IVF/ICSI deel 14

Jep Natas Casper is echt een vleescheter! En fan van de soep van opa :lol: Fijn dat het zo goed gaat op je stageplek! Nu idd maar stiekem hopen dat je of niet aangenomen wordt tussendoor of dat je evt aangenomen wordt maar eerst je stage kunt afmaken. :wink: :thumbup:

Kan me je ongeduld zooo voorstellen! Als ik tussendoor zit te wachten op het starten zijn het net een soort mini-wachtweken. Ietsjes minder stress maar vaak langer moeten wachten. :shifty:

Ineke je eierstok zul je ws wel wat meer voelen. Dat is denk ik toch de invloed van de hormonen. Ik merkte iig altijd dat ‘iets’ gaande was in mijn buik. Je bent nu toch nog aan het platleggen? Niets aan het stimuleren? Dan is je eierstok aan het vakantie houden als het goed is dus ws ook geen tumorgroei. :thumbup: Gevoeligheid is dan omdat je ‘tegen je cyclus’ ingaat. Duimen draaien voor je! :pray:

Ineke, ik kan me je onrust wel voorstellen…hopelijk gaat het allemaal goed en krijg je dinsdag groen licht om door te gaan! :thumbup:

Natas, tja wachten wachten wachten…dat is helaas het geval als je in deze mmm zit. Ach, voordat je het weet is het al zover!

Nu lekker van de rose genieten met dit mooie weer!

Jippie, hoe is het nu? Wordt het alweer iets beter zo 1 week na de chemo? Ik hoop dat je het ergste gehad hebt en je je steeds beter gaat voelen! :thumbup:

Rhi, hoe is het? Voel je al iets? kwaaltjes ofzo?

Hier alleen heel moe en iets vollere borsten…maar verders niks bijzonders nog. Donderdag zit ik 2 weken na de punctie en officieel mogen we maandag testen, maar wij willen het zondag al doen…als alles goed blijft gaan… :pray: :pray: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Vanavond maar eens vroeg mijn bedje in :zzz:

Nic net als jij alleen wat extra moe (kan natuurlijk ook door de spanning komen) tja die (.)(.)'s he gezellig van de progestan denk ik. Het is allemaal te relativeren :shifty:

Verder merk ik echt geen donder! Nu ja logisch eigenlijk ook, want ook al ben ik wel zwanger dan nog heb ik amper kwaaltjes. ALS ik zwanger ben erg prettig maar nu ff niet zo handig. :wall:

Jullie zondag dus testen! Spannend meis ik houd de vingers, benen, tenen etc gekruist! :pray:

Hier ook zo richting bovenverdieping. Pillen poppen en dan nog een dom spelletje op de DS en wat slaap. Moet eigenlijk nog van alles doen maar heb nergens zin in. :silenced:

Sterkte nog even meiden!!!

Rhi, wanneer mag jij dan testen?

Hier slaat de spanning aardig toe…wil het liefste testen.

Welke test is het meest betrouwbaar? ik heb 3 testen van internet, maar wil er nog 1 in de winkel halen. CB of Predictor of Kruitvat?

Waaaaaaaah, spannend!!!

haha, volgens mij zijn die van internet prima toch? En verder hoor ik vaak die van kruidvat…oh, ik wil ook weer eens die spanning van het testen! haha.

Hahaha ligt eraan wat je van internet hebt. Ben zelf behoorlijk tevreden met sensitest en Kruidvat. De 2 voor 5 euro zijn echt prima en best gevoelig ook dus geen vage testen op je testdatum maar superstrepen. :thumbup: Mijn testdatum is pas 5 mei hoor. Maar die datum ga ik niet redden want daarvoor heb ik er al tig doorheen gejaagt :lol: er ligt een hele stapel sensitesten en 2 van Kruidvat naar me te staren vanuit de badkamerkast. 8)

Ineke echt tegen de tijd dat jij toe bent aan testen meeeeensenkinderen dan ga ik extra smeersels halen om het eelt van mijn duimen af te weken elke avond! :mrgreen: :mrgreen:

Heb tot dusver nog maar 1 testje in huis…mits die niet over de datum is inmiddels! Mannetje heeft hem destijds voor me vertopt omdat ik steeds impulsief ging testen wanneer ik alleen was! Vond hij niet leuk, haha, zo lief!!

Nu, als het zover mag komen…durf er nog steeds niet op te hopen…, ga ik me echt, echt, echt inhouden en pas testen wanneer het mag en samen met mannetje!

(en daarna met ons 3-en op vakantie!!)

Oooh die man van je kent je! :mrgreen: Laat hem anders even nakijken of ie over de datum is… :wink: kan hij je tzt ook een nieuwe halen. :angel:

Is trouwens wel een heeeeel goed plan na de positieve test lekker even er tussenuit te piepen. :thumbup: Meeste ziekenhuizen doen overigens met 7 weken een eerste echo, dus zo plannen dat je dan weer thuiskomt?

helaas elke keer vroege echo gehad en dat zag er toen steeds niet goed uit…laat nu maar lekker na 8 weken…dan zijn we wel weer thuis. ohw…stel je toch voor…zwijmel, zwijmel. Ik wil niet zwijmelen (zelfbescherming!!!).

spannendddddddd dames…ik ben zo benieuwd :mrgreen:

Wij hebben vandaag eindelijk bericht gekregen dat op 27mei het intakegesprek zal plaatsvinden en dan horen we wanneer we echt mogen gaan starten… :dance: :dance:

Super, dat is dus ook een begin!!

Rhi, nog testen over inmiddels? Rennic jij hebt je voorraad nu ook in huis?

Mooi Natascha…laat maar komen!

Ja Rhi, heb je al getest???

Wij gaan het morgen proberen. SLIK!!! Dit kan een leuke koninginnedag worden of niet, maar dit risico nemen we. :wink:

Vanmiddag even dipje…had iets donker slijmsliertje…maar verders niks. Hoop toch zooooooooo… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Heeeeeel veel suc6 en hopelijk een super koninginnedag!!

ik ben benieuwd Rennic, ik hoop ook dat morgen een prachige koninginnedag gaat worden :mrgreen: succes morgen!!!

Goeie Natas! Een datum om naartoe te leven en dan ben je vast en zeker ook wat meer gesetteld bij je stage. :thumbup:

Ineke idd, hier ook vaak slecht nieuws bij vroege echo’s maar toch blijf ik ervoor gaan. Die testperiode houdt natuurlijk ook een keer op. :silenced:

Maar idd met 3 op vakantie gaan is supertof!

Rennic tuurlijk, moet toch weten of de Pregnyl weg is :wink: maar morgen doe ik met je mee hoor. Al zit er een grote kans in dat ik dan nog weinig tot niets weet want ik zit nog bijna een week voor de testdatum vanuit het ziekenhuis. :shifty: Ik hoop dat jullie de meest onwijze en alcoholvrije Koninginnedag gaan krijgen! :pray:

Potitievetestendag!!!

@Ineke wrote:

Potitievetestendag!!!

Ben je al aan het indrinken op morgen Ineke? :mrgreen:

whahahahahaha :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: ik doe morgen wel meedrinken…nu nog niet :wink:

Ik doe niet anders!! Tot dinsdag mag ik nog los gaan, daarna hopelijk niet meer!! Heb ook al een stuk milka op van eh…even kijken…605 kcal! hahaha…en het doet me niets.

Heerlijk dat nonchalante gevoel wat ik over me heb van die hormonen…helaas is dat opgejaagde gevoel wat minder prettig.

Maar mag niet klagen, kom maar door met die hormonen!!! Ik kan die monstertjes wel hanteren hoor!