gaan drinken … ik ben wel even naar de wc geweest want ik kon het niet redden tot half 2 met een volle blaas te wachten … maar na geplast te hebben heb ik maar weer wat gedronken om mijn blaas te vullen. Om 13.00 uur zijn we naar boven gegaan en konden we plaatsnemen in de wachtkamer … pffffff … nou toen was het weer een lange zit en werden we pas om 14.00 uur binnen geroepen en kreeg ik de terugplaatsing om 14.30 uur … het schijnt dat ze iedereen voor een tp gewoon op 1 tijdstip laten komen en ze dan op die manier afhandelen … erg handig allemaal … en om met een volle blaas zo lang te wachten is helemaal geen pretje dat kan ik je wel vertellen … er zijn dus idd 2 emmy’s terug geplaats … eents leek zich in eerste instantie traag te ontwikkelen maar die had zijn schade vandaag goed ingehaald … en nu is het dus 14 dagen wachten … ik ben reuze benieuwd en ik hoop dat we over 2 weken een mooie test zullen hebben …
lfs. Nicole
Spannend! Ik doe het niet weer met zo’n volle blaas! Wat een ellende.
Terwijl het toch een bijzonder moment is. Lig je daar maar te denken dat je zooooo nodig moet…en dan ook nog drukken op je blaas etc.
Nou heel veel suc6 deze weekjes!!
Ik hoop ook dat je over 14 dagen een mooie test in handen hebt
.
Kus Jannigje
Coni: wat een gedoe. En inderdaad lastig met een volle blaas, vond het dan ook steeds zo raar om daarna te gaan plassen… was altijd bang ze dan alweer kwijt te zijn… We gaan 2 weken voor je duimen hoor en dan hopelijk nog 8 maanden :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ineke: ben bang dat je toch ook bij de volgende tp echt een volle blaas zal moeten hebben. Anders is de tp veel lastiger.
Hoi allemaal! Wij zijn weer terug van vakantie. We hebben een erg leuke week gehad. Een supermooie omgeving rond de Moezel. We zijn naar een wildpark geweest en naar watervallen, stadjes bekeken, een roofvogelpark bezocht, rondje rodelbaan gedaan, gebbqt. Kortom teveel om op te noemen en we waren nog niet klaar. Het liefst hadden we er nog een paar dagen achteraan geboekt, maar helaas moet hub morgen weer aan het werk. De hele week zomerweer gehad, de laatste dagen was het er ruim 30 graden. Erg genoten!
Ineke Ook alweer thuis van vakantie. Ik kan me erg goed voorstellen dat de teleurstellingen toch de stemming beinvloeden, of je het nou wilt of niet. Hopelijk hebben jullie ondanks alles toch een beetje genoten. Jammer dat je pas in augustus verder mag. Maar op zich is het best nog wel snel, aangezien de wachtlijsten in het UMCG eerst zo’n 5-6 maanden waren. Tegenwoordig is het iets korter, 3-4 maanden. Over een maand de eerste spuit er weer in, kun je eerst nog even van de rust genieten. De terugplaatsing moet helaas altijd met volle blaas, anders krijgen ze het slangetje niet in je baarmoeder. Inderdaad wel irritant, omdat ze ondertussen ook nog met een echoapparaat op je buik duwen.
Coni Succes met de wachtweken!
Rhiannon Alweer begonnen met spuiten, zie ik. Lukt dat een beetje?
Nu eerst aan de Deca en over een paar weken de Puregon erbij?
Jannigje Hoestie daar? Jullie gaan ook bijna op vakantie, toch? Ik kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent op de omgeving rond de Moezel. Wij vonden het er ook helemaal super, zo mooi! We gaan er zeker nog een keer naar toe.
Natascha Veel plezier in Zeeland, jullie treffen het met het weer!
Angelbaby Hebben jullie een leuke eerste verjaardag gehad? Niet te geloven dat jullie mannetjes alweer 1 geworden zijn.
Jullie zijn toch een dag naar de dierentuin geweest? Hoe gaat het verder met jou dan?
Coni heel veel succes deze weken: hopelijk blijven ze lekker plakken!!! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Bij de iui hoefde ik ook niet met volle blaas…ik laat echt wel iets in mijn blaas hoor maar niet meer zoveel…haha, we zien het wel. Had de vorige keer ook wel meer dan ze hadden voorgeschreven geloof ik. Eerst merk je het niet maar dan opeens moet je… zat met zo’n flesje in de auto, en maar drinken.
Jippie, fijn dat jullie lekker weekje hebben gehad. En nu hier ook nog prachtig weer. Genieten he?
Ineke Bij de IUI’s hoefde ik inderdaad ook nooit met een volle blaas te komen. Bij de terugplaatsingen wel. En daar zijn ze ook best wel streng in. Als het niet lukt, moet je eerst zorgen dat je blaas vol genoeg is. De eerste keer stond ik inderdaad ook op knappen, iets teveel gedronken van te voren. :silenced: En je wilt na de terugplaatsing ook niet meteen naar de wc. Je kunt de emmies niet uitplassen, maar voor je gevoel moet je het zo lang mogelijk ophouden.
Ik vind het warm genoeg, hoor! Gelukkig begint het hier lekker te waaien en is de temperatuur flink gedaald. Eerst op vakantie zo warm en nu hier ook. In combinatie met opvliegers, zweetaanvallen en een pruik op je hoofd is dat niet zo geslaagd… :roll: Heb het liever iets koeler!
Ja, als je het zo zegt kan ik me dat voorstellen. Morgen wordt het even wat minder en daarna toch weer warmer…
hey meiden…
we zijn weer terug van een heerlijke week aan Zeeland, t was jammer om terug te moeten komen naar het broeierige limburg :mrgreen:
We hebben echt genoten, ons huisje lag pal aan zee.
Odin heeft zich ook super vermaakt, had wel veel last van drakenbuien, maar ja niet gek aangezien hij vrij laat naar bed ging en om 5.30 iedere dag wakker werd :mrgreen:
Tijdens mijn vakantie kreeg ik te horen dat mijn werkgever niet meer tot maart 2011 mijn loon hoeft door te betalen, maar dat de sanctie stopgezet is en dat 5aug de laatste loondag is, vanaf die dag ben ik niet meer in dienst.
T was wel ff een domper, want had wel verwacht dat t stopgezet ging worden, maar had niet gedacht dat t Uwv al binnen 1 week een beslissing zou maken, maar goed mijn werkgever heeft nu aan alle reintegratie eisen voldaan en dan is er voor het uwv geen redenen meer om de sanctie door te late gaan.
A.s donderdag krijg ik een medische keuring, daarna zal ik nog een oproep krijgen bij een arbeidsdeskundige, vandaar uit zal een beslissing gemaakt worden of ik recht heb op een wia-uitkering, of gewoon een ww-uitkering.
Ondanks dit alles hebben we wel besloten om de Ivf alsnog door te laten gaan, heb er zo naar uitgekeken dat ik me dit nu niet laat afpakken, we zien wel hoe t allemaal loopt, niemand kan in de toekomst kijken toch.
Alleen Rhi momenteel bezig met spuiten?? spannend weer meissie.
Jippie lekker vakantie gehad???
Hey meiden en ex-vakantiegangers! Even een snel berichtje. Het is een beetje gekkenhuis hier. Daan ligt in het ziekenhuis met een enorme infectie aan zijn arm. Waar het wegkomt weet niemand, het vermoeden is een bacterie. Hij krijgt een AB kuur die nog niet genoeg doet dus morgen gaat hij een heftiger krijgen. Maandag bellen met het ziekenhuis want tja hij heeft ook koorts erbij. :wall: Niet dat hij daar wat aan kan doen natuurlijk. Maar er zit een kans in dat we deze ronde moeten laten schieten en de spuiten voor jan doedel waren. Of het moet idd zo zijn dat de dip in kwaliteit pas na 70 dagen komt zoals ik her en der lees dan kan het ‘gewoon’ doorgaan. Overleg is iig op zijn plaats. En stress komt er ook genoeg bij. Niet vanwege of door de poging ditmaal maar ja ik wil hem ook weer gewoon thuis hebben. Zijn bloedbeeld zag er ook niet tof uit en daar maak ik me het meeste zorgen om. Nu is het plaatje toch al vertekend door de infectie maar je zou verwachten een giga berg witte bloedlichaampjes te zien die de infectie aan het bestrijden zijn maar bij hem is het omgekeerde het geval. Weinig witte vechters in het bloed. Dus zelfs na de infectie is er nog de grote vraag waarom zijn beenmerg maar zo weinig aanmaakt. Iig dus ook erg weinig met en op het forum bezig omdat we elke middag en vroege avond naar het ziekenhuis gaan om hem wat gezelschap te houden, te voorzien van schone kleren, lekkere hapjes die ook nog eens gezond zijn etc.
Zodra we meer weten kom ik me wel weer even melden. :-*
Hoi Meiden
Evn ego.
Morgen gaan we op vakantie, dus ik ben er pas de 13e weer!!!
Dikke kus voor iedereen :-* :-* :-*
Jannigje
Rhiannon Heftig, zeg! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en krijgen jullie meer duidelijkheid over het bloedbeeld. Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt. Hopelijk is het gewoon te wijten aan de infectie. Het zou flink balen zijn als je de IVF moet afbreken, maar Daan’s gezondheid is natuurlijk eerste prioriteit. Heel veel sterkte, beterschap en een dikke knuf! :hug:
Natascha Dus een leuke vakantie gehad? Heerlijk dat jullie direct aan het water zaten, was vast beter te doen dan de tropische temperaturen thuis in Maastricht. Groot gelijk dat jullie doorgaan met de IVF! Succes alvast met de medische keuring.
Hoe gaat het met alle andere meiden?
Twee weken geleden heb ik weer een nieuw hormoonstaafje geplaatst gekregen en ik heb er wel veel last van. Opnieuw last van mijn ribben, wat ik best wel eng vindt. Verder opvliegers en zweetaanvallen. In combinatie met dit warme weer niet erg fijn. Ik baal er behoorlijk van. Maar goed, je hebt geen keus. Hopelijk snel minder bijwerkingen. En naar mate je langer aan de hormonen zit, schijnt je lichaam minder heftig te reageren. Dus daar hopen we dan maar op.
Fijn weekend!
Jannigje Tegelijk gepost! Een hele fijne vakantie, geniet ervan!
Het is er in elk geval prachtig zomerweer, dus de lange broeken kun je wel thuis laten. Tot over tien dagen! :-*
Jannigje fijne vakantie meid.
Jippie he bah vervelend dat je zo’n last hebt van die staafjes, hopelijk wordt t idd met iedere behandeling minder :hug: :hug:
Rhi: sjemig meis wat heftig dit zeg, tis al niet leuk om je mannetje te moeten missen, en dan ook nog als ie in het ziekenhuis ligt met een infectie waarvan ze de oorzaak niet vinden.
Kan me wel voorstellen dat t allemaal een beetje eng is wat er aan de hand is met hem, hopelijk weten ze snel wat er is.
Ik hoop ook voor jullie dat de Ivf zal doorgaan, zou wel een domper zijn zeg, mahja de gezondheid gaat natuurlijk voor.
Heel veel sterkte samen en hopelijk knapt hij snel op :hug: :hug: :hug:
waar is de zon??? :think: :?
Hier in het noorden is de zon! Alweer tegen de 30 graden hier achter in de tuin. Behaaglijk warm… :roll:
Rhiannon Hoe gaat het met Daan vandaag?
Het heeft even geduurd maar we hebben dan eindelijk een definitieve diagnose. Niet schrikken maar mijn man heeft leukemie. Van alle mogelijke vormen die je als volwassene kunt krijgen heeft hij de ‘allerbeste’ en gelijk ook de meest zeldzame en gelukkig ook de best behandelbare. Hairy cell heet het en naar wat we nu hebben begrepen is het een kwestie van een chemokuur (duurt ong 2 weken) en daarna kan het voor heeeeeeeel erg lange tijd (mss wel tot zijn 80e) in ‘remissie’ gaan en zal hij er alleen voor onder controle moeten blijven.
Maar ja chemo en zwanger worden gaat nu eenmaal niet heel tof samen. Dus we zullen ook nog in overleg moeten met Apeldoorn en Nijmegen (dat zijn de artsen al aan het regelen en ik had morgen al een afspraak staan) om te kijken wat we kunnen doen evt mbt invriezen van zaadcellen. En als ik terug ben uit Apeldoorn ga ik door naar het ziekenhuis hier en hebben we in de middag de eerste bespreking met de hematoloog of oncoloog. Plan van aanpak is ook al in de maak.
Al met al kan ik wel zeggen dat het ondanks de schok ook ‘fijn’ is dat er een diagnose is want de onzekerheid is zoooo verrot. Heb er gisteren amper door kunnen slapen.
Rhi ik hoor het net van Ruud. Knuffel voor jullie, ook voor Daan! :-*
:-* thnx Lyd, hoe lastig het allemaal ook is, ik weet nu iig dat er een heeeel grote kans is dat we samen iig nog oud worden. :thumbup: Dat is het allerbelangrijkste en waar ik het meest bang voor was. :oops: