IVF/ICSI deel 13

Ik heb effe het lijstje erbij genomen. Vind ik wel makkelijker om iedereen beter op te volgen.

'k Heb ook de datum van de startecho aangepast

december

1: Karin echo2

5: Angelbaby positief getest!

5: Nikita uitgangsecho

6: optimist terugplaatsing

8: Malky terugplaatsing

10: Nikita terugplaatsing cryo

22: Malky bloedtest

22: Optimist testdag

23: Nikita testdag

24: Angelbaby eerste echo 7w+2dgn

Januari

6: startecho ICSI 2

22: Jippie FM1

neem ik hem meteen weer even over :slight_smile:

december

Januari

12: Angelbaby afspraak gyn + 2e echo

Hoe is het hier verder? Malky hoe is het met jou?

Die roze wolk hier doet het nog prima hoor :inlove: het gaat gewoon echt heel goed. Vanmorgen lekker naar de stad geweest, genieten volop.

Hopelijk gaan er hier snel een paar volgen :pray:

Fijn te horen, Roheryn, geniet er maar van !!

december

Januari

14: Sophie gesprek gyn over TESE

fijne jaarwisseling allemaal meiden en wens jullie allen een vruchtbaar 2009

:-

:-

Iedereen een heel gelukkig 2009 toegewenst!

Hopelijk mogen we dit jaar weer een hele hoop zwangeren aan het rijtje toevoegen! :-*

Liefs,

Jippie

Ik ook wens voor iedereen alle goeds voor 2009 en dat alle wensen maar uit mogen komen…met een heel vruchtbaar jaar en heel veel kindjes.

december

Januari

Heb mezelf van de lijst gehaald…

@Nikita wrote:

Heb mezelf van de lijst gehaald…

ach meisje toch, :hug: Ook voor jou heel veel geluk voor 2009!!!

En natuurlijk een vruchtbaar jaar voor iedereen!!!

Wij zijn het jaar alvast goed begonnen:

1010 euro gewonnen in de staatsloterij! :dance:

Ik weet het, geld maakt niet gelukkig, maar het is toch wel leuk :slight_smile:

jippie, alvast succes met je eerste spuit Lucrin!! voor jullie de eerste keer een lang schema toch? Ik duim vast voor een mooie follikelgroei voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

liefs maya

Maya Wat leuk dat jullie zoveel geld gewonnen hebben! Wij hadden maar €5,-, dus dat schiet ook niet echt op! We hadden op wat meer gehoopt, omdat we hoognodig aan een andere auto toe zijn. Maar dat wordt dus nog wat langer sparen. Hebben jullie de vakantie al geboekt? Ik ben benieuwd waar de reis naar toe gaat. En hoe gaat het voor de rest nu met je?

Nikita Een hele dikke knuf voor jou!

Ikke Jij hebt na het weekend toch je uitgangsecho voor een nieuwe ICSI-behandeling?

Zie je het een beetje zitten om weer te beginnen?

Sophie Nog eventjes en dan mogen jullie eindelijk naar de gyn! Schrijf al je vragen van tevoren op, zodat je niks vergeet! Ik heb dan nog wel eens dat als ik weer buitensta, dat ik de helft ben vergeten te vragen. Dan zit je daar en dan ben je het ineens kwijt.

Malky Verloopt alles naar wens met je zwangerschap? Wanneer heb jij de eerste echo?

Angelbaby Begin je al een beetje een buikje te zien? Ik kan me voorstellen dat dat met een tweeling wat sneller gaat dan normaal. Nog ruim een week, dan hebben jullie de tweede echo alweer. Hopelijk liggen ze beide dan ook weer mooi op schema qua groei. Spannend, hoor! Ben je er al een beetje aan gewend dat jullie twee beebs tegelijk krijgen?

Optimist Alles goed met jou, meid? Wat zijn bij jullie de plannen ook alweer qua behandelingen?

Alles goed met alle andere meiden?

Ik heb net de eerste Lucrin-injectie gezet. Dus we zijn officieel weer begonnen! Vreemd idee, hoor…

Ik ben erg benieuwd hoe het deze keer allemaal zal verlopen.

Januari

6: Ikke startecho ICSI 2

22: Jippie 1e FM ICSI 1 voor tweede kindje

Jippie: de eerste spuit weer! Dan wordt het pas weer echt hè. Heel veel succes bij deze poging!

Maya: goed zeg! Dat wordt extra genieten met de vakantie! Wij hadden 10 euro, maar ik had van te voren ook al gezegd dat wij nu al zoveel gewonnen hebben, dat ik al wist dat we de miljoenen niet zouden winnen. Vriendlief wilde toch perse een lot, ach ja.

Malky: ben erg benieuwd naar je meid… Hoe gaat het?

Nikita: :hug: hoe is het nu?

Roheryn: top dat het goed gaat!

Sophie: de 14e komt al dichterbij!

Tja… het tweeling idee begint hier wel door te dringen ja. Ben nog wel vrij onzeker over alles en zie dan ook aan de ene kant erg uit naar de echo om ze weer te mogen zien, maar aan de andere kant vind ik het gewoon weer eng… Het blijft zo vreemd om na al die jaren ineens dan echt zwanger te zijn! Je leeft ernaartoe, je hoopt erop en doet er alles aan, maar als het dan zover is… echt heel vreemd, maar wel super leuk natuurlijk!

Als jullie me hier beu zijn, dan hoor ik het wel hè!

Januari

hoi meiden,

sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen!

eerst en vooral een zéér gelukkig nieuwjaar gewenst! ik hoop dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen in 2009!!

hier dus eventjes niet gereageerd omdat ik te kampen heb met een lichte overstimulatie, dus vrij veel vocht in men buik en ik moest dus veel rusten, steunkousen aandoen, eiwitdrankjes drinken en om de 2 dagen op controle in leuven voor bloed en echo

het vocht is geminderd maar nog niet helemaal weg!

gisteren de laatste keer op controle geweest, hcg staat op iets meer dan 18000 dus dat is goed, en ik het het vruchtzakje al gezien met jawel beginnnende hartactiviteit :smiley:

dinsdag 6/01 heb ik men eerste echte echo bij mijn eigen gyn! kijk er naar uit!

vandaag zijn ventje en ik al gaan shoppen, we zijn een kijkje gaan nemen bij babydump in heerlen en hebben de babykamer al besteld, hebben wel gevraagd om pas ten vroegste in mei te leveren

ook hebben we al een mutsje gekocht :smiley:

ik zal even het lijstje aanpassen

Januari

6: Malky 17u afspraak gyn + 1e echo

Jippie, jij bent ook weer beginnen spuiten, alvast heel veel succes!

maya, wow leuk meegenomen, amuseer jullie op vakantie!

angelbaby, proficiat met jullie twins!!

nikita , :hug: :hug:

sophie, jullie hebben binnenkort ook jullie gesprek , ik :thumbup: :thumbup:

hier de echo van gisteren, er is nog niet zo héél veel te zien natuurlijk maar toch zijn we al verliefd hoor!! :smiley:

Mooie echo, hoor! :inlove:

malky wat een super echo :thumbup: fijn dat het weer beter gaat!!!

spannend hoor dinsdag!!!

jippie het is begonnen super, ik ga :pray: dat deze poging gaat lukken!!!

maya toch mooi zo´n extraatje!!!

gekke angelbaby tuurlijk raken we je niet beu!!! heb je niet een leuke echo om te showen :inlove:

ikke wat gaan ze dinsdag met die startecho precies doen?

nikita ook voor jullie een fantastisch 2009

:-*

Malky: balen van de overstimulatie, maar gelukkig is alles goed met jullie kleintje. Maakte me al een beetje zorgen.

Sophie: vooruit dan :wink: Ik denk dat het wel voor zich spreekt.

wowie wat fantastisch :inlove: :inlove:

mooi gezicht zeg…angelbaby!!!

groei je nou ook hard??? :oops:

Waauuw, echt mooi!!! :inlove: Ik hoop dat je met de tweede echo al duidelijk twee mooie kindjes ziet. Onze 2e echo was met 10w4d en die vond ik erg bijzonder. Je kon duidelijk het lichaampje, hoofdje, armpjes en beentjes onderscheiden. Terwijl het eerst nog een “boontje” met een knipperend hartje was. Wat een wonder, hè?

Zeker een wonder! (of 2 dus eigenlijk :wink: ) Bij de afzonderlijke plaatjes kon ze echt al de boven en onderkant, de navelstrengetjes, wat een armpje gaat worden aanwijzen. Zo maf!

Volgende week zijn ze alweer een stukje verder. Hoop dat alles dan goed gegroeid is bij beide!

Zeer zeker wonderlijk mooi !! :inlove:

Angelbaby: geweldig om te zien zo’n mooie echo :inlove: