IVF/ICSI deel 14

Ik spreek idd ook alleen vermoedens uit nav mijn eigen ervaringen met operaties :wink:

Het allerfijnst is wel als een gediplomeerde arts je kan geruststellen. :-* Nog 1 nachtje slapen daarvoor! :thumbup:

Mooie dag vandaag!!!

Stein is vandaag jarig en ik word weer tante :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Even een tipje voor tijdens het lijnen…

Hoe moeilijk ook maar ik nam/neem dan een leuk tijdschrift mee om mijzelf toch te verwennen i.p.v. blok chocola! En het is nog waar ook…met een tijdschrift doe je ook nog langer!

Nou ga weer. Moet echt eens iets in huis doen…vanmiddag weer werken.

Jannigje Gefeliciteerd met de verjaardag van Stein! En leuk dat je weer tante wordt, ik had het op het IUI-topic gelezen.

Nu maar hopen dat er volgend jaar bij jullie ook een kleintje bijkomt! :-*

Ineke Jezelf verwennen tijdens het lijnen is inderdaad een goed idee. Een leuk shirtje kopen in een kleinere maat als je een bepaald doel hebt bereikt, een dagje uit, een boek/tijdschrift kopen. Of gewoon zo nu en dan heerlijk een anti-lijndag invoeren en genieten van iets lekkers! Hoe gaat het met je, zie je het allemaal nog een beetje zitten?

Hoe is het met alle andere meiden?

Tja, vandaag nog geen ongi-pijn gehad en dat geeft weer een wat beter gevoel er over eigenlijk. Nog een weekje, mogelijk al eerder duidelijkheid natuurlijk.

Heb je nog iets van het ziekenhuis gehoord? Je zou vandaag toch iets horen over de pijn bij je ribben??

Ik word straks door de internist-oncoloog gebeld. Vandaag minder pijn, gelukkig. Als ik wat rondlees, dan komen deze bijwerkingen toch wel voor met deze hormoontherapie en het wordt ook genoemd als overgangsklacht. Dus ik denk dat het wel zal loslopen. :shifty:

Pfff. gelukkig. Hoop dan maar dat het inderdaad daar van komt, hoe vervelend ook weer dat je daar dit soort klachten van kunt krijgen. Ellende!

Vanmiddag een telefoontje gehad van de internist-oncoloog. Hij herkende de ribpijn niet specifiek als bijwerking. Maar omdat ik ook veel last van mijn vingers, polsen, knieen, tenen en andere gewrichten heb, denkt hij dat het toch door de hormoonmedicatie komt. Het klonk niet verontrustend, het advies was om af te wachten. Dus dan doen we dan maar… De pijn is vandaag stukken minder, dat scheelt.

Fijn weekend allemaal!

Jannigje gefeliciteerd met de kleine grote man! En natuurlijk Lenie en co en op komst :mrgreen:

Ineke fijn dat je je iig zo rustig (hier dan :wink: ) bent en dat je iig afleiding hebt. :-

Fijn Jippie dat de arts je iig gerust heeft weten te stellen. Nu hopen dat het mss beter voelt door het betere weer, dat geeft iig hoop dat je de zomer echt kunt gebruiken voor herstel ipv dat je bergen bijwerkingen erbij op je bordje krijgt :-

He, knuffeltje. Alles oke?? Je mag hier best blijven schrijven hoor!!!

Hier doe ik geen uitspraken over hoe ik me voel. Krijg een beetje hoop en dat wil/durf ik niet!!!

@Ineke wrote:

Hier doe ik geen uitspraken over hoe ik me voel. Krijg een beetje hoop en dat wil/durf ik niet!!!

Heel herkenbaar meid! Ik duim voor jou (en ook voor mezelf natuurlijk)

He krabje, wanneer is jouw testdag?

Ik duim voor jullie beide :pray: :pray: :pray: :-* :-* :-*

Ineke en Krabje natuurlijk ook, een stuk hoop mag je toch ook hebben! Anders was de hele behandeling niet vol te houden. Het is om je kans te vergroten op een zwangerschap, en als er geen kans was zouden artsen het ook niet uitvoeren. Dus je hoofd niet te ver in het zand dames! Al snap ik ook dat je zo nuchter wilt blijven dat je niet te hard van het wolkje valt mocht het toch niet zo zijn. Maar ik kan het zelf echt nooit laten toch hoop te hebben. Als dat niet zo was dan stopte ik ws ook met behandelen. :shifty:

Ik doe met Jannigje mee en duim me suf!! :-*

Tuurlijk heb ik hoop! Maar wanneer ik te ver weg zwijmel zet ik mijzelf even met mijn voeten op de grond…stiekem is het ook wel een fijne tijd (af en toe) nog even in het ongewisse te zijn en nog even weg te dromen zo van stel…

Lig s’avonds echt wel even met mijn handen op mijn buik en geef mijzelf er even aan over om te mogen zwijmelen. :inlove:

En de volgende dag zet ik toch maar de ob’s op mijn boodschappenlijst voor de vakantie.

Ik sluit me helemaal bij Rhiannon aan: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jippie: :hug: + :-*

Doe je het toch top meis! Zolang je nog niet naar de winkel rent om te shoppen voor rompertjes etc (daarmee wacht ik tot na de test hihi) dan sta je nog echt wel met beide beentjes op de grond :mrgreen:

Maar ik hoop dat het zwijmelen al snel over mag gaan in plannen. Die babykamers komen er niet vanzelf en de muren schilderen zichzelf ook niet hihi. 8)

Ik duim ook nog steeds heel hard mee…vind t ook erg spannend voor jullie…en af en toe zwijmelen is gewoon zooo heerlijk :inlove:

Rhi nog 2 dg en dan heb je eindelijk het gesprek, ben benieuwd wanneer jullie kunnen starten.

Wij hebben een leuke dag gehad…vanmorgen met Odin naar de speeltuin geweest, daarna met zijn 3en 2u geslapen en toen naar vrienden geweest voor een Bbq.

Was erg gezellig en lekker, maar heb me wel in weten te houden.

Vanmorgen woog ik 800gr lichter…dat wilt zeggen dat ik bijna 2,5 kilo kwijt ben…en dan moet ik nog gaan beginnen met Sonja Bakker…ben benieuwd hoe dat zal gaan, in elk geval heb ik al alles in huis gehaald.

Odin ligt net lekker in bed…beetje laat voor vandaag maar ach moet kunnen…tis toch weekend.

Hij begint wel te hoesten en te niezen dus er zit weer een verkoudheid aan te komen :?

Truste voor strx

@Ineke wrote:

He krabje, wanneer is jouw testdag?

Dinsdag is 2 weken na iui. Maar als het goed gaat, ga ik woensdag testen. al denk ik wel dat het idd op testen aankomt ivm de utrogestan maar dat de test nega is…

@Ineke wrote:

Tuurlijk heb ik hoop! Maar wanneer ik te ver weg zwijmel zet ik mijzelf even met mijn voeten op de grond…stiekem is het ook wel een fijne tijd (af en toe) nog even in het ongewisse te zijn en nog even weg te dromen zo van stel…

Lig s’avonds echt wel even met mijn handen op mijn buik en geef mijzelf er even aan over om te mogen zwijmelen. :inlove:

En de volgende dag zet ik toch maar de ob’s op mijn boodschappenlijst voor de vakantie.

Heel herkenbaar…