IVF/ICSI deel 14

@Rhiannon wrote:

Jannigje voorstellen? Was je nog geen onderdeel van het interieur? :wink: .
:lol: :lol: :lol:

Niet de juiste plek misschien maar lieve Jannigje ik heb je sms ontvangen toen ik in de auto zat en door alle hectiek vergeten terug te smssen.

Sterkte meissie met dit een plekje te geven en ik hoop dat het bij de eerste icsi poging meteen raak mag zijn. :hug: :hug:

Spreek je snel!

OH lekker rhi, korte vakantie! Wij zitten elke dag met onze neus in de campinggidsjes…zo leuk de voorpret. Wij gaan in juni. Zoals het nu lijkt wordt het een combi van Frankrijk en Italie. Heerlijk!!!

Wel schokkend hoor dat er gewoon 100eh. meer in die ampullen van purgegon zit dan er op staat. Dat is dan zo’n 85 euro wat je anders weggooit! Ik had de pen gewoon ingesteld op 250 en toen stopte hij bij 50. Volgens de berekening moest er nog 100 inzitten. Wist al dat er altijd wat meer in zat en wilde dat toch gebruiken. Maar 100 meer is nogal wat!

Voelde me wel een echte junk zo met 3x spuiten!

Nou, zal zo es naar de bibliotheek gaan, vakantiegidsen halen o.a.! Vanmiddag late dienst.

fijne dag allen!

Knuffeltje, suc6 met bellen en de uitslag!! Wat lijkt me dat ook spannend!

Ineke Het klopt dat er in elke ampul ongeveer 100 IE meer zit. Je kunt de ampul helemaal leegspuiten. De pen blijft hangen als de ampul leeg is. Even kijken hoeveel je nog moet spuiten, nieuwe ampul erin en het laatste beetje erbij spuiten. Het is inderdaad zonde om zoveel weg te gooien!

Knuffeltje Hopelijk heb je inmiddels één/twee mooie emmies terug!

Omdat wij ook de ampullen altijd helemaal leegspoten heb ik nu voor nog een behandeling puregon in de koelkast. Zou alleen niet weten wat ik er mee moet. Hij is nog goed tot november van dit jaar…

Knuffeltje: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oh en de voorpret van vakantie. Heerlijk :slight_smile: Hier nog geen idee wat we gaan doen met mijn lijf en onze 2 muppets…

Jeetje dat is ook wat! Bij ons vroegen ze of we de medicatie die we over houden in wilden leveren op de afdeling. Kunnen ze er daar iemand blij mee maken die te laat is bij de apotheek etc.

Dat is ook wel een idee. :think:

Tja, je mag ze niet op marktplaats zetten he…

Hier begint het te rommelen. Krijg meer afscheiding…ben dan alweer bang dat ze te vroeg gaan springen…oohw ik ben ook zo’n neuroot als het daar op aan komt he…en maar afwachten en hopen. blegh

Ineke Ik kreeg altijd meer afscheiding tijdens het spuiten van de Puregon. Je lichaam wordt stilgelegd door de Deca, dus je hebt nu geen cyclus. Je hoeft er niet bang voor te zijn dat de follikels gaan springen, want dat kan in principe niet. En daar zijn ze nu overigens ook nog veel te klein voor.

Ik heb mijn voorraad hormoonmedicatie ook op de afdeling ingeleverd. Op die manier kunnen zij er iemand blij mee maken, die het zelf moet betalen of als reserve voor noodgevallen. Ik had alle restanten opgespaard voor een eventuele vierde behandeling, dat had ik allemaal bijelkaar. Een hele hoop!

@Jippie wrote:

Ik heb mijn voorraad hormoonmedicatie ook op de afdeling ingeleverd. Op die manier kunnen zij er iemand blij mee maken, die het zelf moet betalen of als reserve voor noodgevallen. Ik had alle restanten opgespaard voor een eventuele vierde behandeling, dat had ik allemaal bijelkaar. Een hele hoop!

Ik heb ook bij poging 2 niet verteld dat we nog hadden hoor :wink: Dacht dat komt mooi uit mocht het zover komen. Maar gelukkig was dat niet nodig en ik weet niet of we het nog een keer zouden gaan doen, maar ik weet wel zeker dat dat niet voor november van dit jaar is.

Ineke: Zoals Jippie al zegt, in principe kan het niet hoor!

Ik weet het :oops: :oops:

Ik spaar mijn medicijnen ook allemaal voor het geval dat we nog een 4e poging nodig zijn maar na vanochtend…

ineke

hoe gaat het. heb je ook last van de hormonen???

hier nog een verslag vanochtend…

Ze zouden tussen 9 en 10 uur bellen over de uitslag… het was 10 voor 9. telefoon ging… prive nummer… ik al helemaal in paniek… er zou toch niet iets verkeerd zijn gegaan waarom zouden ze anders zo vroeg bellen…

inderdaad het was het ziekenhuis. als ik zo snel mogelijk wilde komen in verband met de terug plaatsing van 2 embryo’ s :dance: (heb ongeveer een uur te rijden en de plaatsing zou om half 11 plaats vinden) vandaar dat ze zo vroeg belde anders zou ik het niet redden. dus hop. kleine man in de jas, spulletjes mee en rijden maar… op naar de oppas… ik was de straat nog niet uit en zie dat ik ook nog moet tanken… nee, niet nu… snel snel snel…getankt en rijden maar. aangekomen bij de oppas had kleine man geen zin om achter te blijven… het was toeters en bellen. met wat afleiding snel weg geglipt in de hoop dat ik het zou halen op tijd. gelukkig heb ik het gehaald en zijn er 2 terug geplaatst. ook vertelde ze mij dat we hopelijk nog een cryo over houden maar daar moeten we morgen ochtend nog even over bellen hoe het verder is ontwikkeld… al met al een hectisch ochtendje maar wel met een goede einde…

liefs knuffeltje

Wat spannend gegaan allemaal Knuffeltje!! Top zeg, twee terug! Heel veel succes! Hopelijk blijven ze plakken!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Oh Knuffeltje wat fijn zeg, 2 terug! En misschien ook nog een cryo!!!

Had je zelf voor 2 gekozen?

Wauw das mooi Knuffeltje!! En wie weet zelfs nog wel 1 in de vriezer :dance:

Ik doe net als Ineke, als ik zwanger bent lever ik mijn medicatie die ik evt over heb in bij het ziekenhuis. :thumbup: De apotheek doet ze de vernietiging in. :silenced:

En ja ook ik merk altijd dat er meer in de spuiten zit dan erop staat. Een deel is dat omdat je de eerste keer altijd even een klein beetje eruit spuit om hem in te stellen (alhoewel ik ook wel eens denk dat dat wat onzinnig is :think: ) en ik vermoed dat ze de apparatuur om ze te vullen misschien wat ruimer afstellen? Beter wat teveel erin dan te weinig?

Oef zeg hier weer aan dagje achter de rug. Bijna de hele dag met de caravan bezig geweest, de fiets is gerepareerd door de fietsenmaker. Kwam erachter dat het pompje wat in ons inbouwtoilet zit kaduuk was. :wall: Manlief een nieuwe gekocht, morgen nog even wat dingetjes halen om hem er weer in te kunnen bouwen en dan is dat klaar. Een lampje was er stuk, dus ook daarvoor moet even een nieuwe komen. 2 nieuwe rolgordijnen op maat gemaakt. En morgen nog even inpakken. Het beloofd baggerweer te worden dit weekend, maar vooruit weten we ook gelijk of de voortent waterdicht is. :angel:

Heb er wel zin in eigenlijk ondanks het slechte weer! De fietsen kunnen iig ook mee want de drager is er nu ook opgebouwd door manlief! :dance: Zo gaat de tijd tot de volgende afspraak voor het nabespreken (en voor) wel wat sneller.

Ineke succes alvast bij je FM dinsdag! Wij zijn er dan net weer of net niet dus vandaar maar even vooraf. :-*

Rennic, wat vind ik dit erg voor je. Heel veel sterkte! :hug: :hug: :hug:

Rhiannon, ook een knuf voor jou, balen! :hug:

En verder een hele dikke :-* voor alle andere meiden, ik mis jullie wel hoor!

veel liefs maya

Wij missen jou ook Maya! :hug:

Maya Dikke knuf voor jou! :hug: Gaat het een beetje met je?

Knuffeltje Was je man niet mee naar de terugplaatsing? Omdat je overal schrijft van “ik”.

Hebben ze nog een embryo kunnen invriezen? Succes met de wachtweken!

Rhiannon Ik hoop dat jullie ondanks het slechte weer een leuk weekend hebben.

Waar gaat de reis naar toe? Veel plezier!

Gisteren een leuke dag gehad. Ik ben met onze meid, mijn moeder en zusje naar de kinderboerderij geweest. Hier was het best lekker weer, ik ben zelfs nog verbrand! Lianne is voor het eerst op de glijbaan en schommel geweest, dat vond ze erg leuk. En ze is gek op dieren, natuurlijk. Vandaag de nieuwe theatergids in huis en meteen kaartjes voor Kabouter Plop besteld. Het is pas volgend jaar februari, dus nog eventjes wachten!

Maya: :hug:

Jippie, dat klinkt als een geslaagde dag! En kabouter plop : :dance: .

Ik ben inderdaad alleen naar het ziekenhuis geweest voor de terug plaatsing. (jammer genoeg) mijn mannetje moest werken en kon geen vrij krijgen omdat het erg druk is.

wij hebben er voor gekozen, mocht er een top embryo zijn dan 1 terug en bij matige kwaliteit 2 om zo onze kansen te vergroten.

helaas heeft onze cryo het niet gehaald maar hopelijk is die ook niet nodig geweest en hopen dat 1 van deze 2 of zelfs beide zich lekker gaan nestelen en een zomerslaap gaan houden en er ongeveer in januari naar buiten komen :lol:

liefs knuffeltje

ps allemaal een fijn weekend