IVF/ICSI deel 14

purpled: :hug: :hug: :hug:

Danielle dikke knuff! :hug: :hug:

Purpled; :hug: :hug: :hug:

Jippie; Zet m op morgen!! :-*

Oef idd Jippie, zooo dubbel! :hug: En hoera for the hair meis! :-*

Jemig Ineke!! :o Das zoooveel geld (alarminstallatie? 8) ) maar het is het dubbel en dwars waard. :thumbup:

Jippie je hebt de laatste gehad vandaag :dance: :clap: En nu op naar het herstel. Hoe voel je je?

Hopelijk voel je je snel weer beter!!!

Ineke, spannend! Ook beginnen…succes!

Hoi, nou vanavond de eerste follikelmeting gehad en na 6 dagen Gonal F geprikt te hebben was er nog geen follikel te zien :cry: heel vreemd want zonder stimulatie met de IUI had ik altijd gemiddeld 3 follikels zitten … het was dus best wel teleurstellend vanavond. Nu moet ik woensdagochtend terug komen en tot die tijd gewoon blijven spuiten. De gyn vond het wel heel erg vreemd … Woensdag moeten we zo wie zo wat kunnen zien dus ik ben benieuwd … we kunnen niet meer doen dan afwachten,

gr. Nicole

Hee lieve meiden,

Hebben jullie me zo’n prachtige bos bloemen gestuurd?! Er werd hier net een gigantisch bos tulpen gebracht, prachtig!

Jullie zijn schatten, wat ontzettend lief!!! :-*

Hele dikke kus!

je hebt m ook echt verdiend meissie… :hug: :hug: :hug:

tulpen??? :wink:

Hoe voel je je???

Hier merk ik toch wel een beetje dat ik wat opgejaagd ben en mijn stemming ietsje wisselt…maar ja, je let er nu ook weer op he, zucht…

nog maar 3 dagen deca. gespoten dus zoveel zal het nu ook nog niet doen. Morgen laatste pil. Toch raar hoor, hoe het nu dan allemaal in z’n werk gaat. Ben zo benieuwd naar de echo…zo bang dat er toch weer rare dingen zitten zoals bij elke echo die ik gehad heb…

Wat balen Nicole, je had natuurlijk verwacht van alles te zullen zien! Hopen dat er woensdag meerdere zullen zijn en ze het goed doen!

Coni sjips zeg, hopelijk heb je ook wat langzamer starters en zien jullie de volgende FM wel netjes een aantal groeiende follikels! :thumbup:

Jippie helemaal verdiend meis :-* niet iets wat we hier zomaar voorbij konden en wilden laten gaan. Deze stap mag gevierd worden. :thumbup: En als ik het weer zo bekijk doet dat ook mee! :o

Sjemig zeg het lijkt wel in 1 klap zomer te zijn geworden.

Morgen maar aan de BBQ bij mijn ouders.

Jippie meis, een mijlpaal…dus dik verdiend! Geniet er lekker van.

Hoe is het met je?

Rhi hoe is het met jouw? de zenuwen nog onder controle?

Hier gaat de 2e week beginnen en zoals gewoonlijk stijgt de spanning.

Voel van alles, borsten, dorst, opgezette buik, maar ik wijt het allemaal maar aan die fijne progrestan :wink: :roll: :mrgreen:

Nicole, wat balen dat er nog niks te zien was op de echo. Hopelijk gaan ze nog een groeispurt maken.

succes!

Ineke… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

fijn weekend allemaal…lekker van het mooie weer genieten!

Progestan roeleert hier ook Nic…ik vertrouw daardoor mijn lijf ook niet gni gni. Doe mij maar testen. En die zeggen iig dat de Pregnyl zo goed als weg is. :dance:

Echt die wachtweken pfffff achteraf zijn ze altijd voorbij gevlogen maar nu…doe mij nog maar wat warmer weer dan ga ik wel gekke dingen doen als het zwembad neerzetten buiten ter afleiding. :lol:

Ik vind het hartstikke lief van jullie, meiden! :-*

Ineke Het kan inderdaad best dat je nu al bijwerkingen van de hormonen hebt, hoor! Wanneer heb je de echo? Als alles er goed uitziet, komt de stimulatie erbij? Spannend! Ik hoop echt zo voor je dat alles nou eens voorspoedig mag verlopen, dat heb je wel verdiend!

Natascha Hoe gaat het met jou? Wil het nog wat lukken met het solliciteren, of heb je niks lopen op het moment?

Rennic Jeetje, alweer de eerste week om? Hopelijk nemen de kwaaltjes alleen maar toe en komt het niet door de Progestan! Ik duim me helemaal suf! :thumbup: :thumbdown:

Rhiannon Dus alweer druk aan het testen? Hopelijk verschijnt er snel een streepje!

Veel plezier morgen met de bbq!

Coni Balen dat er nog niks te zien was. Hopelijk slaat de medicatie snel aan. Succes met de volgende fm!

Hoe is het met alle andere meiden?

Hier weer flink last van de chemo. Overal krampen, steken en pijn. Licht in mijn hoofd, sta wat wankel op de benen. Maar nog even doorbijten!

Fijn weekend & geniet van het mooie weer!

Jippie: :hug: :hug:

He meiden,

Jippie, hoop dat je weer richting de betere dagen gaat nu!

Rhi, wanneer MAG je testen? haha, begrijp dat je je al suf test met die ovu-testen?

En jij Rennic?

Purpled hoe is het meid?

Coni, voel je al wat activiteit in je eierstokken? Duurt lang he, tot je dan weer voor echo mag.

Wij mogen pas 4 mei voor de 1e, hoop dat we dan echt van start kunnen gaan en dit gespuit niet voor niets is geweest!

Maar, wat een heerlijke zomerdag hebben we gehad he? Helemaal fijn. Lekker aangerommeld met mijn plantjes en dingetjes. Helemaal blij.

Jippie,

Meis dit was de laatste…moet je nu echt even een berichtje schrijven hoor!! dit is zo`n mijlpaal.

Hoop dat je snel hersteld van deze laatste kuur en dat alles vanaf nu gewoon lekker gaat zoals jij het graag wil zonder die tegenslagen.

En ik hoop dat je vanaf nu weer heerlijk van je leven, je man en je meisje kan gaan genieten zonder alle andere zorgen.

meis sterkte nog even deze dagen en een dikke knuffel van mij en Jennéh Rose :hug: :hug:

Voor de overige meiden…sterkte met wachten en alle bezoeken aan het zh.

Oef Jippie weer die beruchte 4e en 5e dag die eraan komen. Ik duim dat het meevalt meis :-*

Ineke ik heb ook altijd de meeste last van de Deca. Als de tweede spuit erbij komt is dat gelukkig ook zo weer voorbij. :thumbup:

En idd heeeerlijk weer vandaag! Lekker geBBQ’t hier, vreselijk teveel gegeten en zelfs Casper heeft enorm gebunkert! :o Grote pret gehad met ballen in een bak. En hij ligt nu net pas in bed wilde weer niet slapen in de auto. Gelukkig heeft hij bij opa en oma nog wel van 2 tot half 5 ong geslapen. Die is nu vast zo in dromeland. En deze mama gaat niet zo heel lang erna, moet even wachten op mijn pillen en dan lig ik er echt wel in.

Ja! Het was heerlijk gisteren, dan is vandaag weer even een dompertje. Maar zo lukt het wel beter om iets IN huis te doen…nu even wat boodschappen halen.

fijne dag allen.

mogguh…

Zo twijfel ik wel eens of ik voor of na de zomer wil beginnen, maar vandaag heb ik zoiets van… IK WIL OOK!!!

Pff zo denk je in April van start te kunnen gaan en zo is de maand bijna om en moeten we nog even wachten :wall: :wall: :wall:

Rennic en Rhi wordt spannend voor jullie he…ben zo benieuwd over een weekje.

Ik moet wel lachen om die testen, ik heb bij Odin geen enkele test gedaan, ik heb netjes gewacht totdat ik mocht testen in het ziekenhuis…en de 2de test was gedaan door MvM…geen idee of ik de volgende keer weer zoveel geduld zou hebben.

Ineke: jij ook al lekker volop aan t spuiten, je bent nog eerder dan mij hahaha, maar wel lekker hoor, wanneer heb je je eerste FM??

Rhi: Is Casper ook zo’n vleeseter??? Lekker he als ze zo smullen.

Odin is hier ook dol op vlees.

Jippie ik denk aan je meissie :hug:

Ik ben afgelopen week begonnen bij de Gemeente als Stagaire…leuke plek daar, mensen zijn allemaal supervriendelijk.

Ik ben wel aan t solliciteren, mijn reintegratiecoach wilt nu dat ik 3 per week doe…de mafkees.

De komende 4mnd wil ik eigenlijk nergens aangenomen worden…ik wil graag mijn stage kunnen afronden…dus… :wink: :wink: :silenced:

Coni: dat moet enorm teleurstellend zijn geweest zeg, misschien groeien ze gewoon erg langzaam, hopelijk zie je woensdag een boel follikels zitten :hug:

fijne dag meiden :-*

Ja natascha, heb ik ook wel es vaker gedacht wanneer ik jullie hier zo bezig zag.

Voordeel dat we uiteindelijk nu sneller konden beginnen is dat ik vorig jaar oktober al in het systeem zat maar er toen weer zo’n tumor tussen kwam. En helaas hebben we ook niet de tijd om langer te wachten… gelukkig had ik al meteen geopperd om alvast met de pil te beginnen waardoor het ook wat sneller kon allemaal.

Fijn dat je leuke stage plek hebt nu! Wel balen dat je nog geen baan hebt gevonden waar je lekker kunt blijven.

Momenteel is mijn eierstok toch wel wat gevoelig, is dit normaal?? Ben zo bang dat er weer tumor aan het groeien is en de echo dinsdag er onrustig uit zal zien.