IVF/ICSI deel 13

goedemiddag

wou even laten weten dat we een 12-cellig en een 8-cellig embryo teruggekregen hebben en we hebben nog 7 cryo’s in de vriezer

nu ga ik nog een beetje rusten

tot later

oh wat spannend malky jij nu ook op het wachtbankje!!!

:pray: :pray: dat het blijft zitten

Malky Wauw, die zijn al ver gedeeld! En ook nog zeven cryootjes, super! Ik hoop natuurlijk dat jullie die niet nodig zullen hebben! Ben je weer wat opgeknapt na de punctie, of heb je verder geen last meer gehad? Succes met de wachtweken.

Ikke Hoe gaat het nu met je, meid? Dikke knuf! :hug:

Nikita Wanneer worden de cryootjes ontdooid? Is dat een paar dagen voor de terugplaatsing? Of worden ze vrij snel na de ontdooiing teruggeplaatst? Hopelijk zit er weer een mooie emmie bij!

Optimist Ik snap wel dat je er nu niet een heel erg goed gevoel over hebt. Als het op die manier gezegd wordt, heb je meteen het idee dat het niet goed zit. De kwaliteit zegt op zich niks, het gaat erom of ze doordelen en gaan innestelen. Maar het had allemaal ook wel wat minder bot gekund! Zo’n terugplaatsing is toch wel speciaal en je bent blij dat je zover gekomen bent. Bij ons werd het allemaal heel uitgebreid en leuk gedaan, je werd overal bij betrokken, kon de emmies op een scherm zien, alles werd uitgelegd. Dan kom je er toch met een ander en positiever gevoel vandaan.

Sophie Hou jij het wachten en alle onzekerheid nog een beetje vol?

Het duurt allemaal wel lang voordat je weet waar je aan toe bent, hè?

Roheryn Is zusje al in aantocht? Ga je op de natuurlijke manier bevallen of wordt het een geplande keizersnede?

Succes met de laatste loodjes!

het lijkt wel of het nu een beetje op ons begint door te dringen :cry:

we hebben beiden veel huilbuien en praten de laatste dagen gelukkig veel met elkaar!!!

is ook niet goed om op andere fora te lezen, zoals freya en ivfmoeders!!

word ik ook niet vrolijk van…bij 1 op de 2 mannen kunnen ze niets vinden…

vind ik best een groot percentage :cry:

Weer wat dames op het wachtbankje!! Spannend hoor, we duimen hier voor goede berichten!!

Hier echt laatste loodjes. Bet helemaal beu, maar ja. Voorlopig een hele hoop gerommel maar niks geen echte actie. Als ik wil kan ik volgende week woensdag doorgestuurd worden naar de gyn om te zien of het in te leiden valt. Maar eigenlijk hoop ik er daarvoor al van af te zijn hoor.

December

1: Karin echo2

1: Ikke bloedtest = onduidelijk

5: Angelbaby positief getest!

5: Ikke 2e bloedtest… Helaas :hug:

5: Nikita uitgangsecho

6: optimist terugplaatsing

8: Malky terugplaatsing

10: Nikita terugplaatsing cryo

24: Angelbaby eerste echo 7w+2dgn

Januari

22: Jippie FM1

Wat zijn jullie testdata?

Malky: goed nieuws zeg! En ook nog zoveel cryo’s. Nu hard duimen op de wachtbank.

Optimist: hoe gaat het met jou? Je hoeft er nu in ieder geval niet meer alleen te zitten, dadelijk Nikita er nog bij :slight_smile: :thumbup:

Breekt even in om te vertellen

Dat Anke vanmiddag mama is geworden van een meisje Evie, alles is goed gegaan megastortbevalling ze blijven nog een paar daagjes in het ziekenhuis. Maar alles gaat goed en ze zijn super gelukkig.

Anke? :think: Is dat Roheryn?

Dan is dat wel heel erg snel gegaan, want om 14.46 u heeft ze hier nog gepost!

In elk geval gefeliciteerd met jullie prachtige meid Evie!

Heel veel geluk toegewenst!

Nee dat is Anke31. Lang geleden dat die meegeschreven heeft. was zwanger van een cryo.

Anke: gefeliciteerd meid! Fijn dat nu alles goed gaat.

Ik zie nu in een ander topic dat Roheryn in het echt Esther heet, dus die is het niet.

Heb ik nou nog zo’n last van zwangerschapsdementie, ik schaam me dood dat ik niet weet wie het dan wel is… :oops:

Oke, die Anke! Sorry, even kortsluiting… :wall:

Karin, bedankt voor je oppepper! Die had ik echt even nodig.

Gaat nu wel beter. Ik vind het ook zo moeilijk om te geloven dat het op deze manier wel zou lukken. Hebben jullie dat nou nooit? Mijn man in ieder geval niet, die is er van overtuigd dat het zo helemaal goed gaat komen. Maar ik realiseer me (te) goed, dat we op het einde van de rit makkelijk met lege handen kunnen staan.

Wanneer hebben jullie getest? Hier geven ze aan 19 dagen na de punctie.

Nikita, als ze een cryo terugplaatsen wanneer krijg je dan eigenlijk te horen of het ontdooien gelukt is? Nog een dagje en dan mag je ook op het wachtbankje. Ik ga alvast voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Malky, dat ziet er wel goed uit! Heel fijn dat er nog zoveel cryo’s zijn, hadden wij niet en daar baal ik wel van.

Angelbaby, hoe gaat het? Ben je erg misselijk of valt het mee? Ik heb nou al tig x met bewondering naar je banner gekeken…De volhouder wint!

Jippie, hoe gaat het met jou? Je vraagt altijd naar iedereen, en dan vergeet je jezelf weleens… :wink:

Ikke, hoe gaat het? :hug:

liefs Optimist

Mijn vriend heeft ook tijdens alle IUI’s en de IVF’s elke keer het volste vertrouwen gehad dat het die maand ging lukken. Zo overtuigd zelfs dat het mij irriteerde dat hij het gewoon niet reëel zag…

Gelukkig heeft hij uiteindelijk wel gelijk gekregen :slight_smile:

Ben er nog hoor :wink: en inderdaad heet ik Ester :smiley: Alles is nog redelijk rustig hier, dus dat zal nog wel even duren ben ik bang.

Optimist,

Morgen heb ik de tp en morgen gaan ze ook bellen als het ontdooien niet gelukt is, als het wel gelukt is hoor ik niks en kan ik er gewoon naartoe gaan.

Wij mogen 14 dagen na de tp testen…vind dat ook heel reeël.

Ben iig blij dat je wat gerustgesteld bent…ik hoor het ook vaker dat ze bij een mindere emmie/cryo toch zwanger worden. Ik heb 2 keer een goede gehad en sta nog steeds met lege handen…hou moed.

Angelbaby,

En dringt het al tot je door dat het toch echt zo is…vind je banner nog steeds heel gaaf hoor!!

Malky,

Wauw zeg wat een goede score in de vriezer en dan ook nog zulke goede emmies teruggekregen…nou hier moet gewoon het wondertje bij zitten hoor!! duimpjes draaien.

Roheryn
,

Erg hé die laatste loodjes…kan alleen maar zeggen hou vol en hou moed, binnen nu en niet zo heel lang heb je je kleintje in je armen.

Jippie,

Word je al zenuwachtig…het komt nu toch wel heel dichtbij hé…hoop zo dat het gelijk raak is, dat hebben jullie wel verdiend na die lange reis voor jullie kleine meid, dan mag deze keer wel soepeler gaan.

Nikita, ow wat spannend morgen!! Ik ga hopen/duimen dat het goed gaat en je een tp krijgt morgen :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!!

Malky en Optimist: :thumbup: :thumbdown: !!

En Ank, ik had je al gefeliciteerd in een ander topic, maar toch nog een keer :wink: : Gefeliciteerd met jullie dochter!!

Liefs, Dores.

Nikita Ik hoop dat morgen alles goed gaat en dat beide cryootjes goed ontdooien en teruggeplaatst kunnen worden.

Heel veel succes & ik ga voor je duimen! :-*

Optimist Wij mochten twee weken na de terugplaatsing testen, dat is 18 dagen na de punctie. Met mij gaat het goed, hoor. Lief dat je het vraagt. Ik heb alleen niet zoveel nieuws op het ICSI-front. Ben nu met de pil begonnen en pas over een week of 3,5 gaat de eerste spuit erin. Eerlijk gezegd heb ik nu ook wel weer “zin” om te beginnen, nu zit je maar te wachten totdat je van start kunt.

Nikita, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je er straks bij komt zitten op het wachtbankje. Wist trouwens niet dat je dat pas op de dag zelf hoort of er een terugplaatsing plaats gaat vinden. Dat is wel enorm spannend. Ze doen wel een beroep op je stalen zenuwen daarom…

Nikita succes vandaag!!! :pray: :pray: dat je een tp hebt!!

en lekker bij de andere op het wachtbankje plaats mag nemen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: