he getver ikke, dat was niet het sinterklaaskadootje waar we op zaten te wachten. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou :hug:
Nee toch! Wat ongelooflijk balen meid. Wat een week moet dit wel niet voor je geweest zijn, van blijdschap, naar verdriet, weer vol hoop en dan toch dit. Een hele dikke :hug: voor jou!
Nikita: dat is ineens een stuk sneller! Als je lichaam er klaar voor is kunnen ze ook komen toch!
Ik voel mijn eierstokken behoorlijk. Net als de dagen voor de punctie zeg maar. Zou dit nog met de stimulatie van mijn eierstokken te maken hebben?
Ikke &^%$#! Ik had zo gehoopt op goed nieuws! Zeker omdat je ook nog niet ongi geworden bent, had ik er toch wel een goed gevoel over. Dan is er dus wel een beginnende zwangerschap geweest, maar heeft het niet doorgezet…
Dat is wel een domper, zeg! Heel erg veel sterkte, meid! :hug:
ikke heel veel sterkte!!! dit is geen leuk nieuws!!
:hug:
Ikke, ik weet even niet wat ik moet zeggen… In ieder geval een :hug:
en ik hoop dat je er steun aan hebt dat we met z’n allen hier aan je denken en met je meeleven.
Ikke: gatverdegatver…dit is niet waar je op gehoopt had. Een heel dikke :hug: en heel veel sterkte.
Er is een terugplaatsing! Ik weet nog niet hoe de kwaliteit is en hoeveel er zijn bevrucht, maar er is er iig 1 bevrucht. :dance: Vanmiddag is de terugplaatsing.
Optimist,
Wat een goed nieuws zeg!!! heel veel succes vanmiddag :thumbup: :thumbup: nu maar hopen dat die ene (we hopen op 2) lekker 9 maand blijft zitten.
goedemiddag meiden
ik wou even laten weten dat we gisteren 12 eicellen hadden bij de pu en dat er daarvan 10 bevrucht zijn en we maandag een tp hebben om 10u30
angelbaby, nog een dikke proficiat meid!! probeer er van te genieten!
ikke, een hele dikke knuffel!
optimist, veel succes straks bij de tp!
groetjes
Malky & Optimist Fijn dat er bevruchting is! Hopelijk beide een terugplaatsing van twee prachtige embryootjes en over een week of twee een paar van die mooie zwangerschapsbanners erbij op dit topic! :-*
ikke hoe is het met je vandaag? :hug:
malky en optimist wat spannend die tp, nu twee spannende weken die komen gaan
Wow, weer twee goede berichten!! Succes met de tp!!
Angelbaby gefeliciteerd!!!
Ikke, wat vreselijk balen… :hug:
Wat irritant om dit in 1 bericht te schrijven…
liefs
Ineke
Malky en Optimist: :dance: :dance: :dance: !!!
Gistermiddag voor de terugplaatsing geweest. Dat is ver uit het leukste onderdeel van de IVF. Er waren 3 van de 8 eicellen bevrucht. Dat vond ik zelf erg weinig. Toen ik vroeg welke kwaliteit ze waren kreeg ik alleen te horen dat er niet teruggeplaatst wordt als het geen zin heeft. Ik weet niet, om de 1 of andere reden heb ik er een slecht gevoel over.
kan ik me voorstellen optimist je had liever gehoord dat ze van topkwaliteit waren…
hoeveel zijn er terug geplaatst?? en wat is je testdatum??
ik ga heel hard voor je
Optimist: Kwaliteit zegt uiteindelijk ook niets over het kindje. Het gaat er gewoon echt om of alles goed op zijn plek valt en ze blijven zitten. Probeer je moed weer te vinden, het kan echt wel, anders zouden ze ze inderdaad niet terugplaatsen. Moet zeggen dat ik dat wat bot gezegd vind klinken, maar oké. :thumbup:
Malky: succes morgen bij de tp!
Bedankt voor de felicitaties! begint hier nu langzaam maar zeker door te dringen. Toch zal het tot de echo nog wel een vreemd iets blijven…
Ikke: hoe voel je je? Gaat het een beetje? :hug:
Optimist even een berichtje voor jou om je wat op te beuren!
Wij hebben twee keer een tp gehad van topemmy’s! Maar deze twee keer zijn ze niet blijven plakken
De laatste keer terugplaatsing gehad van 2 emmý’s, omdat de kwaliteit niet echt goed was. En nu ben ik wel zwanger!!! En de emmy’s waren zelfs allebei ingenesteld, maar 1 is er doorgegroeid.
De kwaliteit zegt dus echt niets over een eventuele innesteling!
Succes meid! Ik duim voor je
Oh Karin: je bent de 10 weken alweer voorbij! Wat gaat dat toch snel (bij iemand anders ) Super joh!
Voor mij kon het eerst ook niet snel genoeg gaan en als ik nu terug kijk gaat het toch wel snel
Vooral als je twee prachtige echo’s hebt gehad. Je gaat er dan wat meer in geloven!