IVF/ICSI deel 13

Angelbaby,

Spannend hoor!! volgens mij gieren de zenuwen je door het lijf…nou meid rustig aan en lekker genieten hoor!! ik weet zelf nog dat het een beetje langs je heen gaat dus probeer de tijd te nemen hoor!! vraag er desnoods naar…veel plezier.

Ikke,

Fijn dat dat weer staat gepland, heb je iig weer iets om naar uit te kijken…

En je moet je niet druk maken om je werk hoor! ik neem aan dat jij ook weleens invalt voor een ander…ze begrijpen het vast wel.

Jippie,

Ja ik ben zondag gestopt met de utrogestan en maandag met de progynova…dus als ik ongi moet worden dan verwacht ik dat vrijdag, uiterlijk zaterdag…afwachten dus.

Hier verder alles goed hoor!! heb het druk…van alles kopen voor morgen en vanmiddag moeten we nog op verjaardagsvisite…ach ja het houdt je bezig hé.

Ben nog niet ongi maarja dat kan ook nog niet dus we wachten nog rustig af (enja het is nu eindelijk een keer gewoon lekker rustig, zonder de drang om een test te gaan doen…heeeeerlijk!!! :lol: :lol: )

Ik ga nog effe vlug het stad in om enveloppes te kopen.

Een heel aantal buren hebben kerstkaartjes in onze brievenbus gestopt.

Moet ik deze namiddag dus nog maar even aan de slag om voor hen ook nog snel kaartjes te maken…

Maar dat is een plezierige bezigheid.

Ik ga zo ook eens langs de kleerwinkel. Eens zien of ze nog wat moois hangen hebben voor de feestdagen…

Angelbaby, veel plezier bij de echo straks… spannend hoor !!! :dance:

angelbaby veel succes en plezier bij je echo :thumbup:

nog 3 weekjes en dan mogen wij naar het ziekenhuis…is wel aftellen!!!

ben blij als de feestdagen voorbij zijn!!!

We krijgen een tweeling! Echo was super, ze lopen precies op schema.

Maandag mag ik onze eigen gyn bellen en dan hebben we met ongeveer 10 weken de volgende echo alweer.

Meiden: allemaal een fijne kerst! Hopelijk kunnen jullie zo nodig je gedachten goed verzetten. Hier blijkt wel weer dat het echt kan.

Zo hee wat leuk een tweeling!! Ontzettend gefeliciteerd!!! Jullie kerst kan niet stuk :smiley:

Owwwwwww jaaaaaaaa, wat super, Angelbaby !! Een TWEELING !!

Wat moet dat een mooi moment geweest zijn !

Ik ben helemaal blij voor je !!

Geniet ! En de volgende echo alweer zo snel, leuk hoor !! :dance:

Wat super, zeg!!! Gefeliciteerd! :-*

Angelbaby wat geweldig dat de echo zo goed is gegaan :thumbup: :thumbup: …en een tweeling wat super zeg!! nou geniet maar lekker deze daagjes en kijk maar uit naar de volgende echo.

:dance: :dance: :dance:

super angelbaby het zijn er twee!!! gefeliciteerd :thumbup:

Nou meiden jullie kunnen stoppen met duimen hoor!! Ik ben vanmorgen ongi geworden (lekker op 1e kerstdag :? ) , wist zelf dus al dat deze poging weer mislukt was dus ik ben niet heel erg teleurgesteld, maar wel een beetje natuurlijk.

Fijne dagen voor jullie en lekker genieten…

:hug:

Potverdorie ^%$# :frowning: Ik had zo gehoopt dat het deze keer zou lukken.

Ga je ook leuk de kerstdagen in… Hele dikke knuffel van ons!

:hug: voor Nikita… heel jammer dat het niet gelukt is… :hug:

Angelbaby: een tweeling, meid gefeliciteerd!!! :-* :-* Wat leuk zeg!! Nou geniet er lekker dubbel van!!

Liefs, Dores.

Ook van mijn kant een dikke :hug: voor jou, Nikita

Ikzelf heb vanacht zo’n enorme last gehad van mijn rug en ook buikkrampen. Heb maar een paar uurtjes kunnen slapen.

Ik heb opnieuw bloed verloren.

Alhoewel dat ze in het ziekenhuis zeggen dat het kan dat je bloed verliest tijdens het gebruik van de pil, vind ik het toch maar vreemd.

En vooral omdat ik me er zo belabberd onder voel…

Nikita: balen zeg! en dat met de kerstdagen… :hug:

Tja meiden het is zeker balen en ik kom hier verder ook niet echt meer meeschrijven…voor ons houdt het nu definitief op :frowning:

We hebben er nog niet echt over gepraat, maar mijn vriend wil verder niet meer en ik had daardoor zelf ook al een aantal maanden twijfels. Ik heb me de laatste maanden ook al voorbereid op dit moment en ik denk dat het zo wel goed is.

Het word nog wel een moeilijke tijd om het echt te accepteren want ondanks dat ik de laatste maanden er mee bezig was dat er geen tweede zou komen is het nu wel heel definitief. Tijdens de behandelingen heb je toch altijd nog hoop dat het wel gaat lukken, maar helaas is het tegendeel waar.

Ik ben heel erg blij met mijn meisje en ga daar gewoon heerlijk van genieten en leuke dingen mee doen.

Nikita Even een hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop echt dat er nog over te praten valt met je hub, misschien heeft het even tijd nodig… Het lijkt me wel ontzettend moeilijk voor jou, omdat jouw wens voor een tweede wel heel groot is. Dat zet je zo niet even aan de kant. Ik snap dat je hier niet meer blijft meeschrijven de komende tijd, ik hoop dat we nog wel via de mail/Hyves contact zullen houden. Kus voor jou! :-*

Ikke Bloedverlies tijdens pilgebruik is inderdaad wel normaal. Alleen erge rugpijn en buikkrampen niet… Het lijkt me dat dit niet door de pil komt, misschien toch enige vorm van je eigen cyclus door de pil heen? Ik zou het zeker even navragen bij je gyn maandag, want je nieuwe behandeling moet natuurlijk ook niet in het gedrang komen. En op deze manier is het voor jou ook niet uit te houden. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat, sterkte!

Hoe is het met alle andere meiden? Zeker niemand is meer bezig met een behandeling op het moment? Volgens mij zijn Ikke en ikzelf nu eerst weer aan de beurt. Hier nog een week en dan gaat de eerste Lucrin-injectie erin. Ben toch wel erg benieuwd hoe alles deze keer zal gaan. Hopelijk nu wat meer follikels dan de vorige keer, toen hadden we er maar vier. Maar dat hoeft gelukkig ook niet altijd wat te zeggen.

Fijne zondag alvast!

Oh Nikita, wat erg vind ik dit voor jullie! Ik hoop dat jullie wel tot een gezamenlijke beslissing kunnen komen. Het lijkt me zo moeilijk als je moet stoppen terwijl je voor je gevoel misschien nog wel een poging zou willen doen. Maar ja, hubbie moet het er wel mee eens zijn natuurlijk. Veel sterkte en dikke knuffel! :hug:

Ikke, balen van je lichamelijke klachten. Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is. Ben je er al wel aan toe om weer verder te gaan behandelen? Ik zeg niet dat je het niet moet doen, maar als je er tegenop ziet is het misschien prettig om te wachten tot je weer wat lekkerder in je vel zit? :hug:

Jippie, ja jij bent de volgende!! wat komt het nu dichtbij he? superspannend allemaal. Ik ga mijn duimen vast warmdraaien voor een brusje voor Lianne! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wij zijn vanochtend maar weer eens bij de ha geweest om mijn buikpijn te bespreken. En wederom kreeg ik het advies ‘rustig aan doen’. Ze heeft wel gelijk hoor, maar ik wordt er altijd een beetje moe van dat als je iets lichamelijks hebt dat je dan gewoon een pilletje kan krijgen of een behandeling, maar als het psychisch is dan moet je gewoon ‘rustig aan doen’. Een beetje hulp daarbij zou ook best prettig zijn. Nu moest hubbie net naar de haptonoom (hij heeft hoofdpijn van al het gedoe gekregen) en toen heeft hij ook even mijn geval voorgelegd en die man adviseerde dat als het nog veel langer gaat duren dat ik dan een keer bij een collega langs mag komen om te onderzoeken welke gevoelens de pijn veroorzaken, zodat ik daar aan kan gaan werken. Daar ben ik wel blij mee. En verder gaat het naar omstandigheden best wel goed. Lekker aan het genieten van de vakantie en het lekkere weer. En ik zie het ineens ook allemaal best wel weer zitten. Overmorgen heb ik een telefonisch consult met de gyn en dan gaan we afspreken dat we in maart de cryo’s gaan ontdooien, zodat ik nog wat meer tijd heb om tot mezelf te komen. Ik voel me wel goed bij dit besluit.

Nou, heel verhaal alweer, ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling en heel erg veel goeds voor 2009!!!

:-*

liefs maya

Nikita: :hug: Wat een zware beslissing zeg. Hoop dat jullie dat dan wel echt samen kiezen. Heel veel sterkte deze tijd en als dit is wat jullie kiezen dan wens ik jullie veel kracht om dit een goede plek in jullie leven te geven.

Jippie: denk inderdaad dat jij de eerste volgende bent en dan Ikke. Maya wanneer ze er echt aan toe zijn.

Maya: goed hoor dat jullie zo goed je rust nemen nu om alles goed een plek te geven en zo te zorgen dat je er dan straks weer helemaal tegen kan. Ons heeft het ook veel goeds gedaan om de hele zomer niet in het ziekenhuis te komen.

@nikita hopelijk komen jullie samen tot de juiste beslissing waar jullie later geen spijt van krijgen!!!

@ja jippie het komt nu wel heel dichtbij jij bent de eerste!!! spannend hoor!!!

@angelbaby hoe voel je je?? groei je mooi nu het er twee zijn :lol:

@roheryn hoe is het op je roze wolk? hoe is het met joyce?