IVF/ICSI deel 13

Jippie wat super, gelukkig toch aangedurfd om te testen!!!

gefeliciteerd meid, geniet lekker van je zwangerschap

Jippie: gefeliciteerd hoor! Het leek er ook wel erg op met je kwaaltjes etc. Morgen zal het vast ook goed zijn. En als ik hier mag blijven kletsen mag jij het zeker ook!

Malky: ik zie dat je de 12 weken grens voorbij bent! gefeliciteerd!

Ikke: :hug: + dikke :-*

Gefeliciteerd, Jippie !

angelbaby, idd de magische grens van de 12 weken gehaald, maar ik zal pas helemaal gerust zijn volgende vrijdag na de echo en nekplooimeting.

:dance: :dance: :dance: Jippie meis voor jou en je hubbie een welverdiende felicitatie…wat een geweldig nieuws zeg!! nu maar weer lekker toeleven naar de eerste echo en dan heerlijk gaan genieten.

Bedankt voor alle lieve reacties!

Ikke Even een hele dikke knuffel voor jou, meis! :hug:

jippie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ikke, hoe is het meis? Ben je een beetje het weekend doorgekomen?

Hier vandaag de eerste spuit gezet, spannend, maar gelukkig ging het goed. Op naar 25 februari (hopenlijk zonder hoofdpijn)

groetjes Suzanne

Jippie: ontzettend gefeliciteerd!!! :-*

De HCG-waarde was prima, 400! De eerste echo hebben we over 3,5 wk, dus nog even afwachten of alles goed is en of het er één of twee zijn.

Suzanne Fijn dat de eerste spuit weer gezet is! Ging het goed, of was het weer even wennen na zo’n poos?

Hopelijk blijft de hoofdpijn weg!

Malky Gefeliciteerd met de 12 weken-grens! Ik hoop dat de echo en de nekplooimeting vrijdag goed zijn!

Ben je bij de gyn onder controle of ga je naar de vk?

Ikke Hoe is het nu met jou, meid? :hug:

Maya Heb je een leuk weekend gehad? Waar ben je dan naar toe geweest met je werk?

Hoe is het met alle andere meiden?

jippie, hier in belgië hebben we geen verloskundigen, dus sta je automatisch onder toezicht van de gyn. dat vind ik dan weer een voordeel t.o.v. nederland, ik krijg elke keer een echo dus om de 3 a 4 weken kunnen wij ons wondertje bewonderen en om mijn gemoedsrust is dat echt wel goed …

en kan jij het al een beetje vatten dat je echt zwanger bent, ik kan het soms zelfs moeilijk vatten, lijkt zo ongelooflijk soms echt waar …

oh het wordt nog spannend of er 1 of 2 brusje(s) bijkomen bij jullie

goed zeg jippie nu heb je nog meer bevestiging :thumbup: 400 hcg is toch best wel veel??

straks zijn het er 2 zou super zijn of niet???

malky wat fijn zeg dat je steeds een echo krijgt, dan word je steeds mooi gerustgesteld

ikke hoe is het met jou meis :hug:

hier zit ik nu op 40 dagen en nog steeds niet ongi :roll:

Jippie gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :-* :-* !!! Super zeg!!!

Jippie, wat goed zeg! Zal wel een hele opluchting zijn om het op deze manier ook nog eens bevestigd te zien !

Ik had het eerlijk gezegd best wel moeilijk met jouw positieve nieuws. Neem dit alsjeblieft niet verkeerd op maar…toen we onze vorige poging hadden ging ik gelijk op met Angelbaby, die toen ook positief testte.

Dit was dus de tweede keer dat ik het gevoel had ‘iemand anders wel, en ikke weer niet…’

Begrijp je een beetje wat ik bedoel?

Ik ben wel ontzetttend blij voor jou natuurlijk ! En ik duim ook verder voor een goed verloop van de zwangerschap !!

Bij ons was het zoals we al dachten: de test was negatief.

Stom, maar pas nu kon mijn man het geloven. Hij had al die tijd nog het idee van ‘het zou toch nog kunnen…’.

Maar ik voelde genoeg aan de krampen in m’n buik dat het foute boel was De klap kwam hard aan, maar ik had het toch al zo’n beetje verwacht…

Gelukkig vinden we veel steun bij elkaar. Het sterkt onze relatie zelfs nog, en daar ben ik blij om !

We hebben nu een maandje rust en in maart gaan we onze moed verzamelen om een nieuwe cryo poging te doen.

Als alles goed gaat, mogen we dan zelfs meedoen aan een studie ivm LAH ( laser assisted hatching - iemand ervaring mee? )

We staan ondertussen ook al ingepland voor een nieuwe ICSI poging voor mei. Dan moeten we in ieder geval al niet op de wachtlijst…

Ikke: dat is toch logisch dat je dat dacht! Dat had ik de eerste 2 pogingen ook hoor. Helemaal toen de zus van mijn vriend meldde dat ze zwanger was, net nadat bij ons de 2e poging mislukt was. (zonder mmm) Heel begrijpelijk en dat neemt echt niemand van ons verkeerd op, we snappen het juist allemaal heel goed. :hug:

Jippie: fijn dat je bloeduitslag het ook weer duidelijk bevestigde. Op naar de echo!

Ikke; ik kan me helemaal voorstellen dat je dat even voelde. Als je het al zolang probeert en het wil niet lukken, dan krijg je dat soort gevoelens. Toen ik nog niet eens met ICSI was begonnen, had ik het al; waarom anderen wel en wij niet? Heel normaal, heel menselijk.

Jippie; nou ja, je nickname zegt het al, Jippie! Gefeliciteerd met het fantastische nieuws.

Even een vraagje; ik spuit nu drie weken decapeptyl. Vorige week heb ik de onttrekkingsbloeding van de Primolut gehad, maar dat ik nou echt bloedde… mondjesmaat maar wel lang, een week bijna. Nu heb ik last van mijn buik, krampen alsof ik ongesteld moet worden. Ik ging net naar de wc voordat ik ging douchen en, sorry voor het onsmakelijke verhaal, maar er kwam toch een vislucht vanaf. Dat heb ik meestal als ik ongesteld moet worden. Zou dit nou komen door het gebruik van de hormonen? Ik kan het me van de vorige keer niet herinneren.

Ikke Ik snap precies wat je bedoelt! Ik voel me ook best wel schuldig dat ik met zulk nieuws kom. We hebben al een prachtige meid en nu meteen weer raak. We hadden het zelf ook absoluut niet verwacht en zijn nog helemaal verbaasd. En hier zijn zoveel meiden die ik het zoveel meer gun, vooral jou en Maya. En natuurlijk de anderen ook. Jullie zijn ook al zo lang bezig. En we gingen zo mooi gelijk op, dan is het heel rot als de een met ***nieuws komt en de ander met een positieve test. En als jij dan twee keer degene bent met het rotnieuws, dan denk je: Waarom de ander wel en ik weer niet?! Meer dan logisch. Een hele dikke knuffel voor jou! :hug:

Wauw, Jippie, van harte zeg!! Wat een goed nieuws! 400 is inderdaad hoog! Wij hadden de eerste keer een hcg waarde van 170, en dat was toen twijfelachtig. Maar hij zit er nog steeds :smiley:

Ikke: :hug: :hug:

Jippie

Gefeliciteerd meid!!!

Groetjes Tans

Ikke, heeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou :hug: . Wat ontzettend balen zeg. En natuurlijk moet je dan even slikken als er hier weer een ‘zwangerschapsfeestje’ is. Dat gevoel is heel herkenbaar hoor. Soms denk ik zelfs dat ik beter niet meer op het forum kan komen omdat het zo confronterend is. Maar gelukkig weegt dat niet op tegen alle steun die ik hier krijg. Dat is juist zo fijn, dat je hier gewoon kunt zeggen hoe je je voelt en echt helemaal niemand neemt je dan kwalijk dat je een ‘zij-wel-en-ik-niet’ gevoel hebt. :hug:

Jippie :-*

Suzanne, succes met prikken! :thumbup: :thumbup:

Ben net terug van vier dagen berlijn met een groep collega’s voor het werk. Het was nogal heftig, want ik ging o.a. met een hoogzwangere collega en er liepen daar ook nogal wat zwangeren rond. Daarbij was ik zenuwachtig voor de presentatie die ik moest geven, dus ik heb vier dagen met buikpijn rondgelopen. Maar het lijkt er nu ook op dat ik ‘gewoon’ het buikvirus heb opgelopen, want hubbie en ik liggen allebei misselijk in bed. We doen zelfs wedstrijdjes wiens darmen de hardste geluiden kunnen maken… :wink: Ondanks dat was het best heel gezellig en heb ik ook met mijn collega’s over mijn gevoel gepraat, dat was wel een soort opluchting.

nou, ik kruip weer terug mijn bedje in.

liefs maya