Jawel natascha, we drinken allemaal vanavond op de beide dames!
Is dat net zoiets als voor het zingen de kerk uit? Oooh men ik ben flauuuw bezig hihi komt vast ook door de hormonen (progestan dan he de rest weet ik nog niets van en wat ik niet weet kan me ook (nog) niet deren dus eigenlijk mag ik nog drinken vanavond?
Neeej ik drink heeeeel zelden hihi mis het ook niet)
Maar herken dat opgejaagde gevoel wel Ineke. Das de overgang oid…brrrr dat beloofd nog wat voor als we ouwe besjes worden? :o
Nou hier gaan we op voor poging 2. Bij het bollen inbrengen zag ik al bloed, test gedaan om het te bevestigen en die is echt witter dan wit.
Totaaaal bizar want normaal haal ik iig de testdatum nu niet eens 10 dagen na de TP al bloed! Schiet mij maar lek. :wall:
Met onze mazzel zullen we wel tegen de zomerstop oplopen dat zal ik na het weekend wel horen.
Nic maak me morgen blij met een superpositieve test!! Gaat er iig 1 van ons door voor de kinderkamer! :-*
Rhi dikke knuff!
Rhi ook van mij een hele dikke knuffel :hug: :hug:
sh*t zeg
Rhi :hug: :hug:
Rhi: :hug: + :-* Balen balen balen…
Rennic: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Rhi, neeeeee…ik had het zo leuk weer gevonden om samen zwanger te zijn! Maar misschien heb je toch te vroeg getest. Bij mij was het streepje ook nog licht hoor. Ik duim toch nog ff voor je door!
Jaaaaaaa ik heb een test gedaan en er stond echt ZWANGER op!!! :inlove: :dance:
Heeel bizar. Maar met het inbrengen van een bolletje had ik wel wat rood en wat andere afsheiding, dus de twijfel slaat meteen toe… :eh: :roll: :think: :shifty:
Hopelijk blijft het goed gaan!
Dit wordt vandaag dus Jip en Janneke champagne!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Whoehoe! Gefeliciteerd!
Ik had ook wat bruinverlies rond de testdatum. Het ziekenhuis legde ons uit dat dat kwam omdat je die progestan gebruikt en daardoor ben je extra doorbloed down there. Dan ook nog de extra doorbloeding erbij van het zwanger zijn en voila.
Geniet van je Jip en Janneke champagne!!! (die van Winnie the Pooh is ook best lekker )
Rennic!!! Wat super geweldig fantastisch nieuws…
Rhi, een week testen voor de datum…ik geef de hoop nog niet op voor jou!! Dus ook jij aan de jip en janneke!!!
Rhi: als het nog niet compleet doorzet, dan geld natuurlijk hetzelfde verhaal voor jou
Rennic: :dance: Super om te lezen!!
Rhiannon: :hug: :hug: Balen zeg!
Ik had graag voor jullie beide willen juichen… :?
rennic jaaaaaaaaaaaaaa super, gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Rhi idd er is nog een kans voor jou
Yessss Nic!! :mrgreen: :inlove: Superkewl dat het gelukt is! Had er zoooo op gehoopt voor jullie! :dance:
Hier geen hoop hoor. Elke keer dat we zwanger zijn geweest had ik ondertussen een positieve test en die paar daagjes zullen het hem ook niet doen. Het heeft idd nog niet helemaal doorgezet maar dat zegt bij mij niets. Iedere menstruatie begint bij mij met bruin en nu is het zelfs al rood zij het minimaal. Nopes ik ga maandag het ziekenhuis netjes bellen voor poging 2
Thnx iig voor alle knuffels die helpen ons weer moed verzamelen voor de volgende. :-*
Rhiannon Shit, zeg! Gezien je kwaaltjes had ik er een goed gevoel over.
Hopelijk de volgende ronde meer geluk, dikke knuf! :hug:
Rennic Yeeaah, gefeliciteerd!
Ik had er ook een goed gevoel over (hihi stom eigenlijk want anders had ik er niet eens aan hoeven beginnen) maar weet natuurlijk ook dat een groot deel ervan van de progestan komt. Dus heel erg was ik niet geschrokken. Mss dat de tweede keer beter zal slagen. Afwachten maar weer. Het lijkt iig een rustige menstruatie te worden die niet begint met giga krampen etc, ws ook met dank aan de hormonen. Das dan iig een pluspuntje! :thumbup:
Nic is het al een beetje bezonken? :inlove:
Nou erg verwarrend allemaal hoor. Ben echt wel ongi aan het worden zeg maar…rood bloed/slijm, maar nog wel een positieve test en mijn temp ook nog hoog. :roll:
Wat moet ik hier nu mee??? Kan het zijn dat het een vroege miskraam wordt, en dat er HCG in mijn lijf nog zit die dus + aangeeft?
Help, wordt gek van mezelf.
:wall: :wall:
Rennic, bel even het ziekenhuis en vraag hoe of wat. Ik mocht vrij snel langskomen om te kijken. Geeft je misschien een gerust gevoel. Ondertussen ga ik hard voor je duimen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Als het maandag nog positief is, dan mag ik bellen. Dus nog even afwachten…maar heb er niet zo veel vertrouwen meer in :?
Toen ik van Jorn zwanger was, heb ik dit met 5,5 week gekregen…maar nu is het al meteen…niet alleen donker, maar ook echt rood. Kan het nog wel met inlegkruisjes doen…
Jippie hoe voel jij je? Alweer aan de betere hand?
Rennic: :hug: Die onzekerheid is echt niet leuk! Sterkte.