oh nee, knuffeltje, wat erg! Ik krijg helemaal de rillingen van dit bericht. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jullie. Heel erg veel sterkte hoor! :hug: :hug: :hug:
liefs maya
Janigje, wat een rotnieuws…heb je al meer bericht?? Wat een onzekerheid. Sterkte meis!
update
ik heb vanochtend naar het ziekenhuis gebeld en kreeg de assistent aan de telefoon. zij kon me vertellen dat de hcg waarde vrij hoog was maar verder dan dat kwam zij ook niet. ze zouden vandaag alsnog bellen maar laat ik nou net in de douche staan :twisted: :? . ik heb zelf weer geprobeerd te bellen maar namen niet op. Zal morgen vroeg weer bellen en dan hopen we uiteindelijk meer te horen wat het inhoud. het blijft spannend. voel me ook nog wel zwanger. was na het eten weer lekker misselijk maar goed, dat zegt niets nu.
liefs knuffeltje
@Rennic wrote:
Janigje, wat een rotnieuws…heb je al meer bericht?? Wat een onzekerheid. Sterkte meis!Ik denk dat jij knuffeltje bedoelt :think:
Jippie: Wij gaan dit jaar naar Luxemburg op vakantie. Wij gaan 8 dagen. Heerlijk.
Knuffeltje Balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Hopelijk morgen dan. Je hebt volgende week weer een echo?
Helaas zeggen zwangerschapskwaaltjes niks over of het wel of niet goed zit. Zolang het nog in je lichaam zit, blijft het zwangerschapshormoon aanwezig en blijf je je zwanger voelen, ook als het foute boel is. Maar natuurlijk hoop ik dat het alsnog goed zit, ik blijf voor je duimen! :hug:
Knuffeltje Heb je vandaag nog iets van de gyn gehoord?
Ik vroeg me ook al af hoe het met knuffeltje is? :shifty:
ik heb vanochtend weer gebeld. zij zei dat de waarde in het bloed te laag was voor een zwangerschap nu moeten we volgende week dinsdag weer voor een echo om te kijken hoe het er voor staat maar onze hoop is nu helemaal gevlogen. het gaan nog zware dagen worden. we hebben nergens zin in en laten we nu net deze week allemaal verjaardagen hebben :thumbdown:
liefs knuffeltje
Knuffeltje Jakkes, wat een rotnieuws… Dus het is nu in principe afwachten totdat er een miskraam op gang komt en anders een curretage?
Heel erg veel sterkte, meid! :hug:
Pfff knuffeltje, dikke ellende dit voor jullie zeg, heel veel sterkte :hug: :hug:
Knuffeltje heel veel sterkte! :hug: :hug: :hug:
Knuffeltje :hug:
Rustig hier… :roll:
Knuffeltje Had je nou morgen weer een echo? Ik ben erg benieuwd hoe het er dan uitziet.
Hopelijk toch vooruitgang, ookal is die kans klein. Je hoopt toch op een wonder. Veel succes!
Natascha Hoestie daar? Hoe gaat het met je afvallen? Inmiddels met SB begonnen?
Zijn je kniebanden alweer een beetje beter?
Rhiannon Gaan jullie bijna van start?
Jannigje Alles goed daar?
Nog een week en dan gaan we op vakantie. Erg veel zin in, al zie ik wel een beetje tegen de heenreis op. Zo’n lange zit, hopelijk gaat dat een beetje lukken met onze meid. Ik heb gisteren nog een magnetisch tekenbord besteld, kan ze daar in de auto mee spelen. Verder maar regelmatig stoppen onderweg, zodat ze even haar energie kwijt kan. De terugreis rijden we waarschijnlijk 's avonds, hopelijk slaapt ze dan het grootste gedeelte.
heey meissie…
Hier gaat het prima hoor, nog 100gr en dan ben ik 5kg afgevallen :dance:
Ik typ ook mee met t afvallerstopic, wel grappig
Vandaag start mijn 3de week met SB en het bevalt prima tot nu toe :mrgreen:
Waar ging je nou alweer naar toe?? Wij gaan volgende week vrijdag een weekje naar Zeeland, hopelijk zit het weer dan ook een beetje mee.
Vanmiddag moet Nederland voetballen, maar als het zo’n prachtig weer blijft ga ik liever naar het dagstrand met Odin.
Er komen hier en daar wel wolken, hopelijk waaien die gewoon over.
Ben ook benieuwd hoe de echo van Knuffeltje was.
Natascha Al vijf kilo afgevallen, hoe heb je dat zo snel gedaan? :shock: Ik blijf steken op 3,5 kg… Misschien moet ik toch wat strenger zijn en meer bewegen, maar dat gaat nog niet echt lukken wat mijn conditie betreft.
Volg je het SB-menu helemaal precies, of hou je het als richtlijn aan? Ik wil 's avonds graag zelf bepalen wat we eten, ik heb geen energie om voor iedereen apart te koken. En hub heeft niet echt genoeg aan één gevulde paprika, of iets dergelijks. En je moet voor SB zoveel producten kopen en het meeste gebruik je maar één keer per week, waardoor je de rest kunt weggooien. Een dure aangelegenheid. Dus dat staat me een beetje tegen van SB. Maar goed, misschien na onze vakantie toch maar een poging doen. Ik moet de kilo’s kwijt! Ik wil in oktober 10-15 kg afgevallen zijn, als ik voor de tweede keer geopereerd word.
We gaan naar Landal Sonnenberg in Leiwen, Duitsland. Dat ligt in de Moezel, bij Trier. Ongeveer 200 km onder Maastricht, dus niet zo heel erg ver bij jou vandaan! Leuk dat jullie een week naar Zeeland gaan, lijkt me ook leuk. Gaan jullie ook naar een vakantiepark?
Jippie: ohw bij de moezel, das wel een mooie omgeving hoor, dan hoop ik ook voor jullie dat het prachtig weer zal zijn…leuk zo’n vakantiepark erbij.
Wij gaan naar Roompot Beach Resort, ben eens benieuwd of dat iets is
Wat betreft Sonja Bakker…euhm ja :oops: ik volg t pcies op, nouja de vruchtenvlaai die ik gisterenavond mocht hebben heb ik niet gegeten, vond dat zonde ahahaha.
'T klopt wat je zegt dat je vanalles moet inkopen en na 1a2x t in die week niet meer hoeft te nemen, das dan idd zonde om iets weg te moeten gooien, ik heb dan de mazzel dat mijn hubby net een vuilnisbak is en gewoon de restjes op eet hahaha.
Tot nu toe heb ik nog niet veel extra voor hem en Odin moeten koken…soms wel wat extra vlees voor ze erbij pakken, of een andere groente.
Maar kan me je tegenstrijd erg goed voorstellen, ik zat daar ook altijd tegenaan te hikken, maar nu met die ivf in het vooruitzicht had ik zoiets, nou ja dan maar af en toe iets weg moeten gooien, maar dan wel de kilo’s kwijtraken :oops:
grrrrrrrrrr er komen steeds meer wolken bij…de mensen hier in de wijk zijn al gek aan t worden, hoor overal toeters, en gegil haha.
wij hebben morgen inderdaad weer een echo en jammer genoeg kan mijn mannetje niet mee :? dus ga ik alleen velen weten niet hoe het er momenteel voorstaat laat staan dat ze wisten van de zwangerschap en dat willen we graag zo houden. hopelijk komt het nog goed en houden we de moed erin.
morgenavond zal ik weer verslag uitbrengen en hopelijk iets positiefs.
liefs knuff
zwaai heftig aan het afvallen dus dames! Klinkt goed hoor! Enneuh Jippie in de vakantie val je vaak ook af omdat je zoveel meer buiten actief bezig bent dus extra van genieten :-*
Wat betreft weggooien, kun je niet extra koken voor jezelf en dan in de vriezer? Dat scheelt je allicht weer weggooien en te vaak dubbel koken door de week.
Allebei iig een heel fijne vakantie!
Hier ligt de groentelade weer vol. Nog een week en dan gaat de eerste er weer in. :shifty: :shifty: Begin het toch wel weer spannend te vinden. Maaar we hopen maar op heeeeel mooi weer en genoeg afleiding. :thumbup: Manlief net blij gemaakt met de vaderdagaanbieding voor nieuwe automatten. Die staat nu driftig de auto uit te zuigen :lol:
Gisteren onszelf (opa, oma, zusje, vriendje van zusje etc) flink afgepeigert in de Apenheul. Was erg leuk, daarna nog even met mijn ouders, zusje en haar vriend een shoarmaatje gehapt in de stad. Koffie bij pa en ma, zusje en vriend weggebracht en voila een succesvolle dag vol afleiding. :mrgreen:
En kindlief heeft zoveeeel plezier gehad met het logeren bij opa en oma. Daarna nog vette pret achterin de auto want hij had natuurlijk gezelschap. Daar kan ik tegenwoordig ook echt van genieten. :inlove:
Rhiannon Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt om weer te beginnen. Hoe vaak je ook al IVF hebt gedaan, het blijft elke keer spannend. Hopelijk deze keer met een goed resultaat! Heeft je hub zijn vaderdagcadeau nu al gekregen? Hoe reageerde Casper op de apies? Wij zijn ook van plan om een keer met onze meid te gaan, lijkt me erg leuk. Wij vallen nooit af tijdens vakanties, hoor! Beetje bbqen, ijsjes eten en lekker uit eten gaan. Meestal komen er een paar kilootjes bij, hihi. Nu maar extra goed om denken dus.
Knuffeltje Wat vreselijk balen dat je hub niet mee kan morgen. Zie je het wel zitten om in je eentje te gaan? Toch erg spannend allemaal. Groot gelijk dat je er geen anderen bij wilt betrekken, moet je eerst alles weer uitleggen, enz. Heel veel succes voor morgen, de duimen draaien hier! :thumbup: :thumbdown:
Natascha Ik ben benieuwd of jullie vakantiepark iets is. Je kunt trouwens recensies lezen op de site van Vakantiereiswijzer. Dat geeft vaak wel een goed beeld. Je bent goed bezig, hoor! Hoeveel kilo wil je in totaal kwijt of zie je wel hoe ver je komt? Ik heb hier twee boeken staan van SB, dus toch maar eens doorbladeren en kijken of het iets is. En ik wil na de vakantie beginnen met zwemmen en zo toch maar wat gaan opbouwen.
Jippie: mijn droom is om nog 12,6 kilo af te vallen, maar ik zou al superblij zijn als ik nog 6,7 kilo eraf kan krijgen…
Ohja ik loop ook iedere avond 30min op een stevig tempo op de loopband, scheelt alweer 170 cal. per dag.
Rhi: zoo de medicatie ook weer lekker in huis…spannende tijden weer he
Leuk zeg dat jullie zo’n superleuke dag gehad hebben.
Haha hubby al blij gemaakt voor vaderdag :inlove:
KNuffeltje succes en sterkte morgen meissie :hug: