IVF/ICSI deel 13

jeetje jippie wat spannend bij jou…en weet je al of je zondag gaat testen?? het lijkt haast wel overduidelijk toch?? zo spannend zeg

ikke hopelijk blijft ie toch lekker zitten ondanks het bloedverlies :pray:

hier weer een week overtijd, mijn lichaam is laatste tijd erg van slag!!!

Jippie: dat klinkt goed!

Mijn buik is nog nergens te bewonderen… Ja live wel :wink: moet echt eens een foto plaatsen…

Met mij gaat het zogezegd naar omstandigheden goed. :slight_smile: Oftewel, ik groei goed en de beebjes doen het goed, mijn lijf blijft flut. Dadelijk naar een reumaconsulente. Zij gaat mee kijken of ik een ergotherapeut of zo nodig heb en om alles zo handelbaar mogelijk te maken voor en na de bevalling. Ben dus erg benieuwd naar dit gesprek.

zit er toch mee he met een opmerking van de gyn…

die zei toen ik een inwendige echo had op 3 febr. van oh ik zie dat je eisprong er ook aankomt…ik zeg nee ik moet over 3 dagen ongesteld worden…oh en toen was het stil. Ben inmiddels nog niet ongesteld geworden, maar je ontwikkelt toch geen eitjes als je eventueel zwanger bent :think: en ze waren nog maar 3 mm dus dan zou mijn ongi toch al geweest moeten zijn? maar ben het niet geweest. snap er niets meer van.

Sophie De meeste kwaaltjes die ik kunnen ook door de progesteron-bolletjes komen of door een naderende ongi. En ik heb nu toch ook wel wat last van ongi-krampjes, dus ik weet echt niet welke kant dit op zal gaan. Ik kan deze keer totaal niet op mijn lichaam vertrouwen.

Inderdaad vreemd dat er bij jou follikels te zien waren, als je ongesteld moest worden. In principe zou je dan aan het begin van je cyclus staan, in plaats van aan het eind. Als je zwanger bent, groeit er helemaal niks. Heb je normaal altijd een regelmatige cyclus en een duidelijke eisprong? Drie mm is wel ontzettend klein nog. Je eisprong is dan nog lang niet in aantocht, dus daar was de gyn wel een beetje voorbarig mee. Dan zouden ze nog 17 mm moeten groeien. Heb je tussen 3 februari en nu ook een eisprong gevoeld? Op zich is het dan wel logisch dat je nu overtijd bent. Het lijkt erop dat je een cyclus overgeslagen hebt en dat je pas over 2 weken ongesteld moet worden.

Angelbaby Ik hoop dat je met aanvullende hulp van een consulent, ergotherapeut of fysiotherapie een beetje leuk de zwangerschap doorkomt. Ik heb zelf ervaring met hele erge bekkeninstabiliteit en het is echt niet leuk als je niet kunt zitten, staan en lopen. Buik showen! Mag ook via een linkje bij de augustus-mama’s, hoor! Maar daar had ik je ook nog niet gevonden.

jippie ik heb nog nooit een cyclus overgeslagen dus dat zou dan wel heel erg vreemd zijn…ik had ook een goede follikelgroei tijdens de metingen.

het blijft gewoon vreemd…ik ben het altijd regelmatig tussen de 30 en max 35 dagen…nou ja we wachten gerust af anders ga ik volgende week naar de ha

Inderdaad wel erg vreemd, als je het nooit eerder gehad hebt! :think:

nou ja ik moet maar ophouden me zelf gek te maken

hub had gyn gebeld en die zei de wonderen zijn de wereld nog niet uit :roll: hebbie wat aan

hee meiden, spannend hier! :pray:

Alvast veel succes met de testen zondag/maandag. Ik ben een paar dagen voor mijn werk in het buitenland, dus lees jullie ‘uitslag’ pas op zijn vroegst woensdag. Ik duim voor jullie beiden gewoon heel hard door hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Sophie, zo’n wonder zou natuurlijk geweldig zijn:). Misschien is het voor je eigen gemoedsrust fijn om toch een test te doen. Dan heb je tenminste zekerheid. Ik heb ook wel eens zomaar ineens een cyclus overgeslagen. Dat kwam toen van de stress.

Fijn weekend allemaal! liefs maya

Ik ben deze nacht wakker geworden met krampen in mijn buik.

Ben vanmorgen dan toch ongesteld geworden :cry:

Ikke: :hug: :hug: :hug: ! Wat ontzettend balen zeg! Heel veel sterkte :-* !

Liefs Dores.

Hè bah ikke; wat ongelooflijk balen, we leven hier met je mee. :hug:

ikke sjips zeg wat balen!!!

veel sterkte !!

dikke knuffel voor jou :hug:

Ikke Wat ongelooflijk kl*te! :frowning: Na alle ellende ook nog eens niet gelukt, ik had het je zo gegund!

Heel veel sterkte & een hele dikke knuffel!

Ikke: wat ontzettend balen zeg. :hug: heel veel sterkte en dikke knuffels.

ikke, wat balen zeg. Zeg maar gerust &(^%^&!!!

groetjes Suzanne

Ikke,

Hé meid wat ongelooflijk balen zeg!! heel veel sterkte met weer een tegenslag :hug: :hug:

Jippie,

Bij jou word het wel spannend hé…ik gok erop dat je gewoon lekker zwanger bent hoor!!

Heel veel succes nog met het wachten en de komende test die je gaat doen…mag ie maar vet positief zijn.

Ikke, wat enorm kl*te! Ik ken niet je hele voorgeschiedenis, maar uit je onderschrift maak ik al op dat jullie het flink te verduren hebben gehad. Heel veel sterkte.

Ikke :hug:

Nu voel ik me wel heel l*llig dat ik met goed nieuws kom…

We zijn ZWANGER! Vanochtend met trillende benen een test gedaan en vrijwel meteen positief. Niet te geloven na alle tegenslagen die we tijdens de behandeling gehad hebben: griep, koorts, longontsteking, dreigende overstimulatie en in eerste instantie geen levende zaadcellen. En dan alsnog meteen weer raak. Heel onwerkelijk en we zijn helemaal verbaasd. Morgenochtend moet ik bloed laten prikken en morgenmiddag hoor ik hoe hoog de HCG-waarde is. Ook nog wel spannend, want die moet hoog genoeg zijn. Over ongeveer drie weken hebben we de eerste echo en we zijn op 24 oktober uitgerekend.

Een dikke knuf voor iedereen en natuurlijk blijf ik hier meekletsen en iedereen steunen, als dat mag. :hug:

Groetjes,

Jippie

oh ikke, een hele dikke knuffel meid!!! ik heb er geen woorden voor! ik had het jullie zo enorm gegund, jullie wachten al zolang!!

en hoe verdriet en vreugde soms dicht bij elkaar liggen…

Jippie, een hele dikke proficiat!!! en idd nog even spannend maar aangezien de test snel positief was zal dat hcg wel hoog genoeg zijn hoor!! geniet ervan!!