Wij vrijdag dus…pfff.
Kamertje is al klaar om ingericht te worden hoor. Meteen na de verbouwing maar alvast leuk kleurtje gegeven waarmee je alle kanten op kunt. Maar een wiegje zou er beter staan dan de computer tafel nu!
Hallo meiden;
Hier weer een berichtje van mij; ik heb even een stukje zitten terug lezen en zie dat Ineke en Krabje weer op het wachtbankje zitten…
Hoe spannend…!!!
Hier alles goed; buik begint flink te groeien en realiseerde me van de week dat ik qua tweelingenzwangerschap bijna al op de helft zit… hoe snel gaat dit allemaal… in januari zaten wij ook nog op het wachtbankje…
Ik duim zo hard voor jullie meiden :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kus
Hier geen wachtbank meer…game over.
Al bruin en rood bloedverlies. Ja, ja, kan van die bollen komen maar ik weet wel beter.
Ben aan het werk dus even sterk zijn…gisteren alvst gehuild en vanmiddag nog even. Daarna op naar de vakantie!!!1
Ineke hele dikke knuffel meid!!! :hug: :hug: :hug:
Ineke Ach nee, dat meen je niet… Wat vreselijk balen, ik had zo gehoopt op goed nieuws.
Heel veel sterkte & een dikke knuffel!
Ahneen Ineke wat een ontzettend rot nieuws zeg ik had ook zo’n goede hoop, heeel veel sterkte :hug: :hug:
Ik heb vanmorgen mijn medicijnen kunnen ophalen, sjee ik was vergeten hoeveel t ook alweer was, ben blij met mijn extra ijskast anders had ik t nooit erin gekregen :oops:
Corien wat fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap, sjemig alweer bijna de helft, dat gaat snel.
Rhi vandaag je gesprek, succes en ik ben benieuwd.
Jippie hoest nu met de pijntjes??
aaah ineke, wat balen zeg :s
je zit hier al zolang, ik had het je zo gegunt!!!
hoop dat je toch nog een beetje een fijne vakantie hebt…
xx voor iedereen hier…
duim en bid voor jullie… :hug:
Argh Ineke heel veel sterkte hoop dat je nog wel wat voorpret voor je vakantie kunt hebben zodat je energie en moed (terug)vind voor een volgende. :-* :hug:
Hier vandaag een goed gesprek gehad. Bij CD1 weer aanmelden en ze gaat zelfs in het overleg meenemen of we (desnoods voor 1x) een kort protocol mogen volgen. :dance: Niet dat ik verwacht dat dat erdoor komt hoor, maar wel fijn dat ze het iig meeneemt. :thumbup:
En een beetje ga ik toch wel hopen dat we daar akkoord voor krijgen. Daan is toch niet aan het werk (helaas afgekets letterlijk last minute sjucht doe mij maar een last minute vakantie das altijd fijner!) dus mochten we deze maand kort kunnen starten zijn we mss voor het eind van de maand al ‘klaar’ ermee (als in op wachtbankje).
Nu ga ik even verder met mijn dikke pakket wat vandaag is binnengekomen zoooo lekkere afleiding kleren uitpakken! En met heeeeel veel mazzel hebben we de postbode ‘gevangen’ voor onze deur toen we terugkwamen. :lol:
hier even snel een berichtje van mij
ineke
wat vervelend nieuws. ik wens je veel sterkte toe :hug:
hier gaat het wat minder. voel me niet zo happy en ben erg onzeker doordat ik ineens diarree had aan het begin van de middag.heb nog last van mijn buik. heeft iemand dit ook eens gehad en heeft ie een idee wat het zou kunnen zijn???
liefs knuffeltje
Ineke: :hug: Nee toch zeg… had je liever op vakantie zien gaan met een mini muppet in je buik. Wat is dat toch altijd balen als het bij iemand mis gaat… we weten hier allemaal hoe erg het is om mee te maken… Bah bah bah :hug:
Knuffeltje: je darmen moeten letterlijk plaats gaan maken voor je baarmoeder en dus je baby. Het is dus wel veel voorkomend om dan last van je darmen te krijgen. De een raak verstopt, de ander krijgt diarree. Ik heb ook diarree gehad.
He Ineke, ik had ook zo gehoopt voor je dat het meteen zou lukken… sterkte en in ieder geval wel een lekker vooruitzicht. Waar gaan jullie naartoe?
Rhi, weer verder met poging 2…en hopelijk mag je de verkorte versie doen.!
Jippie, hoe is het nu? wat minder pijn aan de ribben?
Voel je je al wel iets beter? Ik hoop het voor je. Ennnnnn, het wordt deze week mooi weer, dus genieten maar van de warmte!
x voor iedereen verder.
Ineke: :hug: :hug:
he gadver Ineke, ik had het je zo gegund… :hug: :hug: :hug: Sterkte en ik hoop dat jullie desondanks toch een beetje van jullie vakantie kunnen genieten. Wij planden ook vaak een vakantie na een poging met de stiekumme hoop zwanger op vakantie te gaan. Maar het was altijd wel fijn om even extra de tijd te hebben voor elkaar en voor de teleurstelling. Dan was het altijd een paar dagen uithuilen en daarna lekker ‘gewoon’ vakantie vieren:).
ineke sterkte met dit verlies ook zo lang bezig en dan zo´n teleurstelling
:hug:
Knuffeltje Ik had tijdens de zwangerschappen ook vaker last van diarree, terwijl de meesten juist verstopping hebben. De hormonen en de groei van de baarmoeder hebben effect op de darmen, niks om je zorgen over te maken, hoor. Had je nou volgende week de eerste echo?
Ineke Een hele dikke knuffel voor jou! :hug:
Maya Hoe gaat het nu met jullie? Staat er nog een leuke vakantie of reis op de planning voor de zomer? Dikke knuf!
Rennic Hoe is het daar? Heb je alles de afgelopen tijd een beetje op een rijtje kunnen krijgen? Alles goed met Jorn?
Sophie Sterkte met het herstel van je operatie.
Hopelijk zit alles daarna een keertje mee, daar wordt het wel eens tijd voor!
Dores & Angelbaby Alles goed daar? Lief dat jullie hier blijven meeschrijven!
Rhiannon Ik hoop dat jullie deze keer het korte protocol mogen doen en dat je binnenkort dan van start kunt. Wanneer krijg je te horen of het doorgaat? Is de opdracht van Daan uiteindelijk toch niet doorgegaan? Dat is flink balen, zeg!!! Had je er zo op gerekend en dan gaat het niet door. Extra inkomsten zijn altijd mooi meegenomen en zo kon hij weer wat opbouwen. Hopelijk snel een nieuwe opdracht.
Natascha Heb je nu je medicijnen al? Inderdaad een hele hoop, dat is elke keer weer schrikken.
Hoe gaat het nu met je kniebanden, ben je alweer wat mobieler?
Hoe is het met alle andere meiden?
Yeah, vanochtend weer een kilo lichter! Ik ben nu 3 kg afgevallen in twee weken, dus ik ben erg tevreden. Zeker omdat ik nu ook aan de hormonen zit en je daardoor juist van aankomt en meer vocht vasthoudt. Hopelijk blijft het nog een poosje zo doorgaan, want ik ben er nog lang niet. En een crashdieet wil ik niet doen, hoe verleidelijk dat ook is. Niet gezond voor je lichaam en de kilo’s vliegen er daarna net zo hard weer aan, dus dan kan het beter langzamer gaan.
De pijn in mijn ribben is gelukkig afgezakt. Het is nog wel gevoelig, maar ik heb er zo geen last meer van. Maar nu heb ik weer een rodige vlek in mijn zij, aan de zijkant van mijn geopereerde borst, waar de drain gezeten heeft. :roll: Het voelt als een soort allergische reactie van mijn huid, dat heb ik ook wel eens bij bepaalde muggebeten. Ik word een beetje tureluurs van alle opstartklachten en bijwerkingen. Is het ene afgezakt, kun je je weer druk maken om het andere. Het is gewoon irritant, want je bent nu veel alerter op pijn en klachten en bij elk ding vraag je je af of je nou het ziekenhuis moet bellen of niet. Wat is wel belangrijk voor een arts om te weten in verband met de medicatie en wat niet? Nou ja, afwachten maar.
Jippie: :hug: Gewoon bellen zou ik zeggen met vragen. 8) Fijn voor je zeg dat de pijn in je ribben is afgezakt.
Hier alles goed hoor! Nog even en dan is Beau alweer één jaar. Channa tien.
:shock:
He Jippie, wat balen dat je steeds klachten hebt! bah! :thumbdown:
Hier gaat het wel, nog beetje down maar valt op zich wel mee.
Ben vandaag ook maar met de bolletjes gestopt en heb ziekenhuis maar gebeld om ze op de hoogte te brengen.
Hopen dat we snel weer ingepland kunnen worden. Ga in ieder geval bij de volgende ongi alvast weer met de pil beginnen!
liefs
Ineke
he jippie
wat vervelend dat je steeds klachten houd. ik zou ook gewoon bellen als je vragen hebt. het kan je in ieder geval geruststellen en dat doet het herstellen alleen maar goed. :hug: hoop voor je dat je snel klacht en pijn vrij bent. het heeft nu al lang genoeg geduurt.
en wat betreft die echo. we mogen inderdaad volgende week dinsdag komen. ben zo benieuwd…
ik heb altijd al problemen gehad met mijn darmen/opstoppingen. vandaar dat het wel even schrikken was omdat ik het anders ook nooit heb. maar goed. het zal inderdaad wel zijn om ruimte te maken voor de kleine/kleintjes voor de rest gaat het hier al weer wat beter
voor alle anderen :-*
liefs knuffeltje
Joehooeee, waar zijn jullie allemaal? Aan het genieten van het mooie weer?
Joehoeeeeeeeee Hierrrrrrrrrrr hahaha.
Ik heb dinsdag en gisteren tot 13u gewerkt en daarna ben ik gaan shoppen, heb leuke kleren gescoord voor ons alle 3.
Bij t showen van mijn jurk zei Odin opeens WOW MAMA :inlove: dan smelt je toch he :lol:
Met mijn kniebanden gaat t nog niet toppie…zonder drukverband is t echt pijnlijk, maar met drukverband kan ik redelijk uit de voeten.
Ohja meiden ik ben inmiddels totaal 3 kilo afgevallen. :dance:
Ik was al iets afgevallen, maar sinds ik maandag met Sonja ben begonnen is er al 1,4 af.
KNuffeltje…spannend die echo he…vervelend met die diarree, ik had juist t tegenovergestelde.
Ineke: Ik hoop ook dat jullie weer snel ingepland gaan worden :hug:
Jippie: ik heb idd de medicatie al in huis…zeker voor t geval er plots iemand voor 21juli uitvalt.
Eerlijk gezegd hoeft t voor mij ook niet eerder…wil eerst nog ff lekker wat afvallen, en we gaan de 25ste een week op vakantie, en daarna is zo de 21ste.
WOWWWWW en jij ook al 3 kilo kwijt…heeeeeeeerlijk!!! Gaat goed meissie :hug:
Vervelend dat je nu weer een rode plek hebt…zo blijf je ongerust he :hug: :hug:
Kunnen ze niet tussendoor nog eens een foto ofzo maken zodat jij je ook wat geruster voelt??
Rhi: wowwwww je mag snel beginnen weer hahaha, lekker hoor zo’n verrassing, dan begin je veel eerder dan mij hahahaa.
Bevielen de kleren???