Jannigje je afvallen is al voorbereiding op je ICSI dus gewoon meeschrijven! Mocht je ‘per ongeluk’ tussendoor zwanger worden ook prima gni gni maar when not dan hoor je hier thuis hoor! Al hoop ik dat we je voor jullie starten een kick mogen geven naar zwanger zijn. :-
Jaaaa nog eventjes en dan worden je beide wondertjes 1 Angelbaby! :dance: Dan kom je ons toch wel verblijden met een mooi plaatje? :mrgreen:
Jippie idd voor je gevoel wel prettiger dat je al eerder met de preventieve amputatie bezig gaat etc? Een deel van de angst voor terugkeer wegnemen?
Natas, meestal is de afspraak rond de 3/4 weken na de punctie. Je bent toch verplicht om 1 cyclus niets te doen om je lijf bij te laten komen. Dus dan ben je evt net weer aan het of gaan menstrueren. Anders zou je die afspraak hebben voor de eerste echo (7 weken) dus die afspraak kunnen ze eig al bij voorbaat meegeven in mijn ogen. Maar ja wie ben ik
En zomerstop heb ik min of meer via via begrepen is er ws niet!! :dance:
Dat zou helemaal super fantastisch zijn want ws kan ik dan rond mijn verjaardag weer beginnen met spuiten. :o
Jemig een endoscopie brrrr. Hopelijk gaat het je meevallen en brengt het iig duidelijkheid!
Nicole meis die 7 jaren zijn ongetwijfeld zwaar geweest maar ook met een super hoogtepunt! Ik baal met je mee dat jullie het niet met een tweede wonder hebben kunnen en mogen afsluiten maar je klinkt heel sterk dat gaat jullie samen ook lukken. :- Dat er iig heeeel veel genietmomenten samen mogen zijn.
Jeetje, wat een drukte hier ineens. Kan niet eens zo snel reageren, dan zijn er alweer berichtjes bijgekomen!
Natascha Balen dat je nu opnieuw maagklachten hebt! En dan ook nog een maagonderzoek, erg vervelend. Hub heeft zo’n onderzoek gehad, het is niet fijn als ze een slang door je keel duwen… :roll: Hopelijk een goede uitslag, iets wat op te lossen is mbv medicijnen. Goed dat je afgevallen bent, zeg! Hoeveel kilo wil je of heb je niet een bepaald streefgewicht? Odin heeft toch een mooie lengte en gewicht?! Scheelt niet zoveel met onze meid. Ik denk dat ze even lang is en rond de 13,5 kg, maar ze heeft qua gewicht altijd boven de lijn gezeten en met de lengte er ietsjes onder.
Rennic Heftig, hoor! Ik heb er bewondering voor hoe je altijd maar doorgezet hebt ondanks de tegenslagen. Ookal heb je al een kindje, de wens voor een tweede kan net zo sterk of zelfs sterker zijn. Het heeft jullie niet meegezeten de afgelopen jaren. Ontzettend jammer dat Jorn nooit een broertje of zusje zal krijgen. Eerst zo blij met de positieve test en dan weer een dreun in je gezicht. Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen met het verwerken hiervan. Hopelijk kom je zo nu en dan even laten weten hoe het met je gaat. Dikke knuffel & liefs! :-*
Angelbaby Balen dat er geen verbetering in je gezondheid zit. Al 18 maanden thuis, dat is lang! Het is heel vervelend als je lichaam niet meewerkt en je meer wilt dan je eigenlijk kunt. Heel erg confronterend zo nu en dan. Ik vind het wel goed van je dat je je er niet bij neerlegt en hoop en geduld blijft houden. Wat een drukte, twee van die kruipende mannetjes. Eentje is al druk, laat staan twee. Beterschap!
Nicole,
Meis wat ontzettend kl*te voor jullie zeg!! weet hoe het is als er geen broertje of zusje voor je kleine komt.
Nu moet je die 7 jaar afsluiten en aan het idee wennen dat het er bij 1 blijft…helaas kan ik je vertellen dat het lang gaat duren, dus neem je tijd daar ook voor. Voor ons is het vorig jaar januari net zo vergaan en nog doet het regelmatig pijn, het word minder maar zal nooit verdwijnen.
Voor mij was het zo dat ik al vanaf mijn 12e graag 2 kinderen wilde, en als je die droom dan zo abrupt moet opgeven dan komt dat hard aan.
Meis heel veel sterkte voor het verwerken deze enorme tegenslag…en haal het maximale uit je mooie Jorn, geniet elke dag van hem en bij alles wat ie doet…dat verlicht iig een deel van de pijn.
Dikke knuffel :hug: :hug:
Ineke Je moest vandaag naar de gyn, toch? Hoe is dat gegaan?
Hopelijk ziet alles er goed uit en mag je met de Puregon beginnen!
rennic,
:hug: :hug: het valt niet mee om je droom op te moeten geven. het was jullie zo gegund. veel sterkte en veel liefs…
vanochtend de punctie gehad en moet zeggen. ik ben nog nooit zo draaiierig geweest van de verdoving dan vandaag. mijn mannetje moest we vast houden onderweg naar de auto anders was ik nu nog aan het rondjes lopen :shifty: voor de rest viel de punctie me mee al is ze doorgeschoten met de naald. ze heeft het even aanmoeten drukken en heb later nog wat bloedverlies gehad maar niet benoemswaardig zeg maar. Maar wel 13 :dance: dus al met al een goede dag gehad. nu donderdag ochtend afwachten voor de uitslag en hopelijk later die ochtend de terugplaatsing. spannend…
liefs knuffeltje
en meiden. bedankt voor de geruststelling. voel me al een stuk zekerder :-*
He meiden,
Had vanmiddag op het werk al even snel gekeken maar er wordt zoveel geschreven!!
Jannigje, welkom hier! Tja…wie had van ons allen ooit gedacht dat we elkaar hier zouden ontmoeten? Maar…ben blij jullie te ‘leren kennen’!
Rennic, kan me zooo voorstellen hoe je je voelt, opeens zo definitief. Natuurlijk ben je al moeder maar je had het je zo andes voorgesteld!
Jippie, hopelijk weet je snel wanneer je voor de operatie mag. Tuurlijk zullen ze daar niet moeilijk over doen. Heftig ook weer!
Angelbaby, balen zeg dat je lijf niet mee werkt! Laat dan de zomer maar komen he?
Rhi, vandaag weer veel klusjes gedaan? haha, je typt altijd zo lekker wat je allemaal gaat doen en van plan bent.
Nou, even mijn update. Bij de echo zag alles er goed uit!!! Heb wel steeds wat gevoelige steekjes links maar dat zal dan nog wel van de opertie komen ofzo. Alles zag er in ieder geval rustig uit. Er waren 8 beginnende follikeltjes te zien dus mocht meteen beginnen met 250 e.h. Wel even een gedoel met die pen. Ben niet bij die prikles geweest dus moest e.e.a via de bijsluiter klaar maken. Op zich niet moeilijk maar ben dan toch wel onzeker of ik het allemaal wel goed doe.
Maandag terug voor echo, hopen dat er dan ook geen gekke dingen te zien zijn. Toch een beetje bang voor door het stimuleren. Maar dit is stap 2!!
Ineke Fijn dat alles er goed uitzag! Hopelijk reageer je goed op de hormonen en kweek je een mooi aantal eicellen.
Knuffeltje Ik word ook altijd zo draaierig en misselijk van de morfine, geen fijn gevoel. Maar rustig aan de komende dagen. Fijn dat de punctie goed is gegaan, 13 eicellen is erg goed! Hopelijk worden ze allemaal bevrucht en hou je een paar cryo’s over. Alvast succes voor donderdag!
Knuffeltje! Goed nieuws meis! Op naar een mooi aantal bevruchtingen!
Ineke keurig zeg mooi dat alles zo rustig eruit ziet. Nu idd de duimen aan het werk voor een mooi aantal follikels. :thumbup:
Knuffeltje: wat goed zeg! Wij hadden er ook 13, hoop voor je dat het jullie ook geluk brengt :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ineke: wat een geruststelling dat alles er nu in ieder geval goed en rustig uitziet. Hoop voor je dat alleen je follikels gaan groeien :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Rennic: :hug:
Dank! Is 250 eh. niet erg veel? Moet er maandag al om denken dat ik nieuw recept krijg, dan is het al op!
is voor iedereen verschillend. Een vriendin van ons moest 300 spuiten. Bij mij was het hoogste 175. Je kan niet echt vergelijken. En dat je bij moet vragen is wel normaal hoor. Dat moest ik ook altijd.
Ineke 250 IE is inderdaad best veel om mee te beginnen, maar iedereen reageert weer verschillend op. Sommigen hebben een hoge dosis nodig en ik moet juist heel weinig spuiten, omdat ik snel overstimulatie heb door de PCOS. De dosis kan maandag best bijgesteld worden naar beneden, hangt er vanaf hoe het echobeeld eruit ziet. Komt goed! :-* Denk je er om dat Puregon meestal besteld moet worden bij de apotheek, dat duurt vaak een dag.
Knuffeltje Hoe was het ook alweer, je wordt gebeld tussen 9-10 u, toch? Kan het me niet meer zo goed herinneren hoe het ook alweer zat. En dan aan het einde van de ochtend/begin van de middag de terugplaatsing. Ik ga voor je duimen!
Rennic Hele dikke knuf!
Jullie nog plannen voor bevrijdingsdag? Volgens mij is er bij ons in de buurt niet zoveel te beleven, hub moet gewoon werken, dus hier een normale dag.
Dank jullie meiden. Ben weer gerust gesteld. Moeilijk hoor om vertrouwen te hebben in alles…
Apotheek van umcg heeft alles op voorraad, daar kun je de recepten dus meteen inleveren.
Ik ben vandaag wel lekker extra vrij ivm bevrijdingsdag. Mijn vriend is altijd al vrij op woensdag.
Wij waren van plan even naar diergaarde Blijdorp te rijden maar daar stond zo een file naar toe dat we zijn omgekeert.
Winkelstraat hier om de hoek was wel open dus zijn we daar even heen gegaan.
Nu zijn we een beetje in huis aan het rommelen. Ik krijg het altijd op mijn heupen als er bijna een verjaardag bij ons thuis is. Hihihihi Dus alles moet van mezelf nu goed gedaan worden, dan is het alleen nog een kwestie van bijhouden.
(oww ja voor degene die het willen zien staan er in het showforum foto’s van onze minivakantie. Topic heet Stein en Finley in Disneyland)
Ow en wat ik me verder nog afvroeg. Is er behoefde van jullie uit dat ik me even netjes voorstel?? of hoeft dat niet?
Hier heb ik het trouwens vandaag een beetje moeilijk. Mijn schoonzus en zwager hebben een dochtertje van 2. Ook gekregen via ICSI. Hebben na haar 3 pogingen ICSI gehad helaas zonder resultaat.
Maar nu belde ze gister op dat ze toch zwanger zijn. Spontaan dus.
Ik weet dat ik blij moet zijn voor hun (ondanks dat onze band bagger is) maar ik kan het vandaag even niet. Heb er gewoon hoofdpijn van en tranen zitten me hoog. En dat heb ik normaal nooit.
Jannigje Officieel voorstellen hoeft niet, hoor. Ik denk dat de meesten je wel kennen en je had in je eerste berichtje hier al wat meer geschreven over jullie situatie, toch? Wil je ook op de lijst op de eerste pagina? Dan voeg ik je toe.
Ik heb je foto’s gezien van Disneyland, erg leuk! Wat wordt Stein een grote vent!
Ik kan me goed voorstellen dat je toch even baalt van het zwangerschapsnieuws, hoe erg je het ze ook gunt. Je wilt zelf ook zo graag. Zulke wondertjes gebeuren altijd bij een ander heb ik het idee en overkomt jezelf nooit, dat is soms wel moeilijk. Lekker aan je gevoel toegeven, janken, iets doen waar je zin in hebt! :hug:
Ineke Handig dat de apotheek in het UMCG alles op voorraad heeft. Ik kreeg altijd een aantal ampullen tegelijk, in elk geval tot de tweede fm. Dan hoef je niet elke keer te rekenen en er aan te denken dat je een nieuw recept moet.
Ja Jannigje, dat zijn toch altijd lastige berichten en inderdaad kun je er de ene keer beter tegen dan de andere.
Jippie, ik heb/had er ook 3 gekregen, bij 150 eh. zou het genoeg geweest zijn waarschijnlijk. Maar nu gaat het erg snel! Ben erg benieuwd wat voor resultaat het zal hebben.
Voel me vandaag alles behalve fit, blegh stemming terwijl ik zo’n zin had in een mooie lente dag, lekker vrij en lekker aanrommelen in/om het huis. Wel gedaan hoor maar niet echt met veel plezier.
Gisteren waarschijnlijk iets te hard geroepen dat het goed te doen is allemaal en ik amper last er van heb!
jannigje.
vooral nu het zomer is en je erzelf mee bezig bent om zwanger te raken lijkt net of iedereen zwanger is behalve jij. Kan me je gevoel best voorstellen dat je er even geen zin in hebt om " happy" te zijn al gun je het ze het. jou tijd komt nog wel.
jippie
Ja dat klopt inderdaad. morgenochtend bellen ze tussen 9 en 10 uur over de uitslag en hopelijk later op de ochtend begin in de middag de terug plaatsing.
ineke
veel succes en meid. alles komt goed.
Iemand vandaag ook nog iets leuks gedaan??? ik heb het lekker rustig aan gedaan.(op advies van mijn mannetje) na de punctie van gisteren heb ik nogal last van een soort spierpijn in mijn buik. heb het nog nooit eerder gehad en maak me er wat zorgen over. zal morgen eens vragen wat het zou kunnen zijn. Ik was vanochtend even met kleine man naar de eendjes toe om brood te geven maar was blij dat ik thuis was. Voelde me helemaal niet lekker, steken in mijn buik,soort spierpijn en gevoelig dat mijn buik nu is. kleine man kan niet eens bij mij gaan zitten of aan mijn buik komen. echt vervelend… heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?? Zal vast wel komen dat het allemaal wat opgerekt is geworden denk ik dan maar…
Ik ga nog even de was opvouwen en dan lekker bankhangen voor " het blok"
liefs knuffeltje
Jannigje voorstellen? Was je nog geen onderdeel van het interieur? Enneuh je MOET niets wat je SZ betreft hoor. Zij zelf zijn ws al blij voor 10. :-*
Ineke idd ik heb ook elke poging eig dat ik bij moet vragen. Behalve de laatste toen was het allemaal precies genoeg dus de gyn zal wel wat meer gerekend hebben. :thumbup: Maar ik spuit ook ontzettend weinig ivm mogelijke overstimulatie zit maar op 112,5 EH. Volgende poging heb ik al gehoord dat ik ws weer terug ga naar 150 ivm wat minder reactie (ik word oud oid :shifty: ) dus dan zal ik weer meer moeten rekenen. En had natuurlijk ook nog overgebleven Deca liggen die precies nog tot april '10 houdbaar was!
Knuffeltje hopelijk morgen heeel mooi nieuws voor jullie!
Hier toch wat meer bezig met evt een korte vakantie. De caravan staat natuurlijk al sinds vorig jaar de koop voor de deur. Al het een en ander aan gedaan. En mijn ouders vertrekken morgen naar een camping in Duitsland. Het is nog voorseizoen daar dus de prijzen vallen ook nog mee. Als we gaan dan wordt het ws overmorgen zodat ik morgen nog de fietsdrager erop kan monteren, mijn fiets nog even snel naar de fietsenmaker ivm een giga lek in de band, nog even de koelkast schoonmaken en koelen, de toilet schoonmaken en vullen idem voor het water. Eens kijken hoe ik dat ga fixen heb iig de handleiding voor het toilet al gedownload. We kijken het nog heel eventjes aan en morgen besluiten we definitief. Dan is het nog zien wie de kat eten wil geven.
Ow knuffeltje bijna vergeten, ik heb de laatste punctie ook spierpijn gehad! Was ws toch wat meer gespannen tijdens de punctie en had echt zere benen en een zere buik. :o Het trok ook wel weer weg gelukkig, het allerbelangrijkste bij klachten is of je niet teveel in gewicht aankomt ivm overstimulatie. :thumbup: